Mijn God zeg.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Brian verstopt Ilona`s beautycase in de struiken.
[afbeelding]
Nog niet....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Naar 3/4 luister ik al even niet meer, maar ik neem aan dat een dwangbuis en witte jassen en een blauwe wagen nu gewenst zijn?
Wat een tering stumpert is het toch ook he. Misselijkmakende hersenloze klootviool met z'n ouwe vogelnest op z'n lelijke marmottenkop.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Brian verstopt Ilona`s beautycase in de struiken.
[afbeelding]
Hij kan zijn oversekste frustraties anders niet kwijt. Klein kind dat het is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:11 schreef CartWOman het volgende:
Hij is op zeker aan het doordraaien, ik krijg ook de rillingen van 'm. Het lijkt zelfs erger te worden nu Nena weg is, weird.
Creatief!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat een tering stumpert is het toch ook he. Misselijkmakende hersenloze klootviool met z'n ouwe vogelnest op z'n lelijke marmottenkop.
Dat is natuurlijk het volwassen equivalent van het lunchboxje verstoppen op de basisschool.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian door deze aktie te weten komen hoe sterk Ilona in haar schoenen staat.
Nou .... dát is een geweldig idee Brian ... wow .... een beautycase verstoppen. Goed hoor.
ZO !!!! ... da's eruit Ruby !!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat een tering stumpert is het toch ook he. Misselijkmakende hersenloze klootviool met z'n ouwe vogelnest op z'n lelijke marmottenkop.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Zijn er nog niet genoeg foto's van Natasia in de jacuzzi op het net? Alsjeblieft zeg...quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:12 schreef avonne het volgende:das een goeie
nu Brian de beauty case gejat heeft kunnen ze er niks meer van zeggen dat Huub de CP gejat heeft
Welkom ! Je krijgt van mij 50 contactpuntenquote:
Gert, als je een vrouw zou zijn geweest zou ik verliefd op je worden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:12 schreef Gert het volgende:
En zoals Sylvia al voorspelde een uur geleden in de paardenstal, pakken de helden niet Huub maar llona.![]()
Brian voldoet in ieder geval wel aan het verwachtingspatroondat we van 'm hebben. Wat een stuk vuil is het ook.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
NL en Huub spreken het incident van vanavond uit
Dit subforum is geweldig en overtreft alle BB-edities, muv de eerste.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
Wat lekker dat je hier zo lekker uit je dak kunt gaan zonder dat het je CP0s kost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |