of je dan blij bent is ook nog maar de vraag....2x anja en 2 richy horen zingen...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:43 schreef babette21 het volgende:
ah 4 liedjes op de zondag... krijgen we volgende week tenminste waar voor ons (reis)geld!!
Heeeeerlijk ditquote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef Fir3fly het volgende:
Het enige wat voor mij nog interessant aan het programma is dat Anja er zo snel mogelijk uit moet.
Oh, en buiten 'de regie' is het een waardeloze kandidaat die nooit zover had mogen komen natuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat de regie het niet toelaat dat er 3 jongere solisten bij de laatste 4 komen.
Zeik jij niet , die draak van jou is door.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef BVO het volgende:
X6 is echt veel beter.
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Christian moet echt weg...
Moet je nagaan hoe het voor mij volgende week wordt.quote:
Geweldig hequote:Op zondag 4 februari 2007 21:45 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Zeik jij niet , die draak van jou is door.
Ik zie het vandaag weer voro het eerst na een paar weken,maar ik vind Christiaan juist een stuk beter (geworden). Wat is die er op vooruit gegaan zeg, qua zang.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef BVO het volgende:
X6 is echt veel beter.
Wat naar nou dat geen platenmaatschappij geinteresseerd zal zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Geweldig he.
Eindigt ze gewoon boven Christian.
Anja kan ik qua zang nog wel hebben.... maar Richy is idd wel wat veel van 't goeiequote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef Fancypancy het volgende:
of je dan blij bent is ook nog maar de vraag....2x anja en 2 richy horen zingen...![]()
Neuh, niet jammer.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef WaStEd het volgende:
Jammer dat Christian toch weer vals moet zingen
Jij hebt er vertand vanquote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Het was vals, het was slecht en het is gewoon een kneus...
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
Wat mij betreft mag X6 eruit.
Dat waren ze twee jaar terug al in overvloed, enkel door Anja's koppigheid werd het niks. Dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Wat naar nou dat geen platenmaatschappij geinteresseerd zal zijn.
Hier sluit ik me helemaal bij aan. En dan die kop van hem bij die laatste uithaal.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Wel een kneus die een rondje verder isquote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Nee.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik sta hier alleen met mijn voorkeur geloof ik.
hopelijk zitten we dan niet op een plek waar we Anja en-profiel te zien is, want dat vind ik dan echt too muchquote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Anja kan ik qua zang nog wel hebben.... maar Richy is idd wel wat veel van 't goeie
Hij bedoelde in Christian, neem ik aan.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat waren ze twee jaar terug al in overvloed, enkel door Anja's koppigheid werd het niks. Dus dat komt wel goed.
Neem je verkeerd aan.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij bedoelde in Christian, neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |