abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45964738
Maar denken jullie dat Nathanel er echt uitgaat?
Want stel van niet moet Nena ook weer terug vind ik
pi_45964779
Ik denk dat NL sowieso het huis moet verlaten. Hij had al een waarschuwing en als Nena's schopje een exit is dan moet NL er helemaal uit.
Go hard or go home
pi_45964800
quote:
Op zondag 4 februari 2007 10:57 schreef Zus_konijn het volgende:
Maar denken jullie dat Nathanel er echt uitgaat?
Want stel van niet moet Nena ook weer terug vind ik
.NL 100%, anders kunnen ze dat schopje van Nena ook niet verkopen. Huub is maar de vraag. Hoe goed zijn de beelden die zij hebben. Heeft Huub nu wel of niet naar de keel gegrepen ? (hij zei zelf van wel) en waar zij de grens van fysiek geweld trekken.
To be honest, ik denk dat ze beiden moeten vertrekken
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_45964821
eigenlijk wel vaag als Huub er uit moet want ze zitten al zo lang te zuigen bij huub met 4 personen....
pi_45964831
goedemorgen, waarom mogen wij nu niets zien eigenlijk? de achterkamertjes-style?
pi_45964881
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:02 schreef tipsch het volgende:
goedemorgen, waarom mogen wij nu niets zien eigenlijk? de achterkamertjes-style?
er valt niet egt veel te zien als iedereen slaapt he
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  zondag 4 februari 2007 @ 11:05:54 #57
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_45964883
lol
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 4 februari 2007 @ 11:07:21 #58
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_45964914
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:01 schreef Zus_konijn het volgende:
eigenlijk wel vaag als Huub er uit moet want ze zitten al zo lang te zuigen bij huub met 4 personen....
so? thats the game
pi_45964936
Als huuub eruit gaat, dan kap ik met de gouden kooi. Dan moet je nog langer naar die zaad brian in zijn eentje kijken met zen geweldige grappen en kut lach.
filosofie is zoeken naar een zwarte hoed in een donkere ronde kamer met een man in de hoek
pi_45964937
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:05 schreef Dogga het volgende:

[..]

er valt niet egt veel te zien als iedereen slaapt he
ah zo, alles slaapt nog - de camerashots zijn 'n beetje vreemd
pi_45964997
de camera mannan zijn al 2 dagen helemaal stoned..rare mensen
pi_45965042
Gelezen op V-O-L-, een stuk van Mediawatchers

Afgelopen nacht is de situatie in de Gouden Kooi totaal geëscaleerd. Nathanael en Huub zaten elkaar weer enorm op te naaien en dit keer zo erg, dat het op een handgemeen is uitgelopen. Het begon ermee dat Nathanael Huub's vriendin uitmaakte voor hoer. Huub zette het op een drinken en stal contactpunten uit Nathanael's koffer om zijn broer te kunnen bellen. Nadat de getergde Nathanael de totaal dronken Huub nogmaals uitdaagde, greep deze Nathanael bij de nek. Hierop reageerde Nathanael met een trap. De andere millionairs probeerden de twee kemphanen nog uit elkaar te trekken, maar Huub liet zich niet meer wegsturen. Na vele uitdagingingen over en weer deelde ook Huub trappen uit. Enkele dagen geleden werd Nena voor hetzelfde vergrijp gediskwalificeerd, dus het ligt voor de hand dat beiden het veld zullen moeten ruimen.
  zondag 4 februari 2007 @ 11:15:35 #63
85919 Likkende_Lassie
pi_45965048
Maar huub is nu naar Rotterdam?
  zondag 4 februari 2007 @ 11:15:54 #64
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_45965053
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:00 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

.NL 100%, anders kunnen ze dat schopje van Nena ook niet verkopen. Huub is maar de vraag. Hoe goed zijn de beelden die zij hebben. Heeft Huub nu wel of niet naar de keel gegrepen ? (hij zei zelf van wel) en waar zij de grens van fysiek geweld trekken.
To be honest, ik denk dat ze beiden moeten vertrekken
De beelden die zij hebben zijn minstens zo goed als die wij hebben, en wij konden alles al duidelijk zien, denk dat de redactie over shots niet te klagen heeft
"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
  zondag 4 februari 2007 @ 11:16:35 #65
85919 Likkende_Lassie
pi_45965063
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:15 schreef Ebinas het volgende:

Afgelopen nacht is de situatie in de Gouden Kooi totaal geëscaleerd. Nathanael en Huub zaten elkaar weer enorm op te naaien en dit keer zo erg, dat het op een handgemeen is uitgelopen. Het begon ermee dat Nathanael Huub's vriendin uitmaakte voor hoer. Huub zette het op een drinken en stal contactpunten uit Nathanael's koffer om zijn broer te kunnen bellen. Nadat de getergde Nathanael de totaal dronken Huub nogmaals uitdaagde, greep deze Nathanael bij de nek. Hierop reageerde Nathanael met een trap. De andere millionairs probeerden de twee kemphanen nog uit elkaar te trekken, maar Huub liet zich niet meer wegsturen. Na vele uitdagingingen over en weer deelde ook Huub trappen uit. Enkele dagen geleden werd Nena voor hetzelfde vergrijp gediskwalificeerd, dus het ligt voor de hand dat beiden het veld zullen moeten ruimen.
Huub greep hem bij de schouder
pi_45965084
op deze manier blijven er alleen maar van die saaie koele kikkers over

nou redactie stop er lekker een nieuwe bart en sylvia bij, dan gaan we lol hebben
pi_45965094
quote:
Op zondag 4 februari 2007 01:51 schreef avonne het volgende:

[..]

Die persoon heeft anders een vet filmpje geplaatst

echt

http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424
Dit filmpje van gisternacht is echt konings!!!
Die stem van Brian...
pi_45965105
quote:

hmm, wat is er in godsnaam zo moeilijk om de situatie van gister helder te beschrijven. zitten er nou echt géén goede schrijvers bij de commercielen? bah. liegbeesten!
  Admin zondag 4 februari 2007 @ 11:19:31 #69
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45965108
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:16 schreef Likkende_Lassie het volgende:

[..]

Huub greep hem bij de schouder
hand op zijn schouder idd. tenminste, dat is hoe ik het zag.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_45965116
Speciaal mijn wekker gezet om te kijke n vandaag hoe het af zou lopen (Hoe erg kun je verslaafd zijn, vanacht tot 5u gekeken). Is Huub gewoon naar honkbal, de rest slaapt en totaal geen info over het gebeuren op de TIEN site
pi_45965132
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:20 schreef ron1970 het volgende:
Speciaal mijn wekker gezet om te kijke n vandaag hoe het af zou lopen (Hoe erg kun je verslaafd zijn, vanacht tot 5u gekeken). Is Huub gewoon naar honkbal, de rest slaapt en totaal geen info over het gebeuren op de TIEN site
ik was om 5 uur gaan liggen en was hier al om 9 uur..iedereen sliep toen ging ik ook nog een uurtje liggen
pi_45965156
zover ik heb begrepen heeft Huub ook geen trappen uitgedeeld, maar is het de vraag of 1 trap doel heeft getroffen
  zondag 4 februari 2007 @ 11:23:27 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45965160
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:18 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Dit filmpje van gisternacht is echt konings!!!
Die stem van Brian...

Geweldig!

Weer een hoop gedoe gemist vannacht. Zoals ik de filmpjes 'lees' is het NL die het veld mag ruimen. Huub daagt hem uit, pakt 'm bij zijn schouder en NL geeft een sort of rotschop.
Maar dat kan ook mijn bevooroordeeldheid zijn .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 4 februari 2007 @ 11:28:09 #74
521 ruby
Hell yeah!
pi_45965225
Ik hoor nu alleen maar vogels kwetteren. Tijd voor actie.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_45965268
hahah, NL vlak voor het moment dat Huub aangeeft hem illustratief beet te gaan pakken, zegt NL: Ja toe maar, ga je gang" mwhuahaha
  zondag 4 februari 2007 @ 11:33:14 #76
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_45965323
Ook humor hoe NL als een speer naar de telefoon schiet nadat ie uit z'n slof gesprongen is.
pi_45965359
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:21 schreef Dogga het volgende:

[..]

ik was om 5 uur gaan liggen en was hier al om 9 uur..iedereen sliep toen ging ik ook nog een uurtje liggen
Je hebt altijd mensen die nog erger zijn
Maar t ergste is dat er nog geen nieuwe info is.

Hoor net Bart even wakker maar is weer gelijk terug naar bed.
pi_45965397
IK krijg de indruk dat tien net als de kaartenaktie alles gaat doodzwijgen
  zondag 4 februari 2007 @ 11:38:38 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45965423
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:37 schreef Tomahawk39 het volgende:
Dat lijkt me stug. Die kaartenactie was iets externs, dit van vannacht verre van .
  zondag 4 februari 2007 @ 11:38:40 #80
521 ruby
Hell yeah!
pi_45965425
Ik zie wat kleding en schoenen buiten liggen.
pi_45965434
quote:
mwah geloof me dit komt in de media...dus ze kunnen niks doodzwijgen......
  zondag 4 februari 2007 @ 11:39:47 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45965455
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:38 schreef ruby het volgende:
Ik zie wat kleding en schoenen buiten liggen.
NL drijft toevallig niet in het zwembad, op zijn buik?
  zondag 4 februari 2007 @ 11:39:57 #83
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_45965457
quote:
Lijkt me niet. Als dat van nena als een doodschop gezien wordt dan dit toch zeker. Natanael gewoon 100% zeker exit, daar kunnen we zeker van zijn. De vraag is alleen, wat doen ze met Huub. Vinden ze dat ie tot de grens is gegaan of erover. Het feit dat ze Huub gewoon op cursus laten gaan zegt wel iets denk ik. Als nena was vrij snel exit, die mocht geen leuke dingen meer gaan doen.... Tis afwachten of er 1 of 2 uit moeten vandaag.
pi_45965464
wrom staat er niets vermeld op de tien site dan????
  zondag 4 februari 2007 @ 11:41:35 #85
521 ruby
Hell yeah!
pi_45965481
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

NL drijft toevallig niet in het zwembad, op zijn buik?
Ow dat zou ook kunnen, maar ja dat zullen ze wel weer niet laten zien.
  zondag 4 februari 2007 @ 11:41:58 #86
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_45965487
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:40 schreef Tomahawk39 het volgende:
wrom staat er niets vermeld op de tien site dan????
Omdat de redactie op 2 man na misschien allemaal op bed lag vannacht? In de loop van de dag gebeurt er echt wel iets hoor
pi_45965510
quote:
mwah geloof me dit komt in de media...dus ze kunnen niks doodzwijgen......
staat al op Mediawatchers
  † In Memoriam † zondag 4 februari 2007 @ 11:44:18 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_45965527
Mogge allemaal, ik zit al vanaf 9.30 uur cossen te lezen de de filmpjes te bebijken en nu nog niet klaar
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_45965528
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:39 schreef David_Aames het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Als dat van nena als een doodschop gezien wordt dan dit toch zeker. Natanael gewoon 100% zeker exit, daar kunnen we zeker van zijn. De vraag is alleen, wat doen ze met Huub. Vinden ze dat ie tot de grens is gegaan of erover. Het feit dat ze Huub gewoon op cursus laten gaan zegt wel iets denk ik. Als nena was vrij snel exit, die mocht geen leuke dingen meer gaan doen.... Tis afwachten of er 1 of 2 uit moeten vandaag.
Uit de cursus van Huub leidt ik nog niks af. Nu is het nog business as usual (laat ze maar in het ongewisse, moet de redactie ook denken). Later vandaag rond de tafel en dan wordt het oordeel geveld
pi_45965532
Ze kunnen als ze geen goede beelden meer hebben altijd het filmpje wat hier ergens gepost staat gebruiken, dan hebben ze het in ieder geval. Maar de berichtgevingen, zijn meestal gekleurd, kijk maar naar Nena, die heeft haar trap ineens 's avonds gegeven, was toch vroeg in de middag? Als je daar de verslagen over leest denk je ook nou die Brian is me toegetakeld, terwijl het meer een schopje was van, he toe nou nok eens even af, ik sta hier serieus met je te praten. Ook RTL Boulevard, had beter hun huiswerk moeten doen, door bijv. de filmpjes te bekijken, hier of op tien zelf, Nanninga heeft ook in de haastigheid wat neergekalkt, dus een open blik heeft de media ook niet, hier zullen ze ook moord en doodslag van maken, terwijl wij het lijk niet in het zwembad hebben gezien, de streams stonden lang genoeg op het zwembad weer vannacht, om dit voor ons duidelijk te maken. NL mag en moet wat mij betreft naar huis en Huub een tijd geen alcohol, denk dat als de grootste zuiger eruit is, het toch weer een leuk programma kan worden en heeft Nathanael niet gedreigd Huub zijn kop van zijn romp te trekken, ziet er in het filmpje bijna zo uit bij die wurggreep in de keuken.
pi_45965563
waar kan ik het filmpje van de wurggreep in de keuken vinden?
pi_45965572
Wat een week:
Nena eruit,
Lesley eruit,
Patricia eruit,
Moby eruit,
Nattenel eruit,
Huub eruit.
Wie is de volgende?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  zondag 4 februari 2007 @ 11:48:15 #93
164821 fladdie
geniet van het leven
pi_45965594
helemaal met eens Chaos
  zondag 4 februari 2007 @ 11:48:38 #94
111260 Charmian
a little joy
pi_45965603
Morgen all, er is veel gebeurd vannacht lees ik, mooi dat de COS night crew weer alles mooi verwoord heeft
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_45965610
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een week:
Nena eruit,
Lesley eruit,
Patricia eruit,
Moby eruit,
Nattenel eruit,
Huub eruit.
Wie is de volgende?
de stekker
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
pi_45965617
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een week:
Nena eruit,
Lesley eruit,
Patricia eruit,
Moby eruit,
Nattenel eruit,
Huub eruit.
Wie is de volgende?
natasia
  zondag 4 februari 2007 @ 11:49:44 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45965627
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:49 schreef raggende_annie het volgende:
de stekker
Sterk.
  zondag 4 februari 2007 @ 11:49:49 #98
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45965628
quote:

Dat lijkt wel Bart's verhaal. Klopt GEEN REET van. Hij greep Nathanael NIET bij de keel (dat is zó duidelijk te zien op het filmpje) en dat 'deelde Huub ook trappen uit' is al helemaal lachwekkend
Wat een onzin zeg.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45965635
quote:
Op zondag 4 februari 2007 11:41 schreef David_Aames het volgende:

[..]

Omdat de redactie op 2 man na misschien allemaal op bed lag vannacht? In de loop van de dag gebeurt er echt wel iets hoor
Ja en die weten niet wat er vanacht gebeurd is??????
  zondag 4 februari 2007 @ 11:50:14 #100
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45965637
nl gaat wel weg denk ik
Heeft die ook gezegd gister, als Huub niet weggaat, gaat die zelf weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')