Jij hebt zojuist je eigen topic verdoemd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:55 schreef HosnerYeah het volgende:
Analyse van tubgirl
Kan een modje de aanhang die mij blijft stalken, eens definitief uit dat topic ruimen?
Dankuwel.
ik weet dat ik tamelijk populair ben onder sommigen (immers, ik ben de Eenoog die hen leidt), maar dat ik zelfs als Messias beschouwd wordtquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:01 schreef Aoristus het volgende:
de messias zit hier !
Niet hier slowchatten, mijn zoon.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:01 schreef Aoristus het volgende:
de messias zit hier !
Het is volbracht.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij hebt zojuist je eigen topic verdoemd.
Kickquote:Op woensdag 18 april 2007 11:39 schreef veldmuis het volgende:
Kan de TT van Hoe Engels effectief leren als dove zijnde? eens aangepast worden? Ik erger me elke keer aan die fout in m'n AT.
die is even wieberenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:58 schreef chromosoompje het volgende:
WTF foto's #4 what the fuck!? :o Dit is gewoon toppunt van smerigheid
*checkquote:
Eh, buzzer, de fout zit er nogsteeds in!quote:
nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 19 april 2007 12:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Eh, buzzer, de fout zit er nogsteeds in!
Lees deze paar regels eens: http://www.onzetaal.nl/advies/zijnde.php
Leerzame dag zo!
Dan had je de policy en faq moeten lezen, vuilak!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:13 schreef Sadlac het volgende:
Wat was er nou precies spam aan mijn topic? Spam is wel het laatste waaraan ik dacht toen ik het topic opende. Ik probeerde toch niet iets onoorbaars of illegaals te verkopen. Was het zooo errug? En dan die tekst: "deze vorm van spam is hier niet gewenst" Ik sla steil achterover. Onvoorstelbaar. Heb je überhaupt gelezen waar het over ging? Wellicht kun je aangeven of dit topic (in deze vorm) dan op een ander forum geplaatst had kunnen worden of kun je me positieve feedback geven in de vorm van tips om dit in de toekomst te voorkomen. Had ik de linkjes er niet in moeten zetten? Of ik had het geheel op een andere wijze moeten vormgeven? Ik snap het niet. Ik ben nieuw hier, dus dit viel nogal rauw op mijn dak.
het is een copy/paste met een heleboel linkjes die reclame maakt voor een evenement, geplaatst op dezelfde dag dat jij je registreert. Dit gebeurt een paar honderd keer per jaar, dus dasar zijn we best alert op. Ik heb even bij de mods van TTK gevraagd of die er iets in zien. Als dat zo is laat ik het je weten, en zo niet blijft het topic waar het nu is )quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:13 schreef Sadlac het volgende:
Wat was er nou precies spam aan mijn topic? Spam is wel het laatste waaraan ik dacht toen ik het topic opende. Ik probeerde toch niet iets onoorbaars of illegaals te verkopen. Was het zooo errug? En dan die tekst: "deze vorm van spam is hier niet gewenst" Ik sla steil achterover. Onvoorstelbaar. Heb je überhaupt gelezen waar het over ging? Wellicht kun je aangeven of dit topic (in deze vorm) dan op een ander forum geplaatst had kunnen worden of kun je me positieve feedback geven in de vorm van tips om dit in de toekomst te voorkomen. Had ik de linkjes er niet in moeten zetten? Of ik had het geheel op een andere wijze moeten vormgeven? Ik snap het niet. Ik ben nieuw hier, dus dit viel nogal rauw op mijn dak.
ik had het wel tof gevonden als ik ook deel II had geopend. niet om te zeiken heur, maar het was mijn eerste goedlopende topicquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:18 schreef MASD het volgende:
Kan de titel van dit topic [Puberjaren] Hoe genant... (deel 2) verandert worden naar deel 2?
Alvast bedankt!
niet meer inmiddelsquote:Op zondag 22 april 2007 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom staat dat amsterdamse studentenfestival- topic er dubbel in?
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:39 schreef Klonk het volgende:
het begon wel erg naar illegale dingen te ruiken in dat topic, en dan ga ik echt de moeite niet nemen om dat topic op te schonen.
Wat is er illegaal aan?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:39 schreef Klonk het volgende:
het begon wel erg naar illegale dingen te ruiken in dat topic, en dan ga ik echt de moeite niet nemen om dat topic op te schonen.
Als je dat zelf niet ziet, dan denk ik, eentje teveel...quote:
volg eens een cursus normen en waarden, en let dan bij het onderwerp mijn en dijn extra goed op...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |