quote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef pberends het volgende:
Vista zuigt en moet verboden worden.
Dus als het aan jou ligt gaan we weer terug naar de command prompt?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:52 schreef pberends het volgende:
Vista is pure eye-candy voor breinloze computergebruikers.
dus jij draait linux op jou pc, in console mode welteverstaan?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:52 schreef pberends het volgende:
Vista is pure eye-candy voor breinloze computergebruikers.
Ik een tanjaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:03 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik stuurde er met Red Alert nog wel eens een hond op af. Had ik een hondje met betere armour of attack.
quote:Command & Conquer 3 Tiberium Wars Demo
The genre defining series is back
Electronic Arts has announced that a demo for Command & Conquer 3 Tiberium Wars, the next installment of this legendary series developed by EALA for PC and Xbox 360, will be released on February 20th. The game features a single player campaign that rewards you for your gameplay style, native voice-over IP, integrated clan support and new spectator modes. Joe Kucan, the original actor who portrayed the character Kane in Command & Conquer (C&C) games over the last decade, is reprising once again his role as the megalomaniacal leader of the Brotherhood of Nod. Command & Conquer 3 Tiberium Wars will hit the store shelves on March 30th.
Hou je bek of ik stuur twintig Mammouth-tanks op je af!quote:Op maandag 19 februari 2007 09:58 schreef restafval het volgende:
alles wat van EAgames komt moet verboden worden.![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 09:43 schreef FlyingFox het volgende:
Ziet er geil uit!![]()
[afbeelding]
Hoppa~!
ik heb niets tegen westwood... kijk alleen c&c generals van EAgames. wat een kut game. zelfs met dualcore is dat spel aan het schokken als er veel tanks in beeld zijn. die gasten die dat spel maakten hebben alles een texture gegeven, onderkant van een steen, de binnenkant van een boom. verder alles wat je nooit ziet. toen kwam c&c generals Zero speed uit. zonder scheppen alweer en zonder tiberium of iets anders om te harvesten. een aantal pakjes op een platvormquote:Op maandag 19 februari 2007 10:00 schreef FlyingFox het volgende:
Hou je bek of ik stuur twintig Mammouth-tanks op je af!
idd, EA rekenen op hardware welke simplel gezegt over 10jaar beschikbaar is. (tegen de tijd dat hun game voor 3euro op de rommelmarkt te verkrijgen is)quote:Op maandag 19 februari 2007 10:48 schreef pberends het volgende:
EA Games zuigt aars inderdaad, dat weet iedereen, behalve gaylord-fanboys.
Met trage framerates gaat hetzelfde vrees ik voor C&C3 gelden. Als je die filmpjes bekijkt zie je duidelijk een vertraging in de framerate wanneer er veel units in beeld zijn. En dat terwijl het promofilmpjes zijn, worden die promofilmpjes dan niet met de nieuwste hardware gemaakt
quote:Op maandag 19 februari 2007 09:43 schreef FlyingFox het volgende:
Ziet er geil uit!![]()
[afbeelding]
Hoppa~!
welleens geprobeerd over het netwerk?quote:Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef mschol het volgende:
ik snap niet dat mensen generals zo traag vonden, op mijn oude geforce 4800SE (vergelijkbaar met de geforce 4400) draaide ik em op 1280x1024 met alles high... (voor de rest: AMD athlon 1.92ghz, 768MB ram)
over netwerk spelen doe ik niet aanquote:Op maandag 19 februari 2007 11:15 schreef restafval het volgende:
[..]
welleens geprobeerd over het netwerk?zeg mijn niet dat dat snel ging, of heb jij een router die via een wormhole de data overbrengt...
idd, dat lukt ook nietquote:Op maandag 19 februari 2007 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
over netwerk spelen doe ik niet aan
Zie paar posts terug.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:36 schreef Rahl het volgende:
morgen demo toch?
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:15 schreef restafval het volgende:
[..]
welleens geprobeerd over het netwerk?zeg mijn niet dat dat snel ging, of heb jij een router die via een wormhole de data overbrengt...
Tis niet alleen de framerate he, maar het hele spel als je met veel tegenstanders speelt. Dan is ie zo traaaaag.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef mschol het volgende:
ik snap niet dat mensen generals zo traag vonden, op mijn oude geforce 4800SE (vergelijkbaar met de geforce 4400) draaide ik em op 1280x1024 met alles high... (voor de rest: AMD athlon 1.92ghz, 768MB ram)
BIG IDDquote:Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis niet alleen de framerate he, maar het hele spel als je met veel tegenstanders speelt. Dan is ie zo traaaaag.
Het slaat nergens op, want wat meer tegenstanders hoeft in principe niet meer dan een paar kb te kosten. Het leek wel of hij 3% processorkracht verbruikte voor elke unit dat er geproduceerd werd.quote:
7 brutals, dan issie idd wat trager maar prima speelbaar..quote:Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis niet alleen de framerate he, maar het hele spel als je met veel tegenstanders speelt. Dan is ie zo traaaaag.
wat ik niet snap dat is dat er geen progcode wordt ontwikkeld zodat je de texture van 1 tankje maar 1 keer hoeft te laden, dus als je 100 tanks van dezelfde soort hebt, je maar 1 texture hoeft te laden.. maar dat zal wel ver gezocht zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, want wat meer tegenstanders hoeft in principe niet meer dan een paar kb te kosten. Het leek wel of hij 3% processorkracht verbruikte voor elke unit dat er geproduceerd werd.
heb je zero hour of de eerste? want dat is ook nog een verschil.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
7 brutals, dan issie idd wat trager maar prima speelbaar..
en alleen traag wanneer ik de hele map kan zien (en dus ook wie wie aanvalt.. )
Precies. Het leek wel of ie elke tank apart moest inladen, terwijl er echt niet zo heel veel verschillende units zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef restafval het volgende:
[..]
wat ik niet snap dat is dat er geen progcode wordt ontwikkeld zodat je de texture van 1 tankje maar 1 keer hoeft te laden, dus als je 100 tanks van dezelfde soort hebt, je maar 1 texture hoeft te laden.. maar dat zal wel ver gezocht zijn.
Bij mij niet hoor, ook al had ik 1 gb en 3 ghz.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
7 brutals, dan issie idd wat trager maar prima speelbaar..
en alleen traag wanneer ik de hele map kan zien (en dus ook wie wie aanvalt.. )
zelfde hier.quote:Op maandag 19 februari 2007 14:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, ook al had ik 1 gb en 3 ghz.
zero hour heb ik het over, alleen generals heb ik nooit geprobeerdquote:Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef restafval het volgende:
[..]
wat ik niet snap dat is dat er geen progcode wordt ontwikkeld zodat je de texture van 1 tankje maar 1 keer hoeft te laden, dus als je 100 tanks van dezelfde soort hebt, je maar 1 texture hoeft te laden.. maar dat zal wel ver gezocht zijn.
Wat wel heel vet is, dat is de ontwikkeling van 1 texture voor een geheel level/map. zodat je niet elke boom apart moet inladen, maar dat elke texture tot 1 enorme wordt geweven. (stel eens die vieuwdistance voor) Deze techniek word gebruikt bij enemy teritory: quake wars. het (bijna) enige spel waar ik niet op het aftellen kan wachten
![]()
![]()
[..]
heb je zero hour of de eerste? want dat is ook nog een verschil.
met 2 moeilijkste enemies krijg ik <1 fps.. zal wel door het aantal units komen ofzow wat die gasten bouwenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:27 schreef pberends het volgende:
Zero Hour loopt bij mij ook sloom hoor met veel brutal enemy's. Alhoewel het wel iets beter is dan Generals.
Het ligt inderdaad aan het aantal units en gebouwen dat de tegenstander en ook jij bouwt. Hoe meer, hoe trager het spel wordt. Want bij mij is het spel in het begin wel snel.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
met 2 moeilijkste enemies krijg ik <1 fps.. zal wel door het aantal units komen ofzow wat die gasten bouwenis wel enorm gay hoor
Dat is te hopen ja, want helemaal officieel is het nog niet. En morgen de demo, bedoelen ze vast Amerikaanse tijd mee, das dus morgennacht pasquote:
ik denk dat het wel aardig snel verspreid zou worden via torrents en usenetquote:Op maandag 19 februari 2007 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is te hopen ja, want helemaal officieel is het nog niet. En morgen de demo, bedoelen ze vast Amerikaanse tijd mee, das dus morgennacht pas. Vervolgens is het 2 dagen niet te downloaden omdat er teveel users zijn die het willen. Waarschijnlijk wordt het eind deze week
.
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat zijn de systeemvereisten van die demo?
Ben hem aan het downloadenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Aardige trailer:
http://videogames.yahoo.com/download?eid=505473
Niet zo heel erg hoor. Red Alert 1 was geniaal qua acteren. Maar bij Red Alert 2 was het meer een comedyquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:09 schreef outcast_within het volgende:
juist wel. overacting tot en met
Goddomme, die framerate is echt drap!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Aardige trailer:
http://videogames.yahoo.com/download?eid=505473
idd, hopenlijk dat ik hem kan spelen in 2010 als ik dan een nieuwe computer koop.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:53 schreef Tware het volgende:
Kut, die framedrops in het filmpje. Volgens EA traditie zullen we wel eerst 10 patches en undo patches krijgen voordat het redelijk werkt.
Even checkenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Aardige trailer:
http://videogames.yahoo.com/download?eid=505473
Het is een 720 HD filmpje (sorry vergeten te vertellen)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje al nauwelijks draaien?CPU staat rond de 100% als ie het afspeelt
wtf? dat wordt dus een maand wachten tenminste voor redelijke downloadsnelheid.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:49 schreef pberends het volgende:
EA.com en Gamer.nl liggen eruit terwijl de demo niet eens beschikbaar is.
Of kunnen jullie er wel opkomen?
www.gamer.nl
www.ea.com
maand wachten, kan je net zo goed het spel kopenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:51 schreef restafval het volgende:
[..]
wtf? dat wordt dus een maand wachten tenminste voor redelijke downloadsnelheid.
PS. kijk hier ff en doe mee, is vette actie: Fok! doet UPC lastig vallen #6
Ik kan er prima opkomen hoor, en verder geen problemen met UPC...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:49 schreef pberends het volgende:
EA.com en Gamer.nl liggen eruit terwijl de demo niet eens beschikbaar is.
Of kunnen jullie er wel opkomen?
www.gamer.nl
www.ea.com
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:23 schreef ExTec het volgende:
Dit word echt weer een hoeren- 13 in een dozijn EA game, met veel bugs en matige support.
Jammer dat ik em denk ik wel ga kopen
maar dat is juist het mooie, dat hoeft ook niet...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:15 schreef pberends het volgende:
[..]
maand wachten, kan je net zo goed het spel kopen.
Ik denk niet dat de demo verkoopbevorderend is omdat iedereen ontdekt dat het spel toch niet lekker draait op hun middelmatige systeem.
verder heb ik geen UPC.
Mijn mac had er geen last vanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ik kan het filmpje al nauwelijks draaien?CPU staat rond de 100% als ie het afspeelt
Wie zei dat?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:50 schreef Mattytrix het volgende:
Demo komt waarscheinlijk pas de 23ste, jammer genoeg
http://ve3d.ign.com/quote:An EA contact has confirmed that the C&C3 demo will not be released today, though he did suggest that if the game got 10,000 more votes than SupCom in our current poll...
De vraag is zelfs of ie daar lekker op draait. De promo-filmpjes worden neem ik aan gemaakt op de snelste hardware die er beschikbaar is. Maar zelfs daar gaat het traag.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:39 schreef Giem het volgende:
Ach, voor supprme commander heb ik ook een nieuwe pc gekocht, maar dat spel is het ook waard.
die auto queue kan je alleen doen als je subscriber bentquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:26 schreef Mister.Ed het volgende:
Vanaf maandag 26 feburari is de demo te downloaden bij o.a. gamespy of fileplanet (wel ff accountje hebben daar)
Heb hem al in de auto-queue staan zodat ie gelijk gaat downloaden als het beschikbaar is
Pas 1 week geleden... en nu opeens dit:quote:Command and Conquer 3 demo komt op 20 februari
Volgende week dinsdag (20 februari) verschijnt er een demo van Command and Conquer 3: Tiberium Wars, zo heeft Electronic Arts bekend gemaakt. De demo komt ongeveer een maand voor de daadwerkelijke game, die op 23 maart in de winkel ligt.
In Command and Conquer 3 wordt de strijd tussen de Global Defence Initiative en de Brotherhood of the NOD voortgezet, met de ultieme bad-guy Kane wederom in de schijnwerpers. De game bevat echter ook een derde, nieuw ras genaamd de Scrin.
Nu weten die uber-sukkels van EA niet eens of ze wel een demo gaan uitbrengen. Waar zijn ze bang voor?quote:Command and Conquer 3 demo verschijnt pas later
Eerder lieten we je weten dat op 20 februari een demo van de aankomende strategiegame Command and Conquer 3: Tiberium Wars zou verschijnen. De dag is inmiddels verstreken en iedereen vraagt zich af waar het bestand nu blijft. Wel, het komt niet. Althans: nu nog niet.
Op het officiële forum van Electronic Arts is al snel laten weten dat het bericht als gerucht beschouwd kan worden. De demo is echter niet opeens volledig van de baan, we moeten er alleen wat langers op wachten. Jammer..
Dit is het spelletje marketingquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:32 schreef pberends het volgende:
Eerst krijg je dit:
[..]
Pas 1 week geleden... en nu opeens dit:
[..]
Nu weten die uber-sukkels van EA niet eens of ze wel een demo gaan uitbrengen. Waar zijn ze bang voor?
Geen demo kan net zo goed ook vertrouwen weg nemen. Er zullen meer dan zat mensen zijn die de nieuwe C&C game blind kopen. Maar er zijn ook veel mensen die geen vertrouwen meer hebben in een C&C game van EA. Een demo zou juist die mensen over de streep moeten trekken. Het vertragen of annuleren van een demo zorgt alleen voor negatieve reacties onder de fans die de game als willen kopen, wat averechts kan werken op marketing. Maar goed das mijn rare theorie,quote:
Die demo komt wel heur, snap het punt eerlijk gezegd niet...quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geen demo kan net zo goed ook vertrouwen weg nemen. Er zullen meer dan zat mensen zijn die de nieuwe C&C game blind kopen. Maar er zijn ook veel mensen die geen vertrouwen meer hebben in een C&C game van EA. Een demo zou juist die mensen over de streep moeten trekken. Het vertragen of annuleren van een demo zorgt alleen voor negatieve reacties onder de fans die de game als willen kopen, wat averechts kan werken op marketing. Maar goed das mijn rare theorie,
Ik wil gewoon zeiken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die demo komt wel heur, snap het punt eerlijk gezegd niet...
Inderdaad. Ik zie niet in dat het uitstellen van een demo marketing is. Das gewoon onzin.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Geen demo kan net zo goed ook vertrouwen weg nemen. Er zullen meer dan zat mensen zijn die de nieuwe C&C game blind kopen. Maar er zijn ook veel mensen die geen vertrouwen meer hebben in een C&C game van EA. Een demo zou juist die mensen over de streep moeten trekken. Het vertragen of annuleren van een demo zorgt alleen voor negatieve reacties onder de fans die de game als willen kopen, wat averechts kan werken op marketing. Maar goed das mijn rare theorie,
Idd. Generals vond ik gewoon helemaal niks aan terwijl ik z'n voorgangers allemaal helemaal het einde vond.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:24 schreef mschol het volgende:
ik hoop dat het zich een beetje kan meten met de gameplay van Red alert/RA2/Tiberiansun
Ik heb me wel een tijdje vermaakt met Generals maar het was niet te vergelijken met de Red Alert serie en de Tiberian serie.. het is te hopen dat deze wel weer tof wordtquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:04 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Idd. Generals vond ik gewoon helemaal niks aan terwijl ik z'n voorgangers allemaal helemaal het einde vond.
eensch,quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:05 schreef fallrite het volgende:
[..]
Ik heb me wel een tijdje vermaakt met Generals maar het was niet te vergelijken met de Red Alert serie en de Tiberian serie.. het is te hopen dat deze wel weer tof wordt
Ondanks de graphics?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
eensch,
generals was een aparte eend in de vijver..
heb letterlijk dagen achter red alert 2 gezetenondanks de graphics was (en is het ) nog steeds een wereld spel
de graphics (bitmapjes) waren voor die tijd slecht, ik stoorde me er niet aan omdat ik ook niet veel geef om de graphics, herspeelbaarheid en gameplay zijn imho belangrijker.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:23 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ondanks de graphics?
Mwah, het is nu eenmaal niet te vergelijken met de allernieuwste FPS en RTS games van 2006/2007, maar ze zijn bij verre niet slecht hoor.Maar ach, ik ben sowieso niet zo'n graphics persoon, ik vind de speelbaarheid/gameplay belangrijker. Zo speel ik zo nu en dan nog eens de ouderwetsche Dune 2000, Warcraft II en de originele C&C.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |