hehe, ja die keer, toe NL Huub's luchtpijp wilde grijpen en dichtknijpen! hahaquote:Op zondag 4 februari 2007 12:40 schreef waldorfsalad het volgende:
Amandel herhaalt nog een keer dat het gisteren 'Echt niet leuk was"
Natasia: "Ik heb het 1 keer eerder meegemaakt. Toen verdraaide Nathanael zijn knie heel erg"
blijkbaar nietquote:Op zondag 4 februari 2007 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat het enkel voor hem geldt. Weet hij niet meer van de trap en de wurgpoging??![]()
Dat meeeeen je niet. Die jongen is ..... is .... is......quote:Op zondag 4 februari 2007 12:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian op zijn best 'iemand bij de keel grijpen betekent dat hij de luchtpijp wil laten stoppen. Dat is dood willen laten gaan' ....
Ik vind het ook een K*twijf, maar dit soort uitlatingen gaan me een beetje te verquote:Op zondag 4 februari 2007 12:42 schreef Dogga het volgende:
baviaan vindt het wel leuk zo een douchende meisje kijken
Hij schijt baggerquote:Op zondag 4 februari 2007 12:42 schreef waldorfsalad het volgende:
Nathanael zit 'gedachtenloos' te kubussen.
Die zit ergens mee.
Die kans lijkt me echt 0 want dat kunnen ze stoppen. Huub staat nummer 1 in de poll. Nathanael staat laatste in de poll. Wat denk jij dat aannemelijker is? Huub eruit of Nathanael eruit?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
blijkbaar niet
Maar ik gok toch dat NL mag blijven van de redactie/JDM.... onder het mom "zelfverdediging" ofzo.... Het zou me niet verbazen als Huub geslachtofferd wordt
Dat is idd wat ze doen. En ze geloven het idd nog echt ook. Die mensen hebben echt een enorme reality check nodig.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:41 schreef waldorfsalad het volgende:
Amandel vergelijkt Huub met Freddy Kruger.
Blablasia vindt Huub 'soooo gefrustreerd, dat kind, echt waar'
(als je het maar vaak genoeg herhaalt, ga je er vanzelf in geloven)
na de gedwongen exit van Nena, verbaas ik me nergens meer over hoor.... Logica en gezond verstand hebben bij DGK niet altijd de overhand,...quote:Op zondag 4 februari 2007 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans lijkt me echt 0 want dat kunnen ze stoppen. Huub staat nummer 1 in de poll. Nathanael staat laatste in de poll. Wat denk jij dat aannemelijker is? Huub eruit of Nathanael eruit?
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:45 schreef Brici het volgende:
ILONA MIST IETS
Dat was het ergste wat we tot nu toe in een BB of DGK hebben gezien ja. Alleen al daarom had hij, wat mij betreft, er onmiddellijk uitgehaald moeten worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:45 schreef waldorfsalad het volgende:
Bovendien: Wat Nathanael daarna in de keuken met Huub deed getuigde niet bepaald van zelfverdediging.
Eens, maar het vervelende is, ze [DGK] kunnen het helemaal naar hun eigen hand zetten, dit verhaal. Er ontstond ook geen storm van protest in nederland toen nena er dankzij de backstabber er uit moestquote:Op zondag 4 februari 2007 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans lijkt me echt 0 want dat kunnen ze stoppen. Huub staat nummer 1 in de poll. Nathanael staat laatste in de poll. Wat denk jij dat aannemelijker is? Huub eruit of Nathanael eruit?
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:43 schreef Katewalker het volgende:
Natanael MOET er uit...opzouten die achterlijke kerel....![]()
Natasia gelijk: "Ik sit niet aan je spullen"quote:Op zondag 4 februari 2007 12:45 schreef Sebi het volgende:
Ilona zoekt haar beautycase....
edit: wat een leeeuk grapje van Brian![]()
ja nu nog NL die der achter komt dat hij geen CP heeftquote:Op zondag 4 februari 2007 12:46 schreef raggende_annie het volgende:
de beautycase is bij deze vermist
kan ik ook niet op wachtenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:47 schreef Dogga het volgende:
[..]
ja nu nog NL die der achter komt dat hij geen CP heeft
ze bedoelt: "er is toch niets meer van te maken"quote:Op zondag 4 februari 2007 12:48 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAHAH Natasia heeft geen make up nodig zegt ze ahhahahahah
Omdat dat vrij terecht was. Je mag niet slaan en schoppen, simpel.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:46 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Eens, maar het vervelende is, ze [DGK] kunnen het helemaal naar hun eigen hand zetten, dit verhaal. Er ontstond ook geen storm van protest in nederland toen nena er dankzij de backstabber er uit moest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |