Stuur Amanda een kaart met deze tekst.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat hoop ik echt. Ben een beetje bevooroordeelt door wat ik heb gezien maar toch. Niemand is perfect. Vriendschap is de basis van alles.
.. en volgens mij heeft ie ook met achter overlegd voordat hij met zijn broer belde en de cp's uit ging geven?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, staan er geen sancties op het ontvreemden van elkaars spullen.
Mwah, dat verwacht ik níet, ze hebben het immers uitgesprokenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:25 schreef beequeen het volgende:
Gaat zo weer mis natuurlijk tussen NL en Huub![]()
maar wat is jouw excuus dan, om toch te willen kijken?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als jij een non-stop scheld-oorlog en roddel-sessies die 10 uur per dag in beslag nemen een voorbeeld vindt van "goede televisie"...ja, dan is DGK een van de beste programma's ooit gemaakt en waarschijnlijk zal dat niet snel verbeterd worden.
Ikzelf schakel de streams (tijdelijk) uit zodra er weer eens een ruzie op kinderlijk niveau plaats vind...af en toe een ruzie is leuk, maar als je elke dag dezelfde ruzies hebt wordt het vervelend. En zoals iemand eerder al zei...als vele mensen de streams regelmatig uitschakelen uit irritatie dan doe je als programma maker toch iets fout.
Heb ik ook en als je zo kijkt valt er meer te genieten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan het goed 'blocken' en er neutraal (=Zwitserland-stand) naar kijken dus erger ik me ook niet zo snel en geniet ik toch van alle escapades die zich afspelen in (en rondom) de villa![]()
NL kijkt nu wel uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:25 schreef beequeen het volgende:
Gaat zo weer mis natuurlijk tussen NL en Huub![]()
Meen je dat nou of hou je me een beetje voor de gek?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:25 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Stuur Amanda een kaart met deze tekst.![]()
Het gaat af en toe hard ja, erg hard. 3000 COS-posts op een dag is geen uitzondering meer.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De cossen beginnen nu ook snller vol te stromen als bij BB.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:09 schreef Kinga het volgende:
Ik zie Huub nog erbij springen in de jacuzzi.
Dacht ik ook net, val zowat om.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:27 schreef BONG4002 het volgende:
Ze gaan straks nog film kijken, mooi moment voor mij om dan te gaan![]()
Er zijn ook leuke momenten in het programma, de afgelopen 3 weken waren vrij mooi om te kijken, maar de ruzies beginnen de overhand te krijgen. Zoals ik al zei...af en toe een ruzie is fantastisch, maar als je elke dag een ruzie hebt, en in ELKE ruzie komen dezelfde argumenten naar voren, dan is het niet leuk meer. Dan ga ik liever een DVDtje downloaden dan m`n tijd te verdoen achter een stream.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:27 schreef 2live het volgende:
maar wat is jouw excuus dan, om toch te willen kijken?![]()
Ow dat heb ik niet meegekregen maargoed er moeten natuurlijk nog wel een paar mensen wakker blijven anders valt er erg weinig bij te lezen morgen-ochtendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dacht ik ook net, val zowat om.
Daarna nog plaatjes draaien, dat missen we dan wel.![]()
Ach, zondagochtend bijlezen is ook fijn.![]()
Brian wéer tegen Huub over z'n Nena-escapades.![]()
Misschien heeft Brainless de verkeerde gepakt. Niets verbaast me bij de gast.quote:
Het was idd lichtelijk sarcastisch.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Meen je dat nou of hou je me een beetje voor de gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |