prima.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en gisteren zei je nog dat ik goed in bed was.Bij dezen dump ik je
Andere klas dusquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Linksboven bij de tv en de xbox enzo
Welles, kijk, Wouser zit bij ons wel in de klas maar 'zien' we niet. Jou zien we niet, maar jij zit slechts 'ergens anders' snap je? Het is the circle of life.quote:
neequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig, hebben we dat weer gehad![]()
Jij liep alleen maar de schreeuwen dat het pijn deedquote:
aandacht zeg ik je.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij liep alleen maar de schreeuwen dat het pijn deed
Leg die eens uit? Had ik geen aandacht voor je? Hoezo? Jij hebt die nieuwe schoenen van mijn centen gekocht hoorquote:
aandacht is wel even wat meer dan alleen geld aan mij uitgeven hoor!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leg die eens uit? Had ik geen aandacht voor je? Hoezo? Jij hebt die nieuwe schoenen van mijn centen gekocht hoor
neuh alleen pub;rs mogenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:34 schreef renz0r het volgende:
Topic loopt aardig, kan je beter ipv een lokaal niet een collegezaal nemen, kunnen meer mensen in
Het is geven en nemen ja. Waar blijft jouw aandachtquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
aandacht is wel even wat meer dan alleen geld aan mij uitgeven hoor!
Kom dr ook in danquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:50 schreef koffiegast het volgende:
volgensmij is dit echt een natuurkant klas zeg...zoveel gozers en paar meiden die natuurlijk geneeskunde wille doen![]()
Ik toch ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:47 schreef koffiegast het volgende:
ik ben 19 en zit op de uniik hoor hier egl niet eens!
Ik ook, maar die kan ik uitschakelenquote:
Problemen mee ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:22 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Jullie zijn gewoon een stelletje surrogaat-pubers![]()
Een soort wiggers dus, alleen dan op schoolgebied![]()
* Borkydude gooit sneeuwbal naar Bravebart.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:27 schreef Blaxje het volgende:
Sinds ik naast Jordy zit ga ik elke dag naar school.
*gooit er 2 terugquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
* Borkydude gooit sneeuwbal naar Bravebart.
Jongen tochquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:59 schreef Wezzel het volgende:
Ik zit wel goed.. de paar dames in de klas zijn spontaan om me heen gaan zitten!
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:33 schreef liiszle het volgende:
ik ga nooooit meer naar school
omdat ik gepest wordquote:
Naast wie meot ik dan zittenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:33 schreef liiszle het volgende:
ik ga nooooit meer naar school
Wie is die dude in de middelste rij in het midden waar niemand naast wilt zitten ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
En nu wel deze gebruiken
ok. ik zal nog proberen te blijven.. maar als ik nog 'e'en keer gepest word ben ik wegquote:
Plak jezelf er opnieuw in!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
ok. ik zal nog proberen te blijven.. maar als ik nog 'e'en keer gepest word ben ik weg
BTW mijn foto is fucked
doe ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |