ahhhhhhhhh pleaseeeeeeee zeg zeg zegquote:Op zondag 4 februari 2007 23:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En hij is ........
Oh nee dat mag ik niet zeggen dan krijg ik een ban.
Dat laatste denk ik. Brian krijgt weer op z'n sodeflikker.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:38 schreef raggende_annie het volgende:
waarom zouden we niet mogen zien dat er iemand nieuw het huis inkomt. dr wordt er gewoon weer een tot de orde geroepen.
Inderdaad. Dat ie de k**ker mag krijgen (mag ik dat zeggen?)quote:Op zondag 4 februari 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Terwijl hij zélf de grootste dief is in het huis.
Ik heb hier geen zin meer in, word helemaal misselijk van die gore klootzak.
hou je niet in.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil Sylvia een kaart sturen....
druk anders even op de o en druk een stream verder. >quote:Op zondag 4 februari 2007 23:37 schreef nlboy het volgende:
[..]
Die site werkt niet zo goed met de stream...de hele tijd stotterde stream 1 en 2 deed het niet. En nu met de streamlock schiet je toch niet zoveel op.
nee belachelijke woordenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:39 schreef soylent het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ie de k**ker mag krijgen (mag ik dat zeggen?)
Puik plan, woon toch in de buurt.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:38 schreef LiisaB het volgende:
huis bestormen????
en daar krijg je een ban voor ?????quote:Op zondag 4 februari 2007 23:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil Sylvia een kaart sturen....
OK sorry. Aambeien dan!quote:
Bezig met uploadenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:39 schreef schizolientje het volgende:
Is er een filmpje met wat Huub tegen Natasia zei bij het afscheid?
Hoop het niet voor Huub...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien is het Huub die Brian is aangevlogen.
Die heeft een paar flinke meppen gehad van Sylvia. En nu is ie aan het huilen.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef Justhenk het volgende:
Wat gebeurde er dan met brian, wat deed die?
Want hier haperen de streams (Kben dvd's aan het downen).
Zolang ie er niet aan dood gaat mag dat, geloof ikquote:Op zondag 4 februari 2007 23:39 schreef soylent het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ie de k**ker mag krijgen (mag ik dat zeggen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |