Nathanael heeft ook al meerdere keren geroepen dat hij Huub wat aandoet zodra hij buiten de kooi is.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:11 schreef Brici het volgende:
ze hebben het over de bedreiging met messteken.
maar huub zei toch als we niet in de kooi zaten dan stak ik 6 messen in je ribben?
Ja, en de vorige keer dreigde .NL Huub's kop op de stoeprand kapot te slaan wanneer hij buiten kwam... Ook niet echt aardigquote:Op zondag 4 februari 2007 12:11 schreef Brici het volgende:
maar huub zei toch als we niet in de kooi zaten dan stak ik 6 messen in je ribben?
NL heeft tegen medebewoners vele keren verklaard huub te zullen (laten) pakken, hij gaat em krijgen: Hij weet niet wie ik ben [ duh....vriendje van Holleeder?]quote:Op zondag 4 februari 2007 12:11 schreef Brici het volgende:
In het dagelijks leven zou zoiets onacceptabel zijn, maar in DGK gelden andere regels, normen en waarden. Dat is inmiddels wel duidelijk. NL had zich in moeten houden, zelfs als het bedreigend over zou komen...Maar zoals ik al eerder schreef...Door Nena weg te sturen hebben ze de tolerantie-grens van wat wel/wiet acceptabel is zeer laag gelegd, dus elk incident wat de komende tijd plaats zal vinden zal een exit tot gevolg (moeten) hebben.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:07 schreef Gert het volgende:
Ik vind met gebalde vuist vlak voor iemand gaan staan en schreeuwen "nog 1 keer en ik sla je dwars door die muur heen" niet echt meesterlijk.![]()
Met Brian erbij?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:14 schreef Darklight het volgende:
Zullen die gitaar van Brian eens stukslaan tegen een boom
Dat zou iedereen in de buitenwereld ook moeten doen wat mij betreft.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
In het dagelijks leven zou zoiets onacceptabel zijn, maar in DGK gelden andere regels, normen en waarden. Dat is inmiddels wel duidelijk. NL had zich in moeten houden, zelfs als het bedreigend over zou komen...
nee dat zei Huub tegen NLquote:Op zondag 4 februari 2007 12:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, en de vorige keer dreigde .NL Huub's kop op de stoeprand kapot te slaan wanneer hij buiten kwam... Ook niet echt aardig![]()
Het is toch al verkocht?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:17 schreef PokerJoker het volgende:
Maar wat kan DGK doen om het format verkoopbaar te houden nu?
"duidelijk" "roger , roger"quote:Op zondag 4 februari 2007 12:13 schreef CHAOS_ het volgende:
Brian was er niet eens bij maar kan al precies vertellen, wat er gebeurt is knap hoor, een Nena trap. Sorry dat ik de aanhalingstekens vergeten was bij deze, " " " ", ik heb de aanhalingstekens tussen aanhalingstekens geplaatst voor de duidelijkheid.
Dit lekker laten escaleren, zodat er (eindelijk weer) over geluld gaat wordenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:17 schreef PokerJoker het volgende:
Maar wat kan DGK doen om het format verkoopbaar te houden nu?
Mja, Huub zegt ook tegen NL 'kom maar'quote:Op zondag 4 februari 2007 12:18 schreef tipsch het volgende:
ik herlaa nog maar even voor diegene die zeggen hetzelfde als NL zouden hebben gereageerd:
Vlak voor het moment dat Huub aan NL aangeeft hem illustratief beet te gaan pakken, zegt NL: Ja toe maar, ga je gang"
Elf messen in z'n ribben, ELLUFF. Moet je even 't filmpje kijken - Huub zegt die ELF met een prachtige driedubbele tong. Echt grappig. En daarna wil hij ook nog in NL z'n schedel pissen - nou, dat wil ik ook wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:11 schreef Brici het volgende:
Ja de deal is al gesloten met ABC, maar wat denk je als het nu als een kaartenhuis in elkaar zakt, amerikanen doen niet moelijk over het cancellen van een contract, advocaten genoegquote:
De gitaar? Neuh, die heeft ie gekregen. Z'n rijmpjesschrift gedichtenbundel in 't zwembad - dat is pas leuk. Alternatief? Gedichtenbundel in de vijver.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:14 schreef Darklight het volgende:
leuk hoor, een beautycase verstoppen
Zullen die gitaar van Brian eens stukslaan tegen een boom
Huub kan dat prima letterlijk hebben genomen.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, Huub zegt ook tegen NL 'kom maar'
Dat soort praat moet je nooit letterlijk nemen als het hebben van toestemming natuurlijk
Is dat niet uit een film, een of andere racist die dat ook echt doet? Misselijkmakend was dat zeg, mn maag draaide echt om, film of niet, bah [stoeprandje/hoofd]quote:
ja de LA curvjob uit american history Xquote:Op zondag 4 februari 2007 12:22 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Is dat niet uit een film, een of andere racist die dat ook echt doet? Misselijkmakend was dat zeg, mn maag draaide echt om, film of niet, bah [stoeprandje/hoofd]
Jup America History X ofzoiets. Briljante rol van Edward Norton, maar inderdaad erg ziek...quote:Op zondag 4 februari 2007 12:22 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Is dat niet uit een film, een of andere racist die dat ook echt doet? Misselijkmakend was dat zeg, mn maag draaide echt om, film of niet, bah
Als NL vrijwillig vertrekt, zullen toch doen alsof ie weggestuurd is. Dus wat NL zegt maakt zowiezo niet uit.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:24 schreef Darklight het volgende:
Denk wel dat Huub gewoon blijft, andres gaat die ook niet naat dat honkbal gebeuren
nl vertrekt dan wel uitzichzelf
We mogen toch aannemen dat Nathanael sowieso exit is, dus die heeft geen keuzequote:Op zondag 4 februari 2007 12:24 schreef Darklight het volgende:
Denk wel dat Huub gewoon blijft, andres gaat die ook niet naat dat honkbal gebeuren
NL vertrekt echt niet uit zichzelf.. als Huub blijft en NL niet gedwongen vertrekt, draait hij het wel zo dat hij blijft "om Huub een lesje te leren" ofzoquote:Op zondag 4 februari 2007 12:24 schreef Darklight het volgende:
geen idee, ze zijn pas wakker.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hallo allemaal .... is Ilona haar beautycase al kwijt?
Mogguh. Heb jij de boel laten escaleren gisteren? Lekker danquote:Op zondag 4 februari 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We mogen toch aannemen dat Nathanael sowieso exit is, dus die heeft geen keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |