Njha, al is t alleen maar om de gezelligheidquote:
Do. is niet gezelligquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
Njha, al is t alleen maar om de gezelligheid
Neen donderdagquote:
Ohjaaa ik ook naar bed dusquote:
ok nvmquote:
oke, niet van jou dan.quote:
ja ik ken je toch nietquote:
Nu the last crusade, mssn hierna nog 1quote:
je kan ook gaan.. of wachten tottie naar je toe komt, maar dan heb je wel veel schone broeken nodig enzoquote:
Dat kan ik niet voor je regelenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef Boeman het volgende:
God man ik wil vakantie!
Vakantie is voor mij over 2 uur voorbijquote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef Boeman het volgende:
God man ik wil vakantie!
Ik wil weg en niks doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Wouser het volgende:
[..]
Vakantie is voor mij over 2 uur voorbij
Voorjaar ma 26-02 2007 t/m vr 02-03 2007quote:Op zondag 4 februari 2007 22:20 schreef lauwert het volgende:
pfff heb behoefte aan vakaaaaantie
jaa gelukkig welquote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef duncannn het volgende:
[..]
Voorjaar ma 26-02 2007 t/m vr 02-03 2007
waar dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:23 schreef Bravebart het volgende:
Lieverd meldt zich.
Bij je moeders kamerdeur.quote:
Ja, en ik duik nu m'n bedje in ,quote:Op zondag 4 februari 2007 22:27 schreef Bravebart het volgende:
Kenkers, is die Bart er nou al vandoor
'PLONS'quote:
Wat een lijerquote:
Gvd, nou was ik half eraan gewend dat mash_ die ava had, kom jij weerquote:
Ha die bart, ik heb em al héél veel langer hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gvd, nou was ik half eraan gewend dat mash_ die ava had, kom jij weer
Ja die heb ik dus mooi niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef duncannn het volgende:
[..]
Voorjaar ma 26-02 2007 t/m vr 02-03 2007
Weet ikquote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Ha die bart, ik heb em al héél veel langer hoor![]()
Waar is lievegeileknuffelbeertjesbart?![]()
D_A natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik
Welke lievegeileknuffelbeertjesbart
Ga je gang.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:01 schreef Blauwbaard het volgende:
Ivo mag ik jou gerespecteerde mening vragen over vodka?
Ow, die is pleitequote:
Weet ik, maar ik heb het druk met msn en vodka en roken en TVquote:Op zondag 4 februari 2007 23:05 schreef VASND het volgende:
ffs, tis een slowchat robin, geen doodheid
Ah jammer, ik denk ik wip hier weer eens binnen, tis alweer zo'n half jaar geleden.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow, die is pleite
Vroeg slapen enzo![]()
Cola, shot, sinaasappelsap, toppie.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:09 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb het druk met msn en vodka en roken en TV
Geef jou mening over vodka eens.
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:14 schreef Blauwbaard het volgende:
Whiskey vind ik een te indringende smaak hebben, maar opzich wel lekker om te drinken, zuipen kan echt niet.
Ik ben nu aan de Czerwi (turkse vodka ofzo)
Borky. Vrouwenversierder.quote:
Haiquote:
Liep je door het bos?quote:
Bo is van Blaxjequote:Op zondag 4 februari 2007 23:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Borky. Vrouwenversierder.
Alles goed met jou en Bo?.
Haiquote:Op zondag 4 februari 2007 23:24 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Bo is van BlaxjeMaar alles is goed tussen hun...
Hoi Bartje
Puik plan, ff Lis, Kev en Rick polsen...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hai
Wij moeten ook maars aangeschoten raken![]()
Idd. Ik heb de komende weken alleen maar gewoon college en practica en shit, dus ik kan denk ik (bijna) alle dagen welquote:Op zondag 4 februari 2007 23:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Puik plan, ff Lis, Kev en Rick polsen...
Donderdag dan, woensdag ben ik drukquote:Op zondag 4 februari 2007 23:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Ik heb de komende weken alleen maar gewoon college en practica en shit, dus ik kan denk ik (bijna) alle dagen wel
Het wordt iig komende woensdag of donderdag zuipen, met iig Rick en ik
Ik weet. Maar donderdag kan Lis moeilijkquote:Op zondag 4 februari 2007 23:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Donderdag dan, woensdag ben ik druk
Mag Irene mee?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet. Maar donderdag kan Lis moeilijk
Maar dat fixen we wel![]()
Waarom nietquote:
Niet zo`n zin in chocola, slaap lekkerquote:Op maandag 5 februari 2007 00:14 schreef Borkydude het volgende:
Lik m'n donkerbruine moe. Ik ga slapen
Whehequote:Op maandag 5 februari 2007 00:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Niet zo`n zin in chocola, slaap lekker
zegt wel weer wat over mijquote:
Te veel jaquote:
Lees het dan nietquote:
Whehe, pwnt wie eine noobquote:
Wat zou er moeten werkenquote:Op maandag 5 februari 2007 00:59 schreef TwyLight het volgende:
of werkt die bij jou wel?
Doe nog eens danquote:Op maandag 5 februari 2007 01:00 schreef TwyLight het volgende:
Dat vraagteken (bij mij is het een vraagteken) voor desmiley in mijn post was eigenlijk een ander symbool
Ik nietquote:
Ik ook niet, ik vind het wel best ik duik mn nest in, maak het morgen wel ofzo...quote:
Slaapsequote:Op maandag 5 februari 2007 01:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vind het wel best ik duik mn nest in, maak het morgen wel ofzo...trusten alvast
En wat zou er moeten staanquote:
Dankjeschoon, jij ook alvast enzoquote:
Rightquote:Op maandag 5 februari 2007 02:09 schreef MaddoxX het volgende:
slaaptijd
Ik ook, doeiquote:Op maandag 5 februari 2007 07:43 schreef Merel1808 het volgende:
Sjongejonge, ik moet vandaag naar school![]()
hehehequote:Op maandag 5 februari 2007 07:43 schreef Merel1808 het volgende:
Sjongejonge, ik moet vandaag naar school![]()
Ik heb nog een uur..quote:
Ik heb van 09.20 tot 14.10.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:08 schreef booo het volgende:
[..]
Ik heb nog een uur..
Helemaal geen zin, ik heb fucking drie uurtjes les en ik zit tot vier uur op school.
Jank.
Da's erg kut, ik zou vrij zijn vandaagquote:Op maandag 5 februari 2007 09:08 schreef booo het volgende:
[..]
Ik heb nog een uur..
Helemaal geen zin, ik heb fucking drie uurtjes les en ik zit tot vier uur op school.
Jank.
sterktequote:Op maandag 5 februari 2007 09:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb van 09.20 tot 14.10.
Ik ben weg.
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb van 09.20 tot 14.10.
Ik ben weg.
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:49 schreef nijnja het volgende:
Kut... volgens mij laat mama vanmiddag de hond inslapen![]()
![]()
Trusten, ik hoor vanmiddag meer (of niet, dan istie al weg...quote:
das aardig watquote:Op maandag 5 februari 2007 10:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mwah, ik moet tussen nu en 1augustus ¤1300,- aan de kant weten te leggen![]()
¤250quote:Op maandag 5 februari 2007 10:10 schreef TwyLight het volgende:
Hoeveel verdien je p/m dan?
Dat wordt heel weinig bierenquote:Op maandag 5 februari 2007 10:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oew, dat gaat moeilijk worden dan
Ik? Ik werk iedere weekend bij een zorginstelling en verdient lekker hoef geen ene reet te doen en verdien nog 9.50 euro netto en dan moet je nog bedenken dat in het weekend zo met procenten zit dus meestal is het dan nog 138% voor zaterdag of 160% voor zondag dus tja rekenen maar uit en is best veel wat ik verdien voor een 17-jarigequote:Op maandag 5 februari 2007 10:10 schreef TwyLight het volgende:
Hoeveel verdien je p/m dan?
Nee. merelquote:Op maandag 5 februari 2007 10:23 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ik? Ik werk iedere weekend bij een zorginstelling en verdient lekker hoef geen ene reet te doen en verdien nog 9.50 euro netto en dan moet je nog bedenken dat in het weekend zo met procenten zit dus meestal is het dan nog 138% voor zaterdag of 160% voor zondag dus tja rekenen maar uit en is best veel wat ik verdien voor een 17-jarige
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:22 schreef Merel1808 het volgende:
Naar schatting kan ik elke maand ¤50,- uitgeven, waarvan de helft opgaat aan een treinkaartje, dat laat ongeveer ¤7,- per weekend over![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:Het is dat je zelf niets kunt verzinnen
Das ook maar een arm studentje hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 10:26 schreef TwyLight het volgende:
[..].
Mja, dan kijk je D_A nog maar eens lief aan
Misschien moet 'ie eens gaan werken.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Das ook maar een arm studentje hoor![]()
Doettie al hoor, heul veul!quote:Op maandag 5 februari 2007 12:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Misschien moet 'ie eens gaan werken.![]()
Jaaaquote:
motivatie gevonden, lekker wezen douchenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:28 schreef liiszle het volgende:
*zoekt motivatie
ah levenquote:
ik ook lekker vrij jaquote:Op maandag 5 februari 2007 13:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, best goed. Lekker vrij.
En met u?![]()
hoiiquote:
Ahquote:Op maandag 5 februari 2007 13:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ook lekker vrij ja
ik zoek alleen de motivatie om me aan te kleden enzo.
ga jij nog wat doen?
the usual dusquote:Op maandag 5 februari 2007 13:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
AhAch
Ik weet niet, ik denk stiekem dat ik me ga vervelen...![]()
Omdat het chill is.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:51 schreef Borkydude het volgende:
Ik ben ook vrij
Waarom is iedereen vrij?
Almelo!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:46 schreef Blauwbaard het volgende:
Welke stad Merel?
Aaahwquote:Op maandag 5 februari 2007 15:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Almelo!
Maar ik dacht, ik maak eerst nog even cappuccino, maar ik kreeg mn melk niet goed geschuimd, en nu ben ik sip
Ja en nu wil ik chocolademelk en dat mag niet, want ik heb vandaag dus al melk gehad, en ik ga het lekker toch drinken, ook al weet ik dat ik daar vanavond spijt van hebquote:
Beter dingen doen die je graag wil waar je later spijt van hebt dan de dingen laten die je wil doen en daar spijt van hebben, toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja en nu wil ik chocolademelk en dat mag niet, want ik heb vandaag dus al melk gehad, en ik ga het lekker toch drinken, ook al weet ik dat ik daar vanavond spijt van heb
Tja, als ik vannacht wakkerlig met buikkrampen denk ik echt niet meer aan hoe lekker dit kopje chocolademelk smaaktequote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Beter dingen doen die je graag wil waar je later spijt van hebt dan de dingen laten die je wil doen en daar spijt van hebben, toch?
je mag maar één keer per dag melk?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja en nu wil ik chocolademelk en dat mag niet, want ik heb vandaag dus al melk gehad, en ik ga het lekker toch drinken, ook al weet ik dat ik daar vanavond spijt van heb
Ik heb een allergie voor melk, zeg maar, en het is niet zo heul ernstig dat ik bij elke druppel melk ziek word, maar ik moet wel oppassen hoeveel ik binnenkrijgquote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef DiaperJuice het volgende:
[..]
je mag maar één keer per dag melk?is melk slecht voor je
Melk is eigenlijk slecht voor je jaquote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef DiaperJuice het volgende:
[..]
je mag maar één keer per dag melk?is melk slecht voor je
Ik hoop van wel zegquote:Op maandag 5 februari 2007 15:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
je overleefd het toch of nie?? zo ver ik hoorde dan
Leek me ookquote:
euh? wat zeg je nou ?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
je overleefd het toch of nie?? zo ver ik hoorde dan
Wat zeg je nouquote:Op maandag 5 februari 2007 15:58 schreef liiszle het volgende:
hoi.
ik wil gewoon aandachtquote:
haj jordyquote:
Okquote:
hihi, kijk das liefquote:Op maandag 5 februari 2007 16:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
was p as de eerste keer in aantal dagenquote:
welke layout?quote:
hay liefjequote:
die bart en ik verneukenquote:
merk dr geen fuck vanquote:
* seekfaM aait over bolletje, en mommelt dat zijn se beter gingquote:Op maandag 5 februari 2007 16:46 schreef Crystal_Rain het volgende:
Hoi en doei want ik heb geen zin om te vertellen dat ik een 4.9 voor wiskunde heb gehaald.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |