Dat mag wel ja.quote:
joh, is prima, kanker is een lelijke ziekte en als je iets lelijk vindt mag je dat best gebruiken.quote:
Donderdag avond in de Zebralounge. Dus allemaal daarheen met tomaten.quote:
Ze (hij) is omgebouwdquote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef Charmian het volgende:
hoe langer je naar die psych kijkt hoe vreemder hoofd ze krijgt bij gebrek aan andere streams
hopen dat er nog nieuwe gegadigden bijkomen want huub heeft vannacht sylvia's doodvonnis voorgezet en ilona kopt hem er morgen inquote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Bovendien..zien jullie het al voor je dat Narcistacia de villa wint.
Het is een hele rustige buurt, huisprijzen zullen dalen, je kinderen niet meer veilig, je man en vrouw niet meer veilig voor de sexuele avances, het criminele circuit en haar onopgevoede kinderen die de buurt onveilig maken.
Als Brian er woont worden alle oude vrouwtjes aangerand en van hun muntjes uit hun tasjes beroofd.
Als Bart er woont krijg je een frigide sexloos huis. Die gast zal het vertikken om Lesley te beffen want Bart 'houd zich erbuiten' en 'wil er niet mee geassocieerd worden'
En Amada is simpelweg te dom om er te wonen..
Alleen Sylvia mag het huis van mij.
Of een super verkeerde foundation.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze heeft altijd een rood hoofd...zal wel memopause zijn.
Elke dag dat rokers-lachje/gekuch van haar, nee dank je.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Alleen Sylvia mag het huis van mij.
Het is 4 tegen 1 op dit moment.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
en daar krijg je een ban voor ?????
Vond haar nu wel ff slap optreden tegen Brainles
Afspiegeling van de samenleving he.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:45 schreef Cyan het volgende:
Het word tijd dat er massaal een mailtje naar Tien gestuurd word waarin we vragen om de regels aan te scherpen. Al die bedreigingen en het jatten van elkaars spullen moeten wij blijkbaar normaal vinden?
Ik vind dat we dat wel mogen, zie : Werkend medicijn tegen kanker gevondenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
Kanker dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |