Heb je dat weleens gezegd?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
Oh wat leuk! Ben je zwanger?
eh...nee.
Nee, en die andere ook niet. Maar ik vond het wel een goeie.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:11 schreef Federer-fan het volgende:
Heb je dat weleens gezegd?
' Shit' kaarten natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:47 schreef the_small_print het volgende:
Ik moest naar de wc tijdens het pokeren wil dat dus net zeggen krijg ik mijn kaarten. Op de één of andere manier zei ik toen inplaats van dat ik naar de wc moest wat voor kaarten ik in mn hand had.
ja wtf open je 2 keer hetzelfde topickquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:16 schreef Copycat het volgende:
Wat is het meest pathetische dat je ooit hebt gezegd?
Voor een gênante opmerking ben je er anders flink trots op.
Een flush was wel toepasselijk geweest....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:57 schreef the_small_print het volgende:
[..]
neuh maar ik moest dan ook alleen maar te pissen
Dat had ie. Maar als je zegt dat je verliefd word kappen ze afquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:23 schreef Metal_Mart het volgende:
En achteraf is het genant omdat je alleen maar telefoonseks met haar had?
Knap gevonden. Ik heb het topic hier op een andere manier heropend omdat KLB-topics vaak goed lopen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:16 schreef Copycat het volgende:
Wat is het meest pathetische dat je ooit hebt gezegd?
Voor een gênante opmerking ben je er anders flink trots op.
Hij krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:47 schreef the_small_print het volgende:
Ik moest naar de wc tijdens het pokeren wil dat dus net zeggen krijg ik mijn kaarten. Op de één of andere manier zei ik toen inplaats van dat ik naar de wc moest wat voor kaarten ik in mn hand had.
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Knap gevonden. Ik heb het topic hier op een andere manier heropend omdat KLB-topics vaak goed lopen.
Dat hij zo pathetisch is. Dat woord gebruikte ik in de TT van het topic in GC maar dat topic sloeg, misschien door dat moelijke woord (quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:53 schreef ioko het volgende:
Ben ik de enige? Ik vind de zin van TS juist leuk, wat is er zo genant aan?
Nee, die hadden we ook al niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:23 schreef Metal_Mart het volgende:
En achteraf is het genant omdat je alleen maar telefoonseks met haar had?
Dat valt wel erg mee.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:57 schreef Fetai het volgende:
Verkapt-kijk-mij-eens-veel-vriendinnen-hebben-topic![]()
Wat zeg je fout dan ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb altijd zo'n hekel aan van die opmerkingen die achteraf heel genant zijn.
TS begint. Mijn eerste vriendin was Engelstalig. Op een gegeven moment hadden we een heel gesprek over de telefoon gehad. Aan het eind ervan zei ik: "I just fell in love with you all over again."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft iemand er meer? Mogen opmerkingen zijn die je zelf hebt gemaakt of die je anderen hebt horen maken.
Dat ie opnieuw verliefd is geworden. Dus hij was het niet meer. Blijkbaar kon de vrouw in kwestie het niet heul erg waarderen.quote:
Zegt eigenlijk meer over haar dan over hem....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:05 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Dat ie opnieuw verliefd is geworden. Dus hij was het niet meer. Blijkbaar kon de vrouw in kwestie het niet heul erg waarderen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |