quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:39 schreef Klaasvaker het volgende:
OK Birthwatchers: De update van Klaasvaker en Slaapmeisje.
12:15u Klaasvaker is op de slaapkamer thuis en zet het bed op klossen.
12:30u Klaasvaker kan eindelijk slapen
14:43u Slaapmeisje belt Klaasvaker wakker. Klaasvaker komt terug uit tijdelijk coma en snelt naar het zhs. Slaapmeisje gaat een keizersnede krijgen. W'enstimulatie mocht niet baten. Bompie had de navelstreng om zich heen zitten en was als het ware aan het bungeejumpen daarbinnen.
15:00u Klaasvaker in zkh, nog net op tijd om mee te lopen. Klaasvaker moet ook zo'n operatiekloffie aan en hoesjes om de schoenen.
15:39u Bompiewordt geboren!!!!
Klaasvaker loopt even mee voor de huhuhu test (9/10), vergeet steeds hoe dat ding heet. Maar alles OK.
16:00u Klaasvaker en Slaapmeisje met Bompie verenigd op kraamafdeling. Dan wordt het nu ook tijd de naam te onthullen:
Milo Merlijn, roepnaam Milo (gewoon op z'n Nederlands uitspreken).
Hij weegt 4,028 Kg en is 52cm (dat laatste is een schatting). Inmiddels al zijn tweede borstvoeding gehad. Milo kijkt naar papa als Klaasvaker zingt.![]()
Klaasvaker is nu moe en moet naar bedje toe. Slaapmeisje komt dinsdag weer thuis en zal tot die tijd niet in de gelgenheid zijn te posten. Ik weet niet of ik er nog aan toe kom. Bed staat in ieder geval 3 dagen te vroeg op klossen. Pfft.
Foto's houden jullie nog even tegoed. Ik heb hier nog geen mogelijkheid toe.
Ik kon het niet laten om spontaan *OHHH* te roepen toen ik dit las!! Mooie namen hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:39 schreef Klaasvaker het volgende:
16:00u Klaasvaker en Slaapmeisje met Bompie verenigd op kraamafdeling. Dan wordt het nu ook tijd de naam te onthullen:
Milo Merlijn, roepnaam Milo (gewoon op z'n Nederlands uitspreken).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feliciteer haar ook maar ff op de Frontpage. Koud twee dagen nieuwsposter, en ik maak er nu al misbruik van...quote:
en jij heet ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:15 schreef MoChe het volgende:
als je zo lang hebt moeten wachten voor een baby had je toch wel een beter naam kunnen kiezen?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jullie hebben nog wat van ons tegoed als beloning voor het lange wachten en jullie ongelovelijke lieve, enthousiaste aanmoedingen en felicitaties! Omdat ik nog niet zolang achter de laptop kan zitten (auwie), maar wel alvast wilde pronken met onze mooie Milo, hierbij wat fotootjes van ons wonderkind.![]()
We zitten op dit moment in een achtbaan van emoties door o.a. de ongeplande keizersnee, het feit dat de geboorte van onze zoon heel anders had kunnen aflopen voor hem en voor mij, maar bovenal de allesoverheersende verwondering over en liefde voor Milo. Het is een supermooi en tevreden mannetje en we kunnen de hele dag doorbrengen met verliefd naar hem kijken. Het herstellen van de keizersnee is zwaar, maar het gaat elke dag met grote sprongen vooruit. Het bevallingsverhaal volgt nog, maar eerst weer even terug naar het grote genieten
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:42 schreef lady-wrb het volgende:
vooral op die onderste is het een echt slaapkindje![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:04 schreef Lois het volgende:
En weer open, nieuwe regels nieuwe kansen
Niet om hatelijk te zijn of sow maar ik vind die hoofdjes van de baby's altijd op biljartballen lijken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |