heb jij helemaaaal gelijk inquote:Op zondag 4 februari 2007 10:19 schreef noekje het volgende:
Eigenlijk is alles Scan zijn schuld. Die begon erover dat ze zo lief voor elkaar waren. Nog geen 2 minuten later en de vlam sloeg in de pan.
In plaats van wassen...quote:Op zondag 4 februari 2007 10:20 schreef noekje het volgende:
Huub spuit wat deo op.
I'm ready for today
This is gonna be my day
paparapapapa....
*Rexona*
quote:Op zondag 4 februari 2007 10:19 schreef noekje het volgende:
Eigenlijk is alles Scan zijn schuld. Die begon erover dat ze zo lief voor elkaar waren. Nog geen 2 minuten later en de vlam sloeg in de pan.
lol ik denk he tniettquote:Op zondag 4 februari 2007 10:27 schreef Ebinas het volgende:
wacht Huub nu om opgehaald te worden voor zijn scheidsrechtersles?
dus niet. even hoopte ik daarop. dom, dom, domquote:quote:Op zondag 4 februari 2007 10:27 schreef Ebinas het volgende:
wacht Huub nu om opgehaald te worden voor zijn scheidsrechtersles?
lol ik denk he tniett
Naar Rotterdam voor een cursusquote:Op zondag 4 februari 2007 10:33 schreef Inca het volgende:
Is die nu exit ofzo?
Ja zijn examen als het goed is.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:33 schreef Dogga het volgende:
als het goed is gaat hij naar ze scheidsrechters cursus
dit zo stil mogelijk proberen te houden??quote:Op zondag 4 februari 2007 10:39 schreef Kaleddis het volgende:
De redactie is er ook duidelijk nog niet uit wat te doen. Op de tien site staat nog helemaal niets over het voorval terwijl er wel nieuwe berichten en video's zijn.
Nee, maar wel uitvoerige bespreking hoe dit naar buiten te brengen.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:40 schreef Dogga het volgende:
[..]
dit zo stil mogelijk proberen te houden??
Ja internet gaat echt snel..wat zijn wij streamers toch een kut mensen eigenlijk..voor de gewone kijker kan je heel veel verbergen..maar niet voor ons..wij hebben Circa 100 ogen in dat huisquote:Op zondag 4 februari 2007 10:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, maar wel uitvoerige bespreking hoe dit naar buiten te brengen.
(Stilhouden kan ook niet met alle filmpjes op joetjoep)
Zo'n fototaart met een van de satan fakes van hier erop en de tekst Huub bedankt !quote:Op zondag 4 februari 2007 10:45 schreef Danny het volgende:
Satanaël gewoon lekker laten opzouten nog voordat Huub terug komt en dan taart bezorgen met 'Huupie Bedankt' erop
.NL 100%, anders kunnen ze dat schopje van Nena ook niet verkopen. Huub is maar de vraag. Hoe goed zijn de beelden die zij hebben. Heeft Huub nu wel of niet naar de keel gegrepen ? (hij zei zelf van wel) en waar zij de grens van fysiek geweld trekken.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:57 schreef Zus_konijn het volgende:
Maar denken jullie dat Nathanel er echt uitgaat?
Want stel van niet moet Nena ook weer terug vind ik
er valt niet egt veel te zien als iedereen slaapt hequote:Op zondag 4 februari 2007 11:02 schreef tipsch het volgende:
goedemorgen, waarom mogen wij nu niets zien eigenlijk? de achterkamertjes-style?
so? thats the gamequote:Op zondag 4 februari 2007 11:01 schreef Zus_konijn het volgende:
eigenlijk wel vaag als Huub er uit moet want ze zitten al zo lang te zuigen bij huub met 4 personen....
ah zo, alles slaapt nog - de camerashots zijn 'n beetje vreemdquote:Op zondag 4 februari 2007 11:05 schreef Dogga het volgende:
[..]
er valt niet egt veel te zien als iedereen slaapt he
De beelden die zij hebben zijn minstens zo goed als die wij hebben, en wij konden alles al duidelijk zien, denk dat de redactie over shots niet te klagen heeftquote:Op zondag 4 februari 2007 11:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
.NL 100%, anders kunnen ze dat schopje van Nena ook niet verkopen. Huub is maar de vraag. Hoe goed zijn de beelden die zij hebben. Heeft Huub nu wel of niet naar de keel gegrepen ? (hij zei zelf van wel) en waar zij de grens van fysiek geweld trekken.
To be honest, ik denk dat ze beiden moeten vertrekken![]()
Huub greep hem bij de schouderquote:Op zondag 4 februari 2007 11:15 schreef Ebinas het volgende:
Gelezen op V-O-L-, een stuk van Mediawatchers
Afgelopen nacht is de situatie in de Gouden Kooi totaal geëscaleerd. Nathanael en Huub zaten elkaar weer enorm op te naaien en dit keer zo erg, dat het op een handgemeen is uitgelopen. Het begon ermee dat Nathanael Huub's vriendin uitmaakte voor hoer. Huub zette het op een drinken en stal contactpunten uit Nathanael's koffer om zijn broer te kunnen bellen. Nadat de getergde Nathanael de totaal dronken Huub nogmaals uitdaagde, greep deze Nathanael bij de nek. Hierop reageerde Nathanael met een trap. De andere millionairs probeerden de twee kemphanen nog uit elkaar te trekken, maar Huub liet zich niet meer wegsturen. Na vele uitdagingingen over en weer deelde ook Huub trappen uit. Enkele dagen geleden werd Nena voor hetzelfde vergrijp gediskwalificeerd, dus het ligt voor de hand dat beiden het veld zullen moeten ruimen.
Dit filmpje van gisternacht is echt konings!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Die persoon heeft anders een vet filmpje geplaatst
echt![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424
hmm, wat is er in godsnaam zo moeilijk om de situatie van gister helder te beschrijven. zitten er nou echt géén goede schrijvers bij de commercielen? bah. liegbeesten!quote:Op zondag 4 februari 2007 11:15 schreef Ebinas het volgende:
Afgelopen nacht is de situatie in de Gouden Kooi totaal geëscaleerd. Nathanael en Huub zaten elkaar weer enorm op te naaien en dit keer zo erg, dat het op een handgemeen is uitgelopen. Het begon ermee dat Nathanael Huub's vriendin uitmaakte voor hoer. Huub zette het op een drinken en stal contactpunten uit Nathanael's koffer om zijn broer te kunnen bellen. Nadat de getergde Nathanael de totaal dronken Huub nogmaals uitdaagde, greep deze Nathanael bij de nek. Hierop reageerde Nathanael met een trap. De andere millionairs probeerden de twee kemphanen nog uit elkaar te trekken, maar Huub liet zich niet meer wegsturen. Na vele uitdagingingen over en weer deelde ook Huub trappen uit. Enkele dagen geleden werd Nena voor hetzelfde vergrijp gediskwalificeerd, dus het ligt voor de hand dat beiden het veld zullen moeten ruimen.
hand op zijn schouder idd. tenminste, dat is hoe ik het zag.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:16 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Huub greep hem bij de schouder
ik was om 5 uur gaan liggen en was hier al om 9 uur..iedereen sliep toen ging ik ook nog een uurtje liggenquote:Op zondag 4 februari 2007 11:20 schreef ron1970 het volgende:
Speciaal mijn wekker gezet om te kijke n vandaag hoe het af zou lopen (Hoe erg kun je verslaafd zijn, vanacht tot 5u gekeken). Is Huub gewoon naar honkbal, de rest slaapt en totaal geen info over het gebeuren op de TIEN site![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:18 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Dit filmpje van gisternacht is echt konings!!!
Die stem van Brian...
Je hebt altijd mensen die nog erger zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 11:21 schreef Dogga het volgende:
[..]
ik was om 5 uur gaan liggen en was hier al om 9 uur..iedereen sliep toen ging ik ook nog een uurtje liggen
Dat lijkt me stug. Die kaartenactie was iets externs, dit van vannacht verre vanquote:Op zondag 4 februari 2007 11:37 schreef Tomahawk39 het volgende:
IK krijg de indruk dat tien net als de kaartenaktie alles gaat doodzwijgen
mwah geloof me dit komt in de media...dus ze kunnen niks doodzwijgen......quote:Op zondag 4 februari 2007 11:37 schreef Tomahawk39 het volgende:
NL drijft toevallig niet in het zwembad, op zijn buik?quote:Op zondag 4 februari 2007 11:38 schreef ruby het volgende:
Ik zie wat kleding en schoenen buiten liggen.
Lijkt me niet. Als dat van nena als een doodschop gezien wordt dan dit toch zeker. Natanael gewoon 100% zeker exit, daar kunnen we zeker van zijn. De vraag is alleen, wat doen ze met Huub. Vinden ze dat ie tot de grens is gegaan of erover. Het feit dat ze Huub gewoon op cursus laten gaan zegt wel iets denk ik. Als nena was vrij snel exit, die mocht geen leuke dingen meer gaan doen.... Tis afwachten of er 1 of 2 uit moeten vandaag.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:37 schreef Tomahawk39 het volgende:
Ow dat zou ook kunnen, maar ja dat zullen ze wel weer niet laten zien.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
NL drijft toevallig niet in het zwembad, op zijn buik?
Omdat de redactie op 2 man na misschien allemaal op bed lag vannacht? In de loop van de dag gebeurt er echt wel iets hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 11:40 schreef Tomahawk39 het volgende:
wrom staat er niets vermeld op de tien site dan????
staat al op Mediawatchersquote:mwah geloof me dit komt in de media...dus ze kunnen niks doodzwijgen......
Uit de cursus van Huub leidt ik nog niks af. Nu is het nog business as usual (laat ze maar in het ongewisse, moet de redactie ook denken). Later vandaag rond de tafel en dan wordt het oordeel geveldquote:Op zondag 4 februari 2007 11:39 schreef David_Aames het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Als dat van nena als een doodschop gezien wordt dan dit toch zeker. Natanael gewoon 100% zeker exit, daar kunnen we zeker van zijn. De vraag is alleen, wat doen ze met Huub. Vinden ze dat ie tot de grens is gegaan of erover. Het feit dat ze Huub gewoon op cursus laten gaan zegt wel iets denk ik. Als nena was vrij snel exit, die mocht geen leuke dingen meer gaan doen.... Tis afwachten of er 1 of 2 uit moeten vandaag.
de stekkerquote:Op zondag 4 februari 2007 11:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een week:
Nena eruit,
Lesley eruit,
Patricia eruit,
Moby eruit,
Nattenel eruit,
Huub eruit.
Wie is de volgende?
natasiaquote:Op zondag 4 februari 2007 11:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een week:
Nena eruit,
Lesley eruit,
Patricia eruit,
Moby eruit,
Nattenel eruit,
Huub eruit.
Wie is de volgende?
Sterk.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:49 schreef raggende_annie het volgende:
de stekker
Dat lijkt wel Bart's verhaal. Klopt GEEN REET van. Hij greep Nathanael NIET bij de keel (dat is zó duidelijk te zien op het filmpje) en dat 'deelde Huub ook trappen uit' is al helemaal lachwekkendquote:Op zondag 4 februari 2007 11:15 schreef Ebinas het volgende:
Ja en die weten niet wat er vanacht gebeurd is??????quote:Op zondag 4 februari 2007 11:41 schreef David_Aames het volgende:
[..]
Omdat de redactie op 2 man na misschien allemaal op bed lag vannacht? In de loop van de dag gebeurt er echt wel iets hoor
Als ze Huub er ook uitgooien kunnen ze de stekker er ook wel uittrekken idd. Dan verliezen ze zeker 50% van de kijkers denk ik.quote:
http://ul11.rapidshare.co(...)tIncident-JohnDK.asfquote:Op zondag 4 februari 2007 11:45 schreef Ebinas het volgende:
waar kan ik het filmpje van de wurggreep in de keuken vinden?
Ja, was een goeie grap van .NL, alsof hij zelf de keus heeftquote:Op zondag 4 februari 2007 11:50 schreef Darklight het volgende:
nl gaat wel weg denk ik
Heeft die ook gezegd gister, als Huub niet weggaat, gaat die zelf weg
Die zijn enorm in paniek. Ze willen beide er niet uit hebben en JdM is vast ingeschakeld.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:40 schreef Tomahawk39 het volgende:
wrom staat er niets vermeld op de tien site dan????
Hij lulde de hele tijd alsof hij niets had gedaan en dat het zeker was dat Huub eruit zou moeten.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, was een goeie grap van .NL, alsof hij zelf de keus heeft![]()
![]()
Ik zie het meer als voetbaltechnieken, schwalbe's e.d.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij lulde de hele tijd alsof hij niets had gedaan en dat het zeker was dat Huub eruit zou moeten.
Toonde maar weer eens aan was voor enorme plaat die man voor zijn kop heeft.
Denk dat z`n ex-vrouw ook niet meer met hem geassocieerd wil worden. Als ik haar was zou ik meteen de volledige voogdij aanvragen (NL krijgt z`n kind nu 3 dagen per week).quote:Op zondag 4 februari 2007 11:56 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik hoop ook dat Patricia laat weten nie tlanger geassocieerd te willen worden met dit moederskindje.
Als dat zo is, dan snap ik daar ook niets van.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waarom een spreek verbod tegen syl?
Haha schwalbe ja, ik zat er nog aan te denken als TT, tijd voor een schwalbe Huub. Maar helaas. Idd wat een enorme lul die bart, loopt gewoon weg. Of hij gniffelde stiekum en dacht, zo da's 2 minder, of hij is gewoon niet de grote stoere jongen die hij uithangt en gewoon bang is voor een escalatie. Je springt er normaal gesproken toch tussen?quote:Op zondag 4 februari 2007 11:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik zie het meer als voetbaltechnieken, schwalbe's e.d.
Hoogtepunt hiervan was toch wel de blauwe plek die na 0.0001 sec ontstond na het kleine trapje wat Huub tegen zijn been gaf. Vervolgens moest ook iedereen die blauwe plek zien![]()
Blijf het overigens grappig vinden dat bij de eerste aanvaring Bart verschrikt opstapt en wegloopt met een hoofd van daar wil ik niets mee te maken hebben![]()
Was ook een algemeen spreekverbod. Toen Huub al in bed lag was er nog een gesprekje met Amanda. Huub zei toen dat hij z'n mond moest houden omdat hij een spreekverbod had. (Op zich niet zo verwonderlijk na al het geschreeuw wat dwars door de streamlock heen te horen was...)quote:Op zondag 4 februari 2007 12:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waarom een spreek verbod tegen syl? wat heb ik allemaal gemist joh???
ghe toch weer een antiliaan die er met iemand zn spullen vandoor gaatquote:Op zondag 4 februari 2007 12:01 schreef Brici het volgende:
Terwijl Huub in de gameroom een pleidooi aan het houden is over Nathanael, houden de mensen buiten zich bezig met hele andere plannen. Brian is wat van plan en hij schakelt de hulp van Natasia in. Natasia lokt Huub naar de woonkamer en in de tussentijd pakt Brian de beautycase van Ilona. De Antilliaan snelt vervolgens weer de tuin in om daar de beautycase te verstoppen. Brians plannetje is geslaagd! Hij rent terug naar de jacuzzi waar hem een warm onthaal wacht van zijn mede-Miljoanirs. Hier aangekomen smeden de Miljonairs nog meer plannen om nog meer Miljoniars een oor aan te naaien. Nou ja, ééntje dan: Huub. Dat wordt nog gezellig de komende tijd! bron www.degoudenkooi.tv
Is ilona hier al 8er gekomen?
denk het niet ofwel?
Mooi dat ze toch meegekregen hebben dat NL het meeste aandeel had. Al was Huub wel behoorlijk aan het zuigen. Meesterlijk eigenlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 12:04 schreef Ebinas het volgende:
11:53 - Heftig nachtje
Huub staat dus momenteel op het honkbalveld, terwijl Nathanael nog droomt over zijn uithalen naar de Oldenzaler. Vannacht is de ruzie tussen hen tot een hoogtepunt gekomen: in de gameroom hebben Huub en Nathanael ‘gevochten’, waarin Nathanael het meeste aandeel had. Getuigen: Bart en Amanda. Zullen er vandaag radicale maatregelen genomen worden?
Van de Tien site
kortom: er gebeurt niets... hooguit een laffe boete ofzoquote:Op zondag 4 februari 2007 12:04 schreef Ebinas het volgende:
Huub staat dus momenteel op het honkbalveld, terwijl Nathanael nog droomt over zijn uithalen naar de Oldenzaler. Vannacht is de ruzie tussen hen tot een hoogtepunt gekomen: in de gameroom hebben Huub en Nathanael ‘gevochten’, waarin Nathanael het meeste aandeel had. Getuigen: Bart en Amanda. Zullen er vandaag radicale maatregelen genomen worden?
Van de Tien site
Dat klinkt al niet goed. Als er had gestaan 'waarin Nathanael overging tot fysiek geweld' was het veel beter geweest. Zoals het er nu staat lijkt het alsof Huub ook geeft gevochten.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:04 schreef Ebinas het volgende:
Van de Tien site
Ik vind met gebalde vuist vlak voor iemand gaan staan en schreeuwen "nog 1 keer en ik sla je dwars door die muur heen" niet echt meesterlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mooi dat ze toch meegekregen hebben dat NL het meeste aandeel had. Al was Huub wel behoorlijk aan het zuigen. Meesterlijk eigenlijk
Zoals dus verwacht...NL eruit, en het crisis-team is nu aan het bespreken hoe ze de schade ivm Huub kunnen beperken...quote:Huub staat dus momenteel op het honkbalveld, terwijl Nathanael nog droomt over zijn uithalen naar de Oldenzaler. Vannacht is de ruzie tussen hen tot een hoogtepunt gekomen: in de gameroom hebben Huub en Nathanael ‘gevochten’, waarin Nathanael het meeste aandeel had. Getuigen: Bart en Amanda. Zullen er vandaag radicale maatregelen genomen worden?
En dan Nena eruit zetten vanwege een trap die veel minder was dan die van Nathanael gisteren???quote:Op zondag 4 februari 2007 12:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
kortom: er gebeurt niets... hooguit een laffe boete ofzo
tis wel effectiefquote:Op zondag 4 februari 2007 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind met gebalde vuist vlak voor iemand gaan staan en schreeuwen "nog 1 keer en ik sla je dwars door die muur heen" niet echt meesterlijk.![]()
Uiteindelijk was het wel NL die het eerste écht fysiek werd. Dat heeft Huub gewoon mooi geregeld....quote:Op zondag 4 februari 2007 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind met gebalde vuist vlak voor iemand gaan staan en schreeuwen "nog 1 keer en ik sla je dwars door die muur heen" niet echt meesterlijk.![]()
Dat heeft Nathanael al vaker gezegd volgens mij. Die kreet was in dit geval volgens mij een wanhoopspoging poging om de redactie te doen geloven dat alleen Huub schuld had.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:07 schreef Darklight het volgende:
Als er niks gebeurd, vertrekt nl heeft die gezegd
die wil niet meer in 1 huis met Huub
dat hoeven ze ook niet te verkopen. wordt gewoon niet uitgezonden. alleen de mensen die hier tot diep in de nacht zitten krijgen dat allemaal mee. dat zijn dr te weinig om je druk over te maken. mocht t overigens niet uitgezonden worden kunnen we altijd t filmpje van de ruzie naar diverse media sturen.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dan Nena eruit zetten vanwege een trap die veel minder was dan die van Nathanael gisteren???
Dat kunnen ze niet verkopen. En dan heb ik het nog niet eens over de wurggreep, die weer veel erger was dan de trap.
viel me ook al op... maar hij kan ook alleen afgaan op wat NL hem vertelde natuurlijkquote:Op zondag 4 februari 2007 12:10 schreef Ebinas het volgende:
Brian zit al weer zwaar te overdrijven met bij zijn keel grijpen.
De beelden tonen duidelijk aan van niet![]()
Het staat al op mediawachers dus niets doen, lijkt me totaal ongeloofwaardigquote:scanman01 - zondag 4 februari 2007 @ 12:07
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
kortom: er gebeurt niets... hooguit een laffe boete ofzo
En dan Nena eruit zetten vanwege een trap die veel minder was dan die van Nathanael gisteren???
Dat kunnen ze niet verkopen. En dan heb ik het nog niet eens over de wurggreep, die weer veel erger was dan de trap.
Brian heeft alles gezien: Huub kneep de keel van NL dicht.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:11 schreef scanman01 het volgende:
Dat er specifiek bij staat dat Bart en Amanda getuigen waren betekent hopelijk niet dat hun verklaring belangrijk is. Want die klopten van geen kant.
die krijgen waarschijnlijk een gele kaart omdat ze niet op tijd ingrepen ofzo... (tenzij je dat krijsen van Amanda ingrijpen noemtquote:Op zondag 4 februari 2007 12:11 schreef scanman01 het volgende:
Dat er specifiek bij staat dat Bart en Amanda getuigen waren betekent hopelijk niet dat hun verklaring belangrijk is. Want die klopten van geen kant.
Nathanael heeft ook al meerdere keren geroepen dat hij Huub wat aandoet zodra hij buiten de kooi is.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:11 schreef Brici het volgende:
ze hebben het over de bedreiging met messteken.
maar huub zei toch als we niet in de kooi zaten dan stak ik 6 messen in je ribben?
Ja, en de vorige keer dreigde .NL Huub's kop op de stoeprand kapot te slaan wanneer hij buiten kwam... Ook niet echt aardigquote:Op zondag 4 februari 2007 12:11 schreef Brici het volgende:
maar huub zei toch als we niet in de kooi zaten dan stak ik 6 messen in je ribben?
NL heeft tegen medebewoners vele keren verklaard huub te zullen (laten) pakken, hij gaat em krijgen: Hij weet niet wie ik ben [ duh....vriendje van Holleeder?]quote:Op zondag 4 februari 2007 12:11 schreef Brici het volgende:
In het dagelijks leven zou zoiets onacceptabel zijn, maar in DGK gelden andere regels, normen en waarden. Dat is inmiddels wel duidelijk. NL had zich in moeten houden, zelfs als het bedreigend over zou komen...Maar zoals ik al eerder schreef...Door Nena weg te sturen hebben ze de tolerantie-grens van wat wel/wiet acceptabel is zeer laag gelegd, dus elk incident wat de komende tijd plaats zal vinden zal een exit tot gevolg (moeten) hebben.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:07 schreef Gert het volgende:
Met Brian erbij?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:14 schreef Darklight het volgende:
Zullen die gitaar van Brian eens stukslaan tegen een boom
Dat zou iedereen in de buitenwereld ook moeten doen wat mij betreft.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
In het dagelijks leven zou zoiets onacceptabel zijn, maar in DGK gelden andere regels, normen en waarden. Dat is inmiddels wel duidelijk. NL had zich in moeten houden, zelfs als het bedreigend over zou komen...
nee dat zei Huub tegen NLquote:Op zondag 4 februari 2007 12:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, en de vorige keer dreigde .NL Huub's kop op de stoeprand kapot te slaan wanneer hij buiten kwam... Ook niet echt aardig![]()
Het is toch al verkocht?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:17 schreef PokerJoker het volgende:
Maar wat kan DGK doen om het format verkoopbaar te houden nu?
"duidelijk" "roger , roger"quote:Op zondag 4 februari 2007 12:13 schreef CHAOS_ het volgende:
Brian was er niet eens bij maar kan al precies vertellen, wat er gebeurt is knap hoor, een Nena trap. Sorry dat ik de aanhalingstekens vergeten was bij deze, " " " ", ik heb de aanhalingstekens tussen aanhalingstekens geplaatst voor de duidelijkheid.
Dit lekker laten escaleren, zodat er (eindelijk weer) over geluld gaat wordenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:17 schreef PokerJoker het volgende:
Maar wat kan DGK doen om het format verkoopbaar te houden nu?
Mja, Huub zegt ook tegen NL 'kom maar'quote:Op zondag 4 februari 2007 12:18 schreef tipsch het volgende:
ik herlaa nog maar even voor diegene die zeggen hetzelfde als NL zouden hebben gereageerd:
Vlak voor het moment dat Huub aan NL aangeeft hem illustratief beet te gaan pakken, zegt NL: Ja toe maar, ga je gang"
Elf messen in z'n ribben, ELLUFF. Moet je even 't filmpje kijken - Huub zegt die ELF met een prachtige driedubbele tong. Echt grappig. En daarna wil hij ook nog in NL z'n schedel pissen - nou, dat wil ik ook wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:11 schreef Brici het volgende:
Ja de deal is al gesloten met ABC, maar wat denk je als het nu als een kaartenhuis in elkaar zakt, amerikanen doen niet moelijk over het cancellen van een contract, advocaten genoegquote:
De gitaar? Neuh, die heeft ie gekregen. Z'n rijmpjesschrift gedichtenbundel in 't zwembad - dat is pas leuk. Alternatief? Gedichtenbundel in de vijver.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:14 schreef Darklight het volgende:
leuk hoor, een beautycase verstoppen
Zullen die gitaar van Brian eens stukslaan tegen een boom
Huub kan dat prima letterlijk hebben genomen.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, Huub zegt ook tegen NL 'kom maar'
Dat soort praat moet je nooit letterlijk nemen als het hebben van toestemming natuurlijk
Is dat niet uit een film, een of andere racist die dat ook echt doet? Misselijkmakend was dat zeg, mn maag draaide echt om, film of niet, bah [stoeprandje/hoofd]quote:
ja de LA curvjob uit american history Xquote:Op zondag 4 februari 2007 12:22 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Is dat niet uit een film, een of andere racist die dat ook echt doet? Misselijkmakend was dat zeg, mn maag draaide echt om, film of niet, bah [stoeprandje/hoofd]
Jup America History X ofzoiets. Briljante rol van Edward Norton, maar inderdaad erg ziek...quote:Op zondag 4 februari 2007 12:22 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Is dat niet uit een film, een of andere racist die dat ook echt doet? Misselijkmakend was dat zeg, mn maag draaide echt om, film of niet, bah
Als NL vrijwillig vertrekt, zullen toch doen alsof ie weggestuurd is. Dus wat NL zegt maakt zowiezo niet uit.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:24 schreef Darklight het volgende:
Denk wel dat Huub gewoon blijft, andres gaat die ook niet naat dat honkbal gebeuren
nl vertrekt dan wel uitzichzelf
We mogen toch aannemen dat Nathanael sowieso exit is, dus die heeft geen keuzequote:Op zondag 4 februari 2007 12:24 schreef Darklight het volgende:
Denk wel dat Huub gewoon blijft, andres gaat die ook niet naat dat honkbal gebeuren
NL vertrekt echt niet uit zichzelf.. als Huub blijft en NL niet gedwongen vertrekt, draait hij het wel zo dat hij blijft "om Huub een lesje te leren" ofzoquote:Op zondag 4 februari 2007 12:24 schreef Darklight het volgende:
geen idee, ze zijn pas wakker.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hallo allemaal .... is Ilona haar beautycase al kwijt?
Mogguh. Heb jij de boel laten escaleren gisteren? Lekker danquote:Op zondag 4 februari 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We mogen toch aannemen dat Nathanael sowieso exit is, dus die heeft geen keuze
Alsof Nathanael een keuze heeftquote:Op zondag 4 februari 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
Hoeraaaaaaaaaaaaaaa, als Huub blijft gaat NL![]()
![]()
kapot knoppiequote:Op zondag 4 februari 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Is er IEMAND die nu het geluid aan heeft staan van Nathanael en Natasia?
Ik krijg dat echt niet voor elkaar
Ja ik luister naar zequote:Op zondag 4 februari 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
Pas na een uurquote:Op zondag 4 februari 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
De beelden zijn niet beschikbaar,whahahahahahahahh
hebben zich nog niet gemeldquote:Op zondag 4 februari 2007 12:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mogguh. Heb jij de boel laten escaleren gisteren? Lekker dan![]()
En nu mag NL naar huis, begrijp ik overal uit... Heeft de DGK_RED zich al gemeld? Want volgens de Tien-site valt het allemaal wel mee?
LOL... Ik heb het niet eens live gezien, maar gelukkig is het filmpje erg duidelijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mogguh. Heb jij de boel laten escaleren gisteren? Lekker dan![]()
En nu mag NL naar huis, begrijp ik overal uit... Heeft de DGK_RED zich al gemeld? Want volgens de Tien-site valt het allemaal wel mee?
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
En aan Satan z'n stem te horen denkt hij dat ookquote:Op zondag 4 februari 2007 12:32 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ja ik luister naar ze
ze maken plannen om vanavond die film te gaan kijken.
satan zegt wel leuk ja..maar volgens mij is hij dan al exit
Jah die zucht zei toch ook wel veelquote:Op zondag 4 februari 2007 12:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En aan Satan z'n stem te horen denkt hij dat ook![]()
Steeds hetzelfde gezeik.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:31 schreef scanman01 het volgende:
De stem van Ilona daarnet ook nietquote:Op zondag 4 februari 2007 12:33 schreef Dogga het volgende:
OMG weg bij die streammmm
Die stem van amandel op de vroege middag is echt niet goed voor je oren
alleen daarom al zou hij moeten blijvenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:34 schreef Ning het volgende:
Ze geven een feestje als Huub weggaat zegt Natasia
En ze had gisteren nog tegen Huub gezegd:"Ik heb de langste adem" en daarna een heel hatelijke gniffelquote:Op zondag 4 februari 2007 12:34 schreef teamlead het volgende:Natasia is er van overtuigd dat Huub gaat
"Opgeruimd staat zooooo netjes.. zeker weten dat hij weggaat"
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
John de Mol keurt de bewoners persoonlijk. Het zou me verbazen als hij een of andere onbenul in het huis heeft toegelaten. Ik denk dat Nathaanaëal wel voor vuurwerk gaat zorgen.
Ik hoop het ookquote:Op zondag 4 februari 2007 12:36 schreef Darklight het volgende:
Ik hoop dat ze de beelden laten zien aan de bewoners
als of hij weeeet dat hij geen contact punten heeftquote:Op zondag 4 februari 2007 12:35 schreef waldorfsalad het volgende:
Natasia: "Moet je niet iemand thuis bellen ofzo"
Nathanael: "nee ik ben ok. Als er iets komt, als er een uitspraak komt die niet ok is, dan zien we wel verder"
Zou goed kunnen dat Bart niet bewust loog vannacht, want volgens mij heeft hij helemaal niet goed kunnen zien vanuit die hoek dat Huub Nathanael bij de schouder pakt ipv z'n keel. Huub stond tussen hem en Nahanael in.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat ik vandaag de streams NIET aanzet. Ik wacht wel tot Nathanael eruit is. Die leugens van Bart en Brian hoef ik helemaal niet te horen.
omdat alleen bart en bimbo die gezien hebben verder.... de rest heeft sowieso geen idee wat er gebeurd isquote:Op zondag 4 februari 2007 12:36 schreef flugeltje het volgende:
waarom vergeet iedereen voor het gemak die trap van NL (die veel harder en groffer was) én de wurggreep?
OKee. Toch doen ze het uiteindelijk als dronkemans gedoe af en geven ze er een alcoholverbod overheen. Maar dat JdM er niet blij mee zal zijn, daar geef ik iedereen gelijk in.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Ik heb het niet eens live gezien, maar gelukkig is het filmpje erg duidelijk.
Ik denk dat er nu paniek is bij de redactie en JdM, want Nathanael zal er sowieso uitmoeten en daar is Johnny vast niet blij mee.
Dat het enkel voor hem geldt. Weet hij niet meer van de trap en de wurgpoging??quote:Op zondag 4 februari 2007 12:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik viel erin toen NL zei "het zijn hun eigen spelregels op basis waarvan Nena is weggebonjourd, dus daar hoeft niet lang over gediscussieerd te worden"
Klopt an sich.. hij vergeet alleen dat dat dus op zijn minst OOK voor hem geldt
Satan lult alleen in zijn eigen straatje, Huub vloog hem tenslotte naar de keel in de gameroom.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:36 schreef flugeltje het volgende:
waarom vergeet iedereen voor het gemak die trap van NL (die veel harder en groffer was) én de wurggreep?
Ze wil nog wel graag de beelden zien, hoop dus ook dat dat gaat gebeuren vanavond, ipv de filmquote:Op zondag 4 februari 2007 12:37 schreef Danny het volgende:
Ik snap niet waarom Syl zo meelult met Braaaaijen?
Joe Cocker heeft een zachtere stem idd.... wat een gedrocht dat mokkelquote:Op zondag 4 februari 2007 12:39 schreef waldorfsalad het volgende:
Amandel vindt waterproof mascara het ergste dat er is, doet pijn aan haar wimpers.
Die stem van dat mens...
hehe, ja die keer, toe NL Huub's luchtpijp wilde grijpen en dichtknijpen! hahaquote:Op zondag 4 februari 2007 12:40 schreef waldorfsalad het volgende:
Amandel herhaalt nog een keer dat het gisteren 'Echt niet leuk was"
Natasia: "Ik heb het 1 keer eerder meegemaakt. Toen verdraaide Nathanael zijn knie heel erg"
blijkbaar nietquote:Op zondag 4 februari 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat het enkel voor hem geldt. Weet hij niet meer van de trap en de wurgpoging??![]()
Dat meeeeen je niet. Die jongen is ..... is .... is......quote:Op zondag 4 februari 2007 12:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian op zijn best 'iemand bij de keel grijpen betekent dat hij de luchtpijp wil laten stoppen. Dat is dood willen laten gaan' ....
Ik vind het ook een K*twijf, maar dit soort uitlatingen gaan me een beetje te verquote:Op zondag 4 februari 2007 12:42 schreef Dogga het volgende:
baviaan vindt het wel leuk zo een douchende meisje kijken
Hij schijt baggerquote:Op zondag 4 februari 2007 12:42 schreef waldorfsalad het volgende:
Nathanael zit 'gedachtenloos' te kubussen.
Die zit ergens mee.
Die kans lijkt me echt 0 want dat kunnen ze stoppen. Huub staat nummer 1 in de poll. Nathanael staat laatste in de poll. Wat denk jij dat aannemelijker is? Huub eruit of Nathanael eruit?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
blijkbaar niet
Maar ik gok toch dat NL mag blijven van de redactie/JDM.... onder het mom "zelfverdediging" ofzo.... Het zou me niet verbazen als Huub geslachtofferd wordt
Dat is idd wat ze doen. En ze geloven het idd nog echt ook. Die mensen hebben echt een enorme reality check nodig.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:41 schreef waldorfsalad het volgende:
Amandel vergelijkt Huub met Freddy Kruger.
Blablasia vindt Huub 'soooo gefrustreerd, dat kind, echt waar'
(als je het maar vaak genoeg herhaalt, ga je er vanzelf in geloven)
na de gedwongen exit van Nena, verbaas ik me nergens meer over hoor.... Logica en gezond verstand hebben bij DGK niet altijd de overhand,...quote:Op zondag 4 februari 2007 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans lijkt me echt 0 want dat kunnen ze stoppen. Huub staat nummer 1 in de poll. Nathanael staat laatste in de poll. Wat denk jij dat aannemelijker is? Huub eruit of Nathanael eruit?
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:45 schreef Brici het volgende:
ILONA MIST IETS
Dat was het ergste wat we tot nu toe in een BB of DGK hebben gezien ja. Alleen al daarom had hij, wat mij betreft, er onmiddellijk uitgehaald moeten worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:45 schreef waldorfsalad het volgende:
Bovendien: Wat Nathanael daarna in de keuken met Huub deed getuigde niet bepaald van zelfverdediging.
Eens, maar het vervelende is, ze [DGK] kunnen het helemaal naar hun eigen hand zetten, dit verhaal. Er ontstond ook geen storm van protest in nederland toen nena er dankzij de backstabber er uit moestquote:Op zondag 4 februari 2007 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans lijkt me echt 0 want dat kunnen ze stoppen. Huub staat nummer 1 in de poll. Nathanael staat laatste in de poll. Wat denk jij dat aannemelijker is? Huub eruit of Nathanael eruit?
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:43 schreef Katewalker het volgende:
Natanael MOET er uit...opzouten die achterlijke kerel....![]()
Natasia gelijk: "Ik sit niet aan je spullen"quote:Op zondag 4 februari 2007 12:45 schreef Sebi het volgende:
Ilona zoekt haar beautycase....
edit: wat een leeeuk grapje van Brian![]()
ja nu nog NL die der achter komt dat hij geen CP heeftquote:Op zondag 4 februari 2007 12:46 schreef raggende_annie het volgende:
de beautycase is bij deze vermist
kan ik ook niet op wachtenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:47 schreef Dogga het volgende:
[..]
ja nu nog NL die der achter komt dat hij geen CP heeft
ze bedoelt: "er is toch niets meer van te maken"quote:Op zondag 4 februari 2007 12:48 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAHAH Natasia heeft geen make up nodig zegt ze ahhahahahah
Omdat dat vrij terecht was. Je mag niet slaan en schoppen, simpel.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:46 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Eens, maar het vervelende is, ze [DGK] kunnen het helemaal naar hun eigen hand zetten, dit verhaal. Er ontstond ook geen storm van protest in nederland toen nena er dankzij de backstabber er uit moest
net was ze nog in een gesprek verwikkeld waarin ze zei dat ze geen waterproof make up gebruiktequote:Op zondag 4 februari 2007 12:48 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAHAH Natasia heeft geen make up nodig zegt ze ahhahahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |