* Borkydude gooit sneeuwbal naar Bravebart.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:27 schreef Blaxje het volgende:
Sinds ik naast Jordy zit ga ik elke dag naar school.
*gooit er 2 terugquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
* Borkydude gooit sneeuwbal naar Bravebart.
Jongen tochquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:59 schreef Wezzel het volgende:
Ik zit wel goed.. de paar dames in de klas zijn spontaan om me heen gaan zitten!
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:33 schreef liiszle het volgende:
ik ga nooooit meer naar school
omdat ik gepest wordquote:
Naast wie meot ik dan zittenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:33 schreef liiszle het volgende:
ik ga nooooit meer naar school
Wie is die dude in de middelste rij in het midden waar niemand naast wilt zitten ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
En nu wel deze gebruiken
ok. ik zal nog proberen te blijven.. maar als ik nog 'e'en keer gepest word ben ik wegquote:
Plak jezelf er opnieuw in!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
ok. ik zal nog proberen te blijven.. maar als ik nog 'e'en keer gepest word ben ik weg
BTW mijn foto is fucked
doe ikquote:
Denk het niet!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:30 schreef KansloosForEver het volgende:
Komt er nog een plekje vrij naast Booo?
Misschien wil hij wel vrienden met je wordenquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:24 schreef Wouser het volgende:
Wie is die gast met die zonnebril vooraan
dat is heino mn schlager homiequote:Op donderdag 8 februari 2007 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel vrienden met je worden
Ik ken klassen waar 36 mensen in zittenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:50 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Een klas met 36 mensen (-3). Wat zijn dat voor kansloze 19e eeuwse praktijken![]()
Baggeren!
Ik heb in groep 7 en 8 met 34 mensen in de klas gezetenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:50 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Een klas met 36 mensen (-3). Wat zijn dat voor kansloze 19e eeuwse praktijken![]()
Baggeren!
quote:Ook dit jaar is er weer de befaamde
Rozenactie!
Verras niet alleen je geliefde,
maar ook al je vrienden en
vriendinnen met een roos!
De rozen worden op 8 en 9 februari
in de 1e en 2e pauze in het Forum
verkocht.
Kosten € 0.50 per stuk en worden
op valentijnsdag door ons bezorgd.
De schoolkrantredactie.
Zo een scheetkussen is ook een leerling?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:50 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Baggeren!
jaaa, doe mij er maar 2!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:27 schreef Merel1808 het volgende:
Neehoor, rozen verkopen op school! Allemaal een roosje komen kopen!![]()
[..]
primaaa. ik nog nietquote:
Moet je nog doen danquote:
engelsquote:
Ik zou het doenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:24 schreef liiszle het volgende:
[..]
engels
maar ik ben zoooo moe, dus misschien skipp ik t
heb ik zo weer boze klasgenoten om me heenquote:
Boeienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
heb ik zo weer boze klasgenoten om me heen
ik huur kev inquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Boeien
Gewoon je careface op en weglopen![]()
Goed planquote:
en wat draai je danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:50 schreef lauwert het volgende:
* Laura komt binnenlopen met een gettoblaster..
Muziekje is altijd gezellig
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:30 schreef KansloosForEver het volgende:
Komt er nog een plekje vrij naast Booo?
dat ben ik duhquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:24 schreef Wouser het volgende:
Wie is die gast met die zonnebril vooraan
50 cent maarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:27 schreef Merel1808 het volgende:
Neehoor, rozen verkopen op school! Allemaal een roosje komen kopen!![]()
[..]
bij ons doen ze er niet aanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:09 schreef lucina het volgende:
[..]
50 cent maarbezeikte boel.. bij ons op school kosten ze 1.20
![]()
istie Duits?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
mocht je willen dat is heino mn schlager homie
KIKKERquote:Op zondag 11 februari 2007 21:25 schreef lauwert het volgende:
[afbeelding]
Is verplaatst en heeft mash_ meegetrokken om daar gezellig te praten
hmmmz ik had dat stomme ding al via imageshack gedaan, maar dan wordt ie ineens zoquote:Op zondag 11 februari 2007 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Xs.to kan je uploaden.
Tss, Rein is van mij!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:25 schreef lauwert het volgende:
[afbeelding]
Is verplaatst en heeft mash_ meegetrokken om daar gezellig te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |