abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46295243
Kunnen we ook meteen de systemspecs testen.
pi_46295270
Maar 23 maart is eerder dan de verwachtte 28 maart.
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:59:37 #78
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46295286
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:58 schreef pberends het volgende:
Kunnen we ook meteen de systemspecs testen.
Idd.. ben zo benieuwd of ik hem kan draaien of niet.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46295333
quote:
Op zondag 11 februari 2007 23:10 schreef outcast_within het volgende:

[..]

neej ik wil hetzelfde in een nieuw jasje
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_46315371
tvp
pi_46322064
Gamert zegt iets anders:
quote:
C&C 3 demo volgende week?

Volgens deep throats moet er volgende week een demo van Command & Conquer 3: Tiberium Wars klaar staan. In eerste instantie zou EA dit hebben gemeld op de officiële website, maar al snel was het bericht weer foetsie. Bovendien was er een EA-meneer die zijn mond op het officiële forum voorbij praatte. "The date is not official. We will be releasing this demo in conjunction with FilePlanet as we did with BFME2, but they put the cart before the horse. We will announce the date when ready and that is hopeful for later this week." Waar of...? Volgende week weten we het.
pi_46325032
Ja.... of bedoelen ze dat ze de datum volgende week bekend maken..... Het is maar net hoe je het leest...
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_46330088
Naja, een demo zou tof zijn.. kan ik zien hoeveel het spel niet draait op deze PC maar wel op een volgende
  donderdag 15 februari 2007 @ 19:28:40 #84
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_46341623
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 13:42 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ik vond het obsessief map scrollen naar doosjes het leukste.

En als daar een mcv in zat
of een bom
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_46369918
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:28 schreef Roflbroek het volgende:

[..]

of een bom
oja dat kon ook nog.

je kon er voor de zekerheid infanterie op afsturen. kreeg je wel in het geval van een upgrade een sterker rifle mannetje
pi_46376096
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:31 schreef outcast_within het volgende:

[..]

oja dat kon ook nog.

je kon er voor de zekerheid infanterie op afsturen. kreeg je wel in het geval van een upgrade een sterker rifle mannetje
Wat ik altijd zo irritant vond: Pak je een crate zie je heel de map..... pak je er vervolgens nog 1 is alles weer donker
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_46376214
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:31 schreef outcast_within het volgende:

[..]

oja dat kon ook nog.

je kon er voor de zekerheid infanterie op afsturen. kreeg je wel in het geval van een upgrade een sterker rifle mannetje
Ik stuurde er met Red Alert nog wel eens een hond op af. Had ik een hondje met betere armour of attack.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:36:17 #88
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_46389026
Zo'n demo heeft alleen zin als je er online mee kunt gaan IMO.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_46389547
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:36 schreef JimmyJames het volgende:
Zo'n demo heeft alleen zin als je er online mee kunt gaan IMO.
Wat is dat nou voor onzin? Met ene demo kun je prima checken of je game vloeiend draait op je systeem, of de gameplay een beetje aanstaat en de "feeling" er is. Genoeg belangrijke informatie
  zaterdag 17 februari 2007 @ 02:09:28 #90
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_46389647
RTS speel ik niet solo vandaar.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_46389740
Ik wil graag weten of ze die verschrikkelijke gameplay van Generals flink hebben erbeterd en ook lekker wil draaien. De rest komt dan wel
pi_46431196
Maar snel upgraden voor dit spel binnenkort. Krijg er zin in.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46431804
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 02:09 schreef JimmyJames het volgende:
RTS speel ik niet solo vandaar.
Dus jij speelt elke RTS gelijk multiplayer?

Heb je niet lekker de tijd om alles te ontdekken. Meestal ga ik zelf lekker singleplayer spelen of skirmish op easy zodat ik alles lekker op mijn gemak kan bekijken.
pi_46431917
speelde ook C&C (complete serie gehad tot dat mijn broertje de serie ook vond zie cd's verrot)
Vraag me af of deze ook lekker speelt.
Mijn systeem kan deze game met gemak draaien dus dat zal het probleem niet zijn.
Maar ik vraag me af hoe de besturing zal werken ? en of het ook makkelijk gaat.
pi_46432045
Ik speel meestal eerst de campaigns door op normal of hard en daarna pas online.. of eerst een paar keer skirmish mocht ik bepaalde features nog willen uitproberen
pi_46433031
Als je ergens een slappe lul van krijgt is het wel meteen skirmish of online een RTS spelen . Eerst de campaigns natuurlijk!
  zondag 18 februari 2007 @ 19:07:57 #97
167723 sanni
Acima de seu
pi_46434663
Weet iemand of het spel ook Vista compatible is en zo nee, waar je de benodigde
drivers moet zoeken?
pi_46434720
quote:
Op zondag 18 februari 2007 19:07 schreef sanni het volgende:
Weet iemand of het spel ook Vista compatible is en zo nee, waar je de benodigde
drivers moet zoeken?
Test het zelf met de demo zou ik zeggen!
pi_46435020
quote:
Op zondag 18 februari 2007 19:07 schreef sanni het volgende:
Weet iemand of het spel ook Vista compatible is en zo nee, waar je de benodigde
drivers moet zoeken?
Het moet wel heel raar zijn wil het niet Vista-compatible zijn...
pi_46436593
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef pberends het volgende:
Vista zuigt en moet verboden worden.


vista is mooi maar eigenlijk te zwaar voor een OS, echter kan ik het wel waarderen dat er eindelijk een programma is dat daadwerkelijk de kracht van me computer gaat gebruiken (de meeste OS'en leggen niks qua load op je systeem, dus dan heb je een super systeem waar je niks mee doet...)
pi_46438166
Vista is pure eye-candy voor breinloze computergebruikers.
pi_46443969
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:52 schreef pberends het volgende:
Vista is pure eye-candy voor breinloze computergebruikers.
Dus als het aan jou ligt gaan we weer terug naar de command prompt?
pi_46444026
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:52 schreef pberends het volgende:
Vista is pure eye-candy voor breinloze computergebruikers.
dus jij draait linux op jou pc, in console mode welteverstaan?
  maandag 19 februari 2007 @ 03:15:20 #105
165032 MeerZienDanAnders
Icon pimped by Toma
pi_46448930
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:03 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik stuurde er met Red Alert nog wel eens een hond op af. Had ik een hondje met betere armour of attack.
Ik een tanja


Kaching!
pi_46450431
Gamershell:
quote:
Command & Conquer 3 Tiberium Wars Demo

The genre defining series is back

Electronic Arts has announced that a demo for Command & Conquer 3 Tiberium Wars, the next installment of this legendary series developed by EALA for PC and Xbox 360, will be released on February 20th. The game features a single player campaign that rewards you for your gameplay style, native voice-over IP, integrated clan support and new spectator modes. Joe Kucan, the original actor who portrayed the character Kane in Command & Conquer (C&C) games over the last decade, is reprising once again his role as the megalomaniacal leader of the Brotherhood of Nod. Command & Conquer 3 Tiberium Wars will hit the store shelves on March 30th.
pi_46450471
Ziet er geil uit!



Hoppa~!
  maandag 19 februari 2007 @ 09:58:56 #108
166818 restafval
no soup for you
pi_46450706
alles wat van EAgames komt moet verboden worden.
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
pi_46450743
quote:
Op maandag 19 februari 2007 09:58 schreef restafval het volgende:
alles wat van EAgames komt moet verboden worden.
Hou je bek of ik stuur twintig Mammouth-tanks op je af!
  maandag 19 februari 2007 @ 10:25:27 #110
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46451156
quote:
Op maandag 19 februari 2007 09:43 schreef FlyingFox het volgende:
Ziet er geil uit!

[afbeelding]

Hoppa~!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 19 februari 2007 @ 10:28:13 #111
166818 restafval
no soup for you
pi_46451203
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:00 schreef FlyingFox het volgende:


Hou je bek of ik stuur twintig Mammouth-tanks op je af!
ik heb niets tegen westwood... kijk alleen c&c generals van EAgames. wat een kut game. zelfs met dualcore is dat spel aan het schokken als er veel tanks in beeld zijn. die gasten die dat spel maakten hebben alles een texture gegeven, onderkant van een steen, de binnenkant van een boom. verder alles wat je nooit ziet. toen kwam c&c generals Zero speed uit. zonder scheppen alweer en zonder tiberium of iets anders om te harvesten. een aantal pakjes op een platvorm . zet je een gebouw daarnaast om het optehalen, gaan die busjes bij china beetje rondje reiden tegen elkaar in. en botsauto spelen. allebij geprogameerd om niet opzij tegaan . de derde busje zat trouwens vast in het zand ofzo. hij wachte tot hij erbij kon.(ik dacht dat zon platvorm 4kanten had?) De gasten die het spel geprogameerd hebben probeerde volgens mij een beetje met codes andere codes ongedaan te maken. net zoiets als met een medicijn een ander medicijn zijn bijwerkingen verhelpen. de traagheid van dit spel is echt ongelovelijk en ik beschouw mijn computer dan ook als heilig dat hij het voor elkaar kreeg om dit spel op te starten. EAGAMES SUCKS ASS

edit: maarja dit is niet de topic om daarover te klagen
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
pi_46451539
EA Games zuigt aars inderdaad, dat weet iedereen, behalve gaylord-fanboys.

Met trage framerates gaat hetzelfde vrees ik voor C&C3 gelden. Als je die filmpjes bekijkt zie je duidelijk een vertraging in de framerate wanneer er veel units in beeld zijn. En dat terwijl het promofilmpjes zijn, worden die promofilmpjes dan niet met de nieuwste hardware gemaakt
  maandag 19 februari 2007 @ 10:53:19 #113
166818 restafval
no soup for you
pi_46451656
quote:
Op maandag 19 februari 2007 10:48 schreef pberends het volgende:
EA Games zuigt aars inderdaad, dat weet iedereen, behalve gaylord-fanboys.

Met trage framerates gaat hetzelfde vrees ik voor C&C3 gelden. Als je die filmpjes bekijkt zie je duidelijk een vertraging in de framerate wanneer er veel units in beeld zijn. En dat terwijl het promofilmpjes zijn, worden die promofilmpjes dan niet met de nieuwste hardware gemaakt
idd, EA rekenen op hardware welke simplel gezegt over 10jaar beschikbaar is. (tegen de tijd dat hun game voor 3euro op de rommelmarkt te verkrijgen is)
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
  maandag 19 februari 2007 @ 10:58:23 #114
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46451793
Generals, LOTR:BFME (1&2) speelde ik altijd met zo min mogelijk toetsers en bellen. Het zag er niet uit, maar het had tenminste geen vertraging meer. Een EA game wat er niet uitziet als alle grafische zooi uitstaat is nog beter dan een EA game wat niet vooruit te branden is.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_46451861
ik snap niet dat mensen generals zo traag vonden, op mijn oude geforce 4800SE (vergelijkbaar met de geforce 4400) draaide ik em op 1280x1024 met alles high... (voor de rest: AMD athlon 1.92ghz, 768MB ram)
pi_46451915
quote:
Op maandag 19 februari 2007 09:43 schreef FlyingFox het volgende:
Ziet er geil uit!

[afbeelding]

Hoppa~!
  maandag 19 februari 2007 @ 11:15:56 #117
166818 restafval
no soup for you
pi_46452213
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef mschol het volgende:
ik snap niet dat mensen generals zo traag vonden, op mijn oude geforce 4800SE (vergelijkbaar met de geforce 4400) draaide ik em op 1280x1024 met alles high... (voor de rest: AMD athlon 1.92ghz, 768MB ram)
welleens geprobeerd over het netwerk? zeg mijn niet dat dat snel ging, of heb jij een router die via een wormhole de data overbrengt...
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
pi_46452450
dan is het nog maar te zien of de worm door de firewall komt
pi_46452463
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:15 schreef restafval het volgende:

[..]

welleens geprobeerd over het netwerk? zeg mijn niet dat dat snel ging, of heb jij een router die via een wormhole de data overbrengt...
over netwerk spelen doe ik niet aan
  maandag 19 februari 2007 @ 11:29:44 #120
166818 restafval
no soup for you
pi_46452554
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:26 schreef mschol het volgende:

[..]

over netwerk spelen doe ik niet aan
idd, dat lukt ook niet
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
  maandag 19 februari 2007 @ 12:36:46 #121
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_46454181
morgen demo toch?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 19 februari 2007 @ 12:46:24 #122
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46454428
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:36 schreef Rahl het volgende:
morgen demo toch?
Zie paar posts terug.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_46454565
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:15 schreef restafval het volgende:

[..]

welleens geprobeerd over het netwerk? zeg mijn niet dat dat snel ging, of heb jij een router die via een wormhole de data overbrengt...
.
pi_46454594
quote:
Op maandag 19 februari 2007 11:01 schreef mschol het volgende:
ik snap niet dat mensen generals zo traag vonden, op mijn oude geforce 4800SE (vergelijkbaar met de geforce 4400) draaide ik em op 1280x1024 met alles high... (voor de rest: AMD athlon 1.92ghz, 768MB ram)
Tis niet alleen de framerate he, maar het hele spel als je met veel tegenstanders speelt. Dan is ie zo traaaaag.
  maandag 19 februari 2007 @ 12:54:56 #125
166818 restafval
no soup for you
pi_46454609
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Tis niet alleen de framerate he, maar het hele spel als je met veel tegenstanders speelt. Dan is ie zo traaaaag.
BIG IDD
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
  maandag 19 februari 2007 @ 12:55:51 #126
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_46454637
tvp
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_46454745
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef restafval het volgende:

[..]

BIG IDD
Het slaat nergens op, want wat meer tegenstanders hoeft in principe niet meer dan een paar kb te kosten. Het leek wel of hij 3% processorkracht verbruikte voor elke unit dat er geproduceerd werd.
pi_46454851
quote:
Op maandag 19 februari 2007 12:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Tis niet alleen de framerate he, maar het hele spel als je met veel tegenstanders speelt. Dan is ie zo traaaaag.
7 brutals, dan issie idd wat trager maar prima speelbaar..
en alleen traag wanneer ik de hele map kan zien (en dus ook wie wie aanvalt.. )
  maandag 19 februari 2007 @ 13:05:11 #129
166818 restafval
no soup for you
pi_46454856
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:00 schreef pberends het volgende:

[..]

Het slaat nergens op, want wat meer tegenstanders hoeft in principe niet meer dan een paar kb te kosten. Het leek wel of hij 3% processorkracht verbruikte voor elke unit dat er geproduceerd werd.
wat ik niet snap dat is dat er geen progcode wordt ontwikkeld zodat je de texture van 1 tankje maar 1 keer hoeft te laden, dus als je 100 tanks van dezelfde soort hebt, je maar 1 texture hoeft te laden.. maar dat zal wel ver gezocht zijn.
Wat wel heel vet is, dat is de ontwikkeling van 1 texture voor een geheel level/map. zodat je niet elke boom apart moet inladen, maar dat elke texture tot 1 enorme wordt geweven. (stel eens die vieuwdistance voor ) Deze techniek word gebruikt bij enemy teritory: quake wars. het (bijna) enige spel waar ik niet op het aftellen kan wachten
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef mschol het volgende:

[..]

7 brutals, dan issie idd wat trager maar prima speelbaar..
en alleen traag wanneer ik de hele map kan zien (en dus ook wie wie aanvalt.. )
heb je zero hour of de eerste? want dat is ook nog een verschil.
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
pi_46457199
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef restafval het volgende:

[..]

wat ik niet snap dat is dat er geen progcode wordt ontwikkeld zodat je de texture van 1 tankje maar 1 keer hoeft te laden, dus als je 100 tanks van dezelfde soort hebt, je maar 1 texture hoeft te laden.. maar dat zal wel ver gezocht zijn.
Precies. Het leek wel of ie elke tank apart moest inladen, terwijl er echt niet zo heel veel verschillende units zijn.
pi_46457207
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef mschol het volgende:

[..]

7 brutals, dan issie idd wat trager maar prima speelbaar..
en alleen traag wanneer ik de hele map kan zien (en dus ook wie wie aanvalt.. )
Bij mij niet hoor, ook al had ik 1 gb en 3 ghz.
  maandag 19 februari 2007 @ 15:26:18 #132
166818 restafval
no soup for you
pi_46458876
quote:
Op maandag 19 februari 2007 14:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Bij mij niet hoor, ook al had ik 1 gb en 3 ghz.
zelfde hier.
''should it help if we run away a bit more?''
''shut up and go change your armor''
pi_46459854
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:05 schreef restafval het volgende:

[..]

wat ik niet snap dat is dat er geen progcode wordt ontwikkeld zodat je de texture van 1 tankje maar 1 keer hoeft te laden, dus als je 100 tanks van dezelfde soort hebt, je maar 1 texture hoeft te laden.. maar dat zal wel ver gezocht zijn.
Wat wel heel vet is, dat is de ontwikkeling van 1 texture voor een geheel level/map. zodat je niet elke boom apart moet inladen, maar dat elke texture tot 1 enorme wordt geweven. (stel eens die vieuwdistance voor ) Deze techniek word gebruikt bij enemy teritory: quake wars. het (bijna) enige spel waar ik niet op het aftellen kan wachten
[..]

heb je zero hour of de eerste? want dat is ook nog een verschil.
zero hour heb ik het over, alleen generals heb ik nooit geprobeerd
pi_46460696
Zero Hour loopt bij mij ook sloom hoor met veel brutal enemy's. Alhoewel het wel iets beter is dan Generals.
pi_46461439
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:27 schreef pberends het volgende:
Zero Hour loopt bij mij ook sloom hoor met veel brutal enemy's. Alhoewel het wel iets beter is dan Generals.
met 2 moeilijkste enemies krijg ik <1 fps.. zal wel door het aantal units komen ofzow wat die gasten bouwen is wel enorm gay hoor
pi_46468566
Denk niet dat de engine van Generals of Zero Hour nog te vergelijken is met die van Tiberium Wars.

Je kunt hiervoor beter kijken naar de engine achter Battle for Middle-Earth 2, aangezien Tiberium Wars van een verbeterde versie van deze engine gebruik maakt. De engine achter BFME2 vind ik prima, gaat ook erg goed om met veel units tegelijk op het scherm. Alleen dat uitzoomen .. dat blijft kut .. Hoop dat ze dat fixen in TW.
pi_46468980
quote:
Op maandag 19 februari 2007 16:49 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

met 2 moeilijkste enemies krijg ik <1 fps.. zal wel door het aantal units komen ofzow wat die gasten bouwen is wel enorm gay hoor
Het ligt inderdaad aan het aantal units en gebouwen dat de tegenstander en ook jij bouwt. Hoe meer, hoe trager het spel wordt. Want bij mij is het spel in het begin wel snel.
pi_46474799
Goede nieuws van die demo, laat ik nu precies komende woensdag een vrije dag hebben. Nou die vrije dag kom ik wel door!
Is er al bekend wat de systeemeisen ongeveer zijn?Op mijn Athlon Xp 2000+ met 768 MB zal het wel moeilijk worden denk ik. Maar we hebben hier ook nog een Intel 3 Ghz met 1 GB daar moet die toch wel goed op draaien hoop ik.
pi_46475522
morgen de demo
  Redactie Games maandag 19 februari 2007 @ 22:44:52 #140
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46475629
Wat zijn de systeemvereisten van die demo?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46475957
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:42 schreef mschol het volgende:
morgen de demo
Dat is te hopen ja, want helemaal officieel is het nog niet. En morgen de demo, bedoelen ze vast Amerikaanse tijd mee, das dus morgennacht pas . Vervolgens is het 2 dagen niet te downloaden omdat er teveel users zijn die het willen. Waarschijnlijk wordt het eind deze week .
pi_46476167
Ik kan niet wachten
pi_46476561
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:52 schreef pberends het volgende:

[..]

Dat is te hopen ja, want helemaal officieel is het nog niet. En morgen de demo, bedoelen ze vast Amerikaanse tijd mee, das dus morgennacht pas . Vervolgens is het 2 dagen niet te downloaden omdat er teveel users zijn die het willen. Waarschijnlijk wordt het eind deze week .
ik denk dat het wel aardig snel verspreid zou worden via torrents en usenet
  maandag 19 februari 2007 @ 23:27:29 #144
101852 kokos
mividaloca
pi_46477241
quote:
Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat zijn de systeemvereisten van die demo?
Viva los Vatos Locos
  maandag 19 februari 2007 @ 23:49:45 #145
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_46477910
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 20 februari 2007 @ 08:22:59 #146
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46481476
quote:
Op maandag 19 februari 2007 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
Aardige trailer:
http://videogames.yahoo.com/download?eid=505473
Ben hem aan het downloaden
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46481668
leuke frame rate af en toe
  dinsdag 20 februari 2007 @ 08:52:30 #148
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_46481682
Ziet er toch wel leuk uit eigenlijk
Hopelijk dat de tussen stukjes niet zo stom zijn geacteerd als bij Red Alert...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_46481875
juist wel. overacting tot en met
pi_46482618
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 09:09 schreef outcast_within het volgende:
juist wel. overacting tot en met
Niet zo heel erg hoor. Red Alert 1 was geniaal qua acteren. Maar bij Red Alert 2 was het meer een comedy Vet vaag. Dit ziet er wel weer wat stoerder en professioneler uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')