quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:30 schreef blomst het volgende:
Wat heb ik gemist?
Heeft Patricia NL al gedumd? Hij kijkt zo zielig.
Maar Amanda wil gaan minderen! Ze is alvast begonnen met het minderen van haar inzet in het huishouden, die energie kun je immers beter in het willen stoppen met roken stoppen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:30 schreef Dogga het volgende:
ze roken wel veel he
Jawel! Motiverend om haar het huis uit te krijgen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:31 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft een stoppen-met-roken advies aan Amanda: Ik denk dat er betere plekken zijn om te stoppen met roken dan hier.
Niet echt motiverend.
neej neej.quote:
Haar in in staartje heeft meestal iets fris en meisjesachtigs: zeker in combinatie met weinig of geen make-up.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
De trollen zijn er niet echt op vooruit gegaan met hun haren. Vooral die nieuwe ziet er geplastificeerd uit.
Bijna hetzelfde als zout in de wond strooien, maar dan anders.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:35 schreef KonnieKipke het volgende:
zout op de plaat strooien??
U bent Maik de Boer?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Haar in in staartje heeft meestal iets fris en meisjesachtigs: zeker in combinatie met weinig of geen make-up.
Hij kijkt zielig met in zijn achterhoofd de aitplay die dit gaat opleveren, voorzien van een stemmig pianomuziekje en een hoop meelevende kijkers.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:30 schreef blomst het volgende:
Wat heb ik gemist?
Heeft Patricia NL al gedumd? Hij kijkt zo zielig.
Klopt. Die is er uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:37 schreef kleinzusje het volgende:
Kom net thuis en ik mis Nena
wil je een zakdoek?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:37 schreef kleinzusje het volgende:
Kom net thuis en ik mis Nena
ze zijn toch aan het steen grillen ????quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Gourmetten is voor Stembanda ook een nieuw fenomeen zo te zien![]()
Yep dan blijft het vlees niet plakkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:35 schreef KonnieKipke het volgende:
zout op de plaat strooien??
Ik zit nog duidelijk in de ontkenningsfasequote:
Liever een brede schouderquote:
Ik hoop het niet. En dat ze dan BSE, salmonellavergiftiging en difterie in 1 krijgt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:38 schreef Dogga het volgende:
zal amandel wel weten wanneer der vlees gaar is?
is een combi van beiden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:38 schreef pluisje78 het volgende:
[..]
ze zijn toch aan het steen grillen ????
Je hebt gelijk Peter6000 ... bij Neentje zag dat er inderdaad fris en meisjesachtischtigs uit, zo lief en zacht. Bij dit... dit... dit ...wezen is het alsof ze de staart van Moby gejat heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Haar in in staartje heeft meestal iets fris en meisjesachtigs: zeker in combinatie met weinig of geen make-up.
Maar goed, in dit geval is "geplastificeerd" idd een juiste term.
ik stuur mijn lief wel evenquote:
nee, maar gelukkig zit Natasiaa in de buurt, die begeleidt haar welquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:38 schreef Dogga het volgende:
zal amandel wel weten wanneer der vlees gaar is?
leuk idee anno-i-mus !!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:31 schreef anno-i-mus het volgende:
[afbeelding]
gevonden .... thanks .... nu ga ik ff wat dingetjes naar huub sturen
ze vreet rechtstreeks van de plaat, echt een rijkeluiskind, met de nadruk op luisquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:42 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAH aub iemand maak een screenshot met een van die programmas hoe Amandel der vork vast houd
HAHAHAHAHAH
Hoe lang mag hij weg ? ( ik heb 200 cp)quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:42 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAH aub iemand maak een screenshot met een van die programmas hoe Amandel der vork vast houd
HAHAHAHAHAH
*wanneer ze snijdt he*
hahahahahaquote:
Gelukkig hebben we er een geweldige meid voor terug gekregenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zit nog duidelijk in de ontkenningsfase
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe lang mag hij weg ? ( ik heb 200 cp)
dat was sushiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
Vlees wat ze net op haar vork had en in haar mond duwde was nog rood.
Same here.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
Hou eens op in te zoomen op Amanda. Ben die kop al spuugzat.
Nathanael heeft zes uur in de kwijl-modus naar Patricia zitten kijken ... hij vindt haar terughoudend, meer dan vorige keer. Maar ze heeft wel een keer rond zijn nek gehangen toen hij boos wegliep omdat Natasia begon te katten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:32 schreef avonne het volgende:
Komt Patricia niet meer terug?
Of heeft ze alleen gezegd "ik wil geen relatie met jou"?
(ja ik ga niet luisteren, hoormet slabek inde buurt)
Scan help me, ik ga bijna stuk van verdriet en onmachtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we er een geweldige meid voor terug gekregen
Knap hequote:
hoeveel CP'S heeft scan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Scan help me, ik ga bijna stuk van verdriet en onmacht
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Peter6000 ... bij Neentje zag dat er inderdaad fris en meisjesachtischtigs uit, zo lief en zacht. Bij dit... dit... dit ...wezen is het alsof ze de staart van Moby gejat heeft.
En is hij breed ???quote:
whishfull thinking?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:46 schreef Gert het volgende:
Voor de "reality-freaks" onder ons: vanavond om 23:10 op NL3 de film "The Contenders", over een RL-show waarin de deelnemers elkaar moeten ombrengen om te winnen. Een sinister kijkje in de RL-toekomst?
... achter deze ..deze... hoeft hij niet lang aan te lopen. Die doet het wel even tussendoor met hem. Hier komen hele andere gedichten van.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Brian met Patricia gaat sexen
Ik barst ervan. Ik heb niemand om uit te nodigen of te bellenquote:
hij zit te broeden op gedichten voor Stembandaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:48 schreef Dogga het volgende:
wat is er met brian...waarom praat hij niet?
ziek?
Je kunt ze altijd nog uitlenenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik barst ervan. Ik heb niemand om uit te nodigen of te bellen
Gedicht:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... achter deze ..deze... hoeft hij niet lang aan te lopen. Die doet het wel even tussendoor met hem. Hier komen hele andere gedichten van.
En bedanktquote:
Dat wordt dan toch de X factor kijken vrees ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn vandaag een beetje te lief tegen elkaar. Dat moeten we niet hebben
wacht maar tot de alcohol geschonken gaat worden, en opruimen van de tafel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
hij heeft het zelf gedaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
nogwat....... is Huub uit zichzelf de keuken gaan doen of heeft ie nog gewacht tot hij Natasia over de rooie ging?
te snel gesprokenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
Het is al geregeldquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
Heb je nu je zin?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:55 schreef scanman01 het volgende:
Je ziet het al aan de manier van eten trouwens, met wie ik wel of niet zou willen omgaan.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:57 schreef kleinzusje het volgende:
Uit het boekje van de fan van Brian:
Beste Ram, vandaag wil je alweer neuken maar helaas. Het blijft bij steengrillen. Je zit met je hoofd ergens anders vandaag. Het kan zijn dat je weer geschopt bent. Geef niet op lieve Ram, hulp is onderweg
wablieffffffffquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
Dan is het programma afgelopen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:01 schreef blomst het volgende:
Huub gaat vast naar huis vanavond denk ik
Het gaat net goedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:04 schreef Gert het volgende:
Rustig Huuuuuub.....
Ik dacht echt dat hij NL een hijs zou verkopen, maar hij kon zich gelukkig inhouden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het programma afgelopen.
Damn, dit had ik niet moeten tikkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
ongeloofelijk, wat een agressief mannetje is Huub, dan kun je wat over Brian zeggen, maar hij kan er ook wat van hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef pluisje78 het volgende:
jeetje wat zijn ze triest
Juist goed dat ze zich er niet mee bemoeit. Wat die Amanda doet, Huub vertellen dat ie rustig moet blijven. Shut up bitch.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef scanman01 het volgende:
En waar is Sylvia nu?? Waarom blijft ze zitten
zullen we jouw eens met 2 man gaan lopen bashen, kijken of je dan rustig blijftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef bitwizard het volgende:
[..]
ongeloofelijk, wat een agressief mannetje is Huub, dan kun je wat over Brian zeggen, maar hij kan er ook wat van hoor
dat is het resultaat van altijd maar dat zuigen van .NL.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef bitwizard het volgende:
[..]
ongeloofelijk, wat een agressief mannetje is Huub, dan kun je wat over Brian zeggen, maar hij kan er ook wat van hoor
Sylvia had nu echt met Huub buiten moeten staan. Zonder enige twijfelquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Juist goed dat ze zich er niet mee bemoeit. Wat die Amanda doet, Huub vertellen dat ie rustig moet blijven. Shut up bitch.
Het was kiele kiele jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat hij NL een hijs zou verkopen, maar hij kon zich gelukkig inhouden.
JOUW SCHULD !!! ... ZIE JE NOU WAT ER GEBEURT JA?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Damn, dit had ik niet moeten tikken
Yepquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia had nu echt met Huub buiten moeten staan. Zonder enige twijfel
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa m'n bloedt kookt werkelijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooooooo wat is dit erg zeg wat zdngmw zegt, wat een heks, il vlieg zowat door het beeldscherm.![]()
![]()
![]()
dat vind ik dus ook.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub met Ilona buiten. Ook goed toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
INDERDAAD!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef Scrupules het volgende:
jammer dat niemand het lef heeft om even lekker over wilgo en de kinderen te beginnen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef Scrupules het volgende:
jammer dat niemand het lef heeft om even lekker over wilgo en de kinderen te beginnen
Zijn er nog meer in dat huis die kunnen schoppen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef Dogga het volgende:
BAAAAAAAAAAAAAAAH
Amandel: hebben we een toetje
Brian: Dat ben jij
NEUKENNNNNNNNNNNN
Vind ik ook hoor!! Ik vind Sylvia heel zwak op die momenten dat haar groep het écht nodig heeft!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dat zei zdngmw sorry hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:09 schreef Dogga het volgende:
BAAAAAAAAAAAAAAAH
Amandel: hebben we een toetje
Brian: Dat ben jij
NEUKENNNNNNNNNNNN
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef Dogga het volgende:
ik luister naar Huub en Illona..
Luisterd er nog iemand naar die Sukkels aan tafel?
Kijkcijfers...kijkcijfers...kijkcijfers.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:10 schreef Sug4r het volgende:
Als die DGK_REDACTIE écht alles leest moeten ze maar eens luisteren naar de échte fans van DGK, de streamers dus en wat aan dat uitlokken doen en uitschelden van dierbaren van NL want dat doet veeel meer pijn dan fysiek geweld.!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Yepquote:
ja maar zij is ook onaantastbaar volgens zichzelfquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar dan nog hè... je hebt haar pas echt als je haarzélf iets aandoet. Zijzelf is de enige echte belangrijke persoon in haar leven.
Nou zo'n minderheid zijn we niet hoor, ze zitten hier niet voor niets op Fok!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Kijkcijfers...kijkcijfers...kijkcijfers.
De mening van een minderheid (de streamers dus) telt niet. En van enige vorm van normen en waarde is zowiezo nooit sprake geweest op Talpa.
ik heb zo'n vermoeden dat daar veel denkwerk achter zit dat sylvia blijft zitten en dat ook huub en ilona weten waarom ze blijft zitten. net zoals ze zich zogenaamd heel erg beroerd voelde na wat brian zei dat huub over haar gezegd zou hebben na de stemming van nena (snappen jullie m nog?). hoort allemaal bij t plan. die billies daar gaan zo denken dat sylvia wél om zou kunnen slaan. als huub niet via een achterdeurtje binnenkomt bij oa satanael gaat sylvia gewoon door de voordeur en laat zich, als een waar troyaans paard, binnenrijden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor!! Ik vind Sylvia heel zwak op die momenten dat haar groep het écht nodig heeft!!
Huub beheerst zich wel...komt goed..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch ben ik bang dat Huub zich niet kan beheersen als ie flink heeft gezopen...
Dat doet ze met iedereen, triest voor die kids van Blablasia om zo'n geesteszieke 'moeder' te hebben...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef lady1 het volgende:
sorry dit gaat me tever wat ze tegen Ilona riep
Het is haar goed recht om zich niet te mengen in dat ordinaire geschreeuw.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef Cinply-the-best het volgende:
lekker dat sylvia bij springt! Daar heb je ook wat aan..........![]()
ABSOLUUT NIETquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef Dogga het volgende:
Nou daar ben ik het niet mee eens hoor, ze kunnen beter als blok van 3 personen achter elkaar blijven staan. Ze staan toch sterk, wat kunnen die anderen ze nou maken? Helemaal niks toch? Ik heb zo mijn bedenkingen met die zogenaamde tactische streken van Sylvia, ze komt voor mij er zwak over, ze viel Huub ook niet eens bij, daar heeft hij veel meer aan, zoals tussenbeide komen bij NL en Huub.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:14 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat daar veel denkwerk achter zit dat sylvia blijft zitten en dat ook huub en ilona weten waarom ze blijft zitten. net zoals ze zich zogenaamd heel erg beroerd voelde na wat brian zei dat huub over haar gezegd zou hebben na de stemming van nena (snappen jullie m nog?). hoort allemaal bij t plan. die billies daar gaan zo denken dat sylvia wél om zou kunnen slaan.
Idd. Het lijkt erop dat het vrij simpel wordt om Huub eruit te krijgen. Ze moeten absoluut de nieuwe regel invoeren dat op dit soort uitlokken ook een exit staat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch ben ik bang dat Huub zich niet kan beheersen als ie flink heeft gezopen...
ach hem word ook wel de hand boven het hoofd gehouden, want zijn fysieke aanval in de slaapkamer had al aanleiding moeten geven voor exitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef gomi het volgende:
nathanael had toch een gele kaart vanwege uitlokking bij dat coss the fuckig line incident?
if so hoort hij nu zijn 2e gele kaart te kijgen en 2x geel is rood.
dus dag nathanael als ze bij de gk enige regelgeving hebben
nope !! die kan alles wat er door de anderen wordt gezegd weer lekker doorbrievenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee ze moeten fysiek geweld gewoon toestaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd. Het lijkt erop dat het vrij simpel wordt om Huub eruit te krijgen. Ze moeten absoluut de nieuwe regel invoeren dat op dit soort uitlokken ook een exit staat.
Ik kan het voor het eerst niet meer uitstaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef Dogga het volgende:
Sorry, maar ik zou ook ontploffen t.o, die vreselijk kwal van een NL, haalt het bloed onder je nagels vandaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is haar goed recht om zich niet te mengen in dat ordinaire geschreeuw.
Sjonge wat liet Huub zich weer kennen zeg.
Hij had óf rustig moeten blijven, en NL kalm moeten blijven wijzen op z'n kinderachtige gedrag.
Óf hij had NL met gelijke munt moeten terugbetalen, en zeggen dat hij niet alleen over zijn moeder gaat pissen, maar die lelijke grafbek van dat fossiel ook nog onderschijten. En daarna een vriendelijke knipoog aan NL geven.
Ik ook !quote:
Ik snapte die opmerking ook al niet zo goedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
zdngmw vond het knap dat ze niet geschreewd heeft, had ik oordoppen in dan??????????????????![]()
neej ik denk dat ilona sterker is dan je denkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ook !
Maar ze blijft zwak en houdt dit niet vol
Als 10 de regels na leeft moet NL er dus idd uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Was er niet een regel dat je niet mag uitlokken??
Dan ligt Nathanael er nu dus uit.
Oh, een fan van Natasia &Coquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:19 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona is echt een stresskip geworden de laatste weken! Misschien had ze beter toch eruit kunnen gaan..... En Huub kan er duidelijk ook niet tegen als zijn truukjes tegen hem worden gebruikt. Eerst over Patricia beginnen en dan pist off raken als ze daarna over Hedda beginnen. Beetje triest Huubje. Maar Huub en Ilona zijn elkaar alweer sterk en goed aan het praten.....
Tuurlijk is dat haar goed recht. Ik dacht alleen even dat Sylvia Huub's vriendin wasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is haar goed recht om zich niet te mengen in dat ordinaire geschreeuw.
Ik lig nu in een stuip om Ilona die Natasia nadoetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:20 schreef Dogga het volgende:
[..]
neej ik denk dat ilona sterker is dan je denkt.
Ja wou ik net postenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik lig nu in een stuip om Ilona die Natasia nadoet![]()
Heb zin om mee te doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Dogga het volgende:
Huub is echt vies man..
Hij wilt satan echt martelen
http://www.youtube.com/watch?v=4c_7hKxBbSoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:18 schreef raggende_annie het volgende:
had trouwens iemand dat incident van net visueel en audioeel (of hoe dat ook heten mag) weten vast te leggen?
Suikeroom?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Suikeroom's kleine zusje!
Heb _inge_ alleen maar anti-huub dingen zien posten tot nu toe...
dan doe ik meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Dogga het volgende:
Huub is echt vies man..
mijn dank is grootquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:23 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=4c_7hKxBbSo
Nog even pruttelen in de youtuber....
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef monique.t het volgende:
Als 10 de regels na leeft moet NL er dus idd uit.
Oftewel naar de snackbar/ groenteboer/ bijkeuken/ buren etc etc etc.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef agter het volgende:
wat was dat nou voor raar telefoontje...
Amanda moet naar haar taart gaan kijken?
Hoorde ik dat goed?
Vind ik dus ook, wanneer dit mag kan je dus alles tegen iemand zeggen?!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:21 schreef monique.t het volgende:
[..]
Als 10 de regels na leeft moet NL er dus idd uit.
De vorige keer kreeg hij samen met huub een gele kaart huub voor het duwtje en NL voor uitlokken
Dus nl verdient opnieuw een gele kaart.
Dit is precies wat afgesproken is door bbnn gisteren was nena aan de beurt en nu huub
Dit is namelijk de enige manier huub eruit te krijgen
hallloooooooquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Suikeroom's kleine zusje!
Heb _inge_ alleen maar anti-huub dingen zien posten tot nu toe...
Ja hoor, meid.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:19 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona is echt een stresskip geworden de laatste weken! Misschien had ze beter toch eruit kunnen gaan..... En Huub kan er duidelijk ook niet tegen als zijn truukjes tegen hem worden gebruikt. Eerst over Patricia beginnen en dan pist off raken als ze daarna over Hedda beginnen. Beetje triest Huubje. Maar Huub en Ilona zijn elkaar alweer sterk en goed aan het praten.....
Ja vind je het gek.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Dogga het volgende:
Huub is echt vies man..
ik ook ik ook !!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Dogga het volgende:
Huub is echt vies man..
Ow ok jij bent Suikerooms kleine zusjequote:
neem ik mijn motorzaag meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:26 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook ik ook !!!
mag ik mijn blender meenemen?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ow ok jij bent Suikerooms kleine zusje![]()
Maar ze zeggen wel Uquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:27 schreef Scarabee het volgende:
Ik vind dat er twee nu meteen mogen vetrekken uit de kooi. Natasia en NL. Deze maken de kooi ondraglijk en niet goed voor de jongere kijkertjes onder ons. Wat ik me dan ook werkelijk afvraag is waarom er ingodsnaam niks aan hun uitspraken wordt gedaan. Ik hoop echt dat de kids van Natsia dit straks ook allemaal tegen haar moeder zullen zeggen. En dan JA en dan staat sie trut met der bek vol tanden. Ik vind echt dat zij ff apart genomen moet worden zodat zij een filmpje kan zien van wat ze allemaal uitkraamt uit die paardebek van der.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:19 schreef _-inge-_ het volgende:
Ilona is echt een stresskip geworden de laatste weken! .......
JdM onderhandelt al over de rechten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Dogga het volgende:
Huub is echt vies man..
Tja ook zoiets. Ik vind dat persoonlijk echt wagelijk. Dat hoevenb mij kinderen niet te zeggen als ik ze heb. Nee echt waar niet Bah moet er niet eens aan denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |