Ja , zo zie ik het ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
Ik heb veel meer sympathie voor Huub dan NL, maar eerlijk gezegd vind ik dat ze het niet kunnen maken om alleen NL eruit te sturen.
Helaas, helaas.
Kijk ook maar naar het filmpje: NL claimt dat Huub hem geschopt heeft, en Huub ontkent dit niet!
Huub was de grote uitlokker van het fysieke geweld, en heeft zich zelf ook niet helemaal ingehouden.
Ik vrees het ook.quote:
populariteit telt niet voor een rechterquote:Op zondag 4 februari 2007 15:08 schreef scanman01 het volgende:
3 van iedere 4 mensen vinden dat Nathanael er alleen uit moet. Lijkt me een duidelijk bericht voor de redactie
Hoezo? Huub heeft géén fysiek geweld gebruikt, alleen uitgedaagd. Nathanael doet dat ook al weken en is daar niet voor bestraft, dus Huub nu ook niet. Alleen Nathanael heeft fysiek geweld gebruikt, dus alleen Nathanael eruit. Heel simpel lijkt me.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.![]()
Ze kunnen hun/hem niet laten zitten, want dan slaat de redactie echt een zware flater richting Nena...........
Dat zou echt meten met 2 maten zijn.![]()
Klopt... maar voor talpa en De Mol welquote:Op zondag 4 februari 2007 15:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
populariteit telt niet voor een rechter![]()
Belachelijk......ben je wel naar de integratie-cursus geweest?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:50 schreef kooitje het volgende:
- spam weg -
De talpa poll is nooit te vertrouwen geweest.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:28 schreef evil-me het volgende:
het is alweer wat rechter getrokken die poll op tien.
huub 21
nl 56
beide 19
geen 4
Ze zouden op deze manier Nena terug kunnen laten komen......een kiesronde, deze twee eruit, dan Nena weer erin......anders gewoon beide eruit.......quote:Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.![]()
Ze kunnen hun/hem niet laten zitten, want dan slaat de redactie echt een zware flater richting Nena...........
Dat zou echt meten met 2 maten zijn.![]()
En direct daarna wist Nathanael al (zonder eerst te hebben gekeken) dat hij een blauwe plek had van die schopquote:Op zondag 4 februari 2007 13:25 schreef Danny het volgende:
ja, klopt. Die heeft inderdaad tegen de stoel geschopt waar NL in zat
In Voetbal termen heeft NL een 'schwalbe' gemaakt.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En direct daarna wist Nathanael al (zonder eerst te hebben gekeken) dat hij een blauwe plek had van die schop![]()
Hij had voor de verandering overigens ook eens een vent kunnen zijn en zijn excuses aan kunnen bieden voor die opmerking.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:53 schreef avonne het volgende:
Overigens is er één ding dat ik nog niet snap.
Het enige wat Nathanael hoefde te doen was antwoord geven op een vraag.
Als hij dat gedaan had, had Huub zichzelf gediskwalificeerd. Dat had hij beloofd.
"Wie is een hoer? Dan sla ik je kop door de muur"
Het beoogde antwoord was "Hedda is een hoer" en was zo eenvoudig te geven
Ik weet niet in hoeverre dit klopt maarre...........quote:Op zondag 4 februari 2007 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Huub heeft géén fysiek geweld gebruikt, alleen uitgedaagd.
quote:Fysiek geweld wordt gedefinieerd als “gedragingen die (overkomen als) de intentie hebben(d) om fysiek letsel te veroorzaken”. De daadwerkelijke intentie is hier van ondergeschikt belang.
Ze lezen mee, dat weet je toch...quote:Op zondag 4 februari 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
76% dat alleen Nathanael eruit moet. DGK REDACTIE, lezen jullie een beetje mee? Of JdM ??
Ze hebben zich beiden schuldig gemaakt aan fysiek geweld dus de beslissing moet niet zo moeilijk zijn...quote:Op zondag 4 februari 2007 12:27 schreef Gert het volgende:
Ik heb veel meer sympathie voor Huub dan NL, maar eerlijk gezegd vind ik dat ze het niet kunnen maken om alleen NL eruit te sturen.
Helaas, helaas.
Kijk ook maar naar het filmpje: NL claimt dat Huub hem geschopt heeft, en Huub ontkent dit niet!
Huub was de grote uitlokker van het fysieke geweld, en heeft zich zelf ook niet helemaal ingehouden.
Met haar pannen olie.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Als het over bedreigen gaat dan is Natasia de eerste die het veld moet gaan ruimen met haar pannen olie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |