Voorlopig zal dat nog niet gebeurenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:51 schreef Sug4r het volgende:
Ik wacht nog steeds op een aanvaring tussen Amanda en Natasia, dat lijkt me wel leuk om naar te kijken.![]()
Niet om iemand, heb de exacte grap gemist, maar Bart werd natgespetterd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
Pret om wie dit keer?
dat zal dr denk ik niet van komen. blablasia is inmiddels verder in de reet van amanda gekropen dan welke neger dan ook ooit geweest is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:51 schreef Sug4r het volgende:
Ik wacht nog steeds op een aanvaring tussen Amanda en Natasia, dat lijkt me wel leuk om naar te kijken.![]()
mogen we niet zienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:50 schreef raggende_annie het volgende:
met wie is huub aan t bellen?
Tis alleen maar dat hun pret meestal ten koste van iemand gaat......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet om iemand, heb de exacte grap gemist, maar Bart werd natgespetterd.
Of is dat alleen maar leuk als Huub zoiets doet?
Redactie ws. en dat wordt altijd weggedraaidquote:
ja ..... en als hij een beetje volgt hoe ze zich gedraagt heeft ze de langste tijd achter de rug met haarrijke vriendje. Ik zou me rot lachen wanneer hij het ineens leuk met Neentje kan vinden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:52 schreef Copycat het volgende:
Amanda is net twee maanden met haar vriend?
Ook zo'n enorm erg onderdeel van DGK. Ze blijven echt in hun eigen onzin gelovenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:52 schreef ruby het volgende:
NL denkt nog steeds dat Amanda Huub de hoek in heeft geluld.
Zo zielig.
Dan wil ik hun gezicht wel eens zien als er door een helehoop meiden op hem geboden wordtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:54 schreef BONG4002 het volgende:
Ze willen Joep Meloen (Huub) op Ebay zetten
Ik denk dat ze dat ook werkelijk wel zou willenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:52 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat zal dr denk ik niet van komen. blablasia is inmiddels verder in de reet van amanda gekropen dan welke neger dan ook ooit geweest is.
achter. ze zijn er nog niet uit. Is ook niet makkelijk, maar ik denk dat lijn getrokken blijft bij fysiek geweld, zeker niet beide mannetjesapen hebben laten zien dat ze zich kunnen inhouden.......helaas.quote:
Als Nena kijkt zit ze hardop te lachen.quote:
Dat is pas niveau. Ongelofelijk, je zou er maar opkomen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:54 schreef BONG4002 het volgende:
Ze willen Joep Meloen (Huub) op Ebay zetten
Stijn is er vast wel, maar die heeft geen zin om nu consequent te moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:55 schreef rooie3 het volgende:
Stijn is er niet.
Ja die is er ook nooit als je hem nodig heb.
Da's hetzelfde als denken: wat zijn ze rustig, wat saai...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Hun' willen Huub op ebay zetten.
(als Huub dit had geopperd had ik in een deuk gelegen om eerlijk te zijn, maar nu vind ik het NIET leuk)
Met de gejatte punten van Nathanaelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als Nena kijkt zit ze hardop te lachen.Wat zal die meid het moeilijk hebben nu....
Hopelijk nodigt Huub haar snel uit.
Maar ze zal ook wel blij zijn denk ik, dat ze niet meer tussen die reptielen zit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat zal die meid het moeilijk hebben nu....
Heeft bij Nena ook wel even geduurd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Stijn is er vast wel, maar die heeft geen zin om nu consequent te moeten zijn.
Bedoelde ik er ook meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het niet maar ik denk dat zelfs Steyn elke exit moet overleggen met de grote baasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
wat kost dat eigelijk? iemand daarheen halen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met de gejatte punten van Nathanael
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:57 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het niet maar ik denk dat zelfs Steyn elke exit moet overleggen met de grote baas
En dat ze dan samen met Wilgo komt, haar nieuwe lover.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als Nena kijkt zit ze hardop te lachen.Wat zal die meid het moeilijk hebben nu....
Lijkt me echt top en dan bij voorkeur van de CP's van NTquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wreed.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[wishfull thinking] dat ook en er moet nog vervoer en beveiliging voor NL worden geregeld [/wishfull thinking]quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:57 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het niet maar ik denk dat zelfs Steyn elke exit moet overleggen met de grote baas
I hope sooooooooooooooquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:00 schreef raggende_annie het volgende:
bart loopt te stoken. zegt dat blablasia binnen n maand 90 kg weegt
Zieke mensen hier af en toe.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:59 schreef ruby het volgende:
[..]
En dat ze dan samen met Wilgo komt, haar nieuwe lover.
alleen maarquote:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wreed.![]()
Moet 'ie wel opschieten, of ze nu goed afsluiten, dat laatste sowieso.
Trouwens, is het sanctie-waardig iemands punten te jatten? Nog niets over gehoord namelijk.
Ben je nu nog steeds naar die constante stroom laaghartige kleinzielige vuilspuiterij aan het luisteren?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:00 schreef BONG4002 het volgende:
I-trip is een ouwe heks volgens Natasia (Ze bedoeld Ilona natuurlijk)
Dat doen die mensen in de jacuzzi met de mens. Ze halen het slechtste in je naar boven.quote:
Iemand moet het toch doen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je nu nog steeds naar die constante stroom laaghartige kleinzielige vuilspuiterij aan het luisteren?![]()
en dat staat die joker aan Nathanael te vertellen .... aan het drankorgel zelfquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
Brian wil alle alcohol weer weggooien net als toen met Nicolaas
Dit zie je wel vaker gebeuren, omdat NL en hij beiden de zaken kunnen scheiden. Ach, wat lul ik, Huub legt het nu zelf veel beter uit.quote:
Omdat ze is 'overgelopen'. Die hele groep zit vol met 'stress'. Bart die al enkele maanden minder emotie toont dan een veertig jaar oude dakpan, Brian met z'n liefdesverdriet, Nathanael met z'n constante nederlagen t.o.v. Huub, Natasia die inziet dat ze zich wel als diva kan gedragen - maar nooit als één zal worden gezien en Amanda, ach - die heeft waarschijnlijk al jarenlang gewerkt aan een groot wrok t.o.v. haar 'vriendin' Nena: die jaloezie zal waarschijnlijk wel groter zijn dan de siliconen die ze van mammie kreeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
Ilona is trouwens ook een stevige target hoor(Bij de jacuzzi-groep)
Een beautycase, van Ilona, neem ik aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat gaat Brian nou pakken? .... iets van Huub of Ilona?
'MASTER'-viespeuk der lage landen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:06 schreef noekje het volgende:
Wat is het toch een zielig excuus voor een man die Brian!
bah bah bah
Integriteit wordt bij de wortel uitgeroeid door die laaghartige vuilbekken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
Ilona is trouwens ook een stevige target hoor(Bij de jacuzzi-groep)
Ik hoop dat Nena dit verklaptquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beautycase, van Ilona, neem ik aan.
Vette grap, joh!
Hij is op zeker aan het doordraaien, ik krijg ook de rillingen van 'm. Het lijkt zelfs erger te worden nu Nena weg is, weird.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:08 schreef oosterpark het volgende:
die gozer spoort echt niet hoor! levensgevaarlijk type!!!
Naar 3/4 luister ik al even niet meer, maar ik neem aan dat een dwangbuis en witte jassen en een blauwe wagen nu gewenst zijn?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:08 schreef BONG4002 het volgende:
Brian slaakt even een rare kreet uit en is helemaal in zijn nopjes
Schijnbaar...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:10 schreef Mika25 het volgende:
Is dit het niveau dat JdM voor ogen had met dit programma?![]()
![]()
![]()
pikt huub de gitaar van brian die dan gelijk zo doordraait en flipt omdat iemand iets van HEM heeft gepakt dat ze hem met dwangbuis en al op moeten komen halen ....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:09 schreef Copycat het volgende:
Hij wil dat Ilona gaat zeuren en dan?
Kan dit niet als Kaartje worden opgestuurd?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Brian verstopt Ilona`s beautycase in de struiken.
[afbeelding]
Mijn God zeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Nog niet....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Naar 3/4 luister ik al even niet meer, maar ik neem aan dat een dwangbuis en witte jassen en een blauwe wagen nu gewenst zijn?
Wat een tering stumpert is het toch ook he. Misselijkmakende hersenloze klootviool met z'n ouwe vogelnest op z'n lelijke marmottenkop.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Hij kan zijn oversekste frustraties anders niet kwijt. Klein kind dat het is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:11 schreef CartWOman het volgende:
Hij is op zeker aan het doordraaien, ik krijg ook de rillingen van 'm. Het lijkt zelfs erger te worden nu Nena weg is, weird.
Creatief!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat een tering stumpert is het toch ook he. Misselijkmakende hersenloze klootviool met z'n ouwe vogelnest op z'n lelijke marmottenkop.
Dat is natuurlijk het volwassen equivalent van het lunchboxje verstoppen op de basisschool.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian door deze aktie te weten komen hoe sterk Ilona in haar schoenen staat.
Nou .... dát is een geweldig idee Brian ... wow .... een beautycase verstoppen. Goed hoor.
ZO !!!! ... da's eruit Ruby !!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat een tering stumpert is het toch ook he. Misselijkmakende hersenloze klootviool met z'n ouwe vogelnest op z'n lelijke marmottenkop.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Zijn er nog niet genoeg foto's van Natasia in de jacuzzi op het net? Alsjeblieft zeg...quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:12 schreef avonne het volgende:das een goeie
nu Brian de beauty case gejat heeft kunnen ze er niks meer van zeggen dat Huub de CP gejat heeft
Welkom ! Je krijgt van mij 50 contactpuntenquote:
Gert, als je een vrouw zou zijn geweest zou ik verliefd op je worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:12 schreef Gert het volgende:
En zoals Sylvia al voorspelde een uur geleden in de paardenstal, pakken de helden niet Huub maar llona.![]()
Brian voldoet in ieder geval wel aan het verwachtingspatroondat we van 'm hebben. Wat een stuk vuil is het ook.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
NL en Huub spreken het incident van vanavond uit
Dit subforum is geweldig en overtreft alle BB-edities, muv de eerste.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
Wat lekker dat je hier zo lekker uit je dak kunt gaan zonder dat het je CP0s kost![]()
wat een verontwaardiging alom opeensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
en denk ook even na. Iemand die nauwelijks kan lopen en dan iets verstoppen.
Wat een kutactie.
Voor straf wordt Brian gemummificeerd en kan hij alleen nog maar met z'n ogen draaien de komende tijd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
en denk ook even na. Iemand die nauwelijks kan lopen en dan iets verstoppen.
Wat een kutactie.
Volledig mee eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit subforum is geweldig en overtreft alle BB-edities, muv de eerste.![]()
Juistquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:15 schreef 2live het volgende:
[..]
dat mis je dan ook niet, als je de streams wel luistert
Vind ik ook een kutactie en dat komt omdat ik altijd vind dat je van spullen van een ander af moet blijven. Hoe en wie dan ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
[..]
wat een verontwaardiging alom opeens
Wat een kutactie om CP te jatten en meteen op te maken.
De cossen beginnen nu ook snller vol te stromen als bij BB.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volledig mee eens![]()
Ik vindt DGK beter dan alle BB's bij mekaar (óók BB1)
eigenlijk wel, jatten is ff leuk[ maar dat hebben we voortaan wel gezien] , dat opmaken ging te ver.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Idd, maar denk dat Huub de punten wel weer terugstopt bij NL aangezien ze het nu hebben uitgesprokenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:18 schreef 2live het volgende:
[..]
eigenlijk wel, jatten is ff leuk[ maar dat hebben we voortaan wel gezien] , dat opmaken ging te ver.
Opzich heb je gelijk, maar het was Huub/ NL. Iets van Ilona, zonder aanleiding is ziekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Het was mijn eerste kennismaking met internet, en het was góed. Dus de roze bril kan ik moeilijk afzetten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volledig mee eens![]()
als dat niet zo is is ze nog dommer dan stembandaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:20 schreef waldorfsalad het volgende:
Amandel: "Als het aan mij ligt zijn Nena en ik nog steeds dikke vriendinnen"
Ik hoop dat Nena wakker is geworden.
Dat is wel zo hoor, maar toch: dat is iets tussen NL en Huub, en NL ging erg ver in het provoceren van Huub. Dat die misselijke lowlife rat nu weer met z'n vieze poten aan llóna's spullen moet zitten, en dan ook nog eens haar beautycase, is m.i. van een ander, veel lager niveau.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
Volledig mee eens![]()
Ze zijn er achter volgens mij nog niet uit, de bewoners moesten voorstellen indienen, weet niet wat ze daarmee gaan doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:20 schreef Missy_1974 het volgende:
even wat tussendoor, is er in de nieuwe regels ook iets te vinden over het stemmen eind van de maand, is dat nog unaniem of is het nu meerderheid. Want dewolven zijn amanda over aan het halen om op huub te stemmen, als ze dat doet hebben ze de meerderheid, en hebben ze sylvia en ilona niet nodig.
Hoop het niet eigenlijk want anders flip ik echt en is DGK over voor mij.
staan hier geen sacties op dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wel zo hoor, maar toch: dat is iets tussen NL en Huub, en NL ging erg ver in het provoceren van Huub. Dat die misselijke lowlife rat nu weer met z'n vieze poten aan llóna's spullen moet zitten, en dan ook nog eens haar beautycase, is m.i. van een ander, veel lager niveau.
Na eerst een hele avond argumenten te hebben aangedragen waarom het eigenlijk maar een kutwijf is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:20 schreef 2live het volgende:
amanda; als het aan mij ligt zijn we nog steeds beste vriendinnen.[ over nena]
Ik kan het goed 'blocken' en er neutraal (=Zwitserland-stand) naar kijken dus erger ik me ook niet zo snel en geniet ik toch van alle escapades die zich afspelen in (en rondom) de villaquote:
wat mij betreft is aan andermans spullen zitten zowiezo not donequote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wel zo hoor, maar toch: dat is iets tussen NL en Huub, en NL ging erg ver in het provoceren van Huub. Dat die misselijke lowlife rat nu weer met z'n vieze poten aan llóna's spullen moet zitten, en dan ook nog eens haar beautycase, is m.i. van een ander, veel lager niveau.
Dat hoop ik echt. Ben een beetje bevooroordeelt door wat ik heb gezien maar toch. Niemand is perfect. Vriendschap is de basis van alles.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:20 schreef 2live het volgende:
amanda; als het aan mij ligt zijn we nog steeds beste vriendinnen.[ over nena]
Voor zover ik weet, staan er geen sancties op het ontvreemden van elkaars spullen.quote:
Stuur Amanda een kaart met deze tekst.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat hoop ik echt. Ben een beetje bevooroordeelt door wat ik heb gezien maar toch. Niemand is perfect. Vriendschap is de basis van alles.
.. en volgens mij heeft ie ook met achter overlegd voordat hij met zijn broer belde en de cp's uit ging geven?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, staan er geen sancties op het ontvreemden van elkaars spullen.
Mwah, dat verwacht ik níet, ze hebben het immers uitgesprokenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:25 schreef beequeen het volgende:
Gaat zo weer mis natuurlijk tussen NL en Huub![]()
maar wat is jouw excuus dan, om toch te willen kijken?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als jij een non-stop scheld-oorlog en roddel-sessies die 10 uur per dag in beslag nemen een voorbeeld vindt van "goede televisie"...ja, dan is DGK een van de beste programma's ooit gemaakt en waarschijnlijk zal dat niet snel verbeterd worden.
Ikzelf schakel de streams (tijdelijk) uit zodra er weer eens een ruzie op kinderlijk niveau plaats vind...af en toe een ruzie is leuk, maar als je elke dag dezelfde ruzies hebt wordt het vervelend. En zoals iemand eerder al zei...als vele mensen de streams regelmatig uitschakelen uit irritatie dan doe je als programma maker toch iets fout.
Heb ik ook en als je zo kijkt valt er meer te genieten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan het goed 'blocken' en er neutraal (=Zwitserland-stand) naar kijken dus erger ik me ook niet zo snel en geniet ik toch van alle escapades die zich afspelen in (en rondom) de villa![]()
NL kijkt nu wel uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:25 schreef beequeen het volgende:
Gaat zo weer mis natuurlijk tussen NL en Huub![]()
Meen je dat nou of hou je me een beetje voor de gek?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Stuur Amanda een kaart met deze tekst.![]()
Het gaat af en toe hard ja, erg hard. 3000 COS-posts op een dag is geen uitzondering meer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De cossen beginnen nu ook snller vol te stromen als bij BB.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:09 schreef Kinga het volgende:
Ik zie Huub nog erbij springen in de jacuzzi.
Dacht ik ook net, val zowat om.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
Ze gaan straks nog film kijken, mooi moment voor mij om dan te gaan![]()
Er zijn ook leuke momenten in het programma, de afgelopen 3 weken waren vrij mooi om te kijken, maar de ruzies beginnen de overhand te krijgen. Zoals ik al zei...af en toe een ruzie is fantastisch, maar als je elke dag een ruzie hebt, en in ELKE ruzie komen dezelfde argumenten naar voren, dan is het niet leuk meer. Dan ga ik liever een DVDtje downloaden dan m`n tijd te verdoen achter een stream.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:27 schreef 2live het volgende:
maar wat is jouw excuus dan, om toch te willen kijken?![]()
Ow dat heb ik niet meegekregen maargoed er moeten natuurlijk nog wel een paar mensen wakker blijven anders valt er erg weinig bij te lezen morgen-ochtendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dacht ik ook net, val zowat om.
Daarna nog plaatjes draaien, dat missen we dan wel.![]()
Ach, zondagochtend bijlezen is ook fijn.![]()
Brian wéer tegen Huub over z'n Nena-escapades.![]()
Misschien heeft Brainless de verkeerde gepakt. Niets verbaast me bij de gast.quote:
Het was idd lichtelijk sarcastisch.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Meen je dat nou of hou je me een beetje voor de gek?
Nee hoor, dat zei jij helemaal niet ;-)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:31 schreef Kinga het volgende:
Ik zet me streams aan, en wat zie ik, Huub in de jacuzzi. Zei ik het niet?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow dat heb ik niet meegekregen maargoed er moeten natuurlijk nog wel een paar mensen wakker blijven anders valt er erg weinig bij te lezen morgen-ochtend
Wat heeft DGK dan meer te bieden dan ruzie, de lol van SHI daargelaten????????????????quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er zijn ook leuke momenten in het programma, de afgelopen 3 weken waren vrij mooi om te kijken, maar de ruzies beginnen de overhand te krijgen. Zoals ik al zei...af en toe een ruzie is fantastisch, maar als je elke dag een ruzie hebt, en in ELKE ruzie komen dezelfde argumenten naar voren, dan is het niet leuk meer. Dan ga ik liever een DVDtje downloaden dan m`n tijd te verdoen achter een stream.
Bovendien vindt ik niet dat het programma deze eindeloze ruzies nodig heeft. DGK heeft veel te bieden buiten de ruzies om. Maar het ziet er naar uit dat het vanaf nu alleen maar erger gaat worden
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien heeft Brainless de verkeerde gepakt. Niets verbaast me bij de gast.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het was idd lichtelijk sarcastisch.![]()
Als Amanda Nena idd zo goed kent, járenlange vriendschap... had ze moeten zeggen: 'Ik laat me niet uit over Nena, want ik respecteer haar, wat er ook is gebeurt.'
DAT is vriendschap.![]()
Wat liefquote:
Kan me niet voorstellen dat die zonder dat ding kan slapen, altijd bezig met uiterlijk en kleertjes doodmoe word ik ervan, goed verzorgd zijn oke maar zij is een en al uiterlijkhied. Dat pittige van de laatste dagen vind ik veel leuker dan geleuter over korte of lange mouwtjesquote:
Jij bent het, Jomandaquote:
Zou wat zijn als hij per ongeluk de beautycase van Natasiaaaaaaa heeft verstoptquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:32 schreef ruby het volgende:
Misschien heeft Brainless de verkeerde gepakt. Niets verbaast me bij de gast.![]()
Huub fokking rules...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:31 schreef Kinga het volgende:
Ik zet me streams aan, en wat zie ik, Huub in de jacuzzi. Zei ik het niet?
Het bad werd nooit gebruikt eigenlijk, ook niet vóórdat Gaby voor het eerst kwamquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je wat ik niet snap: Ze willen niet in het gewone bad door Gaby, maar wel in het bubbelbad ?
mee eens ja ! afblijven van andermans spullen ..maar ...what comes around ...goes around ..nattenel had er ook geen problemen mee om zijn moeder en vriend te gaan bellen met de cp's van huubquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind ik ook een kutactie en dat komt omdat ik altijd vind dat je van spullen van een ander af moet blijven. Hoe en wie dan ook.
Hij blijft me verbazen... maar z'n 'Keep your friends close, but keep your enemies closer', aan ons gericht op de streams, vergeet ik niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:34 schreef raggende_annie het volgende:
geweldig hoe die huub t ene moment iedereen kan vervloeken en n paar uur later bij diezelfde mensen gezellig over z'n vijveravonturen aan t vertellen is
nou nou nou... jaguar is wel wat veel van t goeie. eerder een goed opgeknapte ladaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
Wat een domme doos is Natasia ook: is er vanmiddag uren en uren (en dus voor een godsvermogen) een kapster met haar haar bezig geweest, en wat doet mevrouw? In de jacuzzi zitten. Het is gvd alsof je met je nagelnieuwe Jaguar door het bos gaat crossen.
Ik hoop toch echt dat Nena niet zit te kijken maar het verschrikkelijk naar haar zin heeft in de kroeg.
Ga ik ook doen...... laters![]()
Veel plezier, tot morgen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
Wat een domme doos is Natasia ook: is er vanmiddag uren en uren (en dus voor een godsvermogen) een kapster met haar haar bezig geweest, en wat doet mevrouw? In de jacuzzi zitten. Het is gvd alsof je met je nagelnieuwe Jaguar door het bos gaat crossen.
Ik hoop toch echt dat Nena niet zit te kijken maar het verschrikkelijk naar haar zin heeft in de kroeg.
Thanx, video gaat aan...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:39 schreef PokerJoker het volgende:
IkWeetNiets: offtopic Nu op BBC2 Comedy map of britain, hilarisch verhaal over ontstaan van fawlty towers, lmao
Petje af, zou het niet kunnen.......................quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:34 schreef raggende_annie het volgende:
geweldig hoe die huub t ene moment iedereen kan vervloeken en n paar uur later bij diezelfde mensen gezellig over z'n vijveravonturen aan t vertellen is
ze kijken n beetje scheel hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:40 schreef Gigageil het volgende:
Wat een oerlelijke siliconen heeft Amanda......errug on-natuurlijk.....![]()
Qua prijs voor een gemiddelde kapbeurt zal dit wel in de Jaguarklasse hebben gezeten, en als je Ma-Tokkie in een Jaguar zet is het nog steeds een Jaguar... Maar dan net als Natasia dr haar weggegooid geld.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:39 schreef raggende_annie het volgende:
nou nou nou... jaguar is wel wat veel van t goeie. eerder een goed opgeknapte lada
Huub heeft het over je, hij vindt de fake-blog van NL geweldig.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
Voor Gaby heb ik echt respect. In het diepe gegoit door DGK, superzenuwachtig en toch een WAARDIG plaatje neergezet voor ons. Die drie van een latere episode... Andere klasse, Druk ik me hier diplomatiek genoeg uit?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je wat ik niet snap: Ze willen niet in het gewone bad door Gaby, maar wel in het bubbelbad ?
laat ik mezelf anders formuleren. die urenlange, veel te dure knipbeurt van "The Blob" is te vergelijken met een lada in pimp my ridequote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Qua prijs voor een gemiddelde kapbeurt zal dit wel in de Jaguarklasse hebben gezeten, en als je Ma-Tokkie in een Jaguar zet is het nog steeds een Jaguar... Maar dan net als Natasia dr haar weggegooid geld.
waar is ze dat niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch jammer, Blablasia is de storende factor in die jacuzzi...
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch jammer, Blablasia is de storende factor in die jacuzzi... het programma
natass blaatte vanavond ook al dat iloon en syl in volle glorie op het net stonden, na gezeur over preutsheid nena, en het tietengezwaai van amandelquote:
Huub kan beter NL negerenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:48 schreef Missy_1974 het volgende:
NL begint weer te zuigen dus dit is wederom pure uitlokking want huub was gezellig aan het lullen
Dat heb ik niet meegekregen, ik hoop dat Huub blijftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:47 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
natass blaatte vanavond ook al dat iloon en syl in volle glorie op het net stonden, na gezeur over preutsheid nena, en het tietengezwaai van amandel
heb de caps hier ook gezien maar hoe weet zij dat dan?
Denk het niet, Huub is weer helemaal vrolijk en dat is te ontwapenend. NL zei al dat hij het zo goed vond dat Huub al die weetjes weet. (Dom Perignon en de hemel in de fles in dit geval).quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:49 schreef raggende_annie het volgende:
het gaat zo escaleren. dr is een meningsverschil tussen huub en satan
Ik moest het even drie keer lezen voordat ik begreep wat er stondquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Geraspte Amandel wil troes or derrrrr spelen.
Ga je dat cappen Scan?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:52 schreef IkWeetNiets het volgende:
NL: even off record:
Allemaal de stream uit aub.
Hopelijk een geluidsdichte celquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia beweert vast te hebben gezeten voor vechtpartijen.
Nachtje politiecel, wellicht.
Dat is andersom ook al meerdere keren het geval geweest. Nathanael heeft al vaker gezegd dat hij Huub buiten de kooi gaat pakken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jij hebt mij met de dood bedreigd Huub....................
jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hebben jullie ook een voorgevoel dat het weer tot een clash komt tussen Huub en NL...
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hebben jullie ook een voorgevoel dat het straks weer tot een clash komt tussen Huub en NL...
Ik denk het net nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hebben jullie ook een voorgevoel dat het weer tot een clash komt tussen Huub en NL...
Ze hebben Huub vannacht denk weer effe goed opgefokt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:50 schreef ruby het volgende:
Pffff, Huub zou NL met de dood hebben bedreigd. Hoevaak heb ik NL niet horen zeggen dat hij Huub uit elkaar zou trekken en dat ie 'm nog wel tegen zou komen buiten het huis?![]()
Stille wens ja......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Of juist heel slim ? Eerlijkheid en kwetsbaarheid zijn gouden wapensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze hebben Huub vannacht denk weer effe goed opgefokt.
Ik vind gewoon dat Huub nu uit dat bad moet.
Die jongen is gewoon te eerlijk .
Beetje dom hoor.
Hij vergeet nu de keer dat het precies andersom wasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:55 schreef 2live het volgende:
NL; ik play je zo
Huub; je hebt in ieder geval het juiste knopje
NL; ja, maar wie ben ik omdat zo te kunnen doen.
Wie of wat is hij dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:52 schreef raggende_annie het volgende:
huub wordt weer eens erop gewezen dat ie niet weet wie satan is in de buitenwereld
dat heeft ie nooit gezegd maar de manier waarop ie t altijd duidelijk maakt duidt in de richting van de maffiaquote:
Maar bereik je niks mee.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of juist heel slim ? Eerlijkheid en kwetsbaarheid zijn gouden wapens
Nel wilde er ook het een en ander over zeggen, maar Natasia zat in zijn oor te blatenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub over mijn weblog van Natanael
saunaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:56 schreef kleinzusje het volgende:
Waar is Brainless en Zdngmw ?
Ja, gaan alleen aan als er bezoek op komst is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:55 schreef Sug4r het volgende:
Hey de fonteinen, Nena??
Nicolaasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie: Mag NL er uit en Nena terug mogen wij een bewoner naar keuze terug sturen?
Die wil zich er natuurlijk van distantierenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:59 schreef kleinzusje het volgende:
Bart verlaat het bad
Hij moet dat bad uit, want die Nathanael heeft een enorme plaat voor z'n kop.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:58 schreef CartWOman het volgende:
Herhaling van gisteravond, met z'n allen tegen Huub. In a few seconds.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
NL is zat, kan z'n peuk niet meer in 1 keer in zijn bek steken.
Ben ik overigens de enige die zich groen en geel ergert aan die stem?
Barty voelt ruzie aankomen en verlaat het bad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:59 schreef Sug4r het volgende:
Bart nu ook uit de jacuzzi
Daarbij komt ook nog dat arrogante toontje van hem.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
NL is zat, kan z'n peuk niet meer in 1 keer in zijn bek steken.
Ben ik overigens de enige die zich groen en geel ergert aan die stem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |