goed voorgevoelquote:Op zondag 4 februari 2007 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben toch wel bang dat X6 in de Sing off komt
Ik kijk het niet meer als X6 er nu uit gaat.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:35 schreef Mirri het volgende:
Christian gaat eruit, dat kan niet anders.
Ik trek al dat gehuppel niet langerquote:Op zondag 4 februari 2007 21:35 schreef bloem123 het volgende:
Laat ajb Christian vertrekken zeg. Ik kan dat hoofd van hem niet langer aanzien![]()
weinig kans, marketingtechnisch...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:35 schreef PeRi het volgende:
X6 eruit pleaaaaase.
good thinkingquote:Op zondag 4 februari 2007 21:35 schreef Fancypancy het volgende:
oke best fijn dat wij richie dan volgende week uit mogen zwaaienLive nog wel te verstaan!!
Denk je echt dat Henk een kans laat gaan om HJ's kandidaat eruit te stemmen?quote:
die kerkmeisjesquote:Op zondag 4 februari 2007 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat X6 echt mega popi was
Behalve bij Henk.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een begrafenissfeer ineens bij de jury..
Misschien had iedereen zo'n gevoel dat ze het toch wel zouden redden.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat X6 echt mega popi was
Eensch.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef WaStEd het volgende:
Henk loopt te roepen dat ie fan van Christian is dus.. be a hero Henk
Ik hoop het ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef WaStEd het volgende:
Echt? Zal Henk X6 weg stemmen?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:39 schreef WaStEd het volgende:
Ze zingen beide 2x, toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:40 schreef WaStEd het volgende:
Oh nee doe dan dat andere nummer Christian..... nu ben je aan het graven
ik ga volgende week proberen haar vanaf de tribune omver te blazenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:37 schreef WaStEd het volgende:
toptitel
ik zit me net te bedenken he.... misschien moeten ze wel beide nummers doenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:40 schreef WaStEd het volgende:
Oh nee doe dan dat andere nummer Christian..... nu ben je aan het graven
Mee eensquote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef WaStEd het volgende:
Hij is in ieder geval beter als gisteren
Ja maar, Henk mag Henkjan niet, dus dan zou hij misschien juist wel eerder Christian eruit stemmen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vrees er wel een beetje voor. Tactisch stemmen![]()
Denk inderdaad dat de regie het niet toelaat dat er 3 jongere solisten bij de laatste 4 komen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, er sneuvelt nu een kandidaat van HJ, kan niet anders.
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef babette21 het volgende:
ah! nu snap ik het!! HJ kķjkt niet dus ziet ook die irritante rotkoppen van Christian en Richy niet!!
Ik denk niet dat Henk 'zijn' Anja tegen 3 Henk Jannen zal later strijden, dus die gooit Christian er uit zodat er nog wat spreiding overblijft.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef Rnnz het volgende:
Marianne kiest voor X6, Henk Jan voor Christian en Henk ook voor Christian.. dus wie zal er uit gaan? Vrees voor X6.
of je dan blij bent is ook nog maar de vraag....2x anja en 2 richy horen zingen...quote:Op zondag 4 februari 2007 21:43 schreef babette21 het volgende:
ah 4 liedjes op de zondag... krijgen we volgende week tenminste waar voor ons (reis)geld!!
Heeeeerlijk ditquote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef Fir3fly het volgende:
Het enige wat voor mij nog interessant aan het programma is dat Anja er zo snel mogelijk uit moet.
Oh, en buiten 'de regie' is het een waardeloze kandidaat die nooit zover had mogen komen natuurlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat de regie het niet toelaat dat er 3 jongere solisten bij de laatste 4 komen.
Zeik jij niet , die draak van jou is door.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef BVO het volgende:
X6 is echt veel beter.
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Christian moet echt weg...
Moet je nagaan hoe het voor mij volgende week wordt.quote:
Geweldig hequote:Op zondag 4 februari 2007 21:45 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Zeik jij niet , die draak van jou is door.
Ik zie het vandaag weer voro het eerst na een paar weken,maar ik vind Christiaan juist een stuk beter (geworden). Wat is die er op vooruit gegaan zeg, qua zang.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef BVO het volgende:
X6 is echt veel beter.
Wat naar nou dat geen platenmaatschappij geinteresseerd zal zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Geweldig he.
Eindigt ze gewoon boven Christian.
Anja kan ik qua zang nog wel hebben.... maar Richy is idd wel wat veel van 't goeiequote:Op zondag 4 februari 2007 21:44 schreef Fancypancy het volgende:
of je dan blij bent is ook nog maar de vraag....2x anja en 2 richy horen zingen...![]()
Neuh, niet jammer.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef WaStEd het volgende:
Jammer dat Christian toch weer vals moet zingen
Jij hebt er vertand vanquote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Het was vals, het was slecht en het is gewoon een kneus...
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
Wat mij betreft mag X6 eruit.
Dat waren ze twee jaar terug al in overvloed, enkel door Anja's koppigheid werd het niks. Dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Wat naar nou dat geen platenmaatschappij geinteresseerd zal zijn.
Hier sluit ik me helemaal bij aan. En dan die kop van hem bij die laatste uithaal.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Wel een kneus die een rondje verder isquote:Op zondag 4 februari 2007 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Nee.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik sta hier alleen met mijn voorkeur geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |