NOS Headlines is speciaal voor jongeren gemaakt. Flitsender, korter, ander taalgebruik etc. Het concept is anders and het heeft binnen de NOS een eigen team.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het is toch onder de vlag van de NOS? Of is headlines echt het debiele broertje of zo?
Niks geen bilmaat. Dat vind ik nu weer zo'n steek in de rug. Lekker makkelijk hè? Ik kom daar bij toeval al vanaf het prille begin. Ik zag toen al dat het iets groots ging worden. Puur om het feit dat ze dingen bij de naam durfde te noemen. Iets waar de oude media bang van waren.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Leeghoofden is goeie woord ook niet inderdaad, eerder een woord dat ze niet als compliment opvatten. Maar wat heb jij eigenlijk met de site? Je bent hun bilmaat sinds je je 15 minutes via GS hebt gekregen?
Hij klonk er niet erg bekend mee nee...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:00 schreef teknomist het volgende:
Ik vond Rutger een beetje tegenvallen. Hij had wel iets assertiever en scherper uit de hoek kunnen komen. Vraag me overigens ook af in hoeverre hij bekend was met de materie.
Nee maar gewoon voor een andere doelgroep, pubers enzoquote:Op woensdag 25 april 2007 23:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Het is toch onder de vlag van de NOS? Of is headlines echt het debiele broertje of zo?
Ik vind GS leuk, kijk er heel vaak op.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:59 schreef ScienceFriction het volgende:
Waarom moeten mensen toch zo vaak GS afvallen hier op Fok!? (Zelfde geldt overigens voor GS met Fok!) Ik vind het allebei leuke sites, maar de schrijfstijl van GS vind ik erg leuk en journalistiek zit het naar mijn mening best goed in elkaar.
Ze zijn toch niet journalistiek! Zeggen ze ook altijd. Ook wel handig in verband met de ongeschreven en geschreven wetten binnen de journalistiek. Zo kunnen ze namen van verdachten voluit schrijven.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:59 schreef ScienceFriction het volgende:
Waarom moeten mensen toch zo vaak GS afvallen hier op Fok!? (Zelfde geldt overigens voor GS met Fok!) Ik vind het allebei leuke sites, maar de schrijfstijl van GS vind ik erg leuk en journalistiek zit het naar mijn mening best goed in elkaar.
Grootste fout die de NOS heeft gemaakt. Denken dat pubers te jong zijn voor het volwassen nieuws. Alsof ik toen ik twaalf was het nieuws niet kon volgen! De mensen die in nieuws geinteresseerd zijn die kijken het grote mensen journaal. De mensen die het niet zijn, die kijken nergens naar. Je krijgt die laatste doelgroep echt niet aan het nieuws als het hun niet via Metro of Spits via mobieltjesreclames wordt ingewreven.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee maar gewoon voor een andere doelgroep, pubers enzo
ok jongens onze forumjournalist wist het al allemaal toen hij 12 wasquote:Op donderdag 26 april 2007 00:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Grootste fout die de NOS heeft gemaakt. Denken dat pubers te jong zijn voor het volwassen nieuws. Alsof ik toen ik twaalf was het nieuws niet kon volgen! De mensen die in nieuws geinteresseerd zijn die kijken het grote mensen journaal. De mensen die het niet zijn, die kijken nergens naar. Je krijgt die laatste doelgroep echt niet aan het nieuws als het hun niet via Metro of Spits via mobieltjesreclames wordt ingewreven.
Wie zegt dat ze er een grote fout mee hebben gemaakt?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Grootste fout die de NOS heeft gemaakt. Denken dat pubers te jong zijn voor het volwassen nieuws. Alsof ik toen ik twaalf was het nieuws niet kon volgen! De mensen die in nieuws geinteresseerd zijn die kijken het grote mensen journaal. De mensen die het niet zijn, die kijken nergens naar. Je krijgt die laatste doelgroep echt niet aan het nieuws als het hun niet via Metro of Spits via mobieltjesreclames wordt ingewreven.
Merk jij ook niet als oldbie (jeukwoord) dat GS de totaal verkeerde doelgroep aantrekt? Zelfde toen Hans Teeuwen al die paupers aantrok omdat ze het leuk vonden dat hij quasi racistisch enzo bezig was. GeenStijl is in feite een hele slechte grap, maar een hoop mensen nemen het serieus...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niks geen bilmaat. Dat vind ik nu weer zo'n steek in de rug. Lekker makkelijk hè? Ik kom daar bij toeval al vanaf het prille begin. Ik zag toen al dat het iets groots ging worden. Puur om het feit dat ze dingen bij de naam durfde te noemen. Iets waar de oude media bang van waren.
Ga nu geen poep lopen praten over bilmaten. GS rockt gewoon de pan uit. Of je het nu leuk vind of niet.
He tis alleen jammer dat het nu zo groot is. Vroeger werd er wel eens diepgaand op een onderwerp ingegaan door de "reaguurders" , dat is nu helaas niet meer mogelijk met het grote aantal "gebruikers"
Nou, is dat zo? Ik weet het niet. Jij?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze er een grote fout mee hebben gemaakt?
Misschien kijken er wel genoeg mensen naar ?
Ah, heb je het eerste jaar niet gered? Die ouwe rooie tang was ook wel gemeen ja. Overigens zou ik me nooit zelf journalist noemen.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:10 schreef BugDestroyer het volgende:
[..]
ok jongens onze forumjournalist wist het al allemaal toen hij 12 was![]()
Tof ja, om alle moraal van je af te gooien.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:07 schreef teknomist het volgende:
Ik val GS nooit af. Vind het een erg toffe site, juist omdat ze overal schijt aan hebben.
Wat ben je dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ah, heb je het eerste jaar niet gered? Die ouwe rooie tang was ook wel gemeen ja. Overigens zou ik me nooit zelf journalist noemen.
Omdat men kickt op strijd. Daar is heel GeenStijl van afhankelijk. Een dag zonder gerel is de moeite niet waard. In feite om verveling te onderdrukken, zoals alles dat is.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
'Journalisten' die elkaar in de haren vliegen omdat de manier van verslaggeven elkaar niet aanstaat.Waarom moeten wij eigenlijk van dat soort burenruzies meegenieten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |