quote:Op maandag 5 februari 2007 12:06 schreef Dark_Angelus het volgende:Het is dat je zelf niets kunt verzinnen
Das ook maar een arm studentje hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 10:26 schreef TwyLight het volgende:
[..].
Mja, dan kijk je D_A nog maar eens lief aan
Misschien moet 'ie eens gaan werken.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Das ook maar een arm studentje hoor![]()
Doettie al hoor, heul veul!quote:Op maandag 5 februari 2007 12:19 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Misschien moet 'ie eens gaan werken.![]()
Jaaaquote:
motivatie gevonden, lekker wezen douchenquote:Op maandag 5 februari 2007 12:28 schreef liiszle het volgende:
*zoekt motivatie
ah levenquote:
ik ook lekker vrij jaquote:Op maandag 5 februari 2007 13:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, best goed. Lekker vrij.
En met u?![]()
hoiiquote:
Ahquote:Op maandag 5 februari 2007 13:17 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ook lekker vrij ja
ik zoek alleen de motivatie om me aan te kleden enzo.
ga jij nog wat doen?
the usual dusquote:Op maandag 5 februari 2007 13:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
AhAch
Ik weet niet, ik denk stiekem dat ik me ga vervelen...![]()
Omdat het chill is.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:51 schreef Borkydude het volgende:
Ik ben ook vrij
Waarom is iedereen vrij?
Almelo!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:46 schreef Blauwbaard het volgende:
Welke stad Merel?
Aaahwquote:Op maandag 5 februari 2007 15:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Almelo!
Maar ik dacht, ik maak eerst nog even cappuccino, maar ik kreeg mn melk niet goed geschuimd, en nu ben ik sip
Ja en nu wil ik chocolademelk en dat mag niet, want ik heb vandaag dus al melk gehad, en ik ga het lekker toch drinken, ook al weet ik dat ik daar vanavond spijt van hebquote:
Beter dingen doen die je graag wil waar je later spijt van hebt dan de dingen laten die je wil doen en daar spijt van hebben, toch?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja en nu wil ik chocolademelk en dat mag niet, want ik heb vandaag dus al melk gehad, en ik ga het lekker toch drinken, ook al weet ik dat ik daar vanavond spijt van heb
Tja, als ik vannacht wakkerlig met buikkrampen denk ik echt niet meer aan hoe lekker dit kopje chocolademelk smaaktequote:Op maandag 5 februari 2007 15:27 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Beter dingen doen die je graag wil waar je later spijt van hebt dan de dingen laten die je wil doen en daar spijt van hebben, toch?
je mag maar één keer per dag melk?quote:Op maandag 5 februari 2007 15:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja en nu wil ik chocolademelk en dat mag niet, want ik heb vandaag dus al melk gehad, en ik ga het lekker toch drinken, ook al weet ik dat ik daar vanavond spijt van heb
Ik heb een allergie voor melk, zeg maar, en het is niet zo heul ernstig dat ik bij elke druppel melk ziek word, maar ik moet wel oppassen hoeveel ik binnenkrijgquote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef DiaperJuice het volgende:
[..]
je mag maar één keer per dag melk?is melk slecht voor je
Melk is eigenlijk slecht voor je jaquote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef DiaperJuice het volgende:
[..]
je mag maar één keer per dag melk?is melk slecht voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |