nee maar goed ik wil wel zitplaatsen. Vond het vorige week staan al druk zat . En zitten is me ditmaal iets te veel. Plus ook nog eens reiskosten die vanaf hier ook best veel zijn. Op den duur is de koek op.quote:
Reiskosten ja...we kunnen met 40% korting trein...dus 22 euro..valt mee.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:20 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee maar goed ik wil wel zitplaatsen. Vond het vorige week staan al druk zat . En zitten is me ditmaal iets te veel. Plus ook nog eens reiskosten die vanaf hier ook best veel zijn. Op den duur is de koek op.
Ik zit wel voor de tv
Ben je er ook door?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:21 schreef Hankster het volgende:
oeh..ik zit wel heel erg te twijfelen hoor.... maar ik vind het zo rete duur...
lastig, lastig, lastig!
I don't have to worry, it's not my moneyquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:31 schreef Hankster het volgende:
het is nog duurder dan ik eerst dag: 37 euro ipv 33
dilemma, dilemma..
grrrr!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef Mirri het volgende:
[..]
I don't have to worry, it's not my money![]()
Hmm jammer zeg...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:49 schreef Hankster het volgende:
naja..het is me nu helemaal makkelijk gemaakt: ook de zitplekken voor vrijdag zijn uitverkocht..
De erfenis neemt zienderogen afquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef Mirri het volgende:
[..]
I don't have to worry, it's not my money![]()
(kijkt naar onderschrift)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:08 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat is een erfenis als je Cindy Klassen nooit hebt zien schaatsen in het WK allround![]()
![]()
True.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:19 schreef Brahimov het volgende:
(kijkt naar onderschrift)
Cindy kan toch beter staanplaatsen hebben op het WK?... op het podium namelijk!![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:54 schreef Mirri het volgende:
HET IS GELUKT!!!!
HET IS GELUKT CINDY!!!!
IK HEB ZITPLAATSEN VOOR VRIJDAG EN ZONDAG![]()
![]()
![]()
![]()
mijn moeder nam op vanuit zwitserland
Ik bedoel met mijn signature dat mijn doel geslaagd is!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:19 schreef Brahimov het volgende:
[..]
(kijkt naar onderschrift)
Cindy kan toch beter staanplaatsen hebben op het WK?... op het podium namelijk!![]()
Wat dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mocht je Ireen zien en spreken weet je wat je te doen staat
Deze uitspraak tussen al dat gezeik van mij doorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:50 schreef IJsVogel het volgende:
1500 heren en 3000 dames baanrecord gaat misschien wel lukken
ik heb geen idee hoe we aan de kaartjes gaan komen. neem aan dat we binnenkort wel een mail ofzo krijgen van Thilafquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Reiskosten ja...we kunnen met 40% korting trein...dus 22 euro..valt mee.
Wij hebben gelukkig wel zitplaatsen...nu nog een VIP arrangement.
SJ krijgen we de kaartjes opgestuurd?
I've got mail tooquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb al wel mail.
ik heb trouwens staankaartjes gekocht voor 't hele weekend...
Ik heb al gebeld, we moeten het ophalen vrijdag. Je moet die bestellingsmail uitprinten en meenemen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe we aan de kaartjes gaan komen. neem aan dat we binnenkort wel een mail ofzo krijgen van Thilaf
zou ik dan vrijdag ook al mijn kaartjes voor de zaterdag en zondag kunnen ophalen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb al gebeld, we moeten het ophalen vrijdag. Je moet die bestellingsmail uitprinten en meenemen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |