ik ga volgende week proberen haar vanaf de tribune omver te blazenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:37 schreef WaStEd het volgende:
toptitel
ik zit me net te bedenken he.... misschien moeten ze wel beide nummers doenquote:Op zondag 4 februari 2007 21:40 schreef WaStEd het volgende:
Oh nee doe dan dat andere nummer Christian..... nu ben je aan het graven
Mee eensquote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef WaStEd het volgende:
Hij is in ieder geval beter als gisteren
Ja maar, Henk mag Henkjan niet, dus dan zou hij misschien juist wel eerder Christian eruit stemmen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vrees er wel een beetje voor. Tactisch stemmen![]()
Denk inderdaad dat de regie het niet toelaat dat er 3 jongere solisten bij de laatste 4 komen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, er sneuvelt nu een kandidaat van HJ, kan niet anders.
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef babette21 het volgende:
ah! nu snap ik het!! HJ kíjkt niet dus ziet ook die irritante rotkoppen van Christian en Richy niet!!
Ik denk niet dat Henk 'zijn' Anja tegen 3 Henk Jannen zal later strijden, dus die gooit Christian er uit zodat er nog wat spreiding overblijft.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:42 schreef Rnnz het volgende:
Marianne kiest voor X6, Henk Jan voor Christian en Henk ook voor Christian.. dus wie zal er uit gaan? Vrees voor X6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |