Petje af, zou het niet kunnen.......................quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:34 schreef raggende_annie het volgende:
geweldig hoe die huub t ene moment iedereen kan vervloeken en n paar uur later bij diezelfde mensen gezellig over z'n vijveravonturen aan t vertellen is
ze kijken n beetje scheel hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:40 schreef Gigageil het volgende:
Wat een oerlelijke siliconen heeft Amanda......errug on-natuurlijk.....![]()
Qua prijs voor een gemiddelde kapbeurt zal dit wel in de Jaguarklasse hebben gezeten, en als je Ma-Tokkie in een Jaguar zet is het nog steeds een Jaguar... Maar dan net als Natasia dr haar weggegooid geld.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:39 schreef raggende_annie het volgende:
nou nou nou... jaguar is wel wat veel van t goeie. eerder een goed opgeknapte lada
Huub heeft het over je, hij vindt de fake-blog van NL geweldig.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
Wat een domme doos is Natasia ook: is er vanmiddag uren en uren (en dus voor een godsvermogen) een kapster met haar haar bezig geweest, en wat doet mevrouw? In de jacuzzi zitten. Het is gvd alsof je met je nagelnieuwe Jaguar door het bos gaat crossen.
Ik hoop toch echt dat Nena niet zit te kijken maar het verschrikkelijk naar haar zin heeft in de kroeg.
Ga ik ook doen...... laters![]()
Voor Gaby heb ik echt respect. In het diepe gegoit door DGK, superzenuwachtig en toch een WAARDIG plaatje neergezet voor ons. Die drie van een latere episode... Andere klasse, Druk ik me hier diplomatiek genoeg uit?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:36 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je wat ik niet snap: Ze willen niet in het gewone bad door Gaby, maar wel in het bubbelbad ?
laat ik mezelf anders formuleren. die urenlange, veel te dure knipbeurt van "The Blob" is te vergelijken met een lada in pimp my ridequote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Qua prijs voor een gemiddelde kapbeurt zal dit wel in de Jaguarklasse hebben gezeten, en als je Ma-Tokkie in een Jaguar zet is het nog steeds een Jaguar... Maar dan net als Natasia dr haar weggegooid geld.
waar is ze dat niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch jammer, Blablasia is de storende factor in die jacuzzi...
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch jammer, Blablasia is de storende factor in die jacuzzi... het programma
natass blaatte vanavond ook al dat iloon en syl in volle glorie op het net stonden, na gezeur over preutsheid nena, en het tietengezwaai van amandelquote:
Huub kan beter NL negerenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:48 schreef Missy_1974 het volgende:
NL begint weer te zuigen dus dit is wederom pure uitlokking want huub was gezellig aan het lullen
Dat heb ik niet meegekregen, ik hoop dat Huub blijftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:47 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
natass blaatte vanavond ook al dat iloon en syl in volle glorie op het net stonden, na gezeur over preutsheid nena, en het tietengezwaai van amandel
heb de caps hier ook gezien maar hoe weet zij dat dan?
Denk het niet, Huub is weer helemaal vrolijk en dat is te ontwapenend. NL zei al dat hij het zo goed vond dat Huub al die weetjes weet. (Dom Perignon en de hemel in de fles in dit geval).quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:49 schreef raggende_annie het volgende:
het gaat zo escaleren. dr is een meningsverschil tussen huub en satan
Ik moest het even drie keer lezen voordat ik begreep wat er stondquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Geraspte Amandel wil troes or derrrrr spelen.
Ga je dat cappen Scan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |