wat een verontwaardiging alom opeensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
en denk ook even na. Iemand die nauwelijks kan lopen en dan iets verstoppen.
Wat een kutactie.
Voor straf wordt Brian gemummificeerd en kan hij alleen nog maar met z'n ogen draaien de komende tijd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
en denk ook even na. Iemand die nauwelijks kan lopen en dan iets verstoppen.
Wat een kutactie.
Volledig mee eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit subforum is geweldig en overtreft alle BB-edities, muv de eerste.![]()
Juistquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:15 schreef 2live het volgende:
[..]
dat mis je dan ook niet, als je de streams wel luistert
Vind ik ook een kutactie en dat komt omdat ik altijd vind dat je van spullen van een ander af moet blijven. Hoe en wie dan ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
[..]
wat een verontwaardiging alom opeens
Wat een kutactie om CP te jatten en meteen op te maken.
De cossen beginnen nu ook snller vol te stromen als bij BB.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volledig mee eens![]()
Ik vindt DGK beter dan alle BB's bij mekaar (óók BB1)
eigenlijk wel, jatten is ff leuk[ maar dat hebben we voortaan wel gezien] , dat opmaken ging te ver.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Idd, maar denk dat Huub de punten wel weer terugstopt bij NL aangezien ze het nu hebben uitgesprokenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:18 schreef 2live het volgende:
[..]
eigenlijk wel, jatten is ff leuk[ maar dat hebben we voortaan wel gezien] , dat opmaken ging te ver.
Opzich heb je gelijk, maar het was Huub/ NL. Iets van Ilona, zonder aanleiding is ziekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Het was mijn eerste kennismaking met internet, en het was góed. Dus de roze bril kan ik moeilijk afzetten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volledig mee eens![]()
als dat niet zo is is ze nog dommer dan stembandaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:20 schreef waldorfsalad het volgende:
Amandel: "Als het aan mij ligt zijn Nena en ik nog steeds dikke vriendinnen"
Ik hoop dat Nena wakker is geworden.
Dat is wel zo hoor, maar toch: dat is iets tussen NL en Huub, en NL ging erg ver in het provoceren van Huub. Dat die misselijke lowlife rat nu weer met z'n vieze poten aan llóna's spullen moet zitten, en dan ook nog eens haar beautycase, is m.i. van een ander, veel lager niveau.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
Volledig mee eens![]()
Ze zijn er achter volgens mij nog niet uit, de bewoners moesten voorstellen indienen, weet niet wat ze daarmee gaan doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:20 schreef Missy_1974 het volgende:
even wat tussendoor, is er in de nieuwe regels ook iets te vinden over het stemmen eind van de maand, is dat nog unaniem of is het nu meerderheid. Want dewolven zijn amanda over aan het halen om op huub te stemmen, als ze dat doet hebben ze de meerderheid, en hebben ze sylvia en ilona niet nodig.
Hoop het niet eigenlijk want anders flip ik echt en is DGK over voor mij.
staan hier geen sacties op dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wel zo hoor, maar toch: dat is iets tussen NL en Huub, en NL ging erg ver in het provoceren van Huub. Dat die misselijke lowlife rat nu weer met z'n vieze poten aan llóna's spullen moet zitten, en dan ook nog eens haar beautycase, is m.i. van een ander, veel lager niveau.
Na eerst een hele avond argumenten te hebben aangedragen waarom het eigenlijk maar een kutwijf is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:20 schreef 2live het volgende:
amanda; als het aan mij ligt zijn we nog steeds beste vriendinnen.[ over nena]
Ik kan het goed 'blocken' en er neutraal (=Zwitserland-stand) naar kijken dus erger ik me ook niet zo snel en geniet ik toch van alle escapades die zich afspelen in (en rondom) de villaquote:
wat mij betreft is aan andermans spullen zitten zowiezo not donequote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is wel zo hoor, maar toch: dat is iets tussen NL en Huub, en NL ging erg ver in het provoceren van Huub. Dat die misselijke lowlife rat nu weer met z'n vieze poten aan llóna's spullen moet zitten, en dan ook nog eens haar beautycase, is m.i. van een ander, veel lager niveau.
Dat hoop ik echt. Ben een beetje bevooroordeelt door wat ik heb gezien maar toch. Niemand is perfect. Vriendschap is de basis van alles.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:20 schreef 2live het volgende:
amanda; als het aan mij ligt zijn we nog steeds beste vriendinnen.[ over nena]
Voor zover ik weet, staan er geen sancties op het ontvreemden van elkaars spullen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |