quote:Op zondag 4 februari 2007 23:43 schreef Kaleddis het volgende:
Na de streamlock: "De rol van Brian wordt nu gespeeld door Huub !"
Komop zeg...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat sil dat niet gaat trekken en daar baal ik van. Brainless mag van mij door de stront zakken ik haat die vent.
enne op het leukere nieuws Feliiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
Beetje te laat dan.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze flink toegesproken daar.
Stijn is boos!![]()
eindelijk leuk nieuws vandaag ... gefeliciteerd !!!quote:Op zondag 4 februari 2007 23:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Leuker nieuws! Ik word OOM.:D voor de 2de keer:D
nope, maar ja verbaas jij je nog over alles wat er gebeurt in de Kooi en over alles wat wordt getolereerd??quote:Op zondag 4 februari 2007 23:48 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja maar in de samenleving word dit ook niet zo maar getolereerd?
Vond ik ookquote:
Je kan straks aan Brian zien hoe dat gesprek is gegaan..........quote:Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze flink toegesproken daar.
Stijn is boos!![]()
We mogen natuurlijk niet zien hoe Brian alle hoeken van het huis aan het bekijken is.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:49 schreef Ethel het volgende:
Zoooo achterlijk dat we niet mogen zien wat er gebeurd in de villa!
Gefeliciteerd! Is tenminste beetje leuk nieuws op deze rare dag.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Leuker nieuws! Ik word OOM.:D voor de 2de keer:D
Nee ik verbaas me er niet over maar ik vind het raar dat geweld wel word bestraft terwijl diefstal, vernielen van andermans spullen, en bedreigen wel word toegestaan. Dus als Brian iemand bedreigt en degene haalt uit mag die dus vertrekken maar Brian mag blijven want hij heeft niets gedaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
[..]
nope, maar ja verbaas jij je nog over alles wat er gebeurt in de Kooi en over alles wat wordt getolereerd??
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:51 schreef Gert het volgende:
Sylvia zou nu gewoon ook 24 uur moeten aanvragen, met als argument: Brian eruit of ik eruit, hij bedreigde me.
Ben benieuwd wat de productie dan doet. Die zien ook wel dat de terroristen de villa in bezit hebben genomen.
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:50 schreef LiisaB het volgende:
wat een hufters, geen streams meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |