quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:30 schreef blomst het volgende:
Wat heb ik gemist?
Heeft Patricia NL al gedumd? Hij kijkt zo zielig.
Maar Amanda wil gaan minderen! Ze is alvast begonnen met het minderen van haar inzet in het huishouden, die energie kun je immers beter in het willen stoppen met roken stoppen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:30 schreef Dogga het volgende:
ze roken wel veel he
Jawel! Motiverend om haar het huis uit te krijgen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:31 schreef Peter6000 het volgende:
Huub geeft een stoppen-met-roken advies aan Amanda: Ik denk dat er betere plekken zijn om te stoppen met roken dan hier.
Niet echt motiverend.
neej neej.quote:
Haar in in staartje heeft meestal iets fris en meisjesachtigs: zeker in combinatie met weinig of geen make-up.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
De trollen zijn er niet echt op vooruit gegaan met hun haren. Vooral die nieuwe ziet er geplastificeerd uit.
Bijna hetzelfde als zout in de wond strooien, maar dan anders.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:35 schreef KonnieKipke het volgende:
zout op de plaat strooien??
U bent Maik de Boer?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Haar in in staartje heeft meestal iets fris en meisjesachtigs: zeker in combinatie met weinig of geen make-up.
Hij kijkt zielig met in zijn achterhoofd de aitplay die dit gaat opleveren, voorzien van een stemmig pianomuziekje en een hoop meelevende kijkers.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:30 schreef blomst het volgende:
Wat heb ik gemist?
Heeft Patricia NL al gedumd? Hij kijkt zo zielig.
Klopt. Die is er uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:37 schreef kleinzusje het volgende:
Kom net thuis en ik mis Nena
wil je een zakdoek?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:37 schreef kleinzusje het volgende:
Kom net thuis en ik mis Nena
ze zijn toch aan het steen grillen ????quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Gourmetten is voor Stembanda ook een nieuw fenomeen zo te zien![]()
Yep dan blijft het vlees niet plakkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:35 schreef KonnieKipke het volgende:
zout op de plaat strooien??
Ik zit nog duidelijk in de ontkenningsfasequote:
Liever een brede schouderquote:
Ik hoop het niet. En dat ze dan BSE, salmonellavergiftiging en difterie in 1 krijgt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:38 schreef Dogga het volgende:
zal amandel wel weten wanneer der vlees gaar is?
is een combi van beiden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:38 schreef pluisje78 het volgende:
[..]
ze zijn toch aan het steen grillen ????
Je hebt gelijk Peter6000 ... bij Neentje zag dat er inderdaad fris en meisjesachtischtigs uit, zo lief en zacht. Bij dit... dit... dit ...wezen is het alsof ze de staart van Moby gejat heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Haar in in staartje heeft meestal iets fris en meisjesachtigs: zeker in combinatie met weinig of geen make-up.
Maar goed, in dit geval is "geplastificeerd" idd een juiste term.
ik stuur mijn lief wel evenquote:
nee, maar gelukkig zit Natasiaa in de buurt, die begeleidt haar welquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:38 schreef Dogga het volgende:
zal amandel wel weten wanneer der vlees gaar is?
leuk idee anno-i-mus !!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:31 schreef anno-i-mus het volgende:
[afbeelding]
gevonden .... thanks .... nu ga ik ff wat dingetjes naar huub sturen
ze vreet rechtstreeks van de plaat, echt een rijkeluiskind, met de nadruk op luisquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:42 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAH aub iemand maak een screenshot met een van die programmas hoe Amandel der vork vast houd
HAHAHAHAHAH
Hoe lang mag hij weg ? ( ik heb 200 cp)quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:42 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAH aub iemand maak een screenshot met een van die programmas hoe Amandel der vork vast houd
HAHAHAHAHAH
*wanneer ze snijdt he*
hahahahahaquote:
Gelukkig hebben we er een geweldige meid voor terug gekregenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik zit nog duidelijk in de ontkenningsfase
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe lang mag hij weg ? ( ik heb 200 cp)
dat was sushiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
Vlees wat ze net op haar vork had en in haar mond duwde was nog rood.
Same here.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
Hou eens op in te zoomen op Amanda. Ben die kop al spuugzat.
Nathanael heeft zes uur in de kwijl-modus naar Patricia zitten kijken ... hij vindt haar terughoudend, meer dan vorige keer. Maar ze heeft wel een keer rond zijn nek gehangen toen hij boos wegliep omdat Natasia begon te katten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:32 schreef avonne het volgende:
Komt Patricia niet meer terug?
Of heeft ze alleen gezegd "ik wil geen relatie met jou"?
(ja ik ga niet luisteren, hoormet slabek inde buurt)
Scan help me, ik ga bijna stuk van verdriet en onmachtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we er een geweldige meid voor terug gekregen
Knap hequote:
hoeveel CP'S heeft scan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Scan help me, ik ga bijna stuk van verdriet en onmacht
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Peter6000 ... bij Neentje zag dat er inderdaad fris en meisjesachtischtigs uit, zo lief en zacht. Bij dit... dit... dit ...wezen is het alsof ze de staart van Moby gejat heeft.
En is hij breed ???quote:
whishfull thinking?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:46 schreef Gert het volgende:
Voor de "reality-freaks" onder ons: vanavond om 23:10 op NL3 de film "The Contenders", over een RL-show waarin de deelnemers elkaar moeten ombrengen om te winnen. Een sinister kijkje in de RL-toekomst?
... achter deze ..deze... hoeft hij niet lang aan te lopen. Die doet het wel even tussendoor met hem. Hier komen hele andere gedichten van.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Brian met Patricia gaat sexen
Ik barst ervan. Ik heb niemand om uit te nodigen of te bellenquote:
hij zit te broeden op gedichten voor Stembandaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:48 schreef Dogga het volgende:
wat is er met brian...waarom praat hij niet?
ziek?
Je kunt ze altijd nog uitlenenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik barst ervan. Ik heb niemand om uit te nodigen of te bellen
Gedicht:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... achter deze ..deze... hoeft hij niet lang aan te lopen. Die doet het wel even tussendoor met hem. Hier komen hele andere gedichten van.
En bedanktquote:
Dat wordt dan toch de X factor kijken vrees ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn vandaag een beetje te lief tegen elkaar. Dat moeten we niet hebben
wacht maar tot de alcohol geschonken gaat worden, en opruimen van de tafel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
hij heeft het zelf gedaanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
nogwat....... is Huub uit zichzelf de keuken gaan doen of heeft ie nog gewacht tot hij Natasia over de rooie ging?
te snel gesprokenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
Het is al geregeldquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |