Maar op dat moment houd je je hart vastquote:Op zondag 4 februari 2007 21:16 schreef nijnja het volgende:
(het was 9 uur 's avonds, dus donker)
TOET TOET TOET en het was opeens dag, zo licht was het....
Kortom, hij had zonder te kijken naar rechts gegooid, vrachtwagen de vluchtstrook op gereden, die dus ging toeteren en groot licht geven enzo, wat een gek(het was overigens wel grappig
)
Ze hebben het nu over 50 m/h rijden op de snelweg.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Een vriend van me zegt dat hij 240 mag in NL, omdat er 2 keer 120 staat... Nou durf ik dat bij hem nog wel, maar een andere vriend van me kan niet rijden, gaat 90 op de snelweg rijden, werden we ingehaald door 3 vrachtwagens achter elkaar, een keer reed hij ultra links (90), dus ik zeg, met die snelheid kan je beter rechts gaan rijden, hij gooitem ook zo naar rechts, gevolg:
waar is die meet? mss kom ik wel ff langsquote:Op zondag 4 februari 2007 21:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar goed ik heb er even geen geld voor en vrijdag is ook al ONZ meet. Misschien volgende week?
Ja echt, was een gescheld joh, maar ik ben dan nog 17 dus nog geen rijbewijs, maar andere vriend van me, (allemaal teamgenoten, maandagavond rijdt de ene week die vriend die het goed kan en andere week die vrachtwagenknuffelaar), en naja die zei dus tegen die wat mindergoeie bestuurder dat hij beter als hij in een bocht zit de koppeling kan loslaten enzo, en toen werd hij (de vrachtwagenknuffelaar) boos en mocht die andere niets meer zeggen over zn rijgedragquote:Op zondag 4 februari 2007 21:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar op dat moment houd je je hart vast
Utrecht - Stairwayquote:Op zondag 4 februari 2007 21:20 schreef saaw het volgende:
[..]
waar is die meet? mss kom ik wel ff langs
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja echt, was een gescheld joh, maar ik ben dan nog 17 dus nog geen rijbewijs, maar andere vriend van me, (allemaal teamgenoten, maandagavond rijdt de ene week die vriend die het goed kan en andere week die vrachtwagenknuffelaar), en naja die zei dus tegen die wat mindergoeie bestuurder dat hij beter als hij in een bocht zit de koppeling kan loslaten enzo, en toen werd hij (de vrachtwagenknuffelaar) boos en mocht die andere niets meer zeggen over zn rijgedrag
38 nog.quote:
ONZ meet, daar hoor jij niet.quote:
was de afrit deventer, als je vanaf apeldoorn komt, weet niet of je die afrit kent, das zo`n redelijk scherpe bocht, dat je in totaal 180* (GRADENquote:Op zondag 4 februari 2007 21:21 schreef mstr het volgende:
[..]koppeling intrappen in een bocht? WTF?
jij ook nietquote:Op zondag 4 februari 2007 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ONZ meet, daar hoor jij niet.
Tof topic linkje hebben?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:22 schreef saaw het volgende:
[..]
oeh leuk
ff met kaj checken maar denk dat t wel lukt
Mwoahquote:
Ken ik niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
was de afrit deventer, als je vanaf apeldoorn komt, weet niet of je die afrit kent, das zo`n redelijk scherpe bocht, dat je in totaal 180* (GRADEN![]()
) draait... hij ging bijna rechtdoor
![]()
Dat deed een vader van een vriend van me altijd, als we naar wedstrijden reden, zaten we met 5 jongens van 11 / 13 in dat 'busje', en dan gas rem gas rem gas rem, maar dat vind je op die leeftijd nog leuk (wij iig welquote:Op zondag 4 februari 2007 21:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Maar het ergste zijn nog altijd de mensen die het gas intrappen, loslaten, intrappen, loslaten zodat je de hele tijd heen en weer schommelt in de km/u.
Niet verstaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef Blauwbaard het volgende:
Zei hij nou net dat een Mazda RX8 een rotatiemotor heeft?
Aha.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:33 schreef Blauwbaard het volgende:
Jup, dat hebben heel veel Mazda's blijkbaar
Ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef lucina het volgende:
gaat dit serieus alleen nog maar over auto's ?![]()
Lauraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef lauwert het volgende:
hasdghjcgafsknc
haiiquote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef lauwert het volgende:
hasdghjcgafsknc
terwijl ze rijbewijs niet ens hebbenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef lucina het volgende:
gaat dit serieus alleen nog maar over auto's ?![]()
Jawel.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
terwijl ze rijbewijs niet ens hebben
Maakt dat iets uit?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
terwijl ze rijbewijs niet ens hebben
Klopt.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef lauwert het volgende:
Nu gaat het niet alleen maar ovre auto's
ik ook niet echtquote:
Mwoah welquote:
Zijn we vol?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:49 schreef lauwert het volgende:
[..]
Hihi dankjee
nog maar 10 te gaaan en dan zijn we vol
| Forum Opties | |
|---|---|