Wat TL al zei, ws. iemand van productie in huis om de boel te kalmeren ofzoquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zolang ie er niet aan dood gaat mag dat, geloof ik
mwa, prima optreden toch, rustig sylvia, is allemaal nog oprecht ook!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
[..]
en daar krijg je een ban voor ?????
Vond haar nu wel ff slap optreden tegen Brainles
Was het maar waarquote:Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef LiisaB het volgende:
brian gaat totaal loss en moet eruit
Kut opmerking van je, als je die ziekte van dichtbij meemaakt dan zou je het niemand gunnen. Denk de volgende keer even naar voordat je iets zegtquote:Op zondag 4 februari 2007 23:39 schreef soylent het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ie de k**ker mag krijgen (mag ik dat zeggen?)
Inderdaad. Als je dat meent ben je geen haar beter dan Brian. Ik wens hem overigens wel een hele dikke lip en een gekneusd ego, maar dat (eerste) gaat naar verloop van tijd wel weer over.quote:
Sorry ik liet me even gaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef Acquiesce_ het volgende:
[..]
Kut opmerking van je, als je die ziekte van dichtbij meemaakt dan zou je het niemand gunnen. Denk de volgende keer even naar voordat je iets zegt
Ze heeft altijd een rood hoofd...zal wel memopause zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef Charmian het volgende:
hoe langer je naar die psych kijkt hoe vreemder hoofd ze krijgt bij gebrek aan andere streams
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:43 schreef Kaleddis het volgende:
Na de streamlock: "De rol van Brian wordt nu gespeeld door Huub !"
Juist!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef Acquiesce_ het volgende:
[..]
Kut opmerking van je, als je die ziekte van dichtbij meemaakt dan zou je het niemand gunnen. Denk de volgende keer even naar voordat je iets zegt
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:43 schreef Kaleddis het volgende:
Na de streamlock: "De rol van Brian wordt nu gespeeld door Huub !"
Dat mag wel ja.quote:
joh, is prima, kanker is een lelijke ziekte en als je iets lelijk vindt mag je dat best gebruiken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |