.NL 100%, anders kunnen ze dat schopje van Nena ook niet verkopen. Huub is maar de vraag. Hoe goed zijn de beelden die zij hebben. Heeft Huub nu wel of niet naar de keel gegrepen ? (hij zei zelf van wel) en waar zij de grens van fysiek geweld trekken.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:57 schreef Zus_konijn het volgende:
Maar denken jullie dat Nathanel er echt uitgaat?
Want stel van niet moet Nena ook weer terug vind ik
er valt niet egt veel te zien als iedereen slaapt hequote:Op zondag 4 februari 2007 11:02 schreef tipsch het volgende:
goedemorgen, waarom mogen wij nu niets zien eigenlijk? de achterkamertjes-style?
so? thats the gamequote:Op zondag 4 februari 2007 11:01 schreef Zus_konijn het volgende:
eigenlijk wel vaag als Huub er uit moet want ze zitten al zo lang te zuigen bij huub met 4 personen....
ah zo, alles slaapt nog - de camerashots zijn 'n beetje vreemdquote:Op zondag 4 februari 2007 11:05 schreef Dogga het volgende:
[..]
er valt niet egt veel te zien als iedereen slaapt he
De beelden die zij hebben zijn minstens zo goed als die wij hebben, en wij konden alles al duidelijk zien, denk dat de redactie over shots niet te klagen heeftquote:Op zondag 4 februari 2007 11:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
.NL 100%, anders kunnen ze dat schopje van Nena ook niet verkopen. Huub is maar de vraag. Hoe goed zijn de beelden die zij hebben. Heeft Huub nu wel of niet naar de keel gegrepen ? (hij zei zelf van wel) en waar zij de grens van fysiek geweld trekken.
To be honest, ik denk dat ze beiden moeten vertrekken![]()
Huub greep hem bij de schouderquote:Op zondag 4 februari 2007 11:15 schreef Ebinas het volgende:
Gelezen op V-O-L-, een stuk van Mediawatchers
Afgelopen nacht is de situatie in de Gouden Kooi totaal geëscaleerd. Nathanael en Huub zaten elkaar weer enorm op te naaien en dit keer zo erg, dat het op een handgemeen is uitgelopen. Het begon ermee dat Nathanael Huub's vriendin uitmaakte voor hoer. Huub zette het op een drinken en stal contactpunten uit Nathanael's koffer om zijn broer te kunnen bellen. Nadat de getergde Nathanael de totaal dronken Huub nogmaals uitdaagde, greep deze Nathanael bij de nek. Hierop reageerde Nathanael met een trap. De andere millionairs probeerden de twee kemphanen nog uit elkaar te trekken, maar Huub liet zich niet meer wegsturen. Na vele uitdagingingen over en weer deelde ook Huub trappen uit. Enkele dagen geleden werd Nena voor hetzelfde vergrijp gediskwalificeerd, dus het ligt voor de hand dat beiden het veld zullen moeten ruimen.
Dit filmpje van gisternacht is echt konings!!!quote:Op zondag 4 februari 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Die persoon heeft anders een vet filmpje geplaatst
echt![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424
hmm, wat is er in godsnaam zo moeilijk om de situatie van gister helder te beschrijven. zitten er nou echt géén goede schrijvers bij de commercielen? bah. liegbeesten!quote:Op zondag 4 februari 2007 11:15 schreef Ebinas het volgende:
Afgelopen nacht is de situatie in de Gouden Kooi totaal geëscaleerd. Nathanael en Huub zaten elkaar weer enorm op te naaien en dit keer zo erg, dat het op een handgemeen is uitgelopen. Het begon ermee dat Nathanael Huub's vriendin uitmaakte voor hoer. Huub zette het op een drinken en stal contactpunten uit Nathanael's koffer om zijn broer te kunnen bellen. Nadat de getergde Nathanael de totaal dronken Huub nogmaals uitdaagde, greep deze Nathanael bij de nek. Hierop reageerde Nathanael met een trap. De andere millionairs probeerden de twee kemphanen nog uit elkaar te trekken, maar Huub liet zich niet meer wegsturen. Na vele uitdagingingen over en weer deelde ook Huub trappen uit. Enkele dagen geleden werd Nena voor hetzelfde vergrijp gediskwalificeerd, dus het ligt voor de hand dat beiden het veld zullen moeten ruimen.
hand op zijn schouder idd. tenminste, dat is hoe ik het zag.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:16 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Huub greep hem bij de schouder
ik was om 5 uur gaan liggen en was hier al om 9 uur..iedereen sliep toen ging ik ook nog een uurtje liggenquote:Op zondag 4 februari 2007 11:20 schreef ron1970 het volgende:
Speciaal mijn wekker gezet om te kijke n vandaag hoe het af zou lopen (Hoe erg kun je verslaafd zijn, vanacht tot 5u gekeken). Is Huub gewoon naar honkbal, de rest slaapt en totaal geen info over het gebeuren op de TIEN site![]()
![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 11:18 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Dit filmpje van gisternacht is echt konings!!!
Die stem van Brian...
Je hebt altijd mensen die nog erger zijnquote:Op zondag 4 februari 2007 11:21 schreef Dogga het volgende:
[..]
ik was om 5 uur gaan liggen en was hier al om 9 uur..iedereen sliep toen ging ik ook nog een uurtje liggen
Dat lijkt me stug. Die kaartenactie was iets externs, dit van vannacht verre vanquote:Op zondag 4 februari 2007 11:37 schreef Tomahawk39 het volgende:
IK krijg de indruk dat tien net als de kaartenaktie alles gaat doodzwijgen
mwah geloof me dit komt in de media...dus ze kunnen niks doodzwijgen......quote:Op zondag 4 februari 2007 11:37 schreef Tomahawk39 het volgende:
NL drijft toevallig niet in het zwembad, op zijn buik?quote:Op zondag 4 februari 2007 11:38 schreef ruby het volgende:
Ik zie wat kleding en schoenen buiten liggen.
Lijkt me niet. Als dat van nena als een doodschop gezien wordt dan dit toch zeker. Natanael gewoon 100% zeker exit, daar kunnen we zeker van zijn. De vraag is alleen, wat doen ze met Huub. Vinden ze dat ie tot de grens is gegaan of erover. Het feit dat ze Huub gewoon op cursus laten gaan zegt wel iets denk ik. Als nena was vrij snel exit, die mocht geen leuke dingen meer gaan doen.... Tis afwachten of er 1 of 2 uit moeten vandaag.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:37 schreef Tomahawk39 het volgende:
Ow dat zou ook kunnen, maar ja dat zullen ze wel weer niet laten zien.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
NL drijft toevallig niet in het zwembad, op zijn buik?
Omdat de redactie op 2 man na misschien allemaal op bed lag vannacht? In de loop van de dag gebeurt er echt wel iets hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 11:40 schreef Tomahawk39 het volgende:
wrom staat er niets vermeld op de tien site dan????
staat al op Mediawatchersquote:mwah geloof me dit komt in de media...dus ze kunnen niks doodzwijgen......
Uit de cursus van Huub leidt ik nog niks af. Nu is het nog business as usual (laat ze maar in het ongewisse, moet de redactie ook denken). Later vandaag rond de tafel en dan wordt het oordeel geveldquote:Op zondag 4 februari 2007 11:39 schreef David_Aames het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Als dat van nena als een doodschop gezien wordt dan dit toch zeker. Natanael gewoon 100% zeker exit, daar kunnen we zeker van zijn. De vraag is alleen, wat doen ze met Huub. Vinden ze dat ie tot de grens is gegaan of erover. Het feit dat ze Huub gewoon op cursus laten gaan zegt wel iets denk ik. Als nena was vrij snel exit, die mocht geen leuke dingen meer gaan doen.... Tis afwachten of er 1 of 2 uit moeten vandaag.
de stekkerquote:Op zondag 4 februari 2007 11:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een week:
Nena eruit,
Lesley eruit,
Patricia eruit,
Moby eruit,
Nattenel eruit,
Huub eruit.
Wie is de volgende?
natasiaquote:Op zondag 4 februari 2007 11:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een week:
Nena eruit,
Lesley eruit,
Patricia eruit,
Moby eruit,
Nattenel eruit,
Huub eruit.
Wie is de volgende?
Sterk.quote:Op zondag 4 februari 2007 11:49 schreef raggende_annie het volgende:
de stekker
Dat lijkt wel Bart's verhaal. Klopt GEEN REET van. Hij greep Nathanael NIET bij de keel (dat is zó duidelijk te zien op het filmpje) en dat 'deelde Huub ook trappen uit' is al helemaal lachwekkendquote:Op zondag 4 februari 2007 11:15 schreef Ebinas het volgende:
Ja en die weten niet wat er vanacht gebeurd is??????quote:Op zondag 4 februari 2007 11:41 schreef David_Aames het volgende:
[..]
Omdat de redactie op 2 man na misschien allemaal op bed lag vannacht? In de loop van de dag gebeurt er echt wel iets hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |