Particulier vs Kapitaal, volgens Marx mag je die telefoons houden!quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ok, dus als ik je iets verkoop op marktplaats, jij stort het geld op mijn rekening en vervolgens stuur ik niet alles op dan is dat normaal volgens jou.
right.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:21 schreef Spacehamster het volgende:
Ik vind dat het uitmaakt of het een groot of klein bedrijf is en hoe dat bedrijf met diens klanten omgaat.
Een klein klantvriendelijk bedrijf zou je dit echt niet kunnen maken en je zou een walgelijke egoist zijn om die foons niet onmiddelijk terug te sturen.
Een groot bedrijf zou de telefoons niet missen. Het zou nog steeds immoreel zijn maar je zou ze er niet echt mee schaden.
Een klantonvriendelijk bedrijf verdient niet beter dan dat je de telefoons houdt en ze liefst nog verder afript.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:40 schreef Juicebox het volgende:
Dude, dat je er nog over nadenkt om ze te houden.![]()
Laat het bedrijf gewoon weten dat je er een paar te veel hebt ontvangen en klaar. Misschien zitten er nu wel andere mensen te wachten op hun phones, hoe zou jij het nou vinden als jij diegene was?
Dat is mijn reden dat ik denk van WTF jullie kunnen de shit krijgenquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:25 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Ja dat is het lastigeik heb zo'n grote twijfel
![]()
Vorig jaar ook een telefoon besteld daar, na 2 dagen was ie stuk, heb zoveel geouwehoer gekregen om hem te laten repareren.......eindelijk na 5 maanden was het in orde en heeft het me nog geld gekost ook.....
Had deze telefoon uiteindelijk toch maar weer bij hun besteld omdat ie erg goedkoop was bij hun....en nu krijg ik er 4misschien een goedmakertje?
![]()
* Spacehamster heeft daar begrip voorquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:32 schreef chromosoompje het volgende:
Dat is mijn reden dat ik denk van WTF jullie kunnen de shit krijgen
asl de service echt zo slecht was begrijp ik werkelijk niet waarom je daar dan voor een 2e keer gaat winkelen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:32 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
[..]
Dat is mijn reden dat ik denk van WTF jullie kunnen de shit krijgen
goedkoopquote:Op woensdag 25 april 2007 07:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
asl de service echt zo slecht was begrijp ik werkelijk niet waarom je daar dan voor een 2e keer gaat winkelen.
zelfs een slechte service is geen vrijbriefje voor diefstal.
=duurkoop...quote:
PM bods blijven geldigquote:
En nu het value pack opzoekenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:24 schreef Beach het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/151338/Samsung-i600-prijzen.html
hmm :p
ahaquote:Op woensdag 25 april 2007 14:27 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
En nu het value pack opzoeken
http://www.ciao-shopping.nl/Samsung_SGH_i600__748969
dus je gaat gestolen goederen verkopen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:20 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
PM bods blijven geldigop volgorde van datum en afhankelijk of we het over de prijs eens worden.
Nieuwprijs ligt tussen de 400/475 voor de samsung sgh-i600 value pack en ook al zou ik ze evt gratis hebben.... een bod van 75 euro neem ik niet serieus
heling ftwquote:Op woensdag 25 april 2007 14:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dus je gaat gestolen goederen verkopen.![]()
Gestolenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dus je gaat gestolen goederen verkopen.![]()
ja hoor, heel geloofwaardig. 4 telefoons halen en 1 betalen. zeker in deze prijsklasse. je bent een kutkleuter.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:30 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Gestolen![]()
Ik heb gewoon aan een actie meegedaan 4 halen 1 betalen maar was niet op de hoogte van de aanbieding
Gestolen is als ik iets ontvreemd heb en ik heb meegedaan aan een aanbieding of dit was ongewilde spam
jaloers typje zekerquote:Op woensdag 25 april 2007 14:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja hoor, heel geloofwaardig. 4 telefoons halen en 1 betalen. zeker in deze prijsklasse. je bent een kutkleuter.
Ach, zo'n topic maakt het wel makkelijk, casema-adres in het profiel, geen probleem voor de politie om even langs te komen...quote:
op iemand die blijbaar zo hard geld nodig heeft dat ie gestolen spullen moet gaan verkopen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |