Idolenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef Brighteyes het volgende:
Wat was het thema gisteren?
Standaard.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk dat rekken.
Dat steun ikquote:
ze heeft gelijkquote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef m-materazzi het volgende:
Dat die blonde kut van X6 zich lekker bij zich zelf houd,
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef m-materazzi het volgende:
Nou nouquote:Op zondag 4 februari 2007 21:13 schreef m-materazzi het volgende:
Ze zullen vast nog wel voorbij komen jaquote:Op zondag 4 februari 2007 21:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ho ho, we zijn nog maar net bezig he
Wie is Shannon?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg bij Shannon echt een beetje Floortje-neigingen... irritant nep
Sharon dus... het feit dat ik haar naam al niet kan onthouden zegt genoegquote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hij is in de war met Shannon Rempel, dat is een schaatster.
Verkeerde topic Vulture!![]()
Floortjequote:Op zondag 4 februari 2007 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sharon dus... het feit dat ik haar naam al niet kan onthouden zegt genoeg
Nou geweldigquote:Op zondag 4 februari 2007 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een topuitzending weer.
Jah ik geniet hier ookquote:
zoals ik al eerder postte... het is kiezen tussen een druiper en genitale wratten... allebei kutquote:Op zondag 4 februari 2007 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah ik geniet hier ook
Ik hoop Richy en Christian in de sing-off.... wie eruit vliegt van deze 2 maakt me niet
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:22 schreef --Globe-- het volgende:
Anja mag wel in de sing-off.
Volgens mij mogen ze zelf kiezen welk nummer ze opnieuw doen ofzo.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Moeten ze dan twee optredens doen zometeen?
Ok, zo iets dacht ik al ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Volgens mij mogen ze zelf kiezen welk nummer ze opnieuw doen ofzo.
Wat een pannenkoek is dat tochquote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Christian... wat een kneus "Dan zal ik 'm moeten verkleinen"
Lois vooral..quote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef Lynx666 het volgende:
Wat een heilige dames zeg...
Ik vond het wel grappig! Zeker uit zijn mondquote:Op zondag 4 februari 2007 21:27 schreef TheVulture het volgende:
Christian... wat een kneus "Dan zal ik 'm moeten verkleinen"
Nee! Roosquote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sanne is het leukst van X6... de rest is
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef Mirri het volgende:
Het is wel een opmerking die jij zou kunnen maken, vind ik.![]()
![]()
Sanne is leuk, maar Lois is mijn favorietquote:Op zondag 4 februari 2007 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sanne is het leukst van X6... de rest is
Ik denk dan eerder dat Richy kan vertrekken hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
Lijkt me wel grappig als X6 en Richy in de sing-off staan... dan is het denk ik bye bye X6
Bij mij ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Sanne is leuk, maar Lois is mijn favoriet![]()
Marianne stemt op Richy dan... en Henk ook op Richy... Henk hoorde je in het voorstukje toch zeggen dat X6 niet vooruit gaatquote:Op zondag 4 februari 2007 21:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dan eerder dat Richy kan vertrekken hoor![]()
Zou een schande voor het programma zijn dan.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Als X6 in de sing-off staat zouden die wel eens exit kunnen gaan
de mijne tot nu toe welquote:Op zondag 4 februari 2007 21:33 schreef moemoe het volgende:
Mijn prono klopt niet meer.
Ach, ik maakte toch al geen kans meerquote:Op zondag 4 februari 2007 21:33 schreef moemoe het volgende:
Mijn prono klopt niet meer.
goed voorgevoelquote:Op zondag 4 februari 2007 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben toch wel bang dat X6 in de Sing off komt
Ik kijk het niet meer als X6 er nu uit gaat.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:35 schreef Mirri het volgende:
Christian gaat eruit, dat kan niet anders.
Ik trek al dat gehuppel niet langerquote:Op zondag 4 februari 2007 21:35 schreef bloem123 het volgende:
Laat ajb Christian vertrekken zeg. Ik kan dat hoofd van hem niet langer aanzien![]()
weinig kans, marketingtechnisch...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:35 schreef PeRi het volgende:
X6 eruit pleaaaaase.
good thinkingquote:Op zondag 4 februari 2007 21:35 schreef Fancypancy het volgende:
oke best fijn dat wij richie dan volgende week uit mogen zwaaienLive nog wel te verstaan!!
Denk je echt dat Henk een kans laat gaan om HJ's kandidaat eruit te stemmen?quote:
die kerkmeisjesquote:Op zondag 4 februari 2007 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat X6 echt mega popi was
Behalve bij Henk.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een begrafenissfeer ineens bij de jury..
Misschien had iedereen zo'n gevoel dat ze het toch wel zouden redden.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat X6 echt mega popi was
Eensch.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef WaStEd het volgende:
Henk loopt te roepen dat ie fan van Christian is dus.. be a hero Henk
Ik hoop het ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef WaStEd het volgende:
Echt? Zal Henk X6 weg stemmen?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef WaStEd het volgende:
Ze zingen beide 2x, toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:40 schreef WaStEd het volgende:
Oh nee doe dan dat andere nummer Christian..... nu ben je aan het graven
ik ga volgende week proberen haar vanaf de tribune omver te blazenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:37 schreef WaStEd het volgende:
toptitel
ik zit me net te bedenken he.... misschien moeten ze wel beide nummers doenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:40 schreef WaStEd het volgende:
Oh nee doe dan dat andere nummer Christian..... nu ben je aan het graven
Mee eensquote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef WaStEd het volgende:
Hij is in ieder geval beter als gisteren
Ja maar, Henk mag Henkjan niet, dus dan zou hij misschien juist wel eerder Christian eruit stemmen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vrees er wel een beetje voor. Tactisch stemmen![]()
Denk inderdaad dat de regie het niet toelaat dat er 3 jongere solisten bij de laatste 4 komen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, er sneuvelt nu een kandidaat van HJ, kan niet anders.
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef babette21 het volgende:
ah! nu snap ik het!! HJ kíjkt niet dus ziet ook die irritante rotkoppen van Christian en Richy niet!!
Ik denk niet dat Henk 'zijn' Anja tegen 3 Henk Jannen zal later strijden, dus die gooit Christian er uit zodat er nog wat spreiding overblijft.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef Rnnz het volgende:
Marianne kiest voor X6, Henk Jan voor Christian en Henk ook voor Christian.. dus wie zal er uit gaan? Vrees voor X6.
of je dan blij bent is ook nog maar de vraag....2x anja en 2 richy horen zingen...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:43 schreef babette21 het volgende:
ah 4 liedjes op de zondag... krijgen we volgende week tenminste waar voor ons (reis)geld!!
Heeeeerlijk ditquote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef Fir3fly het volgende:
Het enige wat voor mij nog interessant aan het programma is dat Anja er zo snel mogelijk uit moet.
Oh, en buiten 'de regie' is het een waardeloze kandidaat die nooit zover had mogen komen natuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat de regie het niet toelaat dat er 3 jongere solisten bij de laatste 4 komen.
Zeik jij niet , die draak van jou is door.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef BVO het volgende:
X6 is echt veel beter.
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Christian moet echt weg...
Moet je nagaan hoe het voor mij volgende week wordt.quote:
Geweldig hequote:Op zondag 4 februari 2007 21:45 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Zeik jij niet , die draak van jou is door.
Ik zie het vandaag weer voro het eerst na een paar weken,maar ik vind Christiaan juist een stuk beter (geworden). Wat is die er op vooruit gegaan zeg, qua zang.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef BVO het volgende:
X6 is echt veel beter.
Wat naar nou dat geen platenmaatschappij geinteresseerd zal zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Geweldig he.
Eindigt ze gewoon boven Christian.
Anja kan ik qua zang nog wel hebben.... maar Richy is idd wel wat veel van 't goeiequote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef Fancypancy het volgende:
of je dan blij bent is ook nog maar de vraag....2x anja en 2 richy horen zingen...![]()
Neuh, niet jammer.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef WaStEd het volgende:
Jammer dat Christian toch weer vals moet zingen
Jij hebt er vertand vanquote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Het was vals, het was slecht en het is gewoon een kneus...
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
Wat mij betreft mag X6 eruit.
Dat waren ze twee jaar terug al in overvloed, enkel door Anja's koppigheid werd het niks. Dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Wat naar nou dat geen platenmaatschappij geinteresseerd zal zijn.
Hier sluit ik me helemaal bij aan. En dan die kop van hem bij die laatste uithaal.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Wel een kneus die een rondje verder isquote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Nee.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik sta hier alleen met mijn voorkeur geloof ik.
hopelijk zitten we dan niet op een plek waar we Anja en-profiel te zien is, want dat vind ik dan echt too muchquote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Anja kan ik qua zang nog wel hebben.... maar Richy is idd wel wat veel van 't goeie
Hij bedoelde in Christian, neem ik aan.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat waren ze twee jaar terug al in overvloed, enkel door Anja's koppigheid werd het niks. Dus dat komt wel goed.
Neem je verkeerd aan.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij bedoelde in Christian, neem ik aan.
... of Richy recht van voren, zeg maar oog in oog....quote:Op zondag 4 februari 2007 21:49 schreef Fancypancy het volgende:
hopelijk zitten we dan niet op een plek waar we Anja en-profiel te zien is, want dat vind ik dan echt too much![]()
Neuquote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef BVO het volgende:
Henkjan stemt Christian weg.
dat zou tof zijn!! stijgt ie eindelijk 'n beetje in m'n achtingquote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef BVO het volgende:
Dat boegeroep toen Marianne Christian naar huis stuurde.quote:
ja tofquote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Fristidate doen?
Nieuwe bessie voor Fancypancyquote:
bij mij blijft het min achtingquote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zou tof zijn!! stijgt ie eindelijk 'n beetje in m'n achting
Wat een gekkigheidquote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef m-materazzi het volgende:
1.Richy
2.Anja
3.Christian
4.Sharon
5.Dorine
6.X6
7.Melanie
8.Hearts
Dat gevoel heb ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef BVO het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Christian weg. En meteen die paal bij het afval zetten. Of aan PeRi geven.
Alleen als ie tegenover Sharon zou staan, anders niet, lijkt me.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef BVO het volgende:
Ik geloof nooit dat Henk Jan Christian wegstemt. En ik vrees een beetje voor Henk, die zie ik er wel voor aan dat hij tactisch gaat stemmen. Maar dan kijk ik niet meer!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
X6 in de gevarenzone, belachelijk.
Maar ze redden het wel.(3-0 voor de dames)
Dat zou geweldig zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef BVO het volgende:
Ja!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
.
Ik wil X6 naar huis! Christian is echt zoveel beter en heeft zoveel meer kansen om door te breken dan zo'n huppelgoepje. Wat was ie goed!
Misschien wil Henk Jan hem die eer niet gunnen en beslist hij het daarom al door Christian naar huis te sturen. Zou wel erg lullig zijn voor Henkquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik geloof nooit dat Henk Jan Christian wegstemt. En ik vrees een beetje voor Henk, die zie ik er wel voor aan dat hij tactisch gaat stemmen. Maar dan kijk ik niet meer!
Je maakt een grapje?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
.
Ik wil X6 naar huis! Christian is echt zoveel beter en heeft zoveel meer kansen om door te breken dan zo'n huppelgoepje. Wat was ie goed!
X6 is juist een meidengroep dat geen huppeltrutjes zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
.
Ik denk van wel. Zonder het programma zal HJ er wel mee aan de slag gaan. Hij weet dat hij X6 niet weg kan stemmen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Henk Jan Christian wegstemt.
Ik denk het ook hoor,quote:
maar het zou wel een stunt zijn als X6 pleite gaatquote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
Kom op, Christian was nog minder dan gisteren.
Terwijl X6 gewoon goed klinkt. Die zijn gewoon op alle fronten beter.
De beste wint niet bij dit programma of had je dat nog niet door ?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
Kom op, Christian was nog minder dan gisteren.
Terwijl X6 gewoon goed klinkt. Die zijn gewoon op alle fronten beter.
Daarom maakt het me eigenlijk niet uit, ook X6 exit zou hiularisch zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar het zou wel een stunt zijn als X6 pleite gaat
Oh leuk Marianne, mogen we weer gospel doen ?? Window of Hoooooope.. rot toch opquote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef PeRi het volgende:
Huppelhuppel God's grace.
Idd. En Christian groeit maar met de week, terwijl X6 steeds slechter lijkt te worden..quote:Op zondag 4 februari 2007 21:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
De twee besten gingen vanavond zonder problmn doorquote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef WaStEd het volgende:
[..]
De beste wint niet bij dit programma of had je dat nog niet door ?
ik kan geen RTL meer ontvangen... UPC heeft hem geschrapt van de lijstquote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef m-materazzi het volgende:
Henk stemt ook Christian eruit, puur omdat hij hj niet mag. En dan kijk ik na deze avond alleen nog naar dsds, daar gaan tenminste de beste door.
Nee hoor, puur omdat het de mindere kandidaat is. Accepteer dat nou maar gewoon.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef m-materazzi het volgende:
Henk stemt ook Christian eruit, puur omdat hij hj niet mag. En dan kijk ik na deze avond alleen nog naar dsds, daar gaan tenminste de beste door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |