quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:52 schreef IkWeetNiets het volgende:
NL: even off record:
Allemaal de stream uit aub.
Hopelijk een geluidsdichte celquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia beweert vast te hebben gezeten voor vechtpartijen.
Nachtje politiecel, wellicht.
Dat is andersom ook al meerdere keren het geval geweest. Nathanael heeft al vaker gezegd dat hij Huub buiten de kooi gaat pakken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jij hebt mij met de dood bedreigd Huub....................
jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hebben jullie ook een voorgevoel dat het weer tot een clash komt tussen Huub en NL...
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hebben jullie ook een voorgevoel dat het straks weer tot een clash komt tussen Huub en NL...
Ik denk het net nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hebben jullie ook een voorgevoel dat het weer tot een clash komt tussen Huub en NL...
Ze hebben Huub vannacht denk weer effe goed opgefokt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:50 schreef ruby het volgende:
Pffff, Huub zou NL met de dood hebben bedreigd. Hoevaak heb ik NL niet horen zeggen dat hij Huub uit elkaar zou trekken en dat ie 'm nog wel tegen zou komen buiten het huis?![]()
Stille wens ja......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Of juist heel slim ? Eerlijkheid en kwetsbaarheid zijn gouden wapensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze hebben Huub vannacht denk weer effe goed opgefokt.
Ik vind gewoon dat Huub nu uit dat bad moet.
Die jongen is gewoon te eerlijk .
Beetje dom hoor.
Hij vergeet nu de keer dat het precies andersom wasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:55 schreef 2live het volgende:
NL; ik play je zo
Huub; je hebt in ieder geval het juiste knopje
NL; ja, maar wie ben ik omdat zo te kunnen doen.
Wie of wat is hij dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:52 schreef raggende_annie het volgende:
huub wordt weer eens erop gewezen dat ie niet weet wie satan is in de buitenwereld
dat heeft ie nooit gezegd maar de manier waarop ie t altijd duidelijk maakt duidt in de richting van de maffiaquote:
Maar bereik je niks mee.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of juist heel slim ? Eerlijkheid en kwetsbaarheid zijn gouden wapens
Nel wilde er ook het een en ander over zeggen, maar Natasia zat in zijn oor te blatenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub over mijn weblog van Natanael
saunaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:56 schreef kleinzusje het volgende:
Waar is Brainless en Zdngmw ?
Ja, gaan alleen aan als er bezoek op komst is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:55 schreef Sug4r het volgende:
Hey de fonteinen, Nena??
Nicolaasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie: Mag NL er uit en Nena terug mogen wij een bewoner naar keuze terug sturen?
Die wil zich er natuurlijk van distantierenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:59 schreef kleinzusje het volgende:
Bart verlaat het bad
Hij moet dat bad uit, want die Nathanael heeft een enorme plaat voor z'n kop.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:58 schreef CartWOman het volgende:
Herhaling van gisteravond, met z'n allen tegen Huub. In a few seconds.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
NL is zat, kan z'n peuk niet meer in 1 keer in zijn bek steken.
Ben ik overigens de enige die zich groen en geel ergert aan die stem?
Barty voelt ruzie aankomen en verlaat het bad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:59 schreef Sug4r het volgende:
Bart nu ook uit de jacuzzi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |