quote:
scherpquote:Op zondag 4 februari 2007 13:17 schreef Steenarend het volgende:
Ik zie geen chad hedrick in OP
Die is nogal uit vorm.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:17 schreef Steenarend het volgende:
Ik zie geen chad hedrick in OP
Vlak 'm niet uit. Koss was er vroeger ook erg sterk in om de concurrentie te doen geloven dat hij hopeloos uit vorm was, maar wist dan toch een sterk kampioenschap te rijden. En Hedrick is een paar weken geleden wel eerste geworden bij de Noord-Amerikaanse qualifiers.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
scherp
Chad heeft gister een prut-1500 gereden en wordt niet echt als kanshebber gezien.
Bij Verheijen verwacht ik dat die op de korte afstanden teveel verliest om voor de eerste plaats te gaan. Voor Wennemars geldt hetzelfde op de lange afstanden. Beiden kunnen wel op het podium komen, vooral als anderen ergens een steekje laten vallen, maar voor winst komen ze te kort denk ik.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:28 schreef Leatherface het volgende:
Gave OP.
Fabris, Davis en Kramer (in onwillekeurige volgorde) zijn normaliter de podiumkandiddaten bij de heren. Bij Hedrick weet je niet hoe de vorm er precies voor staat. Die kan misschien wel ineens verrassen. Verheijen toch ook niet vergeten. En verder ben ik benieuwd naar Erben.
Bij de dames zal het sowieso wel tussen Klassen, Friesinger (en in iets mindere mate) Wust en Sablikova gaan. Klassen staat er misschien nog niet helemaal, maar heeft nog een weekje om te verbeteren. Ze zal sowieso wel flink getraind hebben in Thialf. Sablikova zal in ieder geval flink moeten uithalen op de 3 en 5 km. Ik zie haar ook niet als de topfavoriete, maar ze kan wellicht met strakke races op de lange afstanden de rest onder druk zetten.
Als je op de 1500 meter meer dan een seconde op al je concurenten pakt dan ben je favoriet ja en ik dnek dat dat Wust niets doet....quote:Op zondag 4 februari 2007 15:05 schreef sturky100 het volgende:
o jee, nu is wust weer favoriet voor volgende week![]()
Leuk icoontje.quote:
Veronica? De tvzender?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:52 schreef Bruce117 het volgende:
Voor diegene die nog geen kaartjes hebben, maar er echt naar toe willen.
Er zijn nog kaartjes te winnen bij Veronica.
Radio.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Veronica? De tvzender?
Of de radio? Of de website?
Ik heb net op de website iets ingevuld, prijsvraag wie Wereldkampioen sprint werd.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Radio.
Hoorde het net in de auto.
Je kan elke dag kaartjes winnen en ook nog kans maken op een VIP-Arrangement.
Uiteraard zullen de kansen niet groot zijn, maar ja als je echt wil dan moet je iets.
Geen idee eigenlijk, niet zo heel goed opgeletquote:Op maandag 5 februari 2007 18:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb net op de website iets ingevuld, prijsvraag wie Wereldkampioen sprint werd.
Stond niets over elke dag...moet ik daarvoor naar de radio luisteren?
Pff..ik kan toch niet de hele dag luisteren?quote:Op maandag 5 februari 2007 18:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, niet zo heel goed opgelet![]()
Maar ik denk het wel. Ze zullen wel een vraag stellen op de radio.
Hoeft ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Pff..ik kan toch niet de hele dag luisteren?![]()
quote:Wat moet je doen om te winnen?
Luister komende week elke dag tussen 16.00 en 19.00 uur naar 'Somertijd' met Rob van Someren. Hoor jij het startschot? Bel dan zo snel mogelijk 0909-8090 (60 cpg) en maak elke dag kans op twee kaarten voor het WK Allround schaatsen in Heerenveen. Bovendien win je ook een schaatsclinic met een bekende schaatser, dus wees er snel bij!
Win jij? Dan maak je aan het einde van de week ook nog eens kans op de hoofdprijs: twee exclusieve VIP kaarten voor het WK Allround, inclusief hotelovernachting op vrijdag en zaterdag.
Luister deze week dus extra goed naar 'Somertijd' bij Radio Veronica!
Weet ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Uit de link van BVO:
[..]
Het zal toch niet .......... zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 18:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Weet ik.Maar die prijsvraag op de site is dus anders dan dat startschot op de radio?
Twee onafhankelijke dingen... ?
Wie zou die bekende schaatser zijn?![]()
Ja dankje hequote:Op maandag 5 februari 2007 18:20 schreef Brahimov het volgende:
Goed om Cindy weer te zien in je avatar, Mirri![]()
iddquote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Bruce117 het volgende:
het is ook wel een erg leuke foto van Cindy
Why ??quote:Op maandag 5 februari 2007 18:43 schreef Mirri het volgende:
ander onderwerp please..
Ik wil het niet over CK hebben.quote:
Ja. Voor het nummer ervoor ging het startschot (weet nu pas dat dat een startschot wasquote:Op maandag 5 februari 2007 18:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik wil het niet over CK hebben.![]()
Oh btw, iemand heeft die kaarten gewonnen vandaag, morgen ga ik ook bellen..
Wel dom, er was geen quiz...alleen 3 lijnen ofzo en dan kiezen ze er 1 uit..![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 18:51 schreef MiLalaa het volgende:
gaat het om zitplaatsen? Dan wil ik ook nog wel een poging wagen. Anders niet
Hahaha idd..maar dat weten we niet..quote:Op maandag 5 februari 2007 18:51 schreef MiLalaa het volgende:
quote:
Geen idee, maar er was ook nog een VIP-arrangement te winnen.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:51 schreef MiLalaa het volgende:
Daar heb ik ook gezeten, toen we een keer zo'n arrangement gewonnen haddenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:54 schreef Mirri het volgende:
Maar als je kaartjes hebt gewonnen, maak je ook nog kans op een VIP arrangement![]()
Kom ik misschien toch nog in het Tjaarda terecht! Ik weet al precies wie ik mee ga nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |