Njha, al is t alleen maar om de gezelligheidquote:
Do. is niet gezelligquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
Njha, al is t alleen maar om de gezelligheid
Neen donderdagquote:
Ohjaaa ik ook naar bed dusquote:
ok nvmquote:
oke, niet van jou dan.quote:
ja ik ken je toch nietquote:
Nu the last crusade, mssn hierna nog 1quote:
je kan ook gaan.. of wachten tottie naar je toe komt, maar dan heb je wel veel schone broeken nodig enzoquote:
Dat kan ik niet voor je regelenquote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef Boeman het volgende:
God man ik wil vakantie!
Vakantie is voor mij over 2 uur voorbijquote:Op zondag 4 februari 2007 22:14 schreef Boeman het volgende:
God man ik wil vakantie!
Ik wil weg en niks doen.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Wouser het volgende:
[..]
Vakantie is voor mij over 2 uur voorbij
Voorjaar ma 26-02 2007 t/m vr 02-03 2007quote:Op zondag 4 februari 2007 22:20 schreef lauwert het volgende:
pfff heb behoefte aan vakaaaaantie
jaa gelukkig welquote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef duncannn het volgende:
[..]
Voorjaar ma 26-02 2007 t/m vr 02-03 2007
waar dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:23 schreef Bravebart het volgende:
Lieverd meldt zich.
Bij je moeders kamerdeur.quote:
Ja, en ik duik nu m'n bedje in ,quote:Op zondag 4 februari 2007 22:27 schreef Bravebart het volgende:
Kenkers, is die Bart er nou al vandoor
'PLONS'quote:
Wat een lijerquote:
Gvd, nou was ik half eraan gewend dat mash_ die ava had, kom jij weerquote:
Ha die bart, ik heb em al héél veel langer hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gvd, nou was ik half eraan gewend dat mash_ die ava had, kom jij weer
Ja die heb ik dus mooi niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef duncannn het volgende:
[..]
Voorjaar ma 26-02 2007 t/m vr 02-03 2007
Weet ikquote:Op zondag 4 februari 2007 22:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Ha die bart, ik heb em al héél veel langer hoor![]()
Waar is lievegeileknuffelbeertjesbart?![]()
D_A natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik
Welke lievegeileknuffelbeertjesbart
Ga je gang.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:01 schreef Blauwbaard het volgende:
Ivo mag ik jou gerespecteerde mening vragen over vodka?
Ow, die is pleitequote:
Weet ik, maar ik heb het druk met msn en vodka en roken en TVquote:Op zondag 4 februari 2007 23:05 schreef VASND het volgende:
ffs, tis een slowchat robin, geen doodheid
Ah jammer, ik denk ik wip hier weer eens binnen, tis alweer zo'n half jaar geleden.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow, die is pleite
Vroeg slapen enzo![]()
Cola, shot, sinaasappelsap, toppie.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:09 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb het druk met msn en vodka en roken en TV
Geef jou mening over vodka eens.
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:14 schreef Blauwbaard het volgende:
Whiskey vind ik een te indringende smaak hebben, maar opzich wel lekker om te drinken, zuipen kan echt niet.
Ik ben nu aan de Czerwi (turkse vodka ofzo)
Borky. Vrouwenversierder.quote:
Haiquote:
Liep je door het bos?quote:
Bo is van Blaxjequote:Op zondag 4 februari 2007 23:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Borky. Vrouwenversierder.
Alles goed met jou en Bo?.
Haiquote:Op zondag 4 februari 2007 23:24 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Bo is van BlaxjeMaar alles is goed tussen hun...
Hoi Bartje
Puik plan, ff Lis, Kev en Rick polsen...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hai
Wij moeten ook maars aangeschoten raken![]()
Idd. Ik heb de komende weken alleen maar gewoon college en practica en shit, dus ik kan denk ik (bijna) alle dagen welquote:Op zondag 4 februari 2007 23:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Puik plan, ff Lis, Kev en Rick polsen...
Donderdag dan, woensdag ben ik drukquote:Op zondag 4 februari 2007 23:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Ik heb de komende weken alleen maar gewoon college en practica en shit, dus ik kan denk ik (bijna) alle dagen wel
Het wordt iig komende woensdag of donderdag zuipen, met iig Rick en ik
Ik weet. Maar donderdag kan Lis moeilijkquote:Op zondag 4 februari 2007 23:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Donderdag dan, woensdag ben ik druk
Mag Irene mee?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet. Maar donderdag kan Lis moeilijk
Maar dat fixen we wel![]()
Waarom nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |