Ik ook hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 23:24 schreef john6 het volgende:
en toch blijf ik kijken, ondanks......
Gelukkig zijn de gemiddelde fokkers iets slimmerquote:Op zondag 4 februari 2007 23:21 schreef nlboy het volgende:
[..]
Bedankt deze werkt beter dan die van iemand anders die als onderschrift de link heeft.
wat nou?? ik zat nog bij die psychodinges mee te kijken..quote:Op zondag 4 februari 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
Wat een teringleier
Brainless is weer eens agressiefquote:
ja foute stream sukkeltjequote:Op zondag 4 februari 2007 23:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat nou?? ik zat nog bij die psychodinges mee te kijken..
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
hey redaktie ..... kunnen jullie effe melden dat al die bedreigingen ook eens moeten stoppen?
Ik word hier echt govergeten pissed off van
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:28 schreef PokerJoker het volgende:
ik moet me nu ziek melden morgen, heb nu echt een siegoloog nodig, ik kan dit niet verwerken
Yes, opstappen nu, niet met die kampers blijven zitten, wegwezenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:28 schreef StunningCunt het volgende:
ow wat zou ik die gast willen slaan. niet normaal. Ik hoop nu dat Sylvia en Illona weggaan en die kutratten met elkaar verder moeten. Ik hoop het van harte. De stekker uit het programma en niemand wint. bahbah
omdat de redactie denkt dat Natasia, Brian de kijkcijferkanonnen zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 23:28 schreef Darklight het volgende:
WEaarom wordt hier niks aan gedaan?
Hoezo een beetjequote:Op zondag 4 februari 2007 23:30 schreef teamlead het volgende:
brian werkt me een beetje op m'n zenuwen nu........
normaal negeer ik hem, maar dat lukt niet nuquote:
Ik ken 5 mensen die juist niet kijken omdat die mensen er in zitten...en ik kijk het programma ook niet omdat Natasia, de hoer, de uitkeringstreksters, mother of the year, daar veels te vaak in voorkomt.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:30 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
omdat de redactie denkt dat Natasia, Brian de kijkcijferkanonnen zijn![]()
![]()
![]()
staat gewoon in m'n profiel hoorquote:
brian is nederlander!, het onderste klopt wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:31 schreef Wireless het volgende:
Ik doe echt me best om me vooroordelen over buitenlanders te laten varen..
MAAR HET LUKT NIET!! BRIAN TERINGDIEF!!
ik ken er ook nog een paarquote:Op zondag 4 februari 2007 23:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ken 5 mensen die juist niet kijken omdat die mensen er in zitten...
Als je een hoop schijt op een zilveren bordje legt blijft het een hoop schijt.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:32 schreef 2live het volgende:
[..]
brian is nederlander!, het onderste klopt wel.
http://www.nowlive.eu/quote:Op zondag 4 februari 2007 23:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar kijken jullie de stream? op goudenkooi.tv doet de helft het niet..
sja...als...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
Als Nathanael half een vent is dan zegt hij dat de punten naar Sylvia moeten.
Waarom kijk ik nog..zit me kapot te ergeren......quote:Op zondag 4 februari 2007 23:34 schreef ruby het volgende:
Wat moet ik nou met een fucking zwembad?
Ja maar die lock is wel vreemd, er was niet zoveel aan de hand dacht ik?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:34 schreef Missy_1974 het volgende:
zou er nu ingegrepen worden door dgk ?
Veel bull shit enzow...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
Wat zei Brian precies? Had het ff gemist
Dat hoop ik...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:34 schreef Borga het volgende:
Als Sil een beetje doordrukt dan slaat Brian door
die lock kan ik alleen verklaren als er nu iemand naar binnenkomt daar ofzoquote:Op zondag 4 februari 2007 23:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja maar die lock is wel vreemd, er was niet zoveel aan de hand dacht ik?
Zoiets bedacht ik me ook jaquote:Op zondag 4 februari 2007 23:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
die lock kan ik alleen verklaren als er nu iemand naar binnenkomt daar ofzo
Zie eerdere post Nl is ermee begonnen!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
Als Huub punten jat is het leuk, als Brian met zijn smerige handen dingen steelt, is het weerzinwekkend.
Stream 1: (duur: 7193 sec)quote:Op zondag 4 februari 2007 23:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar kijken jullie de stream? op goudenkooi.tv doet de helft het niet..
juist, jij snapt het ! Niet zo moeilijk he ?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
Als Huub punten jat is het leuk, als Brian met zijn smerige handen dingen steelt, is het weerzinwekkend.
Mischien een nieuwe ja,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op zondag 4 februari 2007 23:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
die lock kan ik alleen verklaren als er nu iemand naar binnenkomt daar ofzo
Misschien is het Huub die Brian is aangevlogen.quote:
stupiditeitquote:Op zondag 4 februari 2007 23:36 schreef Pulu het volgende:
Wat is de reden voor Brian om zich punten van een ander toe te eigenen?
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:36 schreef Gert het volgende:
Kan er iemand dat huis in om Brian's laffe lelijke rattensmoel tot pulp te slaan?
Nee zeker hè?
Terwijl hij zélf de grootste dief is in het huis.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:36 schreef Darklight het volgende:
Die Brian is echt gevaarlijk
Was helemaal opgefocked
Die site werkt niet zo goed met de stream...de hele tijd stotterde stream 1 en 2 deed het niet. En nu met de streamlock schiet je toch niet zoveel op.quote:
Hij is brianquote:Op zondag 4 februari 2007 23:36 schreef Pulu het volgende:
Wat is de reden voor Brian om zich punten van een ander toe te eigenen?
Ja snap je dat, en huub maar verwijten dat hij agressief is.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:36 schreef Darklight het volgende:
Die Brian is echt gevaarlijk
Was helemaal opgefocked
En hij is ........quote:
ahhhhhhhhh pleaseeeeeeee zeg zeg zegquote:Op zondag 4 februari 2007 23:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En hij is ........
Oh nee dat mag ik niet zeggen dan krijg ik een ban.
Dat laatste denk ik. Brian krijgt weer op z'n sodeflikker.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:38 schreef raggende_annie het volgende:
waarom zouden we niet mogen zien dat er iemand nieuw het huis inkomt. dr wordt er gewoon weer een tot de orde geroepen.
Inderdaad. Dat ie de k**ker mag krijgen (mag ik dat zeggen?)quote:Op zondag 4 februari 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Terwijl hij zélf de grootste dief is in het huis.
Ik heb hier geen zin meer in, word helemaal misselijk van die gore klootzak.
hou je niet in.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil Sylvia een kaart sturen....
druk anders even op de o en druk een stream verder. >quote:Op zondag 4 februari 2007 23:37 schreef nlboy het volgende:
[..]
Die site werkt niet zo goed met de stream...de hele tijd stotterde stream 1 en 2 deed het niet. En nu met de streamlock schiet je toch niet zoveel op.
nee belachelijke woordenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:39 schreef soylent het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ie de k**ker mag krijgen (mag ik dat zeggen?)
Puik plan, woon toch in de buurt.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:38 schreef LiisaB het volgende:
huis bestormen????
en daar krijg je een ban voor ?????quote:Op zondag 4 februari 2007 23:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil Sylvia een kaart sturen....
OK sorry. Aambeien dan!quote:
Bezig met uploadenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:39 schreef schizolientje het volgende:
Is er een filmpje met wat Huub tegen Natasia zei bij het afscheid?
Hoop het niet voor Huub...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien is het Huub die Brian is aangevlogen.
Die heeft een paar flinke meppen gehad van Sylvia. En nu is ie aan het huilen.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef Justhenk het volgende:
Wat gebeurde er dan met brian, wat deed die?
Want hier haperen de streams (Kben dvd's aan het downen).
Zolang ie er niet aan dood gaat mag dat, geloof ikquote:Op zondag 4 februari 2007 23:39 schreef soylent het volgende:
[..]
Wat TL al zei, ws. iemand van productie in huis om de boel te kalmeren ofzoquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zolang ie er niet aan dood gaat mag dat, geloof ik
mwa, prima optreden toch, rustig sylvia, is allemaal nog oprecht ook!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
en daar krijg je een ban voor ?????
Vond haar nu wel ff slap optreden tegen Brainles
Was het maar waarquote:Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef LiisaB het volgende:
brian gaat totaal loss en moet eruit
Kut opmerking van je, als je die ziekte van dichtbij meemaakt dan zou je het niemand gunnen. Denk de volgende keer even naar voordat je iets zegtquote:Op zondag 4 februari 2007 23:39 schreef soylent het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je dat meent ben je geen haar beter dan Brian. Ik wens hem overigens wel een hele dikke lip en een gekneusd ego, maar dat (eerste) gaat naar verloop van tijd wel weer over.quote:
Sorry ik liet me even gaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef Acquiesce_ het volgende:
[..]
Kut opmerking van je, als je die ziekte van dichtbij meemaakt dan zou je het niemand gunnen. Denk de volgende keer even naar voordat je iets zegt
Ze heeft altijd een rood hoofd...zal wel memopause zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef Charmian het volgende:
hoe langer je naar die psych kijkt hoe vreemder hoofd ze krijgt bij gebrek aan andere streams
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:43 schreef Kaleddis het volgende:
Na de streamlock: "De rol van Brian wordt nu gespeeld door Huub !"
Juist!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef Acquiesce_ het volgende:
[..]
Kut opmerking van je, als je die ziekte van dichtbij meemaakt dan zou je het niemand gunnen. Denk de volgende keer even naar voordat je iets zegt
Dat mag wel ja.quote:
joh, is prima, kanker is een lelijke ziekte en als je iets lelijk vindt mag je dat best gebruiken.quote:
Donderdag avond in de Zebralounge. Dus allemaal daarheen met tomaten.quote:
Ze (hij) is omgebouwdquote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef Charmian het volgende:
hoe langer je naar die psych kijkt hoe vreemder hoofd ze krijgt bij gebrek aan andere streams
hopen dat er nog nieuwe gegadigden bijkomen want huub heeft vannacht sylvia's doodvonnis voorgezet en ilona kopt hem er morgen inquote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Bovendien..zien jullie het al voor je dat Narcistacia de villa wint.
Het is een hele rustige buurt, huisprijzen zullen dalen, je kinderen niet meer veilig, je man en vrouw niet meer veilig voor de sexuele avances, het criminele circuit en haar onopgevoede kinderen die de buurt onveilig maken.
Als Brian er woont worden alle oude vrouwtjes aangerand en van hun muntjes uit hun tasjes beroofd.
Als Bart er woont krijg je een frigide sexloos huis. Die gast zal het vertikken om Lesley te beffen want Bart 'houd zich erbuiten' en 'wil er niet mee geassocieerd worden'
En Amada is simpelweg te dom om er te wonen..
Alleen Sylvia mag het huis van mij.
Of een super verkeerde foundation.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze heeft altijd een rood hoofd...zal wel memopause zijn.
Elke dag dat rokers-lachje/gekuch van haar, nee dank je.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Alleen Sylvia mag het huis van mij.
Het is 4 tegen 1 op dit moment.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
en daar krijg je een ban voor ?????
Vond haar nu wel ff slap optreden tegen Brainles
Afspiegeling van de samenleving he.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:45 schreef Cyan het volgende:
Het word tijd dat er massaal een mailtje naar Tien gestuurd word waarin we vragen om de regels aan te scherpen. Al die bedreigingen en het jatten van elkaars spullen moeten wij blijkbaar normaal vinden?
Ik vind dat we dat wel mogen, zie : Werkend medicijn tegen kanker gevondenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
Kanker dus niet.
Ik vermoed dat er ook wel van die gorilla mannetjes bij zullen zijn om hem te beschermenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Donderdag avond in de Zebralounge. Dus allemaal daarheen met tomaten.
Precies, me moeder, tante en nu me 2e tante met borstkanker.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat mag wel ja.![]()
Kanker dus niet. Het is misschien soms wat lastig, omdat er héél veel wordt toegestaan aan scheldwoorden (en sommige mods er ook vrolijk aan meedoen af en toe), maar het GROTE verschil met bijv. tyfuswijf, kleresnol, pleuristeef etc.. is dat dit stuk voor stuk ziektes zijn waar niemand hier familieleden aan verliest of er zelf aan lijdt.
quote:
Ik denk eerder dat ze flink toegesproken daar.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:46 schreef Charmian het volgende:
ik denk dat ze perse willen dat we naar dat psychobabble luisteren![]()
Het is dat ik donderdag niet kan, want ik had graag gegaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Donderdag avond in de Zebralounge. Dus allemaal daarheen met tomaten.
Ja ik ben bang dat sil dat niet gaat trekken en daar baal ik van. Brainless mag van mij door de stront zakken ik haat die vent.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het is 4 tegen 1 op dit moment.
Nee ik wilde iets over Brian zeggen maar als ik dat zeg krijg ik een ban dus doe ik het niet. Maar hij haalt het bloed onder mijn nagels vandaan, ik ben gewoon opgeFOKt hier en wil hem zijn nek omdraaien en vervolgens 4en delen met de paarden..moet ie wel even wachten want narcistasia is eerst.
Leuker nieuws! Ik word OOM.:D voor de 2de keer:D
Ja maar in de samenleving word dit ook niet zo maar getolereerd?quote:
Zal eens een keertje tijd worden...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze flink toegesproken daar.
Stijn is boos!![]()
Nicolaas?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:46 schreef gomi het volgende:
las ff in ander topic over de ex van natasia en dat die gevaarlijk zou zijn enzo. hij zit idd wel in t wereldje .
las ook iets over in de endstra tapes, weet niet of hij daar ook in voorkomt. weet wel dat ieamnd anders die vaak in de kooi te zien was wel in de endstra tapes voorkwam en ook in de van der bijl gesprekken
* Day legt haar koekje wegquote:Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Zo'n vrouw die 's ochtends slecht ziet omdat ze haar contactlenzen niet in heeft en dan maar grabbelt en zich opmaakt met haar inlegkruisje in de veronderstelling dat het haar poederdoosje is.
EWH
Goed plan!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:45 schreef Cyan het volgende:
Het word tijd dat er massaal een mailtje naar Tien gestuurd word waarin we vragen om de regels aan te scherpen. Al die bedreigingen en het jatten van elkaars spullen moeten wij blijkbaar normaal vinden?
ja maar dat is leuk, dit nietquote:Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef Day het volgende:
[..]
Stijn is boos!![]()
Komop zeg...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat sil dat niet gaat trekken en daar baal ik van. Brainless mag van mij door de stront zakken ik haat die vent.
enne op het leukere nieuws Feliiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
Beetje te laat dan.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef Day het volgende:
[..]
Stijn is boos!![]()
eindelijk leuk nieuws vandaag ... gefeliciteerd !!!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
nope, maar ja verbaas jij je nog over alles wat er gebeurt in de Kooi en over alles wat wordt getolereerd??quote:Op zondag 4 februari 2007 23:48 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja maar in de samenleving word dit ook niet zo maar getolereerd?
Vond ik ookquote:
Je kan straks aan Brian zien hoe dat gesprek is gegaan..........quote:Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef Day het volgende:
[..]
Stijn is boos!![]()
We mogen natuurlijk niet zien hoe Brian alle hoeken van het huis aan het bekijken is.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:49 schreef Ethel het volgende:
Zoooo achterlijk dat we niet mogen zien wat er gebeurd in de villa!
Gefeliciteerd! Is tenminste beetje leuk nieuws op deze rare dag.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee ik verbaas me er niet over maar ik vind het raar dat geweld wel word bestraft terwijl diefstal, vernielen van andermans spullen, en bedreigen wel word toegestaan. Dus als Brian iemand bedreigt en degene haalt uit mag die dus vertrekken maar Brian mag blijven want hij heeft niets gedaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
[..]
nope, maar ja verbaas jij je nog over alles wat er gebeurt in de Kooi en over alles wat wordt getolereerd??
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
Sylvia zou nu gewoon ook 24 uur moeten aanvragen, met als argument: Brian eruit of ik eruit, hij bedreigde me.
Ben benieuwd wat de productie dan doet. Die zien ook wel dat de terroristen de villa in bezit hebben genomen.
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:50 schreef LiisaB het volgende:
wat een hufters, geen streams meer
Soms wou ik inderdaad dat we Sylvia wat konden influisteren.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
Sylvia zou nu gewoon ook 24 uur moeten aanvragen, met als argument: Brian eruit of ik eruit, hij bedreigde me.
Ben benieuwd wat de productie dan doet. Die zien ook wel dat de terroristen de villa in bezit hebben genomen.
Ik welquote:Op zondag 4 februari 2007 23:52 schreef pullup het volgende:
Ik vind het mooi dat niemand blijkbaar naar het gezwam van Ilona en de psycho luistert![]()
Tja ik kan niets anders zeggen dan dat ik het helemaal met je eens ben. Maar ja wij zijn maar stomme streamers en zullen het vast verkeerd zien.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee ik verbaas me er niet over maar ik vind het raar dat geweld wel word bestraft terwijl diefstal, vernielen van andermans spullen, en bedreigen wel word toegestaan. Dus als Brian iemand bedreigt en degene haalt uit mag die dus vertrekken maar Brian mag blijven want hij heeft niets gedaan.
Dat is het .... het zijn terroristen .... ik kwam niet verder dan stelletje tyfuslijers.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
Ik moet wel, bij gebrek aan streams , maar het boeit voor geen meterquote:Op zondag 4 februari 2007 23:52 schreef pullup het volgende:
Ik vind het mooi dat niemand blijkbaar naar het gezwam van Ilona en de psycho luistert![]()
Misschien mag Huub bij de redactie werken (vermomd desnoods) en maakt hij het Brian en Natasia heel moeilijk.... Maar dan ook heeeeeel moeilijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub en Sylvia zijn echt mijn helden.....maar goed van Huub heb ik het gevoel dat we nog wel wat van hem horen..van Nena ook (belspelmeisje begint ze mee denk ik)
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat is het .... het zijn terroristen .... ik kwam niet verder dan stelletje tyfuslijers.
Tenzij je op het Tienforum een standaard tekst post die iedereen kan doorsturen naar Tien. Ik weet niet meer bij welk programma het was, maar daar waren keiharde sancties als een deelnemer bijvoorbeeld bepaalde scheldwoorden gebruikte.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik kan niets anders zeggen dan dat ik het helemaal met je eens ben. Maar ja wij zijn maar stomme streamers en zullen het vast verkeerd zien.
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik moet wel, bij gebrek aan streams , maar het boeit voor geen meter
Ja idd, Terroristen.. Doet het ook goed in de massamedia!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:53 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat is het .... het zijn terroristen .... ik kwam niet verder dan stelletje tyfuslijers.
Hier idem hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag zoveel om jullie gelachen dat ik er koppijn van heb!
Er zou een feest komen met NL als DJ...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:49 schreef Kaleddis het volgende:
Maak van de paardenbak een honkbalveld en maak Huub de honkballeraar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |