je bent weer optimistisch. schenk je glas even halfvol...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:02 schreef Hankster het volgende:
ik voorspel grote vertraginen door ijsmachines die niet werken, gaten in het ijs door valpartijen, de luchttoevoer van de kussens die er mee stopt, tijdwaarnemingen die niet werken, medische verzorging voor gevallen schaatsers, Frank Snoeks die niet in z'n commentaarhokje zit, een huldigingsceremonie die niet vlekkeloos verloopt omdat een rijdster nog in de kleedkamer zit, veel valse starten...
oftewel
het gaat een gedenkwaardig WK worden
tekst past mooi bij je ondertitelquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:02 schreef Hankster het volgende:
ik voorspel grote vertraginen door ijsmachines die niet werken, gaten in het ijs door valpartijen, de luchttoevoer van de kussens die er mee stopt, tijdwaarnemingen die niet werken, medische verzorging voor gevallen schaatsers, Frank Snoeks die niet in z'n commentaarhokje zit, een huldigingsceremonie die niet vlekkeloos verloopt omdat een rijdster nog in de kleedkamer zit, veel valse starten...
oftewel
het gaat een gedenkwaardig WK worden
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:02 schreef Hankster het volgende:
Frank Snoeks die niet in z'n commentaarhokje zit
ja maarrrr...deze keer is er Bart die hem kan ondesteunenquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
![]()
Hoewel als dat betekent dat Smeets weer commentaar gaat geven, net als laatst toen ze even geen verbinding hadden
Ja, maar ik hoop nog steeds op zitplaatsen voor zaterdag.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:15 schreef Wombcat het volgende:
Je had toch al kaartjes?
Je kunt het proberen, of het lukt is punt twee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:19 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoop nog steeds op zitplaatsen voor zaterdag.![]()
Denk je dat ik die 2 staanplaatsen dan evt. zou kunnen verkopen daar ter plekke?![]()
Het zijn marktplaatsprijzen..quote:
Die hebben alleen staanplaatsen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kunt het proberen, of het lukt is punt twee.
Je kunt ook marktplaats proberen natuurlijk.
makkelijk. Ik heb op die manier nog wel eens extra kaartjes gekocht voor een vriendin voor een dag later. Ik pm je even hoe.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:19 schreef Mirri het volgende:
Denk je dat ik die 2 staanplaatsen dan evt. zou kunnen verkopen daar ter plekke?![]()
Ik heb wat meer geld te besteden hequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
makkelijk. Ik heb op die manier nog wel eens extra kaartjes gekocht voor een vriendin voor een dag later. Ik pm je even hoe.
Maar als je 60 euro gaat betalen voor een zitplaats, vind ik toch wel... apart...
Dit is beter dan een concertquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:26 schreef Hankster het volgende:
60 euro...man, daarvoor heb je ook bijna concertkaartjes![]()
Om je kaartjes te verkopen bedoelde ik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Die hebben alleen staanplaatsen..
En daar betalen ze nu boven de ¤100 voor
Hebben die mensen wel enig idee van die nieuwe kaartverkoop?![]()
Dan heeft Mirri wel alle tijd om vervolgens met Klassen in contact te komen, want die hoeft dan niet meer met de wedstrijd bezig te zijn (of iig minder).quote:
"De interesse is wellicht te verklaren vanwege het feit dat Sven Kramer een van de grote kanshebbers is".quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:43 schreef MiLalaa het volgende:
het staat zelfs op rtl tekst: "levendige zwarte handel WK Allround"
Kaartjes worden aangeboden voor maar liefst 200 euro.![]()
![]()
Het is toch ook je eigen schuld als je daar op ingaat. Ze hadden gewoon een notificatie aan moeten vragenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:43 schreef MiLalaa het volgende:
het staat zelfs op rtl tekst: "levendige zwarte handel WK Allround"
Kaartjes worden aangeboden voor maar liefst 200 euro.![]()
![]()
Heerenveen was toch nooit uitverkochtquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
"De interesse is wellicht te verklaren vanwege het feit dat Sven Kramer een van de grote kanshebbers is".
Ja, want voor Kramer was Nederland nooit zo into schaatsen.
Dacht je dat echt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heerenveen was toch nooit uitverkocht
Ik dacht dat ze die tribunes altijd vulden met etalagepoppen.
Ik had toch wel zondag naar Thialf gegaan en naar binnen geglipt, maar met kaartjes gaat het toch wel een stukje makkelijkerquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:53 schreef MiLalaa het volgende:
volgens mij is het gewoon teveel gehyped. Er werd bekend gemaakt dat er veel kaartjes naar sponsors gingen (wat idd een klotestreek is) maar daar is zoooveel over gepraat dat steeds meer mensen gefrustreerd raakten, zelfs de mensen die anders niet eens zouden zijn gegaan. En nu maakt iedereen elkaar gek
Die ken ik nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:05 schreef mitt het volgende:
Mijn favoriet is Henk.
oh....quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:34 schreef Sidekick het volgende:
Henk "de diesel" Gemser.
helemaal nietsquote:Op woensdag 7 februari 2007 07:44 schreef MiLalaa het volgende:
Snellejelle, wat doe je aan zodat Maren je vanuit de ijsbaan herkent in het publiek?
Wat is SP ook alweer?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
leuke reportage nu bij SP
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
helemaal niets
ben van plan te gaan streaken als ze finisht
Studio Sport was ook interview met Cindy Klassen, ik denk dat het vanavond nog wel word herhaaltquote:
dat lijkt me nog eens een stunt! Gek eigenlijk dat dat bij schaatsen nog niet is vertoond. Slippers aan en hop, zo voor Chad springenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:06 schreef snellejelle het volgende:
helemaal niets
ben van plan te gaan streaken als ze finisht
da marktplaatsprijzen schijnen nog wel wat hoger te liggen.. geloof dat ik wel 100 euro per kaartje kan krijgen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:20 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het zijn marktplaatsprijzen..
Maar ik zou het wel doen voor de zaterdag![]()
edit: mijn ouders zullen me wurgen als ze terugkomen van vakantie en ze ontdekken dat ik hun creditcard heb geplunderd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |