Filmpje?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
Ik heb veel meer sympathie voor Huub dan NL, maar eerlijk gezegd vind ik dat ze het niet kunnen maken om alleen NL eruit te sturen.
Helaas, helaas.
Kijk ook maar naar het filmpje: NL claimt dat Huub hem geschopt heeft, en Huub ontkent dit niet!
Huub was de grote uitlokker van het fysieke geweld, en heeft zich zelf ook niet helemaal ingehouden.
Neuh, NL lokt het al weken uit zoals bekend. Dat heeft 'ie zelf al meerdere keren met Brian en Bart besproken en afgesproken. Alleen blijkt NL een korter lontje te hebben. Oftewel, plan backfired.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
Ik heb veel meer sympathie voor Huub dan NL, maar eerlijk gezegd vind ik dat ze het niet kunnen maken om alleen NL eruit te sturen.
Helaas, helaas.
Kijk ook maar naar het filmpje: NL claimt dat Huub hem geschopt heeft, en Huub ontkent dit niet!
Huub was de grote uitlokker van het fysieke geweld, en heeft zich zelf ook niet helemaal ingehouden.
Huub was echt goed aangeschoten. Hij dacht ook dat hij Natahanael bij de keel had gegrepen, wat nuet zo was. Dat trapje was tegen de stoel aan (was ook duidelijk te horen). Wat je Huub kunt verwijten is uitlokking, maar daarmee was Nathanael in feite die middag al begonnen toen hij Hedda meerdere keren een hoer noemde. Huub heeft dat ook aangegeven, maar daar heeft de redactie ten onrechte niets mee gedaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
Helaas, helaas.
Nee dat doet hij niet.quote:
Ik snap er ook niets van dat mensen maar blijven volhouden dat Huub hem bij de keel greep. Slaat nergens op.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:49 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee dat doet hij niet.
[afbeelding]
Hand ligt tegen z'n schouder aan, meer niet.
Huub heeft ook geschoptquote:Op zondag 4 februari 2007 13:22 schreef itsme het volgende:
Ik zie geen fysiek geweld van hiuub.
Ja hij dreigt met zijn vuist maar we hebben geleerd dat zuigen en dreigen mag.
NL er uit
Ze kunnen het niet maken om Huub er wel uit te zetten.
Ook moeten ze Nl er wel uit zetten, hij heeft geschopt en geslagen
huh? hij heeft daar niks fout gedaanquote:Op zondag 4 februari 2007 13:23 schreef evil-me het volgende:
Ook Brian zou dan nog geel moeten krijgen van het akkefietje met Nena.
ja, klopt. Die heeft inderdaad tegen de stoel geschopt waar NL in zatquote:
Ik heb het nog een paar keer overgekeken, en dat klopt. Je hoort zo een ploffend geluid, dat hoor je niet wanneer je een ander mens raakt.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:25 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, klopt. Die heeft inderdaad tegen de stoel geschopt waar NL in zat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |