Saartjequote:
nog lange[r] niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:26 schreef Blauwbaard het volgende:
En we gaan nog niet naar huis!
weet ik.. dan ga ik naar pink floydquote:
ik gok op vrouwquote:Op zondag 4 februari 2007 20:28 schreef Ipho het volgende:
^Is dat een man of een vrouw?
De plaatselijke walvis.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:28 schreef Ipho het volgende:
^Is dat een man of een vrouw?
quote:
En ik danquote:
oke en jij bent jarig danquote:
Ik had me toch lekker gekooktquote:
* nijnja heeft de oplossing:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie je er straks nog uit als op de foto van hierbovenquote:
Mwoahquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:31 schreef Blauwbaard het volgende:
All in all you're just aFacultySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
jep, dat is gebeurt na 1 bezoekje aan de macquote:Op zondag 4 februari 2007 20:31 schreef lucina het volgende:
[..]
zie je er straks nog uit als op de foto van hierboven![]()
= duurquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
jep, dat is gebeurt na 1 bezoekje aan de mac
Aardappeltjes uit de oven, met gepeperde kipfiletjes en daarnaast een griekse saladequote:Op zondag 4 februari 2007 20:33 schreef saaw het volgende:
[..]
= duur
wat had je gekookt bart?
ik ga tagliatelli maken met gebakken champignons en spekjes en witte saus
Witte saus, is-ie een beetje dik en al voorverwarmd?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:33 schreef saaw het volgende:
[..]
= duur
wat had je gekookt bart?
ik ga tagliatelli maken met gebakken champignons en spekjes en witte saus
whehequote:Op zondag 4 februari 2007 20:34 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Witte saus, is-ie een beetje dik en al voorverwarmd?![]()
Achja, ik ben ONZ gewend he, sorry![]()
Ik had het meer gewoon over Pink Floyd eigenlijk, niet over een ost oidquote:Op zondag 4 februari 2007 20:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
een eindje naar beneden scrollen (tot Track Listings)
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedquote:Op zondag 4 februari 2007 20:36 schreef saaw het volgende:
griekse salade
wij hadden vanmiddag een stokbrood met kipfilet en sla en tomaat en komkommer en mayo, voor mee op de heiyummiieee
en heb net twee nieuwe kookboeken gekregen, indisch en griekskom snel eens eten bart! met vrouw uiteraard
dus, nu ben ik weg![]()
The Faculty is een film, en in de OST staat 2 keer dat nummer, dus ik had het ook over dat nummerquote:Op zondag 4 februari 2007 20:36 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Ik had het meer gewoon over Pink Floyd eigenlijk, niet over een ost oid
Ik kom pas precies weer terug.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:37 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Uitgemolken grap, al na 2 grappen over die saus, dat móet een record zijn.
Ja dat zag ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 20:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
The Faculty is een film, en in de OST staat 2 keer dat nummer, dus ik had het ook over dat nummer
Je kwam precies op tijd om een matige tot zeer slechte grap verder uit te melken?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kom/kwam precies het topic binnenwandelen.
Marum, ik zit aan de ijskoffie
Ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:41 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Je kwam precies op tijd om een matige tot zeer slechte grap verder uit te melken?
IJskoffie
We hebben wel DigiTV maar geen Film en Sport 1 t/m 634.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:41 schreef nijnja het volgende:
iedereen met Digitv en filmkanalen, film 1 aanzetten
is zoiets over puingins of hoe die beesten heten, net zo blij hoe die beesten lopen, nu de paringquote:Op zondag 4 februari 2007 20:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
[..]
We hebben wel DigiTV maar geen Film en Sport 1 t/m 634.
verkapte ik-heb-lekker-digitale-televisie-postquote:Op zondag 4 februari 2007 20:41 schreef nijnja het volgende:
iedereen met Digitv en filmkanalen, film 1 aanzetten
Neukende pinguinsquote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
is zoiets over puingins of hoe die beesten heten, net zo blij hoe die beesten lopen, nu de paring
Ik heb het nietquote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-lekker-digitale-televisie-post
Je doet alsof niemand hier torrents of nieuwsgroepen kent.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik heb lekker het nieuwe album van Machine Head al
verkapte mijn-moeder-heeft-lekker-digitale-televisie-post ?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb het nietmijn moeder heeft het...
Huh? Een kompjoeter?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Je doet alsof niemand hier torrents of nieuwsgroepen kent.
En ik heb een LCD-TVquote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
verkapte mijn-moeder-heeft-lekker-digitale-televisie-post ?
stiekem wel, maar het wordt wel allemaal prima weergegeven op de plasma TV van bijna 1 meter diagonaalquote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
verkapte mijn-moeder-heeft-lekker-digitale-televisie-post ?
Wij hebben in huis zelfs 2 LCD-TV's, 26" en 32".quote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
stiekem wel, maar het wordt wel allemaal prima weergegeven op de plasma TV van bijna 1 meter diagonaal![]()
![]()
![]()
Ik zit nu op 2 22" LCD schermen te Fok!kenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij hebben in huis zelfs 2 LCD-TV's, 26" en 32".
quote:
Ik heb Avenged Sevenfold live gezien, als het voorprogramma van Metallica..quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Ik heb Avenged Sevenfold live gezien, als het voorprogramma van Metallica..
GODVERDOMME WAT EEN SCHRALE KANKERBAND
vooral de zanger.
Emo's...![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef lucina het volgende:
ik ga even proberen gitaar te spelen..
met nadruk op proberen..
***live vind ik ze ook niet goedquote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Ik heb Avenged Sevenfold live gezien, als het voorprogramma van Metallica..
GODVERDOMME WAT EEN SCHRALE KANKERBAND
vooral de zanger.
Emo's...![]()
![]()
Ach weet ik nog niet zo goed eigenlijk. Justquote:
Als ik heel hard een windje moet laten kan ik dat ook halenquote:
Maar niet zo lang volhoudens als die autoquote:Op zondag 4 februari 2007 21:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als ik heel hard een windje moet laten kan ik dat ook halen
true truequote:Op zondag 4 februari 2007 21:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar niet zo lang volhoudens als die auto
407 km/u, 4 keer zo snel als dat je op de NL-wegen mag ongeveer.quote:
misschien van de week maar weer eens bieren?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach weet ik nog niet zo goed eigenlijk. Just
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik vind die humor van die mensen ook zo mooi
Een vriend van me zegt dat hij 240 mag in NL, omdat er 2 keer 120 staat... Nou durf ik dat bij hem nog wel, maar een andere vriend van me kan niet rijden, gaat 90 op de snelweg rijden, werden we ingehaald door 3 vrachtwagens achter elkaar, een keer reed hij ultra links (90), dus ik zeg, met die snelheid kan je beter rechts gaan rijden, hij gooitem ook zo naar rechts, gevolg:quote:Op zondag 4 februari 2007 21:12 schreef mstr het volgende:
[..]
407 km/u, 4 keer zo snel als dat je op de NL-wegen mag ongeveer.
Alleen hij slurpt ook 6 keer zoveel
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Een vriend van me zegt dat hij 240 mag in NL, omdat er 2 keer 120 staat... Nou durf ik dat bij hem nog wel, maar een andere vriend van me kan niet rijden, gaat 90 op de snelweg rijden, werden we ingehaald door 3 vrachtwagens achter elkaar, een keer reed hij ultra links (90), dus ik zeg, met die snelheid kan je beter rechts gaan rijden, hij gooitem ook zo naar rechts, gevolg:
Ja eigenlijk wel, maar goed ik heb er even geen geld voor en vrijdag is ook al ONZ meet. Misschien volgende week?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef saaw het volgende:
[..]
misschien van de week maar weer eens bieren?
Maar op dat moment houd je je hart vastquote:Op zondag 4 februari 2007 21:16 schreef nijnja het volgende:
(het was 9 uur 's avonds, dus donker)
TOET TOET TOET en het was opeens dag, zo licht was het....
Kortom, hij had zonder te kijken naar rechts gegooid, vrachtwagen de vluchtstrook op gereden, die dus ging toeteren en groot licht geven enzo, wat een gek(het was overigens wel grappig
)
Ze hebben het nu over 50 m/h rijden op de snelweg.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Een vriend van me zegt dat hij 240 mag in NL, omdat er 2 keer 120 staat... Nou durf ik dat bij hem nog wel, maar een andere vriend van me kan niet rijden, gaat 90 op de snelweg rijden, werden we ingehaald door 3 vrachtwagens achter elkaar, een keer reed hij ultra links (90), dus ik zeg, met die snelheid kan je beter rechts gaan rijden, hij gooitem ook zo naar rechts, gevolg:
waar is die meet? mss kom ik wel ff langsquote:Op zondag 4 februari 2007 21:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar goed ik heb er even geen geld voor en vrijdag is ook al ONZ meet. Misschien volgende week?
Ja echt, was een gescheld joh, maar ik ben dan nog 17 dus nog geen rijbewijs, maar andere vriend van me, (allemaal teamgenoten, maandagavond rijdt de ene week die vriend die het goed kan en andere week die vrachtwagenknuffelaar), en naja die zei dus tegen die wat mindergoeie bestuurder dat hij beter als hij in een bocht zit de koppeling kan loslaten enzo, en toen werd hij (de vrachtwagenknuffelaar) boos en mocht die andere niets meer zeggen over zn rijgedragquote:Op zondag 4 februari 2007 21:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar op dat moment houd je je hart vast
Utrecht - Stairwayquote:Op zondag 4 februari 2007 21:20 schreef saaw het volgende:
[..]
waar is die meet? mss kom ik wel ff langs
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja echt, was een gescheld joh, maar ik ben dan nog 17 dus nog geen rijbewijs, maar andere vriend van me, (allemaal teamgenoten, maandagavond rijdt de ene week die vriend die het goed kan en andere week die vrachtwagenknuffelaar), en naja die zei dus tegen die wat mindergoeie bestuurder dat hij beter als hij in een bocht zit de koppeling kan loslaten enzo, en toen werd hij (de vrachtwagenknuffelaar) boos en mocht die andere niets meer zeggen over zn rijgedrag
38 nog.quote:
ONZ meet, daar hoor jij niet.quote:
was de afrit deventer, als je vanaf apeldoorn komt, weet niet of je die afrit kent, das zo`n redelijk scherpe bocht, dat je in totaal 180* (GRADENquote:Op zondag 4 februari 2007 21:21 schreef mstr het volgende:
[..]koppeling intrappen in een bocht? WTF?
jij ook nietquote:Op zondag 4 februari 2007 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ONZ meet, daar hoor jij niet.
Tof topic linkje hebben?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:22 schreef saaw het volgende:
[..]
oeh leuk
ff met kaj checken maar denk dat t wel lukt
Mwoahquote:
Ken ik niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
was de afrit deventer, als je vanaf apeldoorn komt, weet niet of je die afrit kent, das zo`n redelijk scherpe bocht, dat je in totaal 180* (GRADEN![]()
) draait... hij ging bijna rechtdoor
![]()
Dat deed een vader van een vriend van me altijd, als we naar wedstrijden reden, zaten we met 5 jongens van 11 / 13 in dat 'busje', en dan gas rem gas rem gas rem, maar dat vind je op die leeftijd nog leuk (wij iig welquote:Op zondag 4 februari 2007 21:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Maar het ergste zijn nog altijd de mensen die het gas intrappen, loslaten, intrappen, loslaten zodat je de hele tijd heen en weer schommelt in de km/u.
Niet verstaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef Blauwbaard het volgende:
Zei hij nou net dat een Mazda RX8 een rotatiemotor heeft?
Aha.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:33 schreef Blauwbaard het volgende:
Jup, dat hebben heel veel Mazda's blijkbaar
Ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef lucina het volgende:
gaat dit serieus alleen nog maar over auto's ?![]()
Lauraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef lauwert het volgende:
hasdghjcgafsknc
haiiquote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef lauwert het volgende:
hasdghjcgafsknc
terwijl ze rijbewijs niet ens hebbenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef lucina het volgende:
gaat dit serieus alleen nog maar over auto's ?![]()
Jawel.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
terwijl ze rijbewijs niet ens hebben
Maakt dat iets uit?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
terwijl ze rijbewijs niet ens hebben
Klopt.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef lauwert het volgende:
Nu gaat het niet alleen maar ovre auto's
ik ook niet echtquote:
Mwoah welquote:
Zijn we vol?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:49 schreef lauwert het volgende:
[..]
Hihi dankjee
nog maar 10 te gaaan en dan zijn we vol
| Forum Opties | |
|---|---|