gadverdammequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat lijkt me nog eens een stunt! Gek eigenlijk dat dat bij schaatsen nog niet is vertoond. Slippers aan en hop, zo voor Chad springenhahaa daar gaat weer een kans op een wereldtitel
nee ok, misschien is het meer een taak voor TheVulturequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gadverdammestraks denkt chad nog dat ik op hem val
O jee...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Studio Sport was ook interview met Cindy Klassen, ik denk dat het vanavond nog wel word herhaalt
Dat is niet zo erg, alleen ik vergeet het dan ook nooit meer en daar ben ik bij voorbaat al niet blij mee.quote:
Nederland 3 22.35 - 22.55 denk ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
O jee...
vanavond hoe laat welke zender?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee ok, misschien is het meer een taak voor TheVulture![]()
Over het WK Darts, wat denk je zelf zegquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waar ging het over?
Wat waren de vragen en antwoorden?
Ja eigenlijk heeel kort... wie ze dacht dat haar grootste concurenten waren(Anni en Ireen) en waarom ze zo laat nog op de baan was(als een van de laatste) dat was omdat ze enorm goed in vorm wou zijn om de competitie aan te kunnen en nog wat aan haar techniek wou werken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waar ging het over?
Wat waren de vragen en antwoorden?
het WK darts? da's toch al geweestquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over het WK Darts, wat denk je zelf zeg
Komt vast ook wel op www.nosstudiosport.nl bij beeld & geluid.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja eigenlijk heeel kort... wie ze dacht dat haar grootste concurenten waren(Anni en Ireen) en waarom ze zo laat nog op de baan was(als een van de laatste) dat was omdat ze enorm goed in vorm wou zijn om de competitie aan te kunnen en nog wat aan haar techniek wou werken.
Studio Sportquote:
of zonder Mirriquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MiLalaa het volgende:
oef het topic is al bijna vol. Ik wil wel een nieuwe openen ik weet al een titel![]()
WK Allround: zonder Cindy
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MiLalaa het volgende:
oef het topic is al bijna vol. Ik wil wel een nieuwe openen ik weet al een titel![]()
WK Allround: zonder Cindy
![]()
Nee dat is in het najaar in Rosmalenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het WK darts? da's toch al geweest
ow, dat was ik even vergetenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat sowieso, wij zitten in Thialf remember![]()
veel plezier alvastquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat sowieso, wij zitten in Thialf remember![]()
Neequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:29 schreef Bartoli het volgende:
[..]
veel plezier alvast, maak ff een spandoek mirri groet fok
![]()
Yo, waarom nou Wk allround: zonder Cindy?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:33 schreef MiLalaa het volgende:
jaaa moet je doen. Samen met Jelle. Ga morgen even samen wat in elkaar knutselen
Ik maak wel een MiLalaa spandoekquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:33 schreef MiLalaa het volgende:
jaaa moet je doen. Samen met Jelle. Ga morgen even samen wat in elkaar knutselen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:35 schreef Mirri het volgende:
Yo, waarom nou Wk allround: zonder Cindy?
Neem die ook mee het ijs op als je gaat streaken. Dan weten we zeker dat jij het bent.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik maak wel een MiLalaa spandoek
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:37 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
om jou te pesten
dan gaat het topic wellicht mee tot na het WK.
idd, ik verwacht wel een streaker of tienquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:38 schreef Mirri het volgende:
[..]
Neem die ook mee het ijs op als je gaat streaken. Dan weten we zeker dat jij het bent.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd, ik verwacht wel een streaker of tien
SJ heeft al kaarten voor vrijdag. Ik weet wel dat ze iedere dag een andere kleur hebben!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:46 schreef kimvanmiert het volgende:
Heej,
Weet iemand toevallig welke kleur de kaarten van het Wk Allround hebben deze keer...en of er toevallig deze keer wel watermerken of speciale dingen inzitten..
We hebben namelijk via marktplaats kaarten gekocht, ja als de knsb zo kaarten in de verkoop doet wordt je wel zo wanhopig, en we willen toch even checken of ze echt zijn:-)
Thanks!!
de staankaartjes voor vrijdag zijn geel. er zit niet echt een watermerk in, wel wat reliefquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:46 schreef kimvanmiert het volgende:
Heej,
Weet iemand toevallig welke kleur de kaarten van het Wk Allround hebben deze keer...en of er toevallig deze keer wel watermerken of speciale dingen inzitten..
We hebben namelijk via marktplaats kaarten gekocht, ja als de knsb zo kaarten in de verkoop doet wordt je wel zo wanhopig, en we willen toch even checken of ze echt zijn:-)
Thanks!!
Nee, er zit een soort witte bocht in de linkeronderhoekquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef kimvanmiert het volgende:
ok..dankje...bedoel je dat er zo hele licht een schaatser op de achtergrond staat? K heb hier kaartje van de world cup van vorig jaar voor mn neus liggen en die heeft dat...
relief van 't thialf logo aan de rechterzijkant, ook half over de controlerstrook heen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:56 schreef kimvanmiert het volgende:
ok..dankje...bedoel je dat er zo hele licht een schaatser op de achtergrond staat? K heb hier kaartje van de world cup van vorig jaar voor mn neus liggen en die heeft dat...
Ze gaat ze niet namaken johquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
relief van 't thialf logo aan de rechterzijkant, ook half over de controlerstrook heen.
succes met namaken
Wij ook, have fun!quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:09 schreef kimvanmiert het volgende:
Hmm...namaken? nee! Ik hoop maar dat diegene van wie we ze hebben dat niet heeft gedaan!!! Maar schaatskaarten namaken zou wel heel triest zijn!!
Maar dank je!
Veel plezier komend weekend!!! k heb r super veel zin in!!
Zie je nou dat anderen telkens beginnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:10 schreef MiLalaa het volgende:
wie is je favoriet? Toch niet Cindy Klassen he?
Als het tegenzit, valt hij (letterlijk) op je.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gadverdammestraks denkt chad nog dat ik op hem val
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:11 schreef Mirri het volgende:
Zie je nou dat anderen telkens beginnen![]()
dan kom ik wel streakenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef MiLalaa het volgende:
misschien gaat Maren van jouw gestreak eindelijk harder schaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |