en jij heet ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:15 schreef MoChe het volgende:
als je zo lang hebt moeten wachten voor een baby had je toch wel een beter naam kunnen kiezen?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jullie hebben nog wat van ons tegoed als beloning voor het lange wachten en jullie ongelovelijke lieve, enthousiaste aanmoedingen en felicitaties! Omdat ik nog niet zolang achter de laptop kan zitten (auwie), maar wel alvast wilde pronken met onze mooie Milo, hierbij wat fotootjes van ons wonderkind.![]()
We zitten op dit moment in een achtbaan van emoties door o.a. de ongeplande keizersnee, het feit dat de geboorte van onze zoon heel anders had kunnen aflopen voor hem en voor mij, maar bovenal de allesoverheersende verwondering over en liefde voor Milo. Het is een supermooi en tevreden mannetje en we kunnen de hele dag doorbrengen met verliefd naar hem kijken. Het herstellen van de keizersnee is zwaar, maar het gaat elke dag met grote sprongen vooruit. Het bevallingsverhaal volgt nog, maar eerst weer even terug naar het grote genieten
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:42 schreef lady-wrb het volgende:
vooral op die onderste is het een echt slaapkindje![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:04 schreef Lois het volgende:
En weer open, nieuwe regels nieuwe kansen
Niet om hatelijk te zijn of sow maar ik vind die hoofdjes van de baby's altijd op biljartballen lijken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |