abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 4 februari 2007 @ 23:44:24 #221
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45994275
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:41 schreef soylent het volgende:

[..]

OK sorry. Aambeien dan!
Dat mag wel ja.
Kanker dus niet. Het is misschien soms wat lastig, omdat er héél veel wordt toegestaan aan scheldwoorden (en sommige mods er ook vrolijk aan meedoen af en toe ), maar het GROTE verschil met bijv. tyfuswijf, kleresnol, pleuristeef etc.. is dat dit stuk voor stuk ziektes zijn waar niemand hier familieleden aan verliest of er zelf aan lijdt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45994276
Brain KOMT ooit het huis UIT. en gaat dan ergens anders IN.......heb ik wel iets voor over!
pi_45994280
is die psych clown in haar vrije tijd ofzo? dat haar, die make-up...
pi_45994281
ik vind ilona eerlijk gezegd prima overkomen in dit gesprek. ze geeft ook aan dat als er 2 personen bijkomen van het allooi amanda zij geen zin heeft om daar mee in 1 huis te zitten.
dat ze ook de aanval van natasia een domme actie vind en geen zin in dat soort situaties heeft.
ze houdt van meer 'stijl'' . Je hebt helemaal gelijk ilona, distantieer je van de brian/natasia/amanda, want dat is echt het plebs van deze samenleving.
nu hoop ik toch echt dat de 2 nieuwe bewoners meer bij sylvia passen, want ik gun het huis en de overwinning niet aan amanda/natasia/brian
pi_45994284
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:43 schreef soylent het volgende:

[..]

Sorry ik liet me even gaan.
joh, is prima, kanker is een lelijke ziekte en als je iets lelijk vindt mag je dat best gebruiken.
pi_45994286
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:44 schreef ruby het volgende:

[..]

Ow ja....

Wanneer gaat dat gebeuren?
Donderdag avond in de Zebralounge. Dus allemaal daarheen met tomaten.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zondag 4 februari 2007 @ 23:44:55 #227
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_45994287
Ik mag toch hopen dat iemand op dit moment Brian eens even flink de les leest ...(of hem gewoon een pak slaag geeft) wat een klootzak. Zoals hij al blazende van razernij heen en weer rende rond en in het huis. De man is echt flink in de war. Ze hebben nu hun klauwen in Sylvia gezet ... en zij trekt dat gewoon niet. Ik vind er geen pleuris aan om daarnaar te kijken hoor. Ze zegt zelf honderd keer dat het haar niet uitmaakt, maar zij trekt dat niet.
pi_45994290
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef Charmian het volgende:
hoe langer je naar die psych kijkt hoe vreemder hoofd ze krijgt bij gebrek aan andere streams
Ze (hij) is omgebouwd
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_45994293
Het word tijd dat er massaal een mailtje naar Tien gestuurd word waarin we vragen om de regels aan te scherpen. Al die bedreigingen en het jatten van elkaars spullen moeten wij blijkbaar normaal vinden?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_45994299
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Bovendien..zien jullie het al voor je dat Narcistacia de villa wint.

Het is een hele rustige buurt, huisprijzen zullen dalen, je kinderen niet meer veilig, je man en vrouw niet meer veilig voor de sexuele avances, het criminele circuit en haar onopgevoede kinderen die de buurt onveilig maken.

Als Brian er woont worden alle oude vrouwtjes aangerand en van hun muntjes uit hun tasjes beroofd.

Als Bart er woont krijg je een frigide sexloos huis. Die gast zal het vertikken om Lesley te beffen want Bart 'houd zich erbuiten' en 'wil er niet mee geassocieerd worden'

En Amada is simpelweg te dom om er te wonen..

Alleen Sylvia mag het huis van mij.
hopen dat er nog nieuwe gegadigden bijkomen want huub heeft vannacht sylvia's doodvonnis voorgezet en ilona kopt hem er morgen in
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
pi_45994303
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:41 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Bezig met uploaden
Fijn, alvast bedankt want ik heb het niet gehoord
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  zondag 4 februari 2007 @ 23:45:40 #232
58921 Day
You can fly!
pi_45994310
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:43 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ze heeft altijd een rood hoofd...zal wel memopause zijn.
Of een super verkeerde foundation.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zondag 4 februari 2007 @ 23:45:41 #233
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45994312
Mijn streams lopen perfect nu gelukkig. Toen NL weg ging as het anders, maar heb Huub gewoon kunnen volgens zonder haperingen (zie link in m'n onderschrift)
  zondag 4 februari 2007 @ 23:45:46 #234
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_45994315
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef LoveProfusion het volgende:
Alleen Sylvia mag het huis van mij.
Elke dag dat rokers-lachje/gekuch van haar, nee dank je.
pi_45994323
las ff in ander topic over de ex van natasia en dat die gevaarlijk zou zijn enzo. hij zit idd wel in t wereldje .

las ook iets over in de endstra tapes, weet niet of hij daar ook in voorkomt. weet wel dat ieamnd anders die vaak in de kooi te zien was wel in de endstra tapes voorkwam en ook in de van der bijl gesprekken
pi_45994329
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef petraa het volgende:

[..]

en daar krijg je een ban voor ?????

Vond haar nu wel ff slap optreden tegen Brainles
Het is 4 tegen 1 op dit moment.

Nee ik wilde iets over Brian zeggen maar als ik dat zeg krijg ik een ban dus doe ik het niet. Maar hij haalt het bloed onder mijn nagels vandaan, ik ben gewoon opgeFOKt hier en wil hem zijn nek omdraaien en vervolgens 4en delen met de paarden..moet ie wel even wachten want narcistasia is eerst.

Leuker nieuws! Ik word OOM.:D voor de 2de keer:D
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_45994334
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:45 schreef Cyan het volgende:
Het word tijd dat er massaal een mailtje naar Tien gestuurd word waarin we vragen om de regels aan te scherpen. Al die bedreigingen en het jatten van elkaars spullen moeten wij blijkbaar normaal vinden?
Afspiegeling van de samenleving he.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zondag 4 februari 2007 @ 23:46:27 #238
111260 Charmian
a little joy
pi_45994338
ik denk dat ze perse willen dat we naar dat psychobabble luisteren
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 4 februari 2007 @ 23:46:39 #239
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_45994346
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
Kanker dus niet.
Ik vind dat we dat wel mogen, zie : Werkend medicijn tegen kanker gevonden
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 4 februari 2007 @ 23:46:46 #240
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_45994352
euhm worden dr bans uitgedeelt op het DGK forum?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')