jeetjequote:
prima, mooie tijdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:25 schreef MrNGm het volgende:
11:10 14.gif
Dat ga ik zeeeegguuuuuuhquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ja, schijt, ik ga pas om 12:00 naar school
quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:10 schreef Merel1808 het volgende:
Waarom zit Lies nou weer voor mij dan! Kan die wel goed biertappen?
ja, ik mocht plotseling naast Fviv zittenquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:10 schreef Merel1808 het volgende:
Waarom zit Lies nou weer voor mij dan! Kan die wel goed biertappen?
het spijt mequote:Op woensdag 7 februari 2007 07:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga liever naar de rechterkant
goedemorgen ! uitgeslapen en wel?quote:
Jepquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
goedemorgen ! uitgeslapen en wel?
ik niet, ik slaap echt kut laatste tijdquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:29 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Jep,jij? Ik moet alleen over half uurtje echt naar school
Ja ik de dagen hiervoor ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik niet, ik slaap echt kut laatste tijd
ik moet om 11.15 beginnen
dat vink nog vervelenderquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:38 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja ik de dagen hiervoor ookmaar vandaag werd ik eerder wakker dan m'n wekker, uitgeslapen en wel
Kan nooit echt heel lang uitslapen, beetje vroege vogel..quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat vink nog vervelenderik wil uitslapen tot mn wekker gaat
maar och, als je toch uitgeslapen bent
jeetjequote:Op woensdag 7 februari 2007 09:42 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Kan nooit echt heel lang uitslapen, beetje vroege vogel..
Maar ja komt beetje door m'n vorige school.. daar moest ik altijd 6 uur voor op..
je hebt nog geen 2uur op school gezeten? sjeempie.. die scholen van tegenwoordigquote:
Haha dat heb je goed.. twee uurtjes pr (en dat is 2 x 3 kwartier)quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:13 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
je hebt nog geen 2uur op school gezeten? sjeempie.. die scholen van tegenwoordig![]()
![]()
Waar zie jij die tap danquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:21 schreef TwyLight het volgende:
De tap staat achter mijen laat ik nou een goede tapper zijn.
Ja, en gisteren zei je nog dat ik goed in bed was.quote:
Haha, wat een lolquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en gisteren zei je nog dat ik goed in bed was.Bij dezen dump ik je
Zit een verschil tussen grappig zijn en lol hebben om ietsquote:
Ik neem niks van jou aan als klasgenootquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:10 schreef TwyLight het volgende:
ontopic
Hij zit in een andere klasquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik neem niks van jou aan als klasgenoot![]()
melden!quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik neem niks van jou aan als klasgenoot![]()
Echt ?quote:
*meldt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |