quote:
scherpquote:Op zondag 4 februari 2007 13:17 schreef Steenarend het volgende:
Ik zie geen chad hedrick in OP
Die is nogal uit vorm.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:17 schreef Steenarend het volgende:
Ik zie geen chad hedrick in OP
Vlak 'm niet uit. Koss was er vroeger ook erg sterk in om de concurrentie te doen geloven dat hij hopeloos uit vorm was, maar wist dan toch een sterk kampioenschap te rijden. En Hedrick is een paar weken geleden wel eerste geworden bij de Noord-Amerikaanse qualifiers.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
scherp
Chad heeft gister een prut-1500 gereden en wordt niet echt als kanshebber gezien.
Bij Verheijen verwacht ik dat die op de korte afstanden teveel verliest om voor de eerste plaats te gaan. Voor Wennemars geldt hetzelfde op de lange afstanden. Beiden kunnen wel op het podium komen, vooral als anderen ergens een steekje laten vallen, maar voor winst komen ze te kort denk ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:28 schreef Leatherface het volgende:
Gave OP.
Fabris, Davis en Kramer (in onwillekeurige volgorde) zijn normaliter de podiumkandiddaten bij de heren. Bij Hedrick weet je niet hoe de vorm er precies voor staat. Die kan misschien wel ineens verrassen. Verheijen toch ook niet vergeten. En verder ben ik benieuwd naar Erben.
Bij de dames zal het sowieso wel tussen Klassen, Friesinger (en in iets mindere mate) Wust en Sablikova gaan. Klassen staat er misschien nog niet helemaal, maar heeft nog een weekje om te verbeteren. Ze zal sowieso wel flink getraind hebben in Thialf. Sablikova zal in ieder geval flink moeten uithalen op de 3 en 5 km. Ik zie haar ook niet als de topfavoriete, maar ze kan wellicht met strakke races op de lange afstanden de rest onder druk zetten.
Als je op de 1500 meter meer dan een seconde op al je concurenten pakt dan ben je favoriet ja en ik dnek dat dat Wust niets doet....quote:Op zondag 4 februari 2007 15:05 schreef sturky100 het volgende:
o jee, nu is wust weer favoriet voor volgende week![]()
Leuk icoontje.quote:
Veronica? De tvzender?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:52 schreef Bruce117 het volgende:
Voor diegene die nog geen kaartjes hebben, maar er echt naar toe willen.
Er zijn nog kaartjes te winnen bij Veronica.
Radio.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Veronica? De tvzender?
Of de radio? Of de website?
Ik heb net op de website iets ingevuld, prijsvraag wie Wereldkampioen sprint werd.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Radio.
Hoorde het net in de auto.
Je kan elke dag kaartjes winnen en ook nog kans maken op een VIP-Arrangement.
Uiteraard zullen de kansen niet groot zijn, maar ja als je echt wil dan moet je iets.
Geen idee eigenlijk, niet zo heel goed opgeletquote:Op maandag 5 februari 2007 18:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb net op de website iets ingevuld, prijsvraag wie Wereldkampioen sprint werd.
Stond niets over elke dag...moet ik daarvoor naar de radio luisteren?
Pff..ik kan toch niet de hele dag luisteren?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, niet zo heel goed opgelet![]()
Maar ik denk het wel. Ze zullen wel een vraag stellen op de radio.
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Pff..ik kan toch niet de hele dag luisteren?![]()
quote:Wat moet je doen om te winnen?
Luister komende week elke dag tussen 16.00 en 19.00 uur naar 'Somertijd' met Rob van Someren. Hoor jij het startschot? Bel dan zo snel mogelijk 0909-8090 (60 cpg) en maak elke dag kans op twee kaarten voor het WK Allround schaatsen in Heerenveen. Bovendien win je ook een schaatsclinic met een bekende schaatser, dus wees er snel bij!
Win jij? Dan maak je aan het einde van de week ook nog eens kans op de hoofdprijs: twee exclusieve VIP kaarten voor het WK Allround, inclusief hotelovernachting op vrijdag en zaterdag.
Luister deze week dus extra goed naar 'Somertijd' bij Radio Veronica!
Weet ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Uit de link van BVO:
[..]
Het zal toch niet .......... zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 18:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Weet ik.Maar die prijsvraag op de site is dus anders dan dat startschot op de radio?
Twee onafhankelijke dingen... ?
Wie zou die bekende schaatser zijn?![]()
Ja dankje hequote:Op maandag 5 februari 2007 18:20 schreef Brahimov het volgende:
Goed om Cindy weer te zien in je avatar, Mirri![]()
iddquote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Bruce117 het volgende:
het is ook wel een erg leuke foto van Cindy
Why ??quote:Op maandag 5 februari 2007 18:43 schreef Mirri het volgende:
ander onderwerp please..
Ik wil het niet over CK hebben.quote:
Ja. Voor het nummer ervoor ging het startschot (weet nu pas dat dat een startschot wasquote:Op maandag 5 februari 2007 18:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik wil het niet over CK hebben.![]()
Oh btw, iemand heeft die kaarten gewonnen vandaag, morgen ga ik ook bellen..
Wel dom, er was geen quiz...alleen 3 lijnen ofzo en dan kiezen ze er 1 uit..![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:51 schreef MiLalaa het volgende:
gaat het om zitplaatsen? Dan wil ik ook nog wel een poging wagen. Anders niet
Hahaha idd..maar dat weten we niet..quote:Op maandag 5 februari 2007 18:51 schreef MiLalaa het volgende:
quote:
Geen idee, maar er was ook nog een VIP-arrangement te winnen.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:51 schreef MiLalaa het volgende:
Daar heb ik ook gezeten, toen we een keer zo'n arrangement gewonnen haddenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:54 schreef Mirri het volgende:
Maar als je kaartjes hebt gewonnen, maak je ook nog kans op een VIP arrangement![]()
Kom ik misschien toch nog in het Tjaarda terecht! Ik weet al precies wie ik mee ga nemen.
Goh, idd Bruce, zonder jou wist ik dit niet eens. Dankje!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Geen idee, maar er was ook nog een VIP-arrangement te winnen.
* Bruce117 meldt zich alvast voor een deel van de prijs voor het aanbrengen van het idee
Dus het is echt mogelijk om te winnen?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar heb ik ook gezeten, toen we een keer zo'n arrangement gewonnen hadden. Fijn hotel
.
Is leuk, zo'n arrangement.
Ik wil wel een schaatsclinic met de hele fok-schaats-afdelingquote:Op maandag 5 februari 2007 18:56 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind dat we een heel set kaartjes moeten winnen voor heel fok-schaats-afdeling
Dit had ik gewonnen met Schaatsmaster van het AD toentertijd, een schaatsspelquote:Op maandag 5 februari 2007 18:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dus het is echt mogelijk om te winnen?![]()
Zit je dan echt te dineren tussen de schaatsers?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit had ik gewonnen met Schaatsmaster van het AD toentertijd, een schaatsspel. Jammer dat dat niet meer is. Hadden we 9 VIP-kaartjes gewonnen voor het worldcup weekend, plus overnachting in dat hotel. Erg tof
.
dat wordt knokkenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef Bruce117 het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me.
Op lijn 1 hebben we Mirri, op lijn 2 hebben we MiLalaa, op lijn 3 hebben we ...., Wie zal de prijs winnen.
In dat hotel zaten gen Nederlanders toen, wel Amerikanen en Italianen. Dus een paar tafeltjes verder zaten die zondagochtend Rodriguez en Parra enzo te etenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:02 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zit je dan echt te dineren tussen de schaatsers?
Oh shit! Gemist...quote:Op maandag 5 februari 2007 19:03 schreef MiLalaa het volgende:
mirri le petit prince op rtl boulevard nu
Ok deal!quote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat wordt knokken![]()
of, we nemen elkaar mee![]()
Groningen gaat goed. Groningen verheugt zich op het komende WKquote:Op maandag 5 februari 2007 18:54 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
goed! en in Groningen?
Ik zie dat je er ook een hotelovernachting bij wint, das niet verkeerd
Dat is weer typisch Hilversum. Alsof Heerenveen een wereldreis is.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:54 schreef MiLalaa het volgende:goed! en in Groningen?
Ik zie dat je er ook een hotelovernachting bij wint, das niet verkeerd
Eeeej, ik wil ook meequote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat wordt knokken![]()
of, we nemen elkaar mee![]()
nou ik vind het anders een takke-eind. Zeker als je auto nog eens kapot is en je met de trein moetquote:Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef Arcee het volgende:
Dat is weer typisch Hilversum. Alsof Heerenveen een wereldreis is.
Nou...voor mij is het bijna geen doen hoor, meer dan 2 uur reizen..quote:Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vanuit Utrecht minder dan 5 kwartier!quote:Op maandag 5 februari 2007 19:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens mij was het startschot al een keer eerder gegaan, 10 minuten daarvoor ofzo, voor een nummer dat toen kwam. Maar wist toen niet zeker of dat het startschot was. Ik belde ook pas de 2e keer, maar das dus te laatquote:Op maandag 5 februari 2007 19:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nou...voor mij is het bijna geen doen hoor, meer dan 2 uur reizen..
Ik wil wel zo'n viparrangement hoor![]()
maar hoe snel moet je nou bellen? Ik was er redelijk snel bij maar bij die mensen in de studio was de naam al bekend...wanneer moet je die zeggen dan?
Neenee,,rond 18:45 was het..toen kondigden ze het nog aan ook.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij was het startschot al een keer eerder gegaan, 10 minuten daarvoor ofzo, voor een nummer dat toen kwam. Maar wist toen niet zeker of dat het startschot was. Ik belde ook pas de 2e keer, maar das dus te laat.
2 uur reizen is toch wel te doen?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:13 schreef Mirri het volgende:
Nou...voor mij is het bijna geen doen hoor, meer dan 2 uur reizen..
Precies, goed te doen.quote:
Heel goed te doen - je bent er door de polder zo. Voet vastbinden op het gaspedaal en even stoppen bij de Mac in Lemmerquote:
niettemin is een hotelovernachting altijd fijnquote:
Volgens mij moet het met dat voorbeeld, anders kunnen ze nooit zo snel die namen wetenquote:Op maandag 5 februari 2007 19:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Neenee,,rond 18:45 was het..toen kondigden ze het nog aan ook.
Die keer daarvoor, was om te laten horen hoe het startschot klonk..
Edit: Ik had ook gebeld toen dat voorbeeld was, en toen hoorden ik zo: je wordt verbonden met de studio..en toen hing ik gelijk op!![]()
Ik ben een schijtluis. Wat gebeurt er als je belt en je wordt verbonden met de studio zonder dat er iets is? Kan dat zomaar?
Wij moeten met de treinquote:Op maandag 5 februari 2007 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Heel goed te doen - je bent er door de polder zo. Voet vastbinden op het gaspedaal en even stoppen bij de Mac in Lemmer
Ik weet niet hoor, waarom laten ze dan dat 2e startschot horen?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij moet het met dat voorbeeld, anders kunnen ze nooit zo snel die namen weten. Ik weet het niet.... ik denk dat je dan niks hoort. Gewoon proberen joh, anders win je nooit
.
Als je helemaal uit Zeeland moet komen is dat natuurlijk idd fijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:22 schreef MiLalaa het volgende:
niettemin is een hotelovernachting altijd fijnalvast zou ik in Sneek wonen
Bij de vrouwen ook, hoor. Friesinger vs. Klassen vs. Wüst vs. Sablikova wordt helemaal top.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:55 schreef DeeBee het volgende:
dit wordt wel het toernooi van het jaar denk ik, zeker bij de mannen![]()
Ik denk juist dat de vrouwen het uberspannend gaan maken dit WK..quote:Op maandag 5 februari 2007 23:55 schreef DeeBee het volgende:
wat een toptoernooi gaat dit worden![]()
gelukkig vrijdagavond wel tijd om te kijken, zaterdag helaas werken en zondag misschien ook niet al teveel tijd, maar dit wordt wel het toernooi van het jaar denk ik, zeker bij de mannen![]()
Inderdaad, niet minder spannend dan de heren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:16 schreef Mirri het volgende:
Ik denk juist dat de vrouwen het uberspannend gaan maken dit WK..![]()
Vlak Fabris ook niet uit.quote:Ik zou echt op geen van de vier favorieten mijn geld zetten. Bij de mannen zou ik toch zeggen dat Kramer de meeste kans maakt, aangezien Davis op de langere afstanden te kort lijkt te komen.
ja, eigenlijk toch wel waar...was misschien een beetje bevooroordeeld door het EK bij de vrouwen, maar eigenlijk zit het niveau best dicht bij elkaar, er zijn alleen zo weinig wedstrijden geweest tot nu toe waar alle toppers tegelijk warenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de vrouwen het uberspannend gaan maken dit WK..![]()
Ik zou echt op geen van de vier favorieten mijn geld zetten. Bij de mannen zou ik toch zeggen dat Kramer de meeste kans maakt, aangezien Davis op de langere afstanden te kort lijkt te komen.
Ik zou er maar wel op rekenen (dat 't een halve seconde later komt).quote:Op maandag 5 februari 2007 22:00 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop wel dat ze de tijdwaarneming op orde hebben en we niet een halve seconde na de finish pas de tijden in beeld krijgen zoals bij de eerste worldcup dit seizoen...
Dat is idd de grote vraag, of die op niveau zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:33 schreef Mirri het volgende:
Het vervelende is dat we niet echt veel weten over Davis' prestaties op de 5 en 10 km dit seizoen..
en ook niet van die van Hedrickquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:33 schreef Mirri het volgende:
Het vervelende is dat we niet echt veel weten over Davis' prestaties op de 5 en 10 km dit seizoen..
Ik hoop het.: een overvol thialf zal echter de ijscondities niet ten goede komen. Verder is het noodzakelijk dat de luchtdruk (heel)laag is. Ik hoop dat de luchtdruk laag is, dan kunnen er wel een paar baanrecords sneuvelen(1500 en 5000 m heren en 1500 t/m 5000m dames)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:30 schreef DeeBee het volgende:
zou Kramer onder de 13 minuten kunnen trouwens in Heerenveen?![]()
ik denk dat hij toch erg dicht in de buurt van het baanrecord moet kunnen komen of het misschien zelfs wel breken, als hij de vorm van Collalbo zou weten door te trekken en misschien nog iets te kunnen verbeteren
De vooruitzichten voor de luchtdruk het komende weekend zien er goed uit, zo rond de 1000mB of zelfs iets daaronder. http://home.hccnet.nl/v.d.horn/verwachting_luchtdruk/quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:20 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Ik hoop het.: een overvol thialf zal echter de ijscondities niet ten goede komen. Verder is het noodzakelijk dat de luchtdruk (heel)laag is. Ik hoop dat de luchtdruk laag is, dan kunnen er wel een paar baanrecords sneuvelen(1500 en 5000 m heren en 1500 t/m 5000m dames)
Reken er maar op dat het beter is (binnen 2 meter na de finish staat de tijd op het bord nu)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 05:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zou er maar wel op rekenen (dat 't een halve seconde later komt).
Wauw...ze kunnen beter donderdag beginnen, dan is de luchtdruk wel erg laag.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:25 schreef Tholdos het volgende:
[..]
De vooruitzichten voor de luchtdruk het komende weekend zien er goed uit, zo rond de 1000mB of zelfs iets daaronder. http://home.hccnet.nl/v.d.horn/verwachting_luchtdruk/
Tijdens de laatste paar grote wedstrijden in Thialf was de luchtdruk steeds boven de 1020.
In combinatie met een spannende medaillestrijd zou dit toch zeker een paar baanrecords moeten kunnen opleveren.
omg! Ik had ook notificatie!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:26 schreef snellejelle het volgende:
er zijn weer kaartjes beschikbaar....
heb er net twee voor de zaterdag en twee voor de zondag gekocht
het is idd weer gelukt. veel mazzel gehad denk ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:34 schreef Mirri het volgende:
[..]
omg! Ik had ook notificatie!
Ik heb een email ontvangen idd maar de verkoop is weer stopgezet GVD![]()
![]()
![]()
![]()
Jou weer gelukt?Wat heb jij voor computer?
![]()
Wel ontzettend leuk voor je..![]()
![]()
quote:Kaartverkoop tijdelijk niet mogelijk
In verband met drukte is het tijdelijk niet mogelijk om kaarten te bestellen. Probeert u het op een later tijdstip nogmaals.
Excuses voor het ongemak
heb je geen vrienden met een creditcard? ik heb ze daar zelf mee betaald.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:47 schreef Mirri het volgende:
Oh godverdomme, paniek paniek![]()
![]()
Ok let op:
Ik ben er doorheen gekomen en heb 2 kaarten voor vrijdag en 2 voor zondag..maar ik kan niet betalen !!!!
Wat moet ik doen??
Mijn ouders zijn op wintersport en ik kan ze niet bereiken, heb geen broers of zussen, ik heb mijn eigen bankpas maar dat lukt niet he.. wat moet ik invullen in GODSNAAM ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
SJ HELP
OH kut........AAHHHHH
Straks kan het niet meer?
Of zit ik nu veilig, zolang ik er doorheen ben?
Hoe moet ik betalen, ik kan die cvc nergens vinden...
Ik kan toch niet vragen of ze even snel 156 euro willen betalen?????quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb je geen vrienden met een creditcard? ik heb ze daar zelf mee betaald.
Gefeliciteerd Mirriquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:54 schreef Mirri het volgende:
HET IS GELUKT!!!!
HET IS GELUKT CINDY!!!!
IK HEB ZITPLAATSEN VOOR VRIJDAG EN ZONDAG![]()
![]()
![]()
![]()
mijn moeder nam op vanuit zwitserland
Potverdorie wat een spanning, ik had het niet meer..ik werd echt gek...quote:
Ik krijg een website met keuze of je wel of geen accout hebt..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:59 schreef IJsVogel het volgende:
Kaartverkoop tijdelijk niet mogelijk
In verband met drukte is het tijdelijk niet mogelijk om kaarten te bestellen. Probeert u het op een later tijdstip nogmaals.
Excuses voor het ongemak
Dat was te zien.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:57 schreef Mirri het volgende:
Potverdorie wat een spanning, ik had het niet meer..ik werd echt gek...
Jawel, komt allemaal goed.quote:
vast wel! ik denk dat ze iets wat vertraging oplopen met het versturen van mailtjes nu....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:59 schreef Mirri het volgende:
SJ ik heb nog geen email ontvangen van bevestiging ofzo...
Het is toch zeker wel gelukt?
JIj hebt ook nog niets?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vast wel! ik denk dat ze iets wat vertraging oplopen met het versturen van mailtjes nu....
Probeer ook nog Milalaaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef MiLalaa het volgende:
gefeliciteerd ermee
nee het is me te duur. Ik heb er ook al wat dure schaatsweekendjes op zitten. Ik ga alleen als het gratis isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:16 schreef Mirri het volgende:
Probeer ook nog Milalaa![]()
klik op die link![]()
nee maar goed ik wil wel zitplaatsen. Vond het vorige week staan al druk zat . En zitten is me ditmaal iets te veel. Plus ook nog eens reiskosten die vanaf hier ook best veel zijn. Op den duur is de koek op.quote:
Reiskosten ja...we kunnen met 40% korting trein...dus 22 euro..valt mee.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee maar goed ik wil wel zitplaatsen. Vond het vorige week staan al druk zat . En zitten is me ditmaal iets te veel. Plus ook nog eens reiskosten die vanaf hier ook best veel zijn. Op den duur is de koek op.
Ik zit wel voor de tv
Ben je er ook door?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:21 schreef Hankster het volgende:
oeh..ik zit wel heel erg te twijfelen hoor.... maar ik vind het zo rete duur...
lastig, lastig, lastig!
I don't have to worry, it's not my moneyquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:31 schreef Hankster het volgende:
het is nog duurder dan ik eerst dag: 37 euro ipv 33
dilemma, dilemma..
grrrr!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef Mirri het volgende:
[..]
I don't have to worry, it's not my money![]()
Hmm jammer zeg...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:49 schreef Hankster het volgende:
naja..het is me nu helemaal makkelijk gemaakt: ook de zitplekken voor vrijdag zijn uitverkocht..
De erfenis neemt zienderogen afquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef Mirri het volgende:
[..]
I don't have to worry, it's not my money![]()
(kijkt naar onderschrift)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat is een erfenis als je Cindy Klassen nooit hebt zien schaatsen in het WK allround![]()
![]()
True.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:19 schreef Brahimov het volgende:
(kijkt naar onderschrift)
Cindy kan toch beter staanplaatsen hebben op het WK?... op het podium namelijk!![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:54 schreef Mirri het volgende:
HET IS GELUKT!!!!
HET IS GELUKT CINDY!!!!
IK HEB ZITPLAATSEN VOOR VRIJDAG EN ZONDAG![]()
![]()
![]()
![]()
mijn moeder nam op vanuit zwitserland
Ik bedoel met mijn signature dat mijn doel geslaagd is!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:19 schreef Brahimov het volgende:
[..]
(kijkt naar onderschrift)
Cindy kan toch beter staanplaatsen hebben op het WK?... op het podium namelijk!![]()
Wat dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mocht je Ireen zien en spreken weet je wat je te doen staat
Deze uitspraak tussen al dat gezeik van mij doorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:50 schreef IJsVogel het volgende:
1500 heren en 3000 dames baanrecord gaat misschien wel lukken
ik heb geen idee hoe we aan de kaartjes gaan komen. neem aan dat we binnenkort wel een mail ofzo krijgen van Thilafquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Reiskosten ja...we kunnen met 40% korting trein...dus 22 euro..valt mee.
Wij hebben gelukkig wel zitplaatsen...nu nog een VIP arrangement.
SJ krijgen we de kaartjes opgestuurd?
I've got mail tooquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb al wel mail.
ik heb trouwens staankaartjes gekocht voor 't hele weekend...
Ik heb al gebeld, we moeten het ophalen vrijdag. Je moet die bestellingsmail uitprinten en meenemen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe we aan de kaartjes gaan komen. neem aan dat we binnenkort wel een mail ofzo krijgen van Thilaf
zou ik dan vrijdag ook al mijn kaartjes voor de zaterdag en zondag kunnen ophalen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb al gebeld, we moeten het ophalen vrijdag. Je moet die bestellingsmail uitprinten en meenemen.![]()
quote:
Een vriend, hij schaatst ook. Heel goed zelfs.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zou ik dan vrijdag ook al mijn kaartjes voor de zaterdag en zondag kunnen ophalen?
oftewel, kun jij je vrijdag- en zaterdagkaartjes in één keer ophalen?
wie neem je mee trouwens of ga je alleen?
vrijgezel enzoquote:
ik ga met een vriendin, zij schaatst niet. Heel erg niet zelfsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Een vriend, hij schaatst ook. Heel goed zelfs.
Met wie ga jij?
Ik ga zaterdag niet![]()
Misschien ga ik wel, maar dan zonder kaartje![]()
Ik denk niet ze op zo'n vraag zit te wachten vlak voordat ze de race van haar leven moet schaatsenquote:
Even terugkomend op dat luchtdrukverhaal; een lage luchtdruk kan zeker een groot verschil maken, een 40 mB lagere luchtdruk betekent dat b.v. de 1500 meter ongeveer een seconde sneller gaat.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wauw...ze kunnen beter donderdag beginnen, dan is de luchtdruk wel erg laag.
Zou dat echt veel schelen trouwens?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:45 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk niet ze op zo'n vraag zit te wachten vlak voordat ze de race van haar leven moet schaatsen![]()
Ik denk trouwens ook dat jij wilt dat ze goed presteert..![]()
Alleen zondag, als het afgelopen is..maar ik denk dat ik het toch niet ga vragen..ik zet mezelf dan voor lul![]()
Oh trouwens, ik had jou nog wel gezien vorig weekend. Nou ja, spandoek kwam 2 sec in beeld : BROCKquote:Op woensdag 7 februari 2007 07:14 schreef MiLalaa het volgende:
betaal jij voor mij? plus overnachting graag.
nee hoor het is mooi geweest voor mij dit jaar, Heerenveen en Berlijn, prima. Deze keer lekker op de bank alles bij de hand, geen gegil en geduw, het commentaar van Ria en Bart, etc.
Ik zal kijken of ik je zie
Zitten is 1000 x leuker, maar beter iets dan niets.quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:13 schreef SCH het volgende:
Ik moet er niet aan denken om daar in Thialf te staan. Thuis is het duizend keer leuker.
Bovendien kun je met zitplaatsen wegsneaken en naar de schaatsers toegaan..quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:19 schreef MiLalaa het volgende:
thuis kijken is heel anders. Ik moet zeggen dat de laatste keer in Thialf 2 weken terug ik het ook wel een beetje had gehad. Veels te druk en rare mensen. Meestal bezoek ik juist de rustige worldcups omdat je er dan geen last van hebt, maar plots was het nu bij worldcup sprint ook druk helaas.
Maar een zitplaats op een WK Allround lijkt me toch wel stoer. Je maakt wel de ambiance mee, maar hebt niet zo'n last van die drukte. Je kan eventueel nog wat meeschrijven zelfsWel relaxed.
Ik heb er ook een ontzettende hekel aan, ik haat die carnavaltoeter sfeer en die Glasblazers fanfarequote:Op woensdag 7 februari 2007 07:23 schreef SCH het volgende:
Ik bedoel niet zitten of staan, gewoon daar zijn. Ik wil het goed kunnen volgen en dat kan thuis voglens mij beter. En ik vind de toeters en bellen wel erg de overhand hebben de laatste jaren. Ben niet zo van het carnaval.
Maar veel plezier anyway.
Ja, je hebt helemaal gelijk, vooral wat die handtekeningen betreft, terriblequote:Op woensdag 7 februari 2007 07:33 schreef MiLalaa het volgende:
weet je wat irritant is, mensen die perse in beeld willen komen en daar de hele tijd mee bezig zijn. Mensen die een sporter of iig iemand in trainingsoutfit voorbij zien lopen en een handtekening willen, om vervolgens af te vragen wie het is. Mensen die de donkere begeleider van het Amerikaanse team aanzien voor Shani Davis. Mensen die om 11 uur al aan het bier zijn en keihard gaan lopen schreeuwen. Ohja en ik heb ook een hekel aan het 'het is stil aan de overkant'.
![]()
![]()
Het leukst komend weekend om live te volgen lijkt me de 5km. Als telkens die rondetijden weer op het bord verschijnen. Hoewel, die is nu natuurlijk al op vrijdag.
Goede vraag..quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:44 schreef MiLalaa het volgende:
Snellejelle, wat doe je aan zodat Maren je vanuit de ijsbaan herkent in het publiek?
Daar noem je me ook meteen een paar rittenquote:Op woensdag 7 februari 2007 07:41 schreef MiLalaa het volgende:
Oeh ik ben nu al zenuwachtig voor de ritten Erben - Davis / Sven - Fabris
SLC wordt natuurlijk al iets moeilijker, maar berlijn, inzell, hamar is niet zo heel moeilijk om te regelen. berlijn en inzell is makkelijk te rijden met de auto, je bent er zo.quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:44 schreef Mirri het volgende:
@Bruce, ik wou dat ik een keertje naar een ander evenement mocht in een ander stadion, SLC bijv![]()
Maar dat gaat nu een beetje moeilijk ivm ouders en school, ik heb geen vakantie wanneer ik erom vraag en ik moet slagen.
Hell yeah, that;s the spirit.quote:Maar who gives a fuck, ik ga Shani en Cindy zien schaatsen op het WK allround![]()
Aan de andere kant, mijn ouders zijn gek op Amerika en met name SLC, bovendien heb ik er kennissen wonen. Er moet wel eens iets te regelen zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
SLC wordt natuurlijk al iets moeilijker, maar berlijn, inzell, hamar is niet zo heel moeilijk om te regelen. berlijn en inzell is makkelijk te rijden met de auto, je bent er zo.
Of weer Wennemars-Fabris op de 1500quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar noem je me ook meteen een paar ritten.
Als dat de loting gaat worden voor de 1500 meter, dan wordt het echt spectaculair
ook goed.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of weer Wennemars-Fabris op de 1500![]()
Dat moet wel lukken, lijkt me, want die 4 zullen toch wel hoog in het klassement staan na 2 afstanden, dus de kans dat ze tegen elkaar moeten is dan vrij groot.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ook goed.
Fabris - Davis mag van mij ook wel.
Er moeten gewoonweg een paar hele mooie ritten komen.
Klassen verdient ook wel weer eens een waardige tegenstandster..vorige keer tegen 2 prutsers + vlak na de dweil.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, lijkt me, want die 4 zullen toch wel hoog in het klassement staan na 2 afstanden, dus de kans dat ze tegen elkaar moeten is dan vrij groot.
En bij de vrouwen Friesinger-Klassen op de 1500, zou ook weer leuk zijn.
Ja, maar dat krijg je als je pas in januari weer internationale wedstrijden gaat rijden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Klassen verdient ook wel weer eens een waardige tegenstandster..vorige keer tegen 2 prutsers + vlak na de dweil.
Dat helpt zeker niet
Bedoel je met het WK allround?quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, maar dat krijg je als je pas in januari weer internationale wedstrijden gaat rijden.
De loting van de 1500 is die niet op basis van het wereldbekerklassement? Dan moet ze weer vroeg starten.
Nee, maar voor de eerste afstanden moeten ze de loting toch ergens op bepalen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Bedoel je met het WK allround?
Het wk allround heeft toch niets te maken met het wbklassement?![]()
Nou hup dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:28 schreef Mirri het volgende:
Pff, van al dat gedoe met die kaartjes ga ik spijbelen, ik had allang op school moeten zitten..
Ik mis dit uur toch wel, en ik heb daarna tussenuren.quote:
Mhaw, de wereldtop is natuurlijk niet zo breed, dus ook een Hedrick uit vorm moet de top 8 kunnen halen. De kans op opgeven lijkt me groter als hij slecht presteert.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:23 schreef Hankster het volgende:
Ik vind Hedrick eerlijk gezegd wel wat overmoedig hoor, op plek 5...
of zou hij, zoals al wel gesuggereerd is, ons allemaal voor de gek hebben gehouden?
De fransman Alexis Contin heeft nog geen pr op de 10 km? Heeft 'ie die nog nooit gereden?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:26 schreef BVO het volgende:
WK/site is in de lucht: http://www.wcallround.com/live-2007/wk/allround/index_nl.asp
quote:10 FRA Alexis Contin 37.35 1:50.43 6:33.58
je bent weer optimistisch. schenk je glas even halfvol...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:02 schreef Hankster het volgende:
ik voorspel grote vertraginen door ijsmachines die niet werken, gaten in het ijs door valpartijen, de luchttoevoer van de kussens die er mee stopt, tijdwaarnemingen die niet werken, medische verzorging voor gevallen schaatsers, Frank Snoeks die niet in z'n commentaarhokje zit, een huldigingsceremonie die niet vlekkeloos verloopt omdat een rijdster nog in de kleedkamer zit, veel valse starten...
oftewel
het gaat een gedenkwaardig WK worden
tekst past mooi bij je ondertitelquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:02 schreef Hankster het volgende:
ik voorspel grote vertraginen door ijsmachines die niet werken, gaten in het ijs door valpartijen, de luchttoevoer van de kussens die er mee stopt, tijdwaarnemingen die niet werken, medische verzorging voor gevallen schaatsers, Frank Snoeks die niet in z'n commentaarhokje zit, een huldigingsceremonie die niet vlekkeloos verloopt omdat een rijdster nog in de kleedkamer zit, veel valse starten...
oftewel
het gaat een gedenkwaardig WK worden
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:02 schreef Hankster het volgende:
Frank Snoeks die niet in z'n commentaarhokje zit
ja maarrrr...deze keer is er Bart die hem kan ondesteunenquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Hoewel als dat betekent dat Smeets weer commentaar gaat geven, net als laatst toen ze even geen verbinding hadden
Ja, maar ik hoop nog steeds op zitplaatsen voor zaterdag.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:15 schreef Wombcat het volgende:
Je had toch al kaartjes?
Je kunt het proberen, of het lukt is punt twee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:19 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoop nog steeds op zitplaatsen voor zaterdag.![]()
Denk je dat ik die 2 staanplaatsen dan evt. zou kunnen verkopen daar ter plekke?![]()
Het zijn marktplaatsprijzen..quote:
Die hebben alleen staanplaatsen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kunt het proberen, of het lukt is punt twee.
Je kunt ook marktplaats proberen natuurlijk.
makkelijk. Ik heb op die manier nog wel eens extra kaartjes gekocht voor een vriendin voor een dag later. Ik pm je even hoe.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:19 schreef Mirri het volgende:
Denk je dat ik die 2 staanplaatsen dan evt. zou kunnen verkopen daar ter plekke?![]()
Ik heb wat meer geld te besteden hequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
makkelijk. Ik heb op die manier nog wel eens extra kaartjes gekocht voor een vriendin voor een dag later. Ik pm je even hoe.
Maar als je 60 euro gaat betalen voor een zitplaats, vind ik toch wel... apart...
Dit is beter dan een concertquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:26 schreef Hankster het volgende:
60 euro...man, daarvoor heb je ook bijna concertkaartjes![]()
Om je kaartjes te verkopen bedoelde ik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Die hebben alleen staanplaatsen..
En daar betalen ze nu boven de ¤100 voor
Hebben die mensen wel enig idee van die nieuwe kaartverkoop?![]()
Dan heeft Mirri wel alle tijd om vervolgens met Klassen in contact te komen, want die hoeft dan niet meer met de wedstrijd bezig te zijn (of iig minder).quote:
"De interesse is wellicht te verklaren vanwege het feit dat Sven Kramer een van de grote kanshebbers is".quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:43 schreef MiLalaa het volgende:
het staat zelfs op rtl tekst: "levendige zwarte handel WK Allround"
Kaartjes worden aangeboden voor maar liefst 200 euro.![]()
![]()
Het is toch ook je eigen schuld als je daar op ingaat. Ze hadden gewoon een notificatie aan moeten vragenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:43 schreef MiLalaa het volgende:
het staat zelfs op rtl tekst: "levendige zwarte handel WK Allround"
Kaartjes worden aangeboden voor maar liefst 200 euro.![]()
![]()
Heerenveen was toch nooit uitverkochtquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
"De interesse is wellicht te verklaren vanwege het feit dat Sven Kramer een van de grote kanshebbers is".
Ja, want voor Kramer was Nederland nooit zo into schaatsen.
Dacht je dat echt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heerenveen was toch nooit uitverkocht
Ik dacht dat ze die tribunes altijd vulden met etalagepoppen.
Ik had toch wel zondag naar Thialf gegaan en naar binnen geglipt, maar met kaartjes gaat het toch wel een stukje makkelijkerquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:53 schreef MiLalaa het volgende:
volgens mij is het gewoon teveel gehyped. Er werd bekend gemaakt dat er veel kaartjes naar sponsors gingen (wat idd een klotestreek is) maar daar is zoooveel over gepraat dat steeds meer mensen gefrustreerd raakten, zelfs de mensen die anders niet eens zouden zijn gegaan. En nu maakt iedereen elkaar gek
Die ken ik nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:05 schreef mitt het volgende:
Mijn favoriet is Henk.
oh....quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:34 schreef Sidekick het volgende:
Henk "de diesel" Gemser.
helemaal nietsquote:Op woensdag 7 februari 2007 07:44 schreef MiLalaa het volgende:
Snellejelle, wat doe je aan zodat Maren je vanuit de ijsbaan herkent in het publiek?
Wat is SP ook alweer?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
leuke reportage nu bij SP
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
helemaal niets
ben van plan te gaan streaken als ze finisht
Studio Sport was ook interview met Cindy Klassen, ik denk dat het vanavond nog wel word herhaaltquote:
dat lijkt me nog eens een stunt! Gek eigenlijk dat dat bij schaatsen nog niet is vertoond. Slippers aan en hop, zo voor Chad springenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:06 schreef snellejelle het volgende:
helemaal niets
ben van plan te gaan streaken als ze finisht
da marktplaatsprijzen schijnen nog wel wat hoger te liggen.. geloof dat ik wel 100 euro per kaartje kan krijgen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:20 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het zijn marktplaatsprijzen..
Maar ik zou het wel doen voor de zaterdag![]()
edit: mijn ouders zullen me wurgen als ze terugkomen van vakantie en ze ontdekken dat ik hun creditcard heb geplunderd![]()
gadverdammequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat lijkt me nog eens een stunt! Gek eigenlijk dat dat bij schaatsen nog niet is vertoond. Slippers aan en hop, zo voor Chad springenhahaa daar gaat weer een kans op een wereldtitel
nee ok, misschien is het meer een taak voor TheVulturequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gadverdammestraks denkt chad nog dat ik op hem val
O jee...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Studio Sport was ook interview met Cindy Klassen, ik denk dat het vanavond nog wel word herhaalt
Dat is niet zo erg, alleen ik vergeet het dan ook nooit meer en daar ben ik bij voorbaat al niet blij mee.quote:
Nederland 3 22.35 - 22.55 denk ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
O jee...
vanavond hoe laat welke zender?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee ok, misschien is het meer een taak voor TheVulture![]()
Over het WK Darts, wat denk je zelf zegquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waar ging het over?
Wat waren de vragen en antwoorden?
Ja eigenlijk heeel kort... wie ze dacht dat haar grootste concurenten waren(Anni en Ireen) en waarom ze zo laat nog op de baan was(als een van de laatste) dat was omdat ze enorm goed in vorm wou zijn om de competitie aan te kunnen en nog wat aan haar techniek wou werken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waar ging het over?
Wat waren de vragen en antwoorden?
het WK darts? da's toch al geweestquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over het WK Darts, wat denk je zelf zeg
Komt vast ook wel op www.nosstudiosport.nl bij beeld & geluid.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heeel kort... wie ze dacht dat haar grootste concurenten waren(Anni en Ireen) en waarom ze zo laat nog op de baan was(als een van de laatste) dat was omdat ze enorm goed in vorm wou zijn om de competitie aan te kunnen en nog wat aan haar techniek wou werken.
Studio Sportquote:
of zonder Mirriquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MiLalaa het volgende:
oef het topic is al bijna vol. Ik wil wel een nieuwe openen ik weet al een titel![]()
WK Allround: zonder Cindy
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MiLalaa het volgende:
oef het topic is al bijna vol. Ik wil wel een nieuwe openen ik weet al een titel![]()
WK Allround: zonder Cindy
![]()
Nee dat is in het najaar in Rosmalenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het WK darts? da's toch al geweest
ow, dat was ik even vergetenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat sowieso, wij zitten in Thialf remember![]()
veel plezier alvastquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat sowieso, wij zitten in Thialf remember![]()
Neequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
veel plezier alvast, maak ff een spandoek mirri groet fok
![]()
Yo, waarom nou Wk allround: zonder Cindy?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:33 schreef MiLalaa het volgende:
jaaa moet je doen. Samen met Jelle. Ga morgen even samen wat in elkaar knutselen
Ik maak wel een MiLalaa spandoekquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:33 schreef MiLalaa het volgende:
jaaa moet je doen. Samen met Jelle. Ga morgen even samen wat in elkaar knutselen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:35 schreef Mirri het volgende:
Yo, waarom nou Wk allround: zonder Cindy?
Neem die ook mee het ijs op als je gaat streaken. Dan weten we zeker dat jij het bent.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik maak wel een MiLalaa spandoek
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:37 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
om jou te pesten
dan gaat het topic wellicht mee tot na het WK.
idd, ik verwacht wel een streaker of tienquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:38 schreef Mirri het volgende:
[..]
Neem die ook mee het ijs op als je gaat streaken. Dan weten we zeker dat jij het bent.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, ik verwacht wel een streaker of tien
SJ heeft al kaarten voor vrijdag. Ik weet wel dat ze iedere dag een andere kleur hebben!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:46 schreef kimvanmiert het volgende:
Heej,
Weet iemand toevallig welke kleur de kaarten van het Wk Allround hebben deze keer...en of er toevallig deze keer wel watermerken of speciale dingen inzitten..
We hebben namelijk via marktplaats kaarten gekocht, ja als de knsb zo kaarten in de verkoop doet wordt je wel zo wanhopig, en we willen toch even checken of ze echt zijn:-)
Thanks!!
de staankaartjes voor vrijdag zijn geel. er zit niet echt een watermerk in, wel wat reliefquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:46 schreef kimvanmiert het volgende:
Heej,
Weet iemand toevallig welke kleur de kaarten van het Wk Allround hebben deze keer...en of er toevallig deze keer wel watermerken of speciale dingen inzitten..
We hebben namelijk via marktplaats kaarten gekocht, ja als de knsb zo kaarten in de verkoop doet wordt je wel zo wanhopig, en we willen toch even checken of ze echt zijn:-)
Thanks!!
Nee, er zit een soort witte bocht in de linkeronderhoekquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef kimvanmiert het volgende:
ok..dankje...bedoel je dat er zo hele licht een schaatser op de achtergrond staat? K heb hier kaartje van de world cup van vorig jaar voor mn neus liggen en die heeft dat...
relief van 't thialf logo aan de rechterzijkant, ook half over de controlerstrook heen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef kimvanmiert het volgende:
ok..dankje...bedoel je dat er zo hele licht een schaatser op de achtergrond staat? K heb hier kaartje van de world cup van vorig jaar voor mn neus liggen en die heeft dat...
Ze gaat ze niet namaken johquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
relief van 't thialf logo aan de rechterzijkant, ook half over de controlerstrook heen.
succes met namaken
Wij ook, have fun!quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:09 schreef kimvanmiert het volgende:
Hmm...namaken? nee! Ik hoop maar dat diegene van wie we ze hebben dat niet heeft gedaan!!! Maar schaatskaarten namaken zou wel heel triest zijn!!
Maar dank je!
Veel plezier komend weekend!!! k heb r super veel zin in!!
Zie je nou dat anderen telkens beginnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:10 schreef MiLalaa het volgende:
wie is je favoriet? Toch niet Cindy Klassen he?
Als het tegenzit, valt hij (letterlijk) op je.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gadverdammestraks denkt chad nog dat ik op hem val
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:11 schreef Mirri het volgende:
Zie je nou dat anderen telkens beginnen![]()
dan kom ik wel streakenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef MiLalaa het volgende:
misschien gaat Maren van jouw gestreak eindelijk harder schaatsen
ik nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:33 schreef Hankster het volgende:
nou...wie gaat het nieuwe topic zometeen openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |