Filmpje?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
Ik heb veel meer sympathie voor Huub dan NL, maar eerlijk gezegd vind ik dat ze het niet kunnen maken om alleen NL eruit te sturen.
Helaas, helaas.
Kijk ook maar naar het filmpje: NL claimt dat Huub hem geschopt heeft, en Huub ontkent dit niet!
Huub was de grote uitlokker van het fysieke geweld, en heeft zich zelf ook niet helemaal ingehouden.
Neuh, NL lokt het al weken uit zoals bekend. Dat heeft 'ie zelf al meerdere keren met Brian en Bart besproken en afgesproken. Alleen blijkt NL een korter lontje te hebben. Oftewel, plan backfired.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
Ik heb veel meer sympathie voor Huub dan NL, maar eerlijk gezegd vind ik dat ze het niet kunnen maken om alleen NL eruit te sturen.
Helaas, helaas.
Kijk ook maar naar het filmpje: NL claimt dat Huub hem geschopt heeft, en Huub ontkent dit niet!
Huub was de grote uitlokker van het fysieke geweld, en heeft zich zelf ook niet helemaal ingehouden.
Huub was echt goed aangeschoten. Hij dacht ook dat hij Natahanael bij de keel had gegrepen, wat nuet zo was. Dat trapje was tegen de stoel aan (was ook duidelijk te horen). Wat je Huub kunt verwijten is uitlokking, maar daarmee was Nathanael in feite die middag al begonnen toen hij Hedda meerdere keren een hoer noemde. Huub heeft dat ook aangegeven, maar daar heeft de redactie ten onrechte niets mee gedaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
Helaas, helaas.
Nee dat doet hij niet.quote:
Ik snap er ook niets van dat mensen maar blijven volhouden dat Huub hem bij de keel greep. Slaat nergens op.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:49 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee dat doet hij niet.
[afbeelding]
Hand ligt tegen z'n schouder aan, meer niet.
Huub heeft ook geschoptquote:Op zondag 4 februari 2007 13:22 schreef itsme het volgende:
Ik zie geen fysiek geweld van hiuub.
Ja hij dreigt met zijn vuist maar we hebben geleerd dat zuigen en dreigen mag.
NL er uit
Ze kunnen het niet maken om Huub er wel uit te zetten.
Ook moeten ze Nl er wel uit zetten, hij heeft geschopt en geslagen
huh? hij heeft daar niks fout gedaanquote:Op zondag 4 februari 2007 13:23 schreef evil-me het volgende:
Ook Brian zou dan nog geel moeten krijgen van het akkefietje met Nena.
ja, klopt. Die heeft inderdaad tegen de stoel geschopt waar NL in zatquote:
Ik heb het nog een paar keer overgekeken, en dat klopt. Je hoort zo een ploffend geluid, dat hoor je niet wanneer je een ander mens raakt.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:25 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, klopt. Die heeft inderdaad tegen de stoel geschopt waar NL in zat
offtopic: Brian heeft als een grote loverboy jij bent smerig door Nenas betoog lopen zeggen. Verder de wijn het schelden etc. Het was zeker uitlokken.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
huh? hij heeft daar niks fout gedaan![]()
dat laatste zijn oude koeien waar die al op aangeproken isquote:Op zondag 4 februari 2007 13:28 schreef evil-me het volgende:
[..]
offtopic: Brian heeft als een grote loverboy jij bent smerig door Nenas betoog lopen zeggen. Verder de wijn het schelden etc. Het was zeker uitlokken.
Tegen de stoel aan ja. Dat hoor je toch duidelijk in het filmpjequote:
Hij is niet de enige. Brian heeft ook continu lopen zuigen en zelf ook zich erg agressief gedragen.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat laatste zijn oude koeien waar die al op aangeproken isen smerig zeggen is erg?
hij was juist heel beleefd en Nena schopte hem vanuit het niets.. belachelijk dat je denkt dat Brian een waarschuwing moet krijgen
![]()
maar goed beide eruit dus
Ik moet toegeven dat het wel verdedigbaar zou zijn, als er besloten wordt Huub erin te houden.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:51 schreef uitgeslapen het volgende:
Schopje tegen een stoelpoot en je hand op iemand's schouder leggen en op dreigende toon zeggen dat je hem gaat beuken is tovch geen fysiek geweld gebruiken. Heb het filmpje tig keer bekeken en dat is wat ik zie dat Huub doet. Weglopen na de trap, en armpjes demonstratief laten hangen bij de wurgactie pleiten ook in zijn voordeel lijkt me....
En Nathanael al veel eerder, dus dan was dit allemaal niet eens gebeurd.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij is niet de enige. Brian heeft ook continu lopen zuigen en zelf ook zich erg agressief gedragen.
Ze kunnen Huub er niet uit zetten vanwege zuigen want dan hadden ze Brian er ook uit moeten gooien.
jawel.. .NL bedreigd met de dood en hem kankerlijer genoemd.. vorige keer zeiden ze dat ie dat niet meer mocht doen anders exit.. en hij heeft wel aan .NL gezetenquote:Op zondag 4 februari 2007 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tegen de stoel aan ja. Dat hoor je toch duidelijk in het filmpje![]()
Huub heeft niets gedaan wat volgens de regels een exit betekent.
Als het over bedreigen gaat dan is Natasia de eerste die het veld moet gaan ruimen met haar pannen olie.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:59 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jawel.. .NL bedreigd met de dood en hem kankerlijer genoemd.. vorige keer zeiden ze dat ie dat niet meer mocht doen anders exit.. en hij heeft wel aan .NL gezeten![]()
alle beneden-de-gordel ellende is begonnen toen nl er in kwam, de ruzies, het stelen van punten, het zuigen. deze "man" brengt het niveau van de kooi naar een bedenkelijk niveau, missen we niks aanquote:Op zondag 4 februari 2007 13:59 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jawel.. .NL bedreigd met de dood en hem kankerlijer genoemd.. vorige keer zeiden ze dat ie dat niet meer mocht doen anders exit.. en hij heeft wel aan .NL gezeten![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
lang verhaal.
Ook mee eens. Huub heeft het gewoon slimmer aangepakt en NL is in zijn eigen val gelopen.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:31 schreef avonne het volgende:
*knip*
Misschien was NL bang om uit te halen, en uit frustratie dat hij bang was uit te halen heeft hij hem maar een trap verkocht. Als NL zonodig zijn aggressie wlide uiten, had het dan goed gedaan. Want gediskwalificieerd wordt hij sowieso lijkt me. En daarna nog uithuilen ook bij Natasia, wat een figuur.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:53 schreef avonne het volgende:
Overigens is er één ding dat ik nog niet snap.
Het enige wat Nathanael hoefde te doen was antwoord geven op een vraag.
Als hij dat gedaan had, had Huub zichzelf gediskwalificeerd. Dat had hij beloofd.
"Wie is een hoer? Dan sla ik je kop door de muur"
Het beoogde antwoord was "Hedda is een hoer" en was zo eenvoudig te geven
SPAM SPAM SPAMquote:Op zondag 4 februari 2007 14:50 schreef kooitje het volgende:
- spam weg -
Ja , zo zie ik het ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
Helaas, helaas.
Ik vrees het ook.quote:
populariteit telt niet voor een rechterquote:Op zondag 4 februari 2007 15:08 schreef scanman01 het volgende:
3 van iedere 4 mensen vinden dat Nathanael er alleen uit moet. Lijkt me een duidelijk bericht voor de redactie
Hoezo? Huub heeft géén fysiek geweld gebruikt, alleen uitgedaagd. Nathanael doet dat ook al weken en is daar niet voor bestraft, dus Huub nu ook niet. Alleen Nathanael heeft fysiek geweld gebruikt, dus alleen Nathanael eruit. Heel simpel lijkt me.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.![]()
Ze kunnen hun/hem niet laten zitten, want dan slaat de redactie echt een zware flater richting Nena...........
Dat zou echt meten met 2 maten zijn.![]()
Klopt... maar voor talpa en De Mol welquote:Op zondag 4 februari 2007 15:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
populariteit telt niet voor een rechter![]()
Belachelijk......ben je wel naar de integratie-cursus geweest?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:50 schreef kooitje het volgende:
- spam weg -
De talpa poll is nooit te vertrouwen geweest.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:28 schreef evil-me het volgende:
het is alweer wat rechter getrokken die poll op tien.
huub 21
nl 56
beide 19
geen 4
Ze zouden op deze manier Nena terug kunnen laten komen......een kiesronde, deze twee eruit, dan Nena weer erin......anders gewoon beide eruit.......quote:Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.![]()
Ze kunnen hun/hem niet laten zitten, want dan slaat de redactie echt een zware flater richting Nena...........
Dat zou echt meten met 2 maten zijn.![]()
En direct daarna wist Nathanael al (zonder eerst te hebben gekeken) dat hij een blauwe plek had van die schopquote:Op zondag 4 februari 2007 13:25 schreef Danny het volgende:
ja, klopt. Die heeft inderdaad tegen de stoel geschopt waar NL in zat
In Voetbal termen heeft NL een 'schwalbe' gemaakt.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En direct daarna wist Nathanael al (zonder eerst te hebben gekeken) dat hij een blauwe plek had van die schop![]()
Hij had voor de verandering overigens ook eens een vent kunnen zijn en zijn excuses aan kunnen bieden voor die opmerking.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:53 schreef avonne het volgende:
Overigens is er één ding dat ik nog niet snap.
Het enige wat Nathanael hoefde te doen was antwoord geven op een vraag.
Als hij dat gedaan had, had Huub zichzelf gediskwalificeerd. Dat had hij beloofd.
"Wie is een hoer? Dan sla ik je kop door de muur"
Het beoogde antwoord was "Hedda is een hoer" en was zo eenvoudig te geven
Ik weet niet in hoeverre dit klopt maarre...........quote:Op zondag 4 februari 2007 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Huub heeft géén fysiek geweld gebruikt, alleen uitgedaagd.
quote:Fysiek geweld wordt gedefinieerd als “gedragingen die (overkomen als) de intentie hebben(d) om fysiek letsel te veroorzaken”. De daadwerkelijke intentie is hier van ondergeschikt belang.
Ze lezen mee, dat weet je toch...quote:Op zondag 4 februari 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
76% dat alleen Nathanael eruit moet. DGK REDACTIE, lezen jullie een beetje mee? Of JdM ??
Ze hebben zich beiden schuldig gemaakt aan fysiek geweld dus de beslissing moet niet zo moeilijk zijn...quote:Op zondag 4 februari 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
Helaas, helaas.
Met haar pannen olie.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Als het over bedreigen gaat dan is Natasia de eerste die het veld moet gaan ruimen met haar pannen olie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |