Je doet alsof niemand hier torrents of nieuwsgroepen kent.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik heb lekker het nieuwe album van Machine Head al
verkapte mijn-moeder-heeft-lekker-digitale-televisie-post ?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb het nietmijn moeder heeft het...
Huh? Een kompjoeter?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Je doet alsof niemand hier torrents of nieuwsgroepen kent.
En ik heb een LCD-TVquote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
verkapte mijn-moeder-heeft-lekker-digitale-televisie-post ?
stiekem wel, maar het wordt wel allemaal prima weergegeven op de plasma TV van bijna 1 meter diagonaalquote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
verkapte mijn-moeder-heeft-lekker-digitale-televisie-post ?
Wij hebben in huis zelfs 2 LCD-TV's, 26" en 32".quote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
stiekem wel, maar het wordt wel allemaal prima weergegeven op de plasma TV van bijna 1 meter diagonaal![]()
![]()
![]()
Ik zit nu op 2 22" LCD schermen te Fok!kenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij hebben in huis zelfs 2 LCD-TV's, 26" en 32".
quote:
Ik heb Avenged Sevenfold live gezien, als het voorprogramma van Metallica..quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Ik heb Avenged Sevenfold live gezien, als het voorprogramma van Metallica..
GODVERDOMME WAT EEN SCHRALE KANKERBAND
vooral de zanger.
Emo's...![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:06 schreef lucina het volgende:
ik ga even proberen gitaar te spelen..
met nadruk op proberen..
***live vind ik ze ook niet goedquote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Ik heb Avenged Sevenfold live gezien, als het voorprogramma van Metallica..
GODVERDOMME WAT EEN SCHRALE KANKERBAND
vooral de zanger.
Emo's...![]()
![]()
Ach weet ik nog niet zo goed eigenlijk. Justquote:
Als ik heel hard een windje moet laten kan ik dat ook halenquote:
Maar niet zo lang volhoudens als die autoquote:Op zondag 4 februari 2007 21:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als ik heel hard een windje moet laten kan ik dat ook halen
true truequote:Op zondag 4 februari 2007 21:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar niet zo lang volhoudens als die auto
407 km/u, 4 keer zo snel als dat je op de NL-wegen mag ongeveer.quote:
misschien van de week maar weer eens bieren?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach weet ik nog niet zo goed eigenlijk. Just
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef Blauwbaard het volgende:
Ik vind die humor van die mensen ook zo mooi
Een vriend van me zegt dat hij 240 mag in NL, omdat er 2 keer 120 staat... Nou durf ik dat bij hem nog wel, maar een andere vriend van me kan niet rijden, gaat 90 op de snelweg rijden, werden we ingehaald door 3 vrachtwagens achter elkaar, een keer reed hij ultra links (90), dus ik zeg, met die snelheid kan je beter rechts gaan rijden, hij gooitem ook zo naar rechts, gevolg:quote:Op zondag 4 februari 2007 21:12 schreef mstr het volgende:
[..]
407 km/u, 4 keer zo snel als dat je op de NL-wegen mag ongeveer.
Alleen hij slurpt ook 6 keer zoveel
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Een vriend van me zegt dat hij 240 mag in NL, omdat er 2 keer 120 staat... Nou durf ik dat bij hem nog wel, maar een andere vriend van me kan niet rijden, gaat 90 op de snelweg rijden, werden we ingehaald door 3 vrachtwagens achter elkaar, een keer reed hij ultra links (90), dus ik zeg, met die snelheid kan je beter rechts gaan rijden, hij gooitem ook zo naar rechts, gevolg:
Ja eigenlijk wel, maar goed ik heb er even geen geld voor en vrijdag is ook al ONZ meet. Misschien volgende week?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef saaw het volgende:
[..]
misschien van de week maar weer eens bieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |