Fix ik...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef booo het volgende:
Nu klopt alleen de namenplattegrond niet meer chick.
Dit maakt hem tot doelwit van spotquote:Op zondag 4 februari 2007 21:52 schreef Hijacking het volgende:
die arme ker0l in het midden zit al jaren lang alleen![]()
Euhm, ik ken je niet en ik zit al naast iemand.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:27 schreef KansloosForEver het volgende:
mag ik naast booo zitten?
Armen ikquote:Op zondag 4 februari 2007 21:52 schreef Hijacking het volgende:
die arme ker0l in het midden zit al jaren lang alleen![]()
Niet grappigquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dit maakt hem tot doelwit van spot
Plan; Rick en ik moeten bij het bier zitten. Dat staat in de schoolregels.quote:
Edit hem ff met die, die ik net posttequote:Op zondag 4 februari 2007 22:31 schreef Hijacking het volgende:
[afbeelding]
wil je naast mij zitten moet je wel van ouwhoeren houden
Nee, da's knijterveel werk...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:30 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
De namenplattegrond zetten we dus niet door ?
Idd, en het is knijterhandig.quote:
voor deze keerquote:Op zondag 4 februari 2007 22:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Edit hem ff met die, die ik net postte![]()
![]()
Dude, ik had er een gemaaktquote:Op zondag 4 februari 2007 22:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen iig
Trek je het nog?
En terecht.quote:
Ja, Jordy enzoquote:
Jij bent hier de leraar (in opleiding), ik nietquote:Op maandag 5 februari 2007 12:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe merel kan je niet bij mij komen staan?
Dan zit ie niet meer bij znquote:
Zet hem plekje naar links danquote:Op maandag 5 februari 2007 15:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan zit ie niet meer bij znAgorias in de buurt
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:50 schreef Borkydude het volgende:
Do zit alleen![]()
![]()
En de eerste foto van Fviv is een feit![]()
Mijn bierquote:Op maandag 5 februari 2007 17:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ach, zo zit ik ook wel goed
Kan iemand mij dan wel een glaasje bier aangeven?
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef booo het volgende:
[..]
Hé, als het bier hier van iemand is, dan is het wel van Rick.
En ik ben zn bierbroederquote:Op maandag 5 februari 2007 18:44 schreef booo het volgende:
[..]
Hé, als het bier hier van iemand is, dan is het wel van Rick.
Domeniquequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:02 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Hehe, gekke namen indeed
Do? Hoe heet je dan in het echt? Dominee? Dominosteen? Dood? Donker hol? Doofpot? Doodverwensing? Donderdag? Doek? Dooier? Dominique? Domoor? Dombo? Doe-de-cha-cha-cha? Doofstomme? Doorzitplek? Do?
WAT IS HET NOU MAN, JE GAAT TOCH NEIT BEWEREN DAT JE ALLEEN DO HEET?!!?![]()
Domaagdiquequote:
Edit danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Domaagdique![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry. Het is al laat, ik neem afstand van deze slechte grap
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:07 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Domaagdique![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry. Het is al laat, ik neem afstand van deze slechte grap
Gelukkig maar, anders kon je het niet handelenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het is een vrij rustige klas vandaag, heerlijk
Right, en ik heet eigenlijk Bàrtquote:
Als je nou gewoon ff de laatste plattegrond had bekeken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil er ook bijmaar wil niet naast Wouser
quote:
Ik heb bruine bonen gegetenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
sorry, soms laat ik me helemaal gaan, zeker als ik ei heb gehad
IK WEL!quote:
Was een grapje, ik vind het wel geilquote:
jeetje, zelfs in de klas kom je me achtervolgenquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
jeetje, zelfs in de klas kom je me achtervolgen
Utrecht it isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]waar woon je ookalweer ?
Rotterdam ?
Al die paupers die niet op kunnen slaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:32 schreef liiszle het volgende:
eerlijk, wtf is dr met mijn foto gebeurt ?
Hoezo na de meetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:34 schreef TwyLight het volgende:
Jij wilt liiszle neuken na de meet zie ik, S-F.
wist ikquote:
Meidquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:36 schreef TwyLight het volgende:
oh je moet jezelf er bij zetten?
Alsof dat niet tijdens de sex kan ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
tijdens de meet bier drinken en netwerkenmet andere fokkers
Idd, mannen kunnen best multitasken. Alleen op vrij beperkte gebiedenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alsof dat niet tijdens de sex kan ?![]()
Ik ben goddomme geen floeper jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:27 schreef TwyLight het volgende:
seekfaM, --Christiaan--, en die floeper naar liiszle hebben mijn favo plekjes ingepikt
Idd... tussen het hoofd en de voetenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, mannen kunnen best multitasken. Alleen op vrij beperkte gebieden
idd, tijdens kan bestquote:
Jaaah toch pff alsof je naast bier drinken enzo niet kan neukenquote:
en ik heb er ook geen problemen mee at least, vaak nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaaah toch pff alsof je naast bier drinken enzo niet kan neuken![]()
Hij misschien niet maar ik wel
![]()
Nou kijk aanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
en ik heb er ook geen problemen mee at least, vaak niet
Neeh, niet als je zulke hevige sex hebt als ik altijdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alsof dat niet tijdens de sex kan ?![]()
Maar jij gaat niet met Hoi liiszlequote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Neeh, niet als je zulke hevige sex hebt als ik altijd
Precies, ik zal niet zeggen dat ik het wekelijks doe, maar het komt in de buurt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Idd... tussen het hoofd en de voeten![]()
Jij ook nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar jij gaat niet met Hoi liiszleneuken op / na de meet
![]()
Jij komt niet dus jij zal het nooit te weten komenquote:
Nou zelfs als je komt kom jij niet te weten wat ik met Hoi liiszlequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:02 schreef TwyLight het volgende:
Wie zegt dat ik niet kom?
ik kom nu ik kom nu ik koooooooooooooooooooooooooooomquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:02 schreef TwyLight het volgende:
Wie zegt dat ik niet kom?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou zelfs als je komt kom jij niet te weten wat ik met Hoi liiszlega uitspoken
ja je gaat wat missen jonge manquote:
Hij is gewoon jaloers hahaquote:
Daar ging ik ook vanuit jaquote:
Met die rol wc papier op je bureau.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef Agorias het volgende:
[..]
ik kom nu ik kom nu ik koooooooooooooooooooooooooooom
ik ben gearriveerd![]()
hoe krijg je die plakzooi netjes van het beeldscherm?
volkomen terechtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers haha![]()
OMG wat ben jij een zielig persoonquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:12 schreef dialMforMonkey het volgende:
TERING TYF OP!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:12 schreef dialMforMonkey het volgende:
OMG PERMBAN OMG OMG OMG OMG OMG OMG
wil je weg of wat ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef dialMforMonkey het volgende:
Voor goatse kreeg je toch een permban
Jij niet, jij bent zo'n triest geval dat ze denken dat je anders gaat krassen met de dood tot gevolg en dat willen ze niet op hun geweten hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef dialMforMonkey het volgende:
We beginnen eens met 48 uur, als je zo graag wilt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef dialMforMonkey het volgende:
omdat ik al een naast zit maatje hebquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef TwyLight het volgende:
Ik zag het eerst niet, hoezo zit S-F niet naast liiszle?![]()
Nee nog niet, na de meet welquote:
Ik zit naast jouquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg schatjes, zullen we het weer over de klas hebben?
Jij mag in de hoek met een ezelsmuts opquote:
Ik ben al voorzien van andere accessoiresquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij mag in de hoek met een ezelsmuts op
Ik wil ergens anders zittenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien van andere accessoires
[afbeelding]
Past ook zo lekkerquote:
kwil eerst een goede foto van jouquote:
MAKEN!quote:
jeetjequote:
prima, mooie tijdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:25 schreef MrNGm het volgende:
11:10 14.gif
Dat ga ik zeeeegguuuuuuhquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ja, schijt, ik ga pas om 12:00 naar school
quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:10 schreef Merel1808 het volgende:
Waarom zit Lies nou weer voor mij dan! Kan die wel goed biertappen?
ja, ik mocht plotseling naast Fviv zittenquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:10 schreef Merel1808 het volgende:
Waarom zit Lies nou weer voor mij dan! Kan die wel goed biertappen?
het spijt mequote:Op woensdag 7 februari 2007 07:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga liever naar de rechterkant
goedemorgen ! uitgeslapen en wel?quote:
Jepquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
goedemorgen ! uitgeslapen en wel?
ik niet, ik slaap echt kut laatste tijdquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:29 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Jep,jij? Ik moet alleen over half uurtje echt naar school
Ja ik de dagen hiervoor ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik niet, ik slaap echt kut laatste tijd
ik moet om 11.15 beginnen
dat vink nog vervelenderquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:38 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja ik de dagen hiervoor ookmaar vandaag werd ik eerder wakker dan m'n wekker, uitgeslapen en wel
Kan nooit echt heel lang uitslapen, beetje vroege vogel..quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat vink nog vervelenderik wil uitslapen tot mn wekker gaat
maar och, als je toch uitgeslapen bent
jeetjequote:Op woensdag 7 februari 2007 09:42 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Kan nooit echt heel lang uitslapen, beetje vroege vogel..
Maar ja komt beetje door m'n vorige school.. daar moest ik altijd 6 uur voor op..
je hebt nog geen 2uur op school gezeten? sjeempie.. die scholen van tegenwoordigquote:
Haha dat heb je goed.. twee uurtjes pr (en dat is 2 x 3 kwartier)quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:13 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
je hebt nog geen 2uur op school gezeten? sjeempie.. die scholen van tegenwoordig![]()
![]()
Waar zie jij die tap danquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:21 schreef TwyLight het volgende:
De tap staat achter mijen laat ik nou een goede tapper zijn.
Ja, en gisteren zei je nog dat ik goed in bed was.quote:
Haha, wat een lolquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en gisteren zei je nog dat ik goed in bed was.Bij dezen dump ik je
Zit een verschil tussen grappig zijn en lol hebben om ietsquote:
Ik neem niks van jou aan als klasgenootquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:10 schreef TwyLight het volgende:
ontopic
Hij zit in een andere klasquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik neem niks van jou aan als klasgenoot![]()
melden!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik neem niks van jou aan als klasgenoot![]()
Echt ?quote:
*meldt.quote:
prima.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en gisteren zei je nog dat ik goed in bed was.Bij dezen dump ik je
Andere klas dusquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Linksboven bij de tv en de xbox enzo
Welles, kijk, Wouser zit bij ons wel in de klas maar 'zien' we niet. Jou zien we niet, maar jij zit slechts 'ergens anders' snap je? Het is the circle of life.quote:
neequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig, hebben we dat weer gehad![]()
Jij liep alleen maar de schreeuwen dat het pijn deedquote:
aandacht zeg ik je.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij liep alleen maar de schreeuwen dat het pijn deed
Leg die eens uit? Had ik geen aandacht voor je? Hoezo? Jij hebt die nieuwe schoenen van mijn centen gekocht hoorquote:
aandacht is wel even wat meer dan alleen geld aan mij uitgeven hoor!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leg die eens uit? Had ik geen aandacht voor je? Hoezo? Jij hebt die nieuwe schoenen van mijn centen gekocht hoor
neuh alleen pub;rs mogenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:34 schreef renz0r het volgende:
Topic loopt aardig, kan je beter ipv een lokaal niet een collegezaal nemen, kunnen meer mensen in
Het is geven en nemen ja. Waar blijft jouw aandachtquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
aandacht is wel even wat meer dan alleen geld aan mij uitgeven hoor!
Kom dr ook in danquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:50 schreef koffiegast het volgende:
volgensmij is dit echt een natuurkant klas zeg...zoveel gozers en paar meiden die natuurlijk geneeskunde wille doen![]()
Ik toch ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:47 schreef koffiegast het volgende:
ik ben 19 en zit op de uniik hoor hier egl niet eens!
Ik ook, maar die kan ik uitschakelenquote:
Problemen mee ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:22 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Jullie zijn gewoon een stelletje surrogaat-pubers![]()
Een soort wiggers dus, alleen dan op schoolgebied![]()
* Borkydude gooit sneeuwbal naar Bravebart.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:27 schreef Blaxje het volgende:
Sinds ik naast Jordy zit ga ik elke dag naar school.
*gooit er 2 terugquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
* Borkydude gooit sneeuwbal naar Bravebart.
Jongen tochquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:59 schreef Wezzel het volgende:
Ik zit wel goed.. de paar dames in de klas zijn spontaan om me heen gaan zitten!
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:33 schreef liiszle het volgende:
ik ga nooooit meer naar school
omdat ik gepest wordquote:
Naast wie meot ik dan zittenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:33 schreef liiszle het volgende:
ik ga nooooit meer naar school
Wie is die dude in de middelste rij in het midden waar niemand naast wilt zitten ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
En nu wel deze gebruiken
ok. ik zal nog proberen te blijven.. maar als ik nog 'e'en keer gepest word ben ik wegquote:
Plak jezelf er opnieuw in!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
ok. ik zal nog proberen te blijven.. maar als ik nog 'e'en keer gepest word ben ik weg
BTW mijn foto is fucked
doe ikquote:
Denk het niet!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:30 schreef KansloosForEver het volgende:
Komt er nog een plekje vrij naast Booo?
Misschien wil hij wel vrienden met je wordenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:24 schreef Wouser het volgende:
Wie is die gast met die zonnebril vooraan
dat is heino mn schlager homiequote:Op donderdag 8 februari 2007 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel vrienden met je worden
Ik ken klassen waar 36 mensen in zittenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:50 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Een klas met 36 mensen (-3). Wat zijn dat voor kansloze 19e eeuwse praktijken![]()
Baggeren!
Ik heb in groep 7 en 8 met 34 mensen in de klas gezetenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:50 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Een klas met 36 mensen (-3). Wat zijn dat voor kansloze 19e eeuwse praktijken![]()
Baggeren!
quote:Ook dit jaar is er weer de befaamde
Rozenactie!
Verras niet alleen je geliefde,
maar ook al je vrienden en
vriendinnen met een roos!
De rozen worden op 8 en 9 februari
in de 1e en 2e pauze in het Forum
verkocht.
Kosten € 0.50 per stuk en worden
op valentijnsdag door ons bezorgd.
De schoolkrantredactie.
Zo een scheetkussen is ook een leerling?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:50 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Baggeren!
jaaa, doe mij er maar 2!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:27 schreef Merel1808 het volgende:
Neehoor, rozen verkopen op school! Allemaal een roosje komen kopen!![]()
[..]
primaaa. ik nog nietquote:
Moet je nog doen danquote:
engelsquote:
Ik zou het doenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
engels
maar ik ben zoooo moe, dus misschien skipp ik t
heb ik zo weer boze klasgenoten om me heenquote:
Boeienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
heb ik zo weer boze klasgenoten om me heen
ik huur kev inquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeien
Gewoon je careface op en weglopen![]()
Goed planquote:
en wat draai je danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:50 schreef lauwert het volgende:
* Laura komt binnenlopen met een gettoblaster..
Muziekje is altijd gezellig
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:30 schreef KansloosForEver het volgende:
Komt er nog een plekje vrij naast Booo?
dat ben ik duhquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:24 schreef Wouser het volgende:
Wie is die gast met die zonnebril vooraan
50 cent maarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:27 schreef Merel1808 het volgende:
Neehoor, rozen verkopen op school! Allemaal een roosje komen kopen!![]()
[..]
bij ons doen ze er niet aanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:09 schreef lucina het volgende:
[..]
50 cent maarbezeikte boel.. bij ons op school kosten ze 1.20
![]()
istie Duits?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
mocht je willen dat is heino mn schlager homie
KIKKERquote:Op zondag 11 februari 2007 21:25 schreef lauwert het volgende:
[afbeelding]
Is verplaatst en heeft mash_ meegetrokken om daar gezellig te praten
hmmmz ik had dat stomme ding al via imageshack gedaan, maar dan wordt ie ineens zoquote:Op zondag 11 februari 2007 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Xs.to kan je uploaden.
Tss, Rein is van mij!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:25 schreef lauwert het volgende:
[afbeelding]
Is verplaatst en heeft mash_ meegetrokken om daar gezellig te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |