Saartjequote:
nog lange[r] niet?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:26 schreef Blauwbaard het volgende:
En we gaan nog niet naar huis!
weet ik.. dan ga ik naar pink floydquote:
ik gok op vrouwquote:Op zondag 4 februari 2007 20:28 schreef Ipho het volgende:
^Is dat een man of een vrouw?
De plaatselijke walvis.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:28 schreef Ipho het volgende:
^Is dat een man of een vrouw?
quote:
En ik danquote:
oke en jij bent jarig danquote:
Ik had me toch lekker gekooktquote:
* nijnja heeft de oplossing:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie je er straks nog uit als op de foto van hierbovenquote:
Mwoahquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:31 schreef Blauwbaard het volgende:
All in all you're just aFacultySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
jep, dat is gebeurt na 1 bezoekje aan de macquote:Op zondag 4 februari 2007 20:31 schreef lucina het volgende:
[..]
zie je er straks nog uit als op de foto van hierboven![]()
= duurquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
jep, dat is gebeurt na 1 bezoekje aan de mac
Aardappeltjes uit de oven, met gepeperde kipfiletjes en daarnaast een griekse saladequote:Op zondag 4 februari 2007 20:33 schreef saaw het volgende:
[..]
= duur
wat had je gekookt bart?
ik ga tagliatelli maken met gebakken champignons en spekjes en witte saus
Witte saus, is-ie een beetje dik en al voorverwarmd?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:33 schreef saaw het volgende:
[..]
= duur
wat had je gekookt bart?
ik ga tagliatelli maken met gebakken champignons en spekjes en witte saus
whehequote:Op zondag 4 februari 2007 20:34 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Witte saus, is-ie een beetje dik en al voorverwarmd?![]()
Achja, ik ben ONZ gewend he, sorry![]()
Ik had het meer gewoon over Pink Floyd eigenlijk, niet over een ost oidquote:Op zondag 4 februari 2007 20:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
een eindje naar beneden scrollen (tot Track Listings)
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedquote:Op zondag 4 februari 2007 20:36 schreef saaw het volgende:
griekse salade
wij hadden vanmiddag een stokbrood met kipfilet en sla en tomaat en komkommer en mayo, voor mee op de heiyummiieee
en heb net twee nieuwe kookboeken gekregen, indisch en griekskom snel eens eten bart! met vrouw uiteraard
dus, nu ben ik weg![]()
The Faculty is een film, en in de OST staat 2 keer dat nummer, dus ik had het ook over dat nummerquote:Op zondag 4 februari 2007 20:36 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Ik had het meer gewoon over Pink Floyd eigenlijk, niet over een ost oid
Ik kom pas precies weer terug.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:37 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Uitgemolken grap, al na 2 grappen over die saus, dat móet een record zijn.
Ja dat zag ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 20:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
The Faculty is een film, en in de OST staat 2 keer dat nummer, dus ik had het ook over dat nummer
Je kwam precies op tijd om een matige tot zeer slechte grap verder uit te melken?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kom/kwam precies het topic binnenwandelen.
Marum, ik zit aan de ijskoffie
Ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:41 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Je kwam precies op tijd om een matige tot zeer slechte grap verder uit te melken?
IJskoffie
We hebben wel DigiTV maar geen Film en Sport 1 t/m 634.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:41 schreef nijnja het volgende:
iedereen met Digitv en filmkanalen, film 1 aanzetten
is zoiets over puingins of hoe die beesten heten, net zo blij hoe die beesten lopen, nu de paringquote:Op zondag 4 februari 2007 20:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
[..]
We hebben wel DigiTV maar geen Film en Sport 1 t/m 634.
verkapte ik-heb-lekker-digitale-televisie-postquote:Op zondag 4 februari 2007 20:41 schreef nijnja het volgende:
iedereen met Digitv en filmkanalen, film 1 aanzetten
Neukende pinguinsquote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
is zoiets over puingins of hoe die beesten heten, net zo blij hoe die beesten lopen, nu de paring
Ik heb het nietquote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-lekker-digitale-televisie-post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |