Iedereen die hem levend had gezien, is niet meerquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:58 schreef renz0r het volgende:
Na de gruwelijke daad van gister is de moordenaar van de slachtpartij uiteindelijk geindentificeerd.
Dit hebben ze gedaan aan de hand van vingerafdrukken.
Konden ze zijn gezicht in zn geheel niet meer herkennen? Oké kogel wat er achter in gaat komt er voor ook wel weer uit, maar knalt dat dan gelijk je hele gezicht eraf?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:04 schreef Edwinuss het volgende:
LEKKER HOOR! ZAT IK NET TE ETEN!! HMM!!!
Mietjequote:Op dinsdag 17 april 2007 21:04 schreef Edwinuss het volgende:
LEKKER HOOR! ZAT IK NET TE ETEN!! HMM!!!
aan de 'oppervlakte'/ingang, de binnenkant of (tenzij van toepassing) de uitgang?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:05 schreef FamFarmerFan het volgende:
Een kogel veroorzaakt bij het uittreden een grotere wond.
Op de schietbaan valt dat met een gesimuleeerde schedel
(watermeloen ingepakt in glasvlies) ook prima experimenteel te
demonstreren. (Alvarez)
Komt het nou werkelijk niet bij je op dat ze die vingerafdrukken op de wapens hebben gevonden? En op die manier wisten wie van alle doden de moordenaar was?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:58 schreef renz0r het volgende:
Na de gruwelijke daad van gister is de moordenaar van de slachtpartij uiteindelijk geindentificeerd.
Dit hebben ze gedaan aan de hand van vingerafdrukken.
Konden ze zijn gezicht in zn geheel niet meer herkennen? Oké kogel wat er achter in gaat komt er voor ook wel weer uit, maar knalt dat dan gelijk je hele gezicht eraf?
De wond (afhankelijk van de kogel) is kegelvormig de punt van de kegel is de plaats van binnentreding de basis van de kegel de uittreding of eindpunt van de kogel.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:23 schreef SlimShady het volgende:
[..]
aan de 'oppervlakte'/ingang, de binnenkant of (tenzij van toepassing) de uitgang?
Ouwehoerde maar watquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:22 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Mietje
Is dit nog interessant? Hij is toch dood. Het is nu wachten op de volgende schietpartij in Amerika![]()
TS had wel antwoord op zn vraagquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ouwehoerde maar wat. Dat is vaal de eerste reactie van mensen
maar geef toen, het is niet echt smakelijk of wel?
Een andere reden legden ze pas uit bij de SAS-documentaires. Als er 10 man binnenvalt, gaan ze niet overleggen wie er gaat schieten, maar schieten ze gewoon allemaal tegelijk. Zo wordt de terrorist dus letterlijk doorzeefd met kogels.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:31 schreef renz0r het volgende:
Nee oke dat snap ik, maar indentificeren WIE de persoon was... Hij was onherkenbaar. Anders is het gewoon een kwestie van herkennen door naaste of anders foto's.
Dit was dus onmogelijk. Ik wist niet dat wanneer je in je achterhoofd wordt geraakt, dat dan je hele voorkant (lees gezicht) weg wordt gevaagd. Eigenlijk knalt je hele hoofd uit elkaar.
agent Murphyquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Een andere reden legden ze pas uit bij de SAS-documentaires. Als er 10 man binnenvalt, gaan ze niet overleggen wie er gaat schieten, maar schieten ze gewoon allemaal tegelijk. Zo wordt de terrorist dus letterlijk doorzeefd met kogels.
quote:Op woensdag 18 april 2007 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
zure_apple pm ff dat plaatje![]()
nu ben ik nieuwsgierig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |