... of Richy recht van voren, zeg maar oog in oog....quote:Op zondag 4 februari 2007 21:49 schreef Fancypancy het volgende:
hopelijk zitten we dan niet op een plek waar we Anja en-profiel te zien is, want dat vind ik dan echt too much![]()
Neuquote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef BVO het volgende:
Henkjan stemt Christian weg.
dat zou tof zijn!! stijgt ie eindelijk 'n beetje in m'n achtingquote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef BVO het volgende:
Dat boegeroep toen Marianne Christian naar huis stuurde.quote:
ja tofquote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Fristidate doen?
Nieuwe bessie voor Fancypancyquote:
bij mij blijft het min achtingquote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zou tof zijn!! stijgt ie eindelijk 'n beetje in m'n achting
Wat een gekkigheidquote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef m-materazzi het volgende:
1.Richy
2.Anja
3.Christian
4.Sharon
5.Dorine
6.X6
7.Melanie
8.Hearts
Dat gevoel heb ik ookquote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef BVO het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2007 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Christian weg. En meteen die paal bij het afval zetten. Of aan PeRi geven.
Alleen als ie tegenover Sharon zou staan, anders niet, lijkt me.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef BVO het volgende:
Ik geloof nooit dat Henk Jan Christian wegstemt. En ik vrees een beetje voor Henk, die zie ik er wel voor aan dat hij tactisch gaat stemmen. Maar dan kijk ik niet meer!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
X6 in de gevarenzone, belachelijk.
Maar ze redden het wel.(3-0 voor de dames)
Dat zou geweldig zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:51 schreef BVO het volgende:
Ja!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
.
Ik wil X6 naar huis! Christian is echt zoveel beter en heeft zoveel meer kansen om door te breken dan zo'n huppelgoepje. Wat was ie goed!
Misschien wil Henk Jan hem die eer niet gunnen en beslist hij het daarom al door Christian naar huis te sturen. Zou wel erg lullig zijn voor Henkquote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik geloof nooit dat Henk Jan Christian wegstemt. En ik vrees een beetje voor Henk, die zie ik er wel voor aan dat hij tactisch gaat stemmen. Maar dan kijk ik niet meer!
Je maakt een grapje?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
.
Ik wil X6 naar huis! Christian is echt zoveel beter en heeft zoveel meer kansen om door te breken dan zo'n huppelgoepje. Wat was ie goed!
X6 is juist een meidengroep dat geen huppeltrutjes zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
.
Ik denk van wel. Zonder het programma zal HJ er wel mee aan de slag gaan. Hij weet dat hij X6 niet weg kan stemmen.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Henk Jan Christian wegstemt.
Ik denk het ook hoor,quote:
maar het zou wel een stunt zijn als X6 pleite gaatquote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
Kom op, Christian was nog minder dan gisteren.
Terwijl X6 gewoon goed klinkt. Die zijn gewoon op alle fronten beter.
De beste wint niet bij dit programma of had je dat nog niet door ?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef BVO het volgende:
Kom op, Christian was nog minder dan gisteren.
Terwijl X6 gewoon goed klinkt. Die zijn gewoon op alle fronten beter.
Daarom maakt het me eigenlijk niet uit, ook X6 exit zou hiularisch zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar het zou wel een stunt zijn als X6 pleite gaat
Oh leuk Marianne, mogen we weer gospel doen ?? Window of Hoooooope.. rot toch opquote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef PeRi het volgende:
Huppelhuppel God's grace.
Idd. En Christian groeit maar met de week, terwijl X6 steeds slechter lijkt te worden..quote:Op zondag 4 februari 2007 21:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
De twee besten gingen vanavond zonder problmn doorquote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef WaStEd het volgende:
[..]
De beste wint niet bij dit programma of had je dat nog niet door ?
ik kan geen RTL meer ontvangen... UPC heeft hem geschrapt van de lijstquote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef m-materazzi het volgende:
Henk stemt ook Christian eruit, puur omdat hij hj niet mag. En dan kijk ik na deze avond alleen nog naar dsds, daar gaan tenminste de beste door.
Nee hoor, puur omdat het de mindere kandidaat is. Accepteer dat nou maar gewoon.quote:Op zondag 4 februari 2007 21:54 schreef m-materazzi het volgende:
Henk stemt ook Christian eruit, puur omdat hij hj niet mag. En dan kijk ik na deze avond alleen nog naar dsds, daar gaan tenminste de beste door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |